طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

۸ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
در قسمت قبل درباره اصول طراحی برندبوک سخن گفتیم و امروز به نکات مهمی که در طراحی یک برند بوک موفق تاثیر دارند خواهیم پرداخت. آرمکده علاوه بر طراحی برندبوک در طراحی لوگو و آرم نیز سابقه درخشانی دارد. اگر طراح لوگو هستید و یا می‌خواهید از قیمت انواع لوگو آگاه شوید حتما سری به وبسایت این شرکت بزنید.
 
نکات مهم در طراحی کتابهای تجاری موثر
 
ایجاد یک کتاب تجاری که هم برای تیم شما و هم برای مشتریان شما مفید و جذاب باشد یک چالش بزرگ است. با این حال ، نکات مفیدی وجود دارد و اگر به آنها پایبند باشید ، می توانید یک کتاب تجاری واقعاً قدرتمند ایجاد کنید. در اینجا برخی از موثرترین نکات ذکر شده است:
 
تصمیم بگیرید که کتاب تجاری را برای چه کسی ایجاد کنید
قبل از ایجاد یک کتاب تجاری ، باید به وضوح مشخص کنید که چه کسانی قرار است این دستورالعمل ها را دریافت ، مطالعه و استفاده کنند. شناخت مخاطب موردنظر شما بسیار مهم است ، بنابراین می توانید متناسب با آن محتوای خود را تنظیم کنید. به عنوان مثال ، اگر قصد دارید آن را خارج از تیم خود توزیع کنید ، اطمینان حاصل کنید که از اصطلاحات تخصصی یا دانش فنی استفاده نکنید که درک آن برای دیگران دشوار باشد. با زبانی دوستانه بنویسید که مخاطب را جذب و جذب کند.
 
ساده بگویید
اگر می خواهید دستورالعمل های شما مورد استقبال همگان قرار گیرد ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را ساده نگه دارید. شما باید اطمینان حاصل کنید که آنچه توضیح داده شده و در برندبوک شما آمده است توسط گروه های مختلف افراد به راحتی قابل درک است: کارمندان ، شرکای شما ، مشتریان و حتی رقبا. البته ، در حال حاضر زمان بیشتری صرف می شود تا استفاده از برندبوک خود را ساده کنید ، اما مطمئناً در آینده زمان بیشتری را صرفه جویی خواهید کرد.
 
به شیوه ای خلاقانه فکر کنید
کتابهای تجاری مانند بیان خلاقیت برند هستند. هیچ قانونی در مورد ایجاد کتاب های تجاری وجود ندارد ، بنابراین می توانید از خلاقیت خود استفاده کرده و در نتیجه ، آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهید. به عنوان مثال ، هیچ قانونی وجود ندارد که باید در قالب PDF باشد ، بنابراین می توانید همه چیز را بصورت آنلاین داشته باشید. سعی کنید از عناصر خلاق در برندبوک خود استفاده کنید ، اما مطمئن شوید که آن را بیش از حد پیچیده نکنید. به یاد داشته باشید که آن را ساده نگه دارید.
 
کتاب را به سبک برند خود طراحی کنید
کتاب تجاری شما باید واقعاً نماینده شرکت شما ، فرهنگ و سبک کار آن باشد. به عنوان مثال ، اگر شما یک شرکت تناسب اندام با موقعیت جوان ، پرانرژی و سالم هستید ، مطمئن شوید که نام تجاری شما خسته کننده ، دیکتاتوری و خسته کننده نیست. اگر یک برندبوک برای نمایش کارتون تهیه می کنید ، آن را به همان اندازه سرگرم کننده ، رنگارنگ و مثبت کنید. یا ، اگر مربوط به یک شرکت مدیریت دارایی است ، آن را تا حد ممکن تمیز و ساده کنید.
 
مفید و مشخص باشید
جایی برای سوء تفاهم در برندبوک خود باقی نگذارید. سعی کنید به افرادی که راهنمای شما را می خوانند ، اطلاعات مفید ، عملی و خاص بدهید. به عنوان مثال ، اگر نوع خاصی از متن با هم تداخل داشته باشید یا هر نوع درمان Photoshop را وارد کنید ، حتماً صفحه ای را در برندبوک خود اضافه کنید که نحوه عملکرد آن را دقیقاً توضیح دهد.
 
محل استفاده از نام تجاری خود را پیگیری کنید
اگر یک نام تجاری جدید ایجاد کرده اید و در لوگوی خود ، فونت های مورد استفاده ، پالت رنگ و غیره تغییراتی ایجاد کرده اید ، باید هر کجا که نسخه قبلی استفاده شده است را ردیابی کنید تا بتوانید همه مواد را با نسخه به روز جایگزین کنید. به عنوان مثال ، اگر لوگوی جدیدی دارید ، باید آن را در همه وب سایت ها ، شبکه های اجتماعی ، پاورقی های ایمیل ، ارائه ها ، اسناد و غیره تغییر دهید.
مواد خود را در دسترس قرار دهید
برای اطمینان از اینکه افراد از نسخه های قدیمی یا اشتباه عناصر بصری شما استفاده نمی کنند ، اطمینان حاصل کنید که دسترسی به کتابخانه ای از فایل های صحیح را باز کنید. در وب سایت خود یک قسمت بارگیری ایجاد کنید که در آن همه آرم ها ، دستورالعمل های فعلی ، تصاویر و سایر مواد ذخیره شده است. اگر می خواهید ، می توانید برای محافظت از آن رمز عبور ایجاد کنید ، اما باور کنید ، به روز رسانی یک مجموعه از لوگوها به صورت آنلاین بسیار آسان تر از پاسخگویی به هزاران ایمیل درخواست کننده این مواد است.
 
کارکنان خود را درگیر کنید
اگر می خواهید تیم شما مارک جدید شما را بپذیرد ، پس باید احساس کند که متعلق به آنها است. آنها باید بخشی از آن را احساس کنند و به وضوح تک تک عناصر برندبوک شما را درک کنند. برای این منظور ، یک تیم پروژه متشکل از کارکنان همه سطوح در شرکت خود ایجاد کنید و در طول توسعه راهنمای برند از آنها بازخورد منظم بخواهید. دریابید که آیا آنها سند را درک کرده اند ، از نظر آنها پیشرفت لازم چیست ، چه کاری می توانید انجام دهید تا استفاده از برندبوک برای آنها آسان تر شود. مشارکت کارکنان از سراسر شرکت شما می تواند مسائل بزرگی را مطرح کند که هرگز در بخش بازاریابی به تنهایی مورد توجه قرار نگرفته است.
 
سوالات را پیش بینی کنید
در پایان برندبوک تجاری خود ، مطمئن شوید که برخی از مخاطبین و آدرس های ایمیل مربوط به کارکنان خود را درج کنید. ضروری است ، زیرا گاهی اوقات خوانندگان در مورد راهنما سوالاتی دارند که نمی توانند به تنهایی به آن پی ببرند. با پیوست برخی آدرس های ایمیل ، با داشتن تیمی که به همه سوالات و نگرانی ها پاسخ دهد ، این مشکل را برطرف خواهید کرد. علاوه بر این ، همچنین باید بخشی از سوالات متداول برندبوک را در نظر بگیرید و به 20-30 سوالات اصلی که ممکن است مردم هنگام اولین بار با نام تجاری شما بپرسند فکر کنید.
 
برندبوک خود را به طور مرتب مرور کنید
هدف اصلی کتاب های تجاری توضیح ، توصیه و راهنمایی افراد برای استفاده و بازتولید برند شما است. با این حال ، این لزوما به این معنا نیست که نام تجاری شما برای همیشه بر روی سنگ ثابت شده است. به طور طبیعی ، نام تجاری شما در طول زمان تکامل یافته و تغییر می کند ، و کتاب تجاری شما باید متناسب با آن تجدید نظر شود و به روز شود. وقتی برندبوک خود را به روز می کنید ، مطمئن شوید که شماره نسخه را نه تنها در صفحه اول ، بلکه در هر صفحه ذکر کنید.
ما می توانیم صدها راهنمایی برای ایجاد کتابهای تجاری موثر معرفی کنیم ، اما نکات ذکر شده در بالا مهمترین آنها هستند ، که باید برای ایجاد یک راهنمای تجاری عالی در ذهن داشته باشید.
 
ابزارهایی برای ساخت یک برندبوک عالی
ابزار مورد علاقه ما که بهترین ابزارهای مارک آنلاین را برای ایجاد فیلم ها ، آرم ها ، ماکت ها و وب سایت های با کیفیت بالا ارائه می دهد ، RenderForest است.
 
