طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

اگر صاحب یک کسب و کار هستید، خدمات و محصولاتی برای فروش دارید، و یا حتی صاحب یک سوپرمارکت و یا رستوران هستید، به طراحی سایت فروشگاهی احتیاج دارید. طراحی سایت فروشگاهی به مراحل و امکانات متنوعی احتیاج دارد و قیمت های آن نیز مختلف است.

برای طراحی سایت فروشگاهی، اول از همه به دامنه و هاست احتیاج دارید. دامنه یا نام دامنه معرف شما در اینترنت و فضای آنلاین است. بنابراین بهتر است، نام برند خود را برای دامنه انتخاب کنید. در این صورت، کاربران با مشاهده تبلیغات محیطی شما، برای مثال تبلیغات خیابانی و تلویزیون، نام تجاری شما را در گوگل جست و جو می کنند و وارد سایت شما می شوند.

طراحی سایت فروشگاهی، به مدارک و اسناد قانونی مورد نیاز خود احتیاج دارد. بنابراین، قبل از اینکه به فکر طراحی سایت فروشگاهی باشید، باید مجوزهای لازم برای کسب و کار و فروش را دریافت کنید.

در طراحی سایت فروشگاهی باید به نکات زیادی توجه کرد.  از جمله این نکات می توان به دسته بندی محصولات، رنگ، ابعاد، مشخصات، قیمت ها، پرداخت آنلاین، جست و جوی محصولات، مشخصات محصولات، تصاویر محصولات، فیلتر کردن محصولات اشاره کرد. در یک سایت فروشگاهی، کاربر باید به راحتی خرید کند، محصولات را مشاهده کند و با اطمینان کامل فرایند خرید خود را انجام دهد. به علاوه، محصولات شما باید دارای توضیحات مشخصی باشند. این توضیحات و تصاویر هستند که مشتری را به خرید ترغیب می کنند.

در فرایند طراحی سایت فروشگاهی، بخش نظرات اهمیت زیادی دارد. کاربران باید بتوانند در مورد محصولات، نظر خود را ثبت کنند.  اگر می خواهید، وب سایت شما در میان نتایج گوگل رتبه خوبی بگیرید، باید به بخش نظرات اهمیت دهید. در این بخش، کاربران و مشتریان می توانند با یکدیگر گفت و گو کنند، از محصولات تعریف کنند، و یا انتقاد کنند.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی سایت فروشگاهی با مشاوران ما تماس بگیرید.

  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت با توجه به خواسته ها و نیازهای شما تعیین می شود. از جمله امکانات طراحی سایت می توان به انتشار نامحدود مطالب، مدیریت کاربران، نظرات، تماس، رمزگذاری روی مطالب، افزودن فایل های چند رسانه ای اشاره کرد.

تمام این امکانات با توجه به نوع کسب و کار شما مشخص می شود. برای مثال، اگر شما صاحب یک شرکت هستید، باید امکانات پایه ای برای طراحی سایت خود در نظر بگیرید. این امکانات پایه شامل سیستم مدیریت محتوا، افزودن فایل های چند رسانه ای هستند. طراحی سایت شرکتی به صفحه درباره ما و تاریخه شرکت نیز نیاز دارد.

سایت های خبری نیز دارای امکانات ویژه ای هستند و طراحی سایت مختص خود را می طلبند. در این نوع سایت ها،  سیستم تولید نامحدود محتوا یک ویژگی پایه است.

برخی از سایت ها مایل هستند در فرایند طراحی سایت خود، مطالب سایت را به زبان های مختلفی منتشرکنند. طراحی سایت این شرکت ها به صورت دو زبانه انجام می شود. همچنین از دیگر امکانات طراحی سایت در شرکت تابان شهر، طراحی گرافیک اختصاصی برای سفارش اشاره کرد. هر چقدر امکانات بیشتری برای طراحی سایت خود در نظر بگیرید، به نفع شما خواهد بود.

در هنگام طراحی سایت، می توانید دسترسی های خود را مشخص کنید. شما به عنوان صاحب کسب و کار می توانید به هاست و دامنه اینترنتی، سورس کدهای سایت و پنل مدیریتی سایت دسترسی داشته باشید. سایت شما با تیم طراحی سایت تابان، کاملا ریسپانسیو است. سایت شما با طرحی اختصاصی نسخه موبایل کاربر طراحی می شود و واکنش گرا است.

  • طراحی سایت طراحی سایت