پیوند ما در زیر یک آزمایش رایگان به شما ارائه می دهد تا ابزارهای ایجاد نام تجاری آنلاین آنها را آزمایش کرده و ایجاد نام تجاری خود را به صورت رایگان آغاز کنید.
ارتباط با نام تجاری
شما می توانید یک برندبوک عالی با چندین بخش ، طراحی عالی و اطلاعات مفید در آن داشته باشید ، اما تا زمانی که مردم از وجود آن مطلع نشوند ، موثر نخواهد بود. قبل از اینکه از کارمندان خود بخواهید آن را به اشتراک بگذارند و تبلیغ کنند ، قبل از هر چیز باید مطمئن شوید که آنها خودشان آن را درک کرده اند. برای این منظور ، مطمئن شوید که همه کارکنان به برندبوک شما دسترسی دارند ، به ویژه طراحان و کارکنان بخش های بازاریابی و ارتباطات.
 
بنابراین ، پس از مشخص شدن نام تجاری و هویت بصری ، از طریق ارتباط کتبی و جلسات حضوری ، کلمه را برای همه کارکنان خود پخش کنید. سعی کنید نه تنها موقعیت برند را توضیح دهید ، بلکه دلیل و چگونگی بهره مندی مشتریان از آن را نیز توضیح دهید. حالا ، وقتی کارکنان شما تک تک جزئیات کتاب تجاری شما را می دانند ، آنها را تشویق کنید تا سفیر برند شوند.
 
برای ایجاد انگیزه در آنها ، پاداش آنها را به خاطر نشان دادن "در مارک تجاری" با برنامه های شناسایی که به عملکرد مثبت مرتبط با نام تجاری پاداش می دهند ، در نظر بگیرید. مدیریت نام تجاری یک فرایند ثابت نیست ، بلکه یک فرآیند فعال ، مستمر و در حال تکامل است ، بنابراین مطمئن شوید که کارکنان شما از این امر مطلع هستند و آماده هستند تا در مورد نام تجاری شما اطلاعاتی را به اشتراک بگذارند.
 
نمونه کتابهای تجاری عالی
بسیاری از کتابهای تجاری بسیار جذاب در وب وجود دارد و هر یک از آنها موقعیت ، سبک و هدف خاص خود را دارند. برای به پایان رساندن کتاب الکترونیکی ما ، در اینجا جذاب ترین و خلاق ترین کتاب های تجاری را که با آنها برخورد کرده اید ارائه می دهیم.
 
اسکایپ
نیروهای مسلح سوئد
آب خیریه
easy.com
فوتبال نایک
چهار ضلعی
یونیسف
ادوبی
موزیلا
 
منبع: https://www.incredo.co/blog/the-ultimate-guide-how-to-create-a-brand-book-for-your-small-business/
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
اگر در حال راه اندازی یک مارک جدید یا به روزرسانی مارک فعلی خود هستید ، مهم است که محصول ، شخصیت و پیام خود را درست انتخاب کنید. برند شما چهره کسب و کار شما است ، اما نمی تواند به عناصر و زیبایی شناسی که برای شما جذاب است تکیه کند - مهمترین عامل این است که برای مخاطبان هدف شما جذاب است و آنها به آن متصل می شوند. بهترین راه برای ایجاد این تعادل خوب؟ تحقیقات برند.
شرکت آرمکده در زمینه برندینگ و طراحی لوگو سابقه درخشانی دارد. شما می توانید برای دیدن نمونه کار لوگو و آگاهی از قیمت ساخت لوگو به سایت این شرکت مراجعه کنید. در ادامه مقالات اصول طراحی لوگو، امروز به بحث درباره نحوه آنالیز و تحقیق برند می‌پردازیم.
 
تحقیقات برند چیست؟
تحقیقات برند تقریباً همان چیزی است که به نظر می رسد: این فرآیند انجام تحقیقات مربوط به مارک ها و نام تجاری است. بیشتر مارک ها چیزی فراتر از چیزی هستند که می فروشند. آنها مجموعه ای انتزاعی از ایده ها دارند که به "شخصیت" و مشتری مشتری آنها مربوط می شود. این می تواند یک لوگوی قابل تشخیص باشد ، مانند طاق های طلایی مک دونالد (که گفته می شود برای بسیاری از کودکان حتی قبل از صحبت کردن آنها قابل تشخیص است) یا "swoosh" نایک. همچنین به انواع حروف ، رنگ ها و حتی لحن صدای مورد استفاده در بسته بندی آنها مانند پیام های محاوره ای Innocent Smoothies اشاره دارد.
 
چرا تحقیقات برند مهم است؟
ممکن است تحقیقات تجاری را به عنوان راهی برای پیگیری روندهای فعلی ، تغییرات فرهنگی یا رویدادهای بی سابقه ای انجام دهید که تأثیر غیرمنتظره ای بر نحوه اداره (و نحوه تعامل مصرف کنندگان) با کسب و کار شما داشته اند.
 
دلیل شما هر چه که باشد ، مهمترین جنبه تحقیقات برند ، درک دیدگاه دو گروه مختلف است: مشتریان خارجی ، مشتریان و کاربران ؛ و همچنین کارکنان داخلی ، سرمایه گذاران و ذینفعان شما. به دست آوردن این درک در نهایت مفیدترین ورودی برای شکل گیری آینده برند شما خواهد بود.
 
همه ما احساس می کنیم متخصص در مارک های خودمان هستیم ، به همین دلیل لازم است یک قدم به عقب برداریم و نظرات کسانی را که به آن نزدیک نیستند هضم کنیم. به احتمال زیاد جنبه هایی وجود دارد که شما آنها را دوست دارید ، و مشتریان شما به آنها ربطی ندارند و عناصری که شما در نظر می گیرید آنها را بسیار مورد توجه قرار می دهید وجود دارد.
 
بدون تحقیق در مورد نظرات افرادی که بیشتر با برند شما آشنا هستند و همچنین کسانی که برای اولین بار شما را می شناسند ، می توانید به یک استراتژی تغییر نام تجاری که در واقع مخاطبین شما را بیگانه می کند ، پیشرفت کنید. و دقیقاً به همین دلیل است که تحقیقات برند بسیار مهم است.
با کشف نحوه درک برند خود در حال حاضر شروع کنید. سپس ، همانطور که برند خود را به سمتی هدایت می کنید که مخاطبان می خواهند ، می توانید عناصری را تغییر دهید که برای مشتریان فعلی و آینده نگر شما بهترین جذابیت را داشته باشد.
 
انواع تحقیقات برند
همانطور که احتمالاً از سالهای تحصیل خود به یاد دارید ، تحقیق یک تجارت طولانی است. این فقط در مورد خواندن چند مقاله یا نقد نیست ، بلکه عمیقاً به مخاطبان خود و نیازهای آنها پرداخته می شود ، و آنچه شما به عنوان یک برند می توانید انجام دهید تا علاقه مند و طرفدار او باشید. خوشبختانه ، چند روش آزمایش شده و واقعی برای تحقیقات برند وجود دارد که هر شرکتی می تواند از آن استفاده کند.
 
نظرسنجی از مشتریان
نظرسنجی راهی سریع و (نسبتاً) آسان برای جمع آوری اطلاعات زیاد در زمان کوتاه است. این یک نقطه شروع خوب برای تحقیق در مورد نام تجاری شما است ، زیرا می توانید مستقیماً از مخاطبان خود بپرسید که آنها چه چیزی را دوست دارند ، نمی پسندند ، و در مورد نام تجاری شما بهتر می شود و سپس برای اجرای این ایده ها تلاش می کنند.
ورودی او همچنین می تواند سایر زمینه های تحقیقات مارک مانند آگاهی از نام تجاری شما و نحوه مقایسه شما با رقبا را هدایت کند. فقط به خاطر داشته باشید که شما بیش از یک پاسخ بله یا خیر می خواهید ، اما این که مشتری شما احتمالاً مایل است سریعاً نظرسنجی را به پایان برساند - نکته شیرین حدود سه دقیقه است. سوالات متنوعی را مطرح کنید که در بخشهایی از نام تجاری شما واقعاً می خواهید بدانید و مطمئن شوید که نظرسنجی را با طیف وسیعی از مخاطبان ، و نه فقط افراد معمولی ، به اشتراک می گذارید. هرچه بتوانید دیدگاه های بیشتری را در نظر بگیرید ، بهتر است.
 
تجزیه و تحلیل آگاهی از نام تجاری
تحقیقات مربوط به آگاهی از نام تجاری به شرکت ها کمک می کند تا درک کنند که مصرف کنندگان - چه مشتریان مستقیم باشند- چه قدر از برند خود مطلع هستند. ممکن است به نظر برسد که به نفع مارک های بزرگتر عمل می کند ، اما می توان از آن برای اثرگذاری چیزی که به عنوان یک کمپین تبلیغاتی نامشهود است استفاده کرد یا اگر شما یک تجارت محلی هستید ، اعضای جامعه چقدر می دانند که شما انجام دادن.
اگر به شبکه هایی بسیار وسیع تر از مخاطبان فعلی خود دسترسی دارید ، می توانید این کار را در قالب یک نظرسنجی انجام دهید. متناوبا ، مصاحبه ها و گروه های متمرکز به خوبی برای تولید نتایج بی طرفانه کار می کنند. این می تواند کمی عمیق تر از یک نظرسنجی باشد زیرا شما می توانید مکالمه را هدایت کنید و بیشتر از آنچه که یک نظرسنجی کتبی اجازه می دهد ، سوالات بعدی را بپرسید.
 
حسابرسی و گروه های متمرکز
جمع آوری چند مصاحبه شونده با یک مصاحبه کننده خارجی به جریان گفتگو به گونه ای متفاوت از نظرسنجی ها و مصاحبه های داخلی شما کمک می کند. اولاً ، مصاحبه شوندگان راحت تر می توانند با مصاحبه کننده شخص ثالث آزادانه صحبت کنند تا با سخنگوی شرکت شما. و ثانیاً ، گردهم آوردن گروهی از افراد به جرقه ایده های بیشتر کمک می کند و باعث ایجاد گفتگوی وسیع تری می شود که ممکن است یک نفر به تنهایی داشته باشد.
از سوی دیگر ، مصاحبه حضوری با مشتری راهی درخشان و موثر برای شناخت مشتریان در سطح شخصی است. به احتمال زیاد کاربران مشاغل شما می خواهند نظرات خود را به اشتراک بگذارند و احساس ارزشمندی کنند ، اما از آنجایی که آنها از قبل با نام تجاری شما آشنایی دارند ، می توانید با درک این که آنها قبلاً درک درستی از کارهایی که انجام می دهید وارد موضوعات عمیق تری از سوال شوید.
 
تجزیه و تحلیل رقبا
علاوه بر تجزیه و تحلیل نام تجاری خود ، انجام همان نوع تحقیق در مورد رقبای شما مفید است. شما باید بدانید که آنها چه کار می کنند ، و آنچه را که فکر می کنید خوب انجام می دهند و آنچه از دست داده است را مرور کنید - اینها جزئیاتی هستند که می توانید برای توسعه نام تجاری خود به کار ببرید. از این اطلاعات برای تجزیه و تحلیل بهترین کلمات کلیدی برای تقویت بازاریابی دیجیتالی خود ، محصولات کلیدی که مشتریان شما در حال خرید آنها هستند استفاده کنید و حتی اینکه آیا شما واقعاً بهتر از مارک هایی هستید که فکر می کردید در برابر آنها هستید.
شما می توانید این کار را به سادگی با مرور وب سایت ها و بسترهای اجتماعی آنها یا با استفاده از ابزارهای خاص انجام دهید. به عنوان مثال ، Sprout Social می تواند به شما در تجزیه و تحلیل نحوه عملکرد رسانه های اجتماعی شما در مقایسه با رقبای شما کمک کند و Google Adwords به شما کمک می کند با استفاده از کلمات و عبارات کلیدی صنعت در موتورهای جستجو در مقایسه با رقبای خود رتبه بندی کنید.
 
بازخورد مشتری
پس از پیاده سازی پیشنهادات حاصل از تحقیقات و نظرسنجی های برند خود ، مهم است که دوباره با مخاطبان خود تماس بگیرید. یکی از روشهای م effectiveثر برای انجام این کار ، میزبانی تعداد کمتری از مصاحبه های کاربران است تا ببینند نظر آنها در مورد پیشرفت های شما چیست ، آیا آنها را به خوبی پیاده سازی کرده اید یا اگر چیزی را از دست داده اید. همه دوست دارند احساس کنند که نظر آنها مهم است ، بنابراین مطمئناً این امر برای شهرت برند شما در مصاحبه شوندگان مفید خواهد بود و همچنین به شما کمک می کند تا بفهمید تغییرات شما به جایی رسیده است.
 
تحقیقات برند برای چیست؟
نتیجه کلیدی که در هنگام انجام تحقیقات برند باید به آن توجه داشته باشید این است که درک کنید چگونه منابع خارجی و داخلی برند شما را می بینند و درک می کنند. در مرحله بعد ، پیشرفت هایی انجام می شود که وفاداری به نام تجاری و آگاهی از نام تجاری را تشویق می کند.
سطوح بالای آگاهی از نام تجاری به این معنی است که شخصی نام تجاری شما را با لوگو یا شعار آن می شناسد یا می داند که شما بدون استفاده از خدمات خود چه می کنید. ممکن است در حال حاضر برای شما چندان مفید به نظر نرسد ، اما هنگامی که آنها به محصول یا خدمات شما نیاز دارند ، شما یکی از اولین مارک هایی هستید که به آن فکر می کنند.
 
وفاداری به نام تجاری منجر به حمایت از برند می شود ، جایی که مشتریان شما در نهایت به انجام بازاریابی شما برای شما کمک می کنند. افرادی که از نام تجاری شما خوششان می آید آن را به دیگران توصیه می کنند و همچنین خودشان از شما حمایت می کنند. برای برخی از مارک های با مخاطبان محدود ، این می تواند به کاهش هزینه ها در سایر زمینه های تبلیغات کمک کند. این امر همچنین می تواند سودهای پیش بینی شده را تضمین کند ، به عنوان مثال ، اپل می داند که با عرضه هر محصول جدید ، طرفداران یک شبه در صف خواهند بود تا یکی از اولین کسانی باشند که خرید می کنند ، که اغلب می تواند منجر به فروش محصولات شود.
 
اما برای موفقیت در تحقیقات برند نیازی به یک شرکت معتبر جهانی ندارید. حتی افزایش ناچیز در شناخت برند می تواند منجر به افزایش ارزش ویژه نام تجاری شود ، مهم نیست که کسب و کار شما چقدر عالی یا محلی است.
چگونه می توانید تحقیقات خود را حتی بیشتر پیش ببرید
پس از تکمیل تحقیقات برند شما ، یک نکته را باید در نظر داشته باشید: نظرات مشتری شما مدام تغییر می کند. درک نام تجاری شما و رقبای آن همیشه بر تصمیمات خرید مشتریان شما تأثیر می گذارد ، بنابراین انجام منظم و تجزیه و تحلیل استراتژیک از چشم انداز نام تجاری شما بسیار مهم است.
 
این کار شما را در بازی خود حفظ می کند ، اطمینان حاصل می کند که همیشه در مورد خواسته ها و نیازهای مخاطبان خود مطلع هستید و هنگام پایبندی به روندهای صنعت خود ، کمتر از رقبا عقب می افتید. در دنیای دیجیتال ، مخاطبان شما سریعتر از همیشه تکامل خواهند یافت. این به شما بستگی دارد که مطمئن شوید مارک تجاری شما می تواند پیشرفت کند.
 
منبع: https://en.99designs.nl/blog/logo-branding/brand-research/
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
یک برند یک لوگو نیست ، اگرچه یک لوگو به برند یک شرکت کمک می کند. تفاوت این دو ابزار بازاریابی که به موقعیت یک شرکت در بازار کمک می کند ، چیست؟
برخی از سوالات مارک تجاری که من به عنوان طراح وب در آرمکده دریافت کرده ام باعث شده است که من فکر کنم در مورد "برند" و "لوگو" سردرگمی وجود دارد. این دو قابل تعویض نیستند. آنها بسیار متفاوت هستند اما به هم وابسته هستند.
آژانس هویت بصری آرمکده در زمینه برندینگ و طراحی لوگو فعالیت می‌کند. شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت طراحی لوگو و یا سفارش طراحی لوگو با مشاورین آرمکده تماس بگیرید.
برای مطالعه بیشتر درباره قواعد طراحی لوگو به مقالات قبلی ما مراجعه کنید.
 
لوگو چیست؟
لوگو نمایندگی فیزیکی ، نماد ، نماد ، نشان ، علامت حرف یا کلمه برای شرکت شما است. ممکن است اولین چیزی باشد که مشتری می بیند ، بنابراین بسیار مهم است. برخی از لوگوهای شناخته شده و قابل تشخیص شامل قوس نایک و طاق های طلایی مک دونالد است.
 
یک لوگو باید به راحتی قابل تشخیص باشد. اغلب علامت تجاری است. در حالت ایده آل ، باعث ایجاد احساسات مثبت در بین مصرف کنندگان می شود.
 
برندینگ چیست؟
نام تجاری نامشهود است ؛ این است که چگونه مشتریان شما را در بازار درک می کنند. ما سعی می کنیم با استراتژی نام تجاری خود ، که لحن ، تصویر شرکت ، ابزارهای بازاریابی و موارد دیگر است ، بر این امر تأثیر بگذاریم. یک استراتژی نام تجاری خوب باعث جلب توجه یک شرکت در بازار می شود. این هدف است: مورد توجه قرار بگیرید و رابطه قوی با مخاطبان خود ایجاد کنید. یک مارک خوب مشتریان مکرر را تشویق می کند.
لوگوی یک شرکت باید از مارک آن بیرون بیاید (نه برعکس). تحقیقات زیادی - در مورد اهداف تجاری ، هویت و استراتژی ؛ شخصیت برند و صدا ؛ مخاطب مورد نظر ؛ و بیشتر - به ایجاد نام تجاری شرکت می پردازد.
 
خارج از این زمینه ، ممکن است یک آرم نیز ایجاد شود. این چهره برند است ؛ این چیزی است که مردم می توانند با آن ارتباط برقرار کنند (به لوگوهای آشنا نایک و مک دونالد فکر کنید).
 
من همیشه هنگام طراحی لوگوی شرکت ، نام تجاری آن را در نظر دارم. من باید درباره مخاطبان شرکت و نحوه درک آن از شرکت بدانم. ایجاد لوگو ارتباط چندانی با رنگها یا نمادهای مورد علاقه شما ندارد. آنچه اهمیت دارد این است که چگونه می خواهید شرکت خود را برای مخاطبان مورد نظر خود نشان دهید.
 
شرکت های موفق همه چیز را نشان می دهند: بسته بندی محصول ، نحوه ارائه شرکت در کانال های رسانه های اجتماعی ، طعم تبلیغات آن ... تا نحوه پاسخگویی به تلفن ها در دفتر مرکزی-همه از یک مارک خوب ساخته شده است. لوگو نیز وجود دارد و رو به جهان است و مارک تجاری را نشان می دهد.
 
لوگو و نام تجاری: آنها با یکدیگر بازی می کنند ، اما برند حرف اول را می زند.
 
 
 
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
ایجاد لوگو چیزی فراتر از ایجاد هویت بصری یک شرکت است. و بسیار دور از نام شرکت است که در یک جعبه مستطیلی مرتب شده است. کارآفرینان و طراحان باهوش هرگز جنبه بصری را از جنبه اساسی جدا نمی کنند. لوگو و بازسازی لوگو اغلب اولین تصور شرکت است و به تنهایی می تواند بر درک مشتری از نام تجاری تأثیر بگذارد.
 
یک لوگوی خوب طراحی شده ترکیبی منحصر به فرد از تجارت و هنر است که دستیابی به آن بسیار دشوار است. در صورت استفاده عاقلانه از تایپوگرافی در لوگوها می توان تعادل مورد نظر بین این دو را به ارمغان آورد. به نظر می رسد آرم های تایپوگرافی ساده ترین طرح های لوگو و کم خلاق ترین هستند. با این حال ، آنها نیستند. رویکردهای حرفه ای و خلاقانه می تواند نام تجاری شما را نه تنها به یاد ماندنی بلکه مورد اعتماد و دوست داشتنی قرار دهد. این مقاله برای کسانی است که به دنبال ایده ها و الهامات در ایجاد آرم های متنی هستند. در ادامه نکات طراحی لوگو تایپوگرافی را با هم مرور خواهیم کرد.
5 نکته مهم در طراحی لوگو تایپوگرافی
برند خود را بشناسید
این بهترین ایده نیست که دست به کار شوید تا قبل از اینکه خود را در ذات کسب و کار خود غوطه ور کنید. دانستن نام تجاری خود و ارزش آن برای مشتریان حتی مهمتر از دانستن رقابت شما است. سعی دارید چه پیامی را منتقل کنید؟ آیا برند اقدام را تشویق می کند یا بیشتر بر ایجاد احساسات متمرکز است؟ چه چیزی باعث می شود مشتریان بار دیگر به خدمات شما مراجعه کنند؟ پس از درک کافی از نام تجاری خود ، می توانید پیام مناسب را از طریق لوگوی خود منتقل کنید.
 
ثانیاً ، لوگوی تایپوگرافی بر نام تجاری شرکت شما تأثیر می گذارد. بنابراین مطمئن شوید که نام به اندازه کافی گویا است تا مشتریان احتمالی شما را گیج نکند.
 
مخاطبان خود را بشناسید
گام بعدی این است که مخاطبان خود را بشناسید. تفاوت زیادی در آنچه می خواهید در مارک تجاری خود ایجاد کنید و آنچه مخاطبان انتظار دریافت آن را دارند وجود دارد. به پاسخ این س questionsالات فکر کنید:
 
آنها چه کسانی هستند؟ سن ، جنسیت و ملیت آنها به اندازه آگاهی از شغل ، سرگرمی ها و علایق مشتریان شما مهم است.
لوگوی شما را کجا می بینند؟ این می تواند یک وب سایت ، بنر تبلیغاتی ، بیلبورد یا تی شرت همسایه آنها باشد. سعی کنید هر موقعیتی را در نظر بگیرید.
آیا آنها پیام شما را درک خواهند کرد؟ سعی کنید به همه انجمن هایی فکر کنید که وقتی لوگوی شما را می بینند به ذهنشان خطور می کند. ایده خوبی است که از نظرات خارجی برای نظر آنها مصاحبه کنید.
اطمینان حاصل کنید که اصول بصری را می دانید
بر اساس نتایج تحقیقات و درک عمیق شما از برند خود ، باید چند انتخاب مرتبط با ظاهر لوگو خود انجام دهید.
 
اول از همه ، آماده بحث در مورد فونت ها باشید. امروزه هزاران فونت در دسترس است ، که انتخاب فونت مناسب را برای طراحان دشوارتر می کند. همه فونت های اساسی را می توان به چند نوع تقسیم کرد و هر یک از آنها می توانند لحن احساسی خود را داشته باشند:
 
Serif (با سری): قابل احترام ، سنتی ، قابل اعتماد ، آرامش بخش.
Sans Serif (بدون سریف): مدرن ، عینی ، تمیز.
نوع اسکریپت (شبیه به دست خط است): زیبا ، خلاق ، محبت آمیز.
تزئینی: رسا ، منحصر به فرد.
مشاهده می کنید که هر فونت دارای روحیه و شخصیت خاص خود است که به نام تجاری شما منتقل می شود. این می تواند جدی ، بی دقتی ، بازیگوش یا تصفیه شده باشد. شما باید تعیین کنید که دقیقاً می خواهید با استفاده از یک فونت چه چیزی را بگویید و آیا متناسب با طراحی شما است. فونتی را انتخاب کنید که بر اساس ترجیحات شخصی نباشد اما به جای آن روح و ویژگی های کسب و کار خود را در نظر داشته باشید.
 
رنگها نیز نقش مهمی دارند. هر رنگ زیرنویس مخصوص به خود را دارد و می تواند تفاوت های ظریفی را به پیام شما اضافه کند. بنابراین پیام های نادرست را برای مشتریان خود ارسال نکنید.
در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند فونت و رنگ مناسب لوگوی خود را انتخاب کنید:
 
رقبای خود را بررسی کنید. هدف شما تقلید از لوگوی آنها نیست بلکه تجزیه و تحلیل دقیق آن است. اگر راه حل آنها هوشمند است ، می توانید از تجربه آنها درس بگیرید.
ساده بگویید. فونت تمیز به شما امکان می دهد لوگوی خود را در محصولات مختلف و در همه اندازه ها ، اعم از بنر بزرگ یا قلم ، تکثیر کنید.
از خوانایی اطمینان حاصل کنید. لوگو تایپ شما باید ظرف چند ثانیه قابل خواندن باشد.
از تنوع لوگوی خود اطمینان حاصل کنید
طراحی لوگوها در برنامه های برداری مانند Adobe Illustrator. Photoshop بهترین انتخاب برای این منظور نیست زیرا یک آرم باید بدون از دست دادن کیفیت مقیاس پذیر باشد.
رنگ های لوگو را با مرجع CMYK یا Pantone مشخص کنید تا مطمئن شوید که رنگ ها پس از چاپ لوگو به درستی تکثیر می شوند.
شما باید بتوانید لوگوی خود را در یک رنگ (سیاه یا سفید) تکثیر کنید و همچنان آن را تشخیص دهید.
مراقب اشتباهات رایج در طراحی باشید
استفاده از فونت ها و رنگ های زیاد شرکتهای برتر تمایل دارند از یک فونت و یک رنگ فقط به دلایل خوبی استفاده کنند - هرچه فونت های بیشتری استفاده شود ، لوگو تایپ آشفته تر به نظر می رسد. استفاده از دو فونت در صورتی قابل قبول است که برای نام شرکت و شعار متفاوت باشد.
استفاده از فونت های شیک اکثر گرایش ها کوتاه مدت هستند: آنچه امروزه محبوب است ممکن است قدیمی باشد و فردا مضحک به نظر برسد.
کپی کردن دیگران تقلید یک راه تنبل برای حل مشکل خلاق است. لوگو بازتابی از کسب و کار شما است: اگر شبیه شخص دیگری باشد ، کسب و کار شما منحصر به فرد نیست و اعتبار را در نظر مشتریان از دست می دهد.
نمونه های طراحی لوگو تایپوگرافی
انواع خاصی از لوگوها وجود دارد که قبل از شروع طراحی لوگوی خود باید از آنها آگاه باشید و مطمئن شوید که نوع انتخابی با نیازهای کسب و کار شما مطابقت دارد:
 
لوگوهای حروف و کلمات
تعداد زیادی از شرکت های معروف جهان وجود دارند که فقط بر روی لوگوهای تایپوگرافی تکیه می کنند. در اینجا فقط چند مورد برای شما وجود دارد که می توانید قدرت را در لوگوهای مبتنی بر متن احساس کنید. البته IBM ، CNN ، Google ، Facebook و ... برجسته ترین نمایندگان طراحی لوگوی حروف هستند.
نتیجه گیری
هنگام ایجاد یک لوگو تایپ ، ایده خوبی است که روابط طولانی مدت را هدف قرار دهید. هنگامی که هویت نام تجاری خود ، موقعیت یابی و پیامهای اصلی را درک کردید ، انتخاب نوع لوگو که به بهترین نحو نشان دهنده نام تجاری شما است برای شما آسان تر خواهد بود. با پیروی از ترفندهای عمومی تجارت ، ممکن است هویت نام تجاری خود را از دست بدهید. از سوی دیگر ، طرح های لوگو که از ترفندهای تایپوگرافی "خارج از قفسه" استفاده می کنند ، خطر رد شدن را دارند.
 
نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که لوگوی شما باید به زیبایی در همه کانال های آنلاین شما قرار گیرد. هنگام انتخاب فونت مناسب برای وب سایت خود باید مراقب باشید و هر کاری را که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که هویت برند شما به درستی ارتباط دارد و با تایپوگرافی لوگوی شما ارتباط دارد.
 
در نهایت ، به یاد داشته باشید که هیچ کسب و کاری به دلیل لوگوی خود موفق نشده است. هدف لوگو افزایش دید شرکت است. کیفیت خدماتی که ارائه می دهید باید بقیه را انجام دهد.
 
منبع: https://blog.icons8.com/articles/typography-logo-design/
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
طراحی یک لوگوی کامل مستلزم صرف زمان ، تلاش و ملاحظه دقیق است ، اما این فرایند یک نوع معامله نیست. حفظ ارز و ارتباط با توسعه و پیشرفت یک کسب و کار می تواند بدون بازنگری در مارک تجاری موجود مشکل باشد. یک طراحی لوگو خوب باید بتواند تطبیق داده شود تا اطمینان حاصل شود که یک کسب و کار می تواند بهترین چهره خود را حفظ کند زیرا همه نوع تغییر به ناچار رخ می دهد. در این مقاله قصد داریم درباره طراحی مجدد و ریدیزاین لوگو صحبت کنیم.
حتی لوگوهایی که در ابتدای کار خود بی نقص بودند ، با گذشت زمان نیاز به طراوت دارند و نیاز به یک لوگوی خوب طراحی شده را اساساً منعطف می کند. با تغییر دنیای طراحی و شرکت ها (و جامعه) ، یک لوگو پیر می شود. برای اطمینان از اینکه لوگو نشان دهنده یک کسب و کار مناسب است ، مهم است که انگشت خود را در نبض روندهای فعلی نگه دارید و برای تجدید عناصر مارک تجاری باز باشید. گاهی اوقات این به معنی به روزرسانی های کوچک است ، گاهی اوقات یک طراحی مجدد کامل جواب می دهد. آرمکده در زمینه طراحی آرم و لوگو فعالیت دارد و شما می توانید نمونه کار لوگو ی آن را در سایت این شرکت مشاهده کنید.
 
آیا لوگو نیاز به طراحی مجدد دارد؟
اولین چیزها: لوگو را به طور عینی تجزیه و تحلیل کنید تا تصمیم بگیرید که آیا به طور کلی به روز رسانی نیاز دارد یا خیر. برای انجام موثر این کار ، روی این سوالات کلیدی تمرکز کنید.
آیا آرم تاریخ دارد؟
این ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما از این اولین قدم ساده غافل نشوید. حتی اگر یک آرم در دو سال گذشته ایجاد شده باشد ممکن است تاریخ داشته باشد ، به عنوان مثال ، فونت در آن زمان به طور خاص حالت à la (تصور کنید Lobster ، Trajan Pro) ، و یا زیبایی شناسی کلی بسیار متمایل به روند بود. بوجود آمد.
ما فقط در مورد آنچه مد است صحبت نمی کنیم. ممکن است طرح اصلی دیگر با تمام پیشرفت های تکنولوژیکی و دستگاه های جدیدی که مشتریان احتمالی شما از آنها برای مشاهده لوگو استفاده می کنند ، سازگار نباشد ، مانند تبلت ها و دستگاه های تلفن همراه با وضوح صفحه نمایش بالاتر مانند صفحه نمایش Retina اپل. برعکس ، لوگوی اصلی ممکن است در صفحه های تلفن همراه با مقیاس کوچکتر به خوبی نمایش داده نشود-اگر برای چاپ طراحی شده باشد-شاید دارای جزئیات بیش از حد یا یک اسکریپت خوب و پیچیده باشد.
آیا تجارت تغییر کرده یا رشد کرده است؟
یک کسب و کار موفق با گذشت زمان توسعه می یابد و لوگوی آن نیز باید در کنار آن رشد کند. در سالهای پس از عرضه یک لوگو ، ممکن است تعداد بیشتری کارمند ، مکان ، خدمات جدید ، به روزرسانی محصول یا خطوط تولید جدید بیشتر وجود داشته باشد. لوگو چهره یک کسب و کار است و باید نشان دهنده آنچه یک شرکت انجام می دهد یا ارائه می دهد ، بنابراین از آنجا که این تحول اتفاق می افتد ، ارزش توجه به نحوه به روزرسانی برند مطابق با آن را دارد.
آیا مخاطب تغییر کرده است؟
به یاد داشته باشید که در برندسازی یک هنر ظریف وجود دارد و یک لوگو باید همچنان برای مشتریان وفادار ، ثابت و نیازهای در حال توسعه جذاب باشد ، در حالی که توجه نسل های جدید مصرف کنندگان را به خود جلب می کند. طراحی عالی باید بتواند با مخاطبان گسترده و متنوع در سنین مختلف و علایق مختلف ارتباط برقرار کند.
آیا رقابت تغییر کرده است؟
تشخیص یک شرکت در میان دریایی از گزینه های مناسب آسان نیست ، اما این بهترین لوگو و هویت نام تجاری است ، به ویژه هنگامی که یک کسب و کار دیگر تنها بازیگر در یک طاقچه خاص نیست. مشاغل در سال 2018 رقابت بیشتری نسبت به یک دهه قبل دارند - صنایع به لطف اینترنت و بازار واقعاً جهانی اشباع شده اند. توانایی به روز بودن و مدرن بودن برای حفظ جایگاه خود در بازارهای شلوغ تر از همیشه بسیار مهم است ، بدین معنا که طراحی مجدد لوگو می تواند به کسب و کار در رقابتی ماندن و تعهد مداوم به برتری ثابت کند.
آیا رسالت یا ارزشها تغییر کرده است؟
برای یک تجارت رو به رشد ، ایجاد ارزش های جدید یا تکامل رسالت خود غیر معمول نیست. با بالغ شدن شخصیت یک شرکت ، آرم آن باید ثابت بماند. به عنوان مثال گوگل را در نظر بگیرید: همانطور که شرکت به سمت خود به عنوان یک نهاد جدی و جهانی پیش می رفت ، این بلوغ زمانی شکل گرفت که از تایپوگرافی حباب دار ، سایه آشکار و غیره دور شدند. شخصیت بازیگوش گوگل به دلیل سازگاری رنگ آمیزی بیشتری پیدا کرد (فکر کنید Google Doodles).
ما چقدر در مورد تغییر اینجا صحبت می کنیم؟
همیشه نمی توان تشخیص داد که تغییر مورد نیاز است ، چه زمانی نیاز است و چقدر تغییر درست است. گاهی اوقات این فقط تنظیم رنگ اصلی یا نام تجاری است ، گاهی اوقات یک بازسازی کامل است. به همین دلیل بسیار مهم است که یک لوگو به طور رسمی انعطاف پذیر باشد. اگر یک نام تجاری سخت یا بیش از حد پیچیده باشد ، به روزرسانی ها ممکن است ناخوشایند ، اجباری یا غیر ممکن باشد. اگر سیستم هویت به خوبی طراحی شده باشد ، به روز رسانی بدون درز و موثر است.
یوتیوب در سال 2017 لوگوی خود را با هدف اصلی تغییر تمرکز بر روی دکمه "پخش" و ایجاد انعطاف پذیری به لوگو ، به ویژه در صفحه های کوچکتر و به شکل آیکون ، تازه کرد.
کانون هویت نام تجاری YouTube کانون توجه YouTube Identity Brand Spotlight
طراحی YouTube به روز شد
این یک ظاهر کاملاً جدید نیست ؛ بیشتر شبیه سازی است رنگ بندی و تایپوگرافی تا حد زیادی بدون تغییر باقی می ماند ، اما همچنین اجازه می دهد تا علامت به راحتی به عناصر جدا شود. در خارج از صنعت ، می توان آن را نادیده گرفت. این نوع به روز رسانی کاربران را بیگانه نمی کند و پویایی می افزاید. از سوی دیگر ، طراحی مجدد لوگو یک ظاهر کاملاً جدید است. این نوع رویکرد چشمگیر است و بیشتر برای تغییرات بزرگتر در یک شرکت مناسب است ، مانند نام جدید ، تمرکز بر محصول جدید یا تغییر اساسی تر برای کسب و کار.
F1 (همچنین مسابقات فرمول 1 یا مسابقات فرمول 1) در سال 2017 تصمیم به طراحی مجدد کامل گرفت. این "فرمول" را از لوگو به طور کامل حذف کرده است ، در حال حاضر به طور انحصاری "F1" در این طرح بسیار سبک توسط Wieden + Kennedy لندن. طراحی مجدد به دلیل نیاز به مدرن سازی ، برای رسیدن به طرفداران جوانتر و احیای این ورزش انجام شد. این همچنین یک موضوع دو قطبی در دنیای طراحی بود ، مانند یک تغییر نام تجاری کامل اغلب.
همانطور که تصمیم می گیرید چقدر باید تغییر کند ، چندین عامل را در نظر بگیرید:
چه عناصری از لوگوی فعلی من کاملاً مناسب نیستند؟
نوع حروف ، وزن متن ، رنگ بندی ، جهت ، فاصله ، عناصر طراحی و بیشتر همه عوامل کلی مانند مقیاس پذیری را در نظر بگیرید. همانطور که پائولا شر در دوره Skillshare خود گفت: "اگر هویتی را طراحی کنید که در آن سیستم بسیار سفت و سخت است ، خیلی زود خسته کننده می شود و این بدان معناست که احتمالاً سرنگون می شود زیرا مردم به تغییر نیاز دارند. اگر می خواهید چیزی برای مدت طولانی دوام بیاورد ، باید توانایی انعطاف پذیری را داشته باشید. " اگر علامت کنونی انعطاف ناپذیر به نظر می رسد یا عناصر متعددی وجود دارند که نیاز به کار دارند ، احتمالاً بیشتر در حال طراحی مجدد کامل هستید.
کدام قطعه از لوگوی فعلی باید باقی بماند؟
اگرچه وسوسه انگیز است که وارد شوید و شروع به ساختارشکنی وحشیانه چیزها کنید ، اما مراقب باشید که خیلی سریع پیش نروید. قبل از شروع کار ، توجه داشته باشید که کدام عناصر طراحی نشان دهنده نام تجاری خوب هستند و کدامیک برای پیام مارک ضروری هستند. به عنوان مثال ، اگر یک تجارت کالاهای بازیافتی در مارک تجاری خود به رنگ سبز تمایل داشته باشد ، ممکن است ترکیبی از رنگ عاقلانه باشد.
مشتریان فعلی چقدر قوی لوگوی فعلی را با نام تجاری مرتبط می کنند؟
حتی موفق ترین طراحی مجدد لوگو می تواند قطبی باشد و برخی از طراحی های مجدد - حتی از شرکت های بزرگ - به فاجعه ختم می شود. وفادارترین مشتریان به احتمال زیاد یک طراحی مجدد را ناراحت کننده خواهند دید ، زیرا اغلب ارتباطات احشایی آنها با مارک بصری موجود قوی است. اطمینان حاصل کنید که ارزیابی تاثیر طراحی مجدد بخشی از فرایند شما است ، آزمایش گروه های متمرکز را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که برنامه پشتیبان دارید در صورتی که طراحی مجدد برای مخاطب بسیار بیگانه باشد.
روند طراحی مجدد لوگو
هنگامی که یک لوگو را ممیزی می کنید ، تغییرات مورد نیاز را ارزیابی می کنید و چالش های احتمالی را در طول مسیر تجزیه و تحلیل می کنید ، روند طراحی مجدد می تواند به طور جدی آغاز شود. برای اجرای راحت پروژه ، عناصر رسمی طرح ، مخاطب و پیامی را که باید منتقل کند در نظر بگیرید. اگر طراح هستید ، با مشتری خود همکاری نزدیک داشته باشید تا مطمئن شوید اطلاعات مورد نیاز را در اختیار دارید. اگر از هر نظر با یک طراح کار می کنید ، مطمئن شوید که دقت خود را به کار گرفته اید تا از هرگونه مانع در طول راه جلوگیری کنید.
هنگامی که محصول نهایی را دارید ، از مقایسه مستقیم طرح های قدیمی و جدید خود اجتناب کنید - مخصوصاً برای سنجش میزان موفقیت لوگوی جدید. اگر می خواهید بر میزان تأثیرگذاری لوگوی جدید تمرکز کنید ، به معیارهایی نگاه کنید که به شما می گوید چگونه مشتریان جدید را جذب می کند یا نماینده نام تجاری است.
به خاطر داشته باشید که طراحی مجدد لوگو در یک پیوست وجود ندارد و ممکن است هماهنگی لازم را داشته باشد. این به معنای به روز رسانی وب سایت شما ، امضای ایمیل ، وثیقه بازاریابی ، هر سیستم عامل آنلاین مورد استفاده شما ، مواد چاپی ، علائم و غیره است.
 
منبع: https://thelogocreative.medium.com/
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰

طراحی آرم یکی از خدمات فوق العاده ای است که در حال حاضر شما می توانید از آن استفاده کرده و بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرف زمان زیاد سفارش طراحی آرم خود را به ثبت برسانید. استفاده از این خدمات برای طراحی انواع لوگوهای مختلف می تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما داشته باشد.

ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره طراحی لوگو آنلاین و مزایای آن صحبت کنیم و نکات جامع و کاملی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین با ما در این مطلب همراه باشید.

طراحی لوگو آنلاین

اگر با برندسازی و استارت آپ ها آشنایی داشته باشید حتما می دانید که یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کار ساخت لوگو مناسب است. داشتن یک لوگو که بتواند شخصیت کسب و کار و برند شما را به نمایش بگذارد می تواند به میزان زیادی روی موفقیت شما تاثیرگذار باشد. همین عامل نیز باعث می شود تا بسیاری از افراد زمان زیادی را صرف طراحی یک لوگو خوب کنند و در نهایت نیز گاهی اوقات نمی توانند نتیجه مطلوب و دلخواه خود را دریافت کنند. در چنین  شرایطی شما می توانید از خدمات سایت ما استفاده کنید که در زمینه طراحی لوگو آنلاین فعالیت دارد و به شما کمک می کند تا لوگوهای مورد نیاز خود را با بالاترین کیفیت ممکن طراحی کنید. خدماتی که در این سایت به شما ارائه می شود خدمات فوق العاده تخصصی و با کیفیتی هستند و بدون شک هر کسی که نیازمند طراحی یک لوگو حرفه ای است می تواند از خدمات بی نظیر این سایت بهره مند شود.

خدمات 24 ساعته برای طراحی لوگو

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از خدمات طراحی لوگو آنلاین این است که شما می توانید به صورت 24 ساعته از خدمات ما بهره مند شوید و نهایت استفاده را از آن ببرید. در واقع هیچ محدودیتی در استفاده از این خدمات برای شما وجود ندارد و شما می توانید در هر ساعتی به این سایت مراجعه کرده و از آن استفاده کنید. نکته مهم دیگری که درباره خدمات سایت ما وجود دارد سرعت بالایی است که به شما ارائه می دهد. بسیاری از سایت های دیگری که در زمینه طراحی لوگو آنلاین فعالیت دارند معمولا سرعت بالایی ندارند و همین عامل نیز باعث اذیت شدن کاربران می شود. شما در سایت ما می توانید با سرعت بالایی از خدمات ما استفاده کنید و نهایت لذت را برای طراحی انواع لوگوها ببرید.

استفاده از قالب های آماده زیبا و جذاب برای طراحی لوگو

یکی از خدمات بی نظیری که در سایت ما برای کاربران فراهم شده است و شما هم می توانید برای طراحی لوگو آنلاین از این خدمات استفاده کنید ابزارها و قالب های آماده ای هستند که در زمینه طراحی لوگو وجود دارند. شما با استفاده از این قالب ها می توانید به میزان زیادی  در زمان خود صرفه جویی کرده و قالب کلی لوگو مدنظر خود را بدون طراحی در اختیار داشته باشید. این قالب های آماده به زیباترین و حرفه ای ترین شکل ممکن طراحی شده اند و شما می توانید نسبت به این مسئله اطمینان کافی داشته باشید. علاوه بر این تنوع بالایی که در این قالب ها وجود دارد نیز به شما کمک می کند تا بتوانید متناسب با نیاز خود از میان گزینه های مختلفی که به شما ارائه می شود بهترین قالب را برای طراحی لوگو مدنظر خود انتخاب کنید.

ارائه نمونه های مختلف برای ایده گرفتن برای طراحی لوگو آنلاین

اگر در زمینه طراحی لوگو تجربه داشته باشید حتما می دانید که گاهی اوقات ایده گرفتن برای کسب و کارهای مختلف می تواند بسیار مفید باشد چرا که ممکن است شما به تنهایی نتوانید ایده جذابی را برای طراحی لوگو خود بیابید. در چنین شرایطی داشتن نمونه های مختلف می تواند ذهن شما را بازتر کند تا بتوانید یک لوگو جذاب و حرفه ای را برای خود طراحی کنید. یکی از بهترین خدمات سایت ما در زمینه طراحی لوگو آنلاین این است که نمونه های مختلف را در زمینه های مختلف به شما ارائه می دهد. بنابراین شما می توانید با مشاهده این نمونه لوگوها ایده مناسب کسب و کار و برند خود را بیابید و آن را پیاده سازی کنید.

هزینه مناسب طراحی لوگو به صورت آنلاین

معمولا برای طراحی لوگو آنلاین افراد با چالش ها و مشکلات مختلفی درگیر می شوند که یکی از مهم ترین این مشکلات هزینه انجام این کار است. قیمت طراحی لوگو آنلاین معمولا یکی از اصلی ترین چالش های برندها و کسب و کارهای مختلف است. مزیت مهم دیگری که سایت ما برای شما دارد این است که شما می توانید با کمترین هزینه ممکن لوگوهای خود را طراحی کنید و در نتیجه می توانید به میزان زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. دقت داشته باشید که پایین بودن قیمت به منزله پایین بودن کیفیت خدمات ما نیست و ما کیفیت خدماتی که به شما ارائه می دهیم را نیز به طور کامل به شما ضمانت می دهیم. بنابراین شما می توانید با خیال راحت از خدمات ما برای طراحی لوگوی برند و کسب و کارتان استفاده کرده و از مزایای آن بهره مند شوید.  

  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰

اگر قصد دارید برند خود را معرفی کنید نیاز به یک لوگو خواهید داشت. قیمت طراحی لوگو تحت تاثیر عوامل مختلفی است که در اینجا به معرفی آنها خواهیم پرداخت. در واقع با توجه به اینکه کارفرما چه لوگویی مدنظر دارد، طراح هزینه آن را قبل از شروع به کار حساب کرده و به کارفرما اعلام می کند تا در صورت توافق، کار آغاز گردد.

در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره قیمت طراحی لوگو و عوامل تاثیرگذار در آن خواهیم پرداخت تا آگاهی کافی در این زمینه را داشته باشید.نمونه لوگو های آرمکده را مشاهده کنید.

قیمت طراحی لوگو

برای طراحی یک لوگو عوامل زیادی هستند که قیمت را تحت تاثیر قرار می دهند. نوع لوگو، زمان اختصاص یافته برای طراحی آن، تعداد طرح هایی که به عنوان نمونه ارائه می شود و تعداد دفعات ویرایش در قیمت طراحی لوگو تاثیر گذار هستند.  گروه طراحان آرمکده با دارا بودن تیمی حرفه ای در زمینه طراحی، انواع لوگوهای اختصاصی را به بهترین شکل ممکن و مناسب ترین قیمت در اختیار کاربران قرار خواهد داد. طراحی لوگو به صورت حرفه ای یا نیمه حرفه ای با توجه به کسب و کاری که دارید از جانب این مجموعه قابل انجام می باشد.

قیمت طراحی لوگو متاثر از نوع آن

طراحی لوگو را به سه حالت تایپوگرام، پیکتوگرام و یا ترکیبی از این دو می توان انجام داد. قیمت طراحی لوگو را با توجه به حرفه ای یا نیمه حرفه ای بودن طراحی آن نیز تعیین می کنند . با توجه به کسب و کاری که دارید و بر اساس سلیقه تان، هر یک از انواع طراحی لوگو را انتخاب کنید و در نهایت با توجه به بودجه ای که در نظر دارید ، انتخاب نهایی را انجام دهید.  تایپوگرافی حالت نوشتاری دارد که با فونت های دستی یا کامپیوتری طراحی می شود . قیمت طراحی لوگو در این حالت ارزان خواهد بود و در عین سادگی خاص و جلوه گر می باشد. در نوع پیکتوگرام از یک عکس برای نمایش و معرفی کسب و کار استفاده می شود و تصویر استفاده شده واقعی و یا انتزاعی می تواند باشد. هزینه طراحی لوگو در پیکتوگرام بالاتر است. نوع ترکیبی قیمت بالاتری دارد و ترکیبی از دو نوع بالا را در لوگو خواهید دید، تنها باید توجه داشت که به علت ترکیب این دو روش کیفیت کار کم نشود. گروه طراحان آرمکده با سال ها سابقه در زمینه طراحی لوگو و داشتن مشتریانی وفادار که همکاری بلند مدتی با آن ها داشته، توانسته است با ارائه بهترین قیمت ها گام بزرگی در کسب رضایت مشتریان خود بردارد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده است .

اهمیت هزینه کردن برای لوگو

لوگو به معرفی برند شما می پردازد و هر چه شکیل تر و حرفه ای تر باشد، کلاس کاری شما را بالاتر خواهد برد. در واقع زمانی که برای طراحی لوگو هزینه ای را در نظر می گیرید، باید به آن به چشم یک سرمایه گذاری نگاه کنید . داشتن یک لوگوی اختصاصی به معرفی بهتر کسب و کارتان در بین سایر حرفه ها خواهد پرداخت و هر چه این لوگو خاص تر باشد، در ذهن مشتری بیشتر ماندگار می شود. اگر قصد دارید در حرفه خود پیشرفت کنید، باید برای لوگو هزینه ای را در نظر بگیرید . برای کسب و کارهای کوچک، طراحی لوگوی نیمه حرفه ای جوابگو خواهد بود اما اگر  کسب و کار بزرگی دارید، از لوگوی حرفه ای استفاده کنید و برای این منظور با کارشناسان مجموعه آرمکده تماس حاصل فرمایید تا مشاوره های لازم را انجام دهند و شما را در انتخاب نوع لوگو راهنمایی کنند. پشتیبانی ۲۴ ساعته برای پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در نظر گرفته شده است و در رابطه با قیمت طراحی لوگو اطلاعات لازم داده خواهد شد.

تعداد طرح های اولیه در طراحی لوگو

ممکن است کارفرما برای انتخاب دقیق تر ، از مجموعه درخواست داشته باشد چندین طرح اولیه به او نمایش داده شود . قیمت طراحی لوگو با توجه به اینکه چه تعداد طرح اولیه ارائه می شود، متفاوت خواهد بود.  هم چنین کارفرما ممکن است در طرح نهایی خواستار ایجاد ویرایش باشد تا طرح کاملا مطابق با خواسته او باشد. هر چه میزان و دفعات ویرایش بیشتر باشد، قیمت نهایی بیشتر خواهد شد . در نهایت این کارفرما و طراح هستند که باید سر قیمت طراحی لوگو به توافق برسند.

طراحی لوگو به شکل تخصصی

برخی از افراد برای طراحی لوگوی خود سراغ سایت های طراحی آنلاین می روند، برخی هم گرفتار افراد بدون تخصص می شوند که لوگو را از سایت های طراحی گرفته و پس از کمی تغییر در اختیار کارفرما قرار می دهند که در واقع برای آن طراحی صورت نگرفته است و تنها کپی انجام شده است. طراحی لوگو بسیار با ارزش است، چون تا زمانی که کسب و کارتان فعالیت دارد این لوگو همراه شما است و مشتریان شما تا همیشه کسب و کارتان را با لوگوی مخصوص کارتان خواهند شناخت. از این رو مهم است که این لوگو چگونه باشد و از طراحی معتبر و ماندگاری برخوردار باشد. گروه طراحان آرمکده با داشتن تیمی خلاق، طراحی لوگو را با توجه به کسب و کارتان  و مشتریانی که دارید و هم چنین وضعیتی که در بازار حاکم می باشد، انجام می دهد و با ارائه یک لوگوی تخصصی موجب شناسایی شما در بین رقبایتان خواهد شد.

  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
لوگو بخش مهمی از هویت هر نام تجاری است - اغلب اولین چیزی است که یک مشتری بالقوه می بیند و استفاده از لوگو ای که از رقبا برجسته است بسیار مهم است. اما هزینه طراحی یک لوگو چقدر باید باشد؟ مانند سایر هزینه های تجاری ، می خواهید قیمت طراحی لوگو را با کیفیت و ارزشی که به دست می آورید بسنجید.
استخدام یک طراح یا شرکت طراحی حرفه ای به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که طرح نهایی لوگوی شما متمایز بوده و پیام برند شما را منتقل می کند. مانند هر سرویسی ، انواع مختلفی از قیمت ها و بسته های طراحی لوگو وجود دارد ، و مهم این است که بدانید با پول خود چه چیزی دریافت می کنید یا نمی کنید. اگر قصد سفارش طراحی لوگو دارید در ادامه با ما همراه باشید.
 
هزینه طراحی لوگو حرفه ای چقدر است؟
هزینه طراحی لوگو بین 0 تا ده ها هزار دلار است ، اما اگر شما یک کسب و کار کوچک یا استارتاپ هستید که به دنبال طراحی با کیفیت هستید ، طراحی لوگوی خوب باید بین 300 تا 1300 دلار هزینه داشته باشد.
 
قیمت طراحی لوگو می تواند متفاوت باشد ، به عنوان مثال قیمت طراحی لوگو بستگی به کیفیت و ایجاد کننده دارد. به بودجه خود نگاهی بیندازید و به ما کمک کنید تا بهترین راه را بر اساس نیاز خود تعیین کنید.
هزینه کم: زیر 300 دلار
لوگو ساز
ارزان ترین گزینه برای دریافت لوگو این است که خودتان آن را بسازید. اگر طراح آموزش دیده ای هستید و راه خود را در Illustrator به خوبی می شناسید ، حتماً بروید. اگر اینطور نیستید ، شما را به سمت تولید کننده لوگو هدایت می کند.
 
در حالی که تولیدکنندگان لوگو ارزان ترین گزینه هستند (0 دلار برای استفاده از خدمات و 10 تا 50 دلار برای خرید طرح شما) ، آنها فقط گزینه های محدود ، عمومی آیکون و فونت را ارائه می دهند. اگر این مسیر را طی کنید و زیبایی ظاهری نسبتاً زیبایی داشته باشید ، ممکن است یک آرم قابل استفاده (در صورت عمومی) دریافت کنید. اگر آموزش طراحی ندارید ، ممکن است به چیزی برسید که کمی دور از ذهن است.
ممکن است فریلنسرهایی پیدا کنید که مایل به دریافت لوگو با قیمت کمتر از 300 دلار هستند. این ممکن است یک معامله عالی باشد ، اما مانند همه معاملات بزرگ باید از خود بپرسید چرا آن را دریافت می کنید ... اگر این به خاطر این است که به مادر طراح لطف کرده اید ، پس برای شما یک امتیاز بگیرید! اگر آنها را در یک وب سایت ناشناس پیدا کرده اید ، بعید نیست که آنها به همان اندازه که خودتان می توانید تهیه کنید ، چیزی به شما ارائه دهند. (یا ممکن است طرح به سرقت رفته باشد! ما دائماً می بینیم که طرح هایی که در 99 طراحی طراحی شده اند در وب سایت های مستقل ارزان قیمت ظاهر می شوند.)
میان رده: 300 تا 2500 دلار
اگر چند صد تا چند هزار دلار بودجه دارید ، از نظر هزینه طراحی لوگو به نقطه ضعف رسیده اید: احتمالاً طراحی بسیار خوبی خواهید داشت و مجبور نخواهید بود که بانک را شکست دهید.
در محدوده قیمت طراحی لوگو ، دو گزینه برای دریافت طرح دارید: کار با فریلنسر یا مسابقه طراحی لوگو.
و ما می دانیم: بین 300 دلار و 2000 دلار تفاوت زیادی وجود دارد. نگران نباشید ، ما مطمئن شده ایم که چرا و چه زمانی می خواهید هزینه بیشتری بپردازید.
 
فریلنسرها
استفاده از یک طراح مستقل می تواند یک تجربه عالی باشد - شما می توانید یک متخصص را بر اساس نظرات خود سفارشی سازی کنید. با این حال ، طیف وسیعی از تجربه وجود دارد ، که به معنی طیف گسترده ای از هزینه و کیفیت کار است. اگر می خواهید تک نفره کار کنید ، باید با طراحان آینده نگر مشورت کنید. مشاهده نمونه کارها و توصیفات آنها ضروری است ، و دریافت ارجاع مستقیم از شخصی که به او اعتماد دارید ، حتی بهتر است.
 
هنگام انتخاب یک فریلنسر ، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:
 
نحوه صورتحساب آنها (ساعتی در مقابل هر پروژه)
چقدر تجربه دارند
behance2
از طریق Behance
به طور کلی ، شما می خواهید نقل قول بالاتری را از شخصی دریافت کنید که دارای سابقه اثبات شده است. آنها همچنین به تفصیل آنچه را که برای پول خود دریافت می کنید (یا مدت زمانی که آنها پیش بینی می کنند پروژه شما طول بکشد) به شما ارائه می دهند.
 
اگر قصد دارید 300 تا 800 دلار هزینه کنید ، احتمالاً با یک طراح گرافیک کمتر آزمایش شده کار خواهید کرد. این می تواند بسیار عالی باشد اگر شما دارای دید واضح ، تجربه بازخورد در مورد کار طراحی و زمان برای انجام کارها هستید. اگر به دنبال حمایت بیشتر برای به دست آوردن خواسته خود هستید و ساعاتی را برای گذراندن و رفت و برگشت ندارید ، احتمالاً باید هزینه ای را در محدوده 800 تا 2000 دلار در نظر بگیرید.
 
برگزاری مسابقه لوگو
با ترکیب ثبات قیمت کارمزد ثابت با طیف گسترده ای از گزینه های طراحی برای لوگوهای شما ، یک مسابقه طراحی لوگو ایده های متعدد طراحی را از جامعه جهانی طراحان سفارش می دهد و ده ها ایده منحصر به فرد برای لوگوی شرکت شما ارائه می دهد. در طول مسابقه (که به طور معمول یک تا دو هفته طول می کشد) ، شما این فرصت را دارید که با طراحان ارتباط برقرار کرده و در مورد نسخه های مختلف طرح های آنها بازخورد دهید ، بنابراین می توانید به شکل گیری محصول نهایی کمک کنید.
مانند فریلنسرها ، می توانید با هر قیمتی طراحی لوگوی خوبی داشته باشید ، اما اگر هزینه بیشتری بپردازید ، انجام این کار آسان تر خواهد بود. وقتی مبلغ بیشتری بپردازید ، جایزه طراح برنده نیز بزرگتر است. طراحان باتجربه تری در مسابقه شما شرکت می کنند ، بنابراین شما می توانید طرح های با کیفیت بیشتری را انتخاب کنید. با بسته های platinum ، شما همچنین یک مدیر حساب خواهید داشت که با کمک به شما در نوشتن خلاصه خلاقانه و بازخورد طراحان خود ، به ساده سازی روند طراحی کمک می کند.
 
هنگام انتخاب بسته مسابقه آرم خود ، به این فکر کنید که چقدر زمان خواهید داشت و چه تجربه ای در نوشتن خلاصه و همکاری با طراحان دارید. اگر هنوز مطمئن نیستید ، برای مشاوره طراحی با ما تماس بگیرید.
 
قیمت بالا: 2500 دلار+
هنگامی که یک طرح لوگو می خرید ، در نهایت با یک لوگو مواجه می شوید! اما اگر مایل باشید و بتوانید هزینه بیشتری بپردازید ، می توانید بیشتر دریافت کنید. معمولاً ، این به معنی کار با یک آژانس طراحی است. این همچنین به معنی برچسب قیمت است که 10000 دلار+است.
 
آژانس های طراحی
یک آژانس طراحی یا مارک تجاری حرفه ای گزینه دیگری برای طراحی لوگوی شما است و اغلب شامل بسته بندی نام تجاری از بالا به پایین با هزینه است. آژانس های طراحی اغلب تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل رقبا را انجام می دهند تا دریابند که چگونه نام تجاری شما می تواند به خوبی متمایز شود. آژانس ها از تیم های خلاق استفاده می کنند که از هر زاویه به پروژه شما نزدیک می شوند و از کار کامل که با داده های کسب و کار پشتیبانی می شود ، اطمینان حاصل می کنند.
البته ، یکی از بزرگترین موانع برای استخدام یک آژانس طراحی هزینه است. بسته های هویت برند (شامل لوگو) از حدود 10،000 دلار با نمایندگی شروع می شود و معمولاً برای مارک های کوچک بودجه ندارد. علاوه بر این ، همه آژانس ها برابر نیستند. مانند استخدام یک طراح مستقل ، شما باید تحقیقات خود را در مورد کار ، سبک و رضایت مشتری انجام دهید.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های مختلف طراحی لوگو ، پست ما را در مورد بهترین روش طراحی لوگو بررسی کنید. حتماً نحوه ایجاد یک راهنمای سبک مارک را برای شروع تعریف برند خود بخوانید ، که به شما کمک می کند یک لوگوی عالی با طراح خود بسازید.
 
با پولم چه می گیرم؟
صرف نظر از اینکه جهت طراحی لوگو خود را در چه زمینه ای انتخاب می کنید ، مهم این است که دقیقاً بدانید با پول خود چه چیزی را باید بدست آورید. این که آیا شما انتخاب یک طراح مستقل ، راه اندازی یک مسابقه طراحی یا بهار برای یک آژانس را انتخاب می کنید ، مطمئن شوید که چک لیست زیر بخشی از توافق شما است:
طراحی لوگوی نهایی شما در چندین فرمت
فرمت بردار با وضوح بالا برای چاپ
قالب وب بهینه شده برای وب سایت ، رسانه های اجتماعی و سایر نیازهای دیجیتالی
حق چاپ کامل قانونی
این تضمین می کند که طراحی لوگوی شما منحصراً متعلق به شما است.
  • طراحی سایت طراحی سایت