طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

۴ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
زمینه ها و تخصص های مختلفی وجود دارد که طراحان گرافیک می توانند در آنها کار کنند. یکی از این موارد طراحی لوگو است. در گذشته، طرح های نهایی لوگو با استفاده از ابزارهای فیزیکی مانند میزهای طراحی، چاقوهای Exacto، موچین و موارد دیگر ایجاد می شدند.
 
خوشبختانه امروزه طراحان گرافیک به نرم افزارهای کامپیوتری دسترسی دارند که ایجاد همه چیز را از یک لوگوی ساده برای یک کسب و کار کوچک گرفته تا یک پلتفرم کامل برندینگ برای یک شرکت بزرگ را تسهیل می کند. در این مقاله بهترین نرم افزار برای ایجاد لوگو را در نظر می گیریم.
برای آگاهی از قیمت طراحی لوگو و دیدن نمونه کار لوگو به سایت آرمکده مراجعه کنید.
 
نحوه انتخاب بهترین نرم افزار طراحی لوگو
انتخاب نرم افزار طراحی لوگوی مناسب کمی تلاش بیشتری نسبت به آنلاین شدن و انداختن پول خود در اولین برنامه ای که می بینید، می طلبد. مطمئناً، شما می توانید این کار را به این طریق انجام دهید، اما احتمالاً در چند روز آینده درخواست بازپرداخت خواهید کرد.
 
وقتی نوبت به انتخاب نرم افزار مناسب می رسد، باید این موارد را در نظر داشته باشید:
 
وکتور در مقابل گرافیک شطرنجی
دو شکل اصلی نرم افزار طراحی گرافیک وجود دارد، گرافیک شطرنجی و برنامه های برداری.
 
به زبان ساده، نرم افزار شطرنجی به کاربران اجازه می دهد تا پیکسل های فردی را در یک طرح ویرایش کنند. دستکاری هزاران پیکسل ریز که هر گرافیک یا عکس را تشکیل می‌دهند، چیزی است که نرم‌افزار رستر (مانند Adobe Photoshop) را برای ایربراش کردن عکس‌ها، طراحی گرافیک‌های دیجیتالی جذاب و تولید آثار هنری مبتنی بر عکس عالی می‌کند.
 
با این حال، اگر به دنبال طراحی لوگو برای چاپ و استفاده از وب سایت هستید، برنامه های مبتنی بر وکتور بهترین گزینه برای شما هستند.
 
گرافیک های برداری از مسیرهایی تشکیل شده اند که برای چاپ بهترین هستند زیرا از یک سری منحنی های ریاضی تشکیل شده اند. برنامه های برداری محدود به استفاده از پیکسل نیستند و بنابراین برای ایجاد گرافیک از طریق دستکاری و پیوستن به اشکال ساده و مسیرها عالی هستند.
 
فناوری هسته
از یک برنامه حرفه ای مانند Adobe Illustrator گرفته تا ابزاری اساسی مانند Canva، چندین گزینه نرم افزار طراحی وجود دارد. با این حال، با هر برنامه ای، میزان مهارتی که برای استفاده مؤثر از آن نیاز دارید باید چیزی باشد که در نظر بگیرید.
 
بسیاری از طراحان به دنبال نرم افزارهای لوگو هستند که بر اساس بهترین فناوری های موجود، مانند هوش مصنوعی، ساخته شده باشد. آنها قادر به درک دقیق نیازهای شما و استفاده از اطلاعاتی که ارائه می کنید، می توانند یک لوگوی منحصر به فرد و بسیار اصلاح شده ایجاد کنند.
کاربر پسند بودن
همه افراد مهارت های لازم برای ایجاد طرح های لوگوی حرفه ای و منحصر به فرد را ندارند یا حتی قادر به انجام کارهایی بیشتر از استفاده از ویژگی های اساسی برنامه نیستند. این کاملاً خوب است، به همین دلیل است که صاحبان مشاغل شما را استخدام می کنند.
 
با این حال، شما می خواهید از برنامه ای استفاده کنید که یادگیری کامل آن یک دهه طول نمی کشد و استفاده از آن راحت است. باید شهودی و آسان برای یادگیری باشد. بهترین نرم افزار دارای طراحی مینیمالیستی است و به شما امکان می دهد بر روی کار مورد نظر تمرکز کنید.
 
پشتیبانی مشتری
اعتماد به برنامه جدیدی که احتمالاً تجربه استفاده از آن را ندارید دشوار است و همیشه نمی توان به بررسی های آنلاین اعتماد کرد که نشان دهنده دقیق عملکرد خوب یا بد بودن برنامه باشد.
 
انجام تحقیقات کامل قبل از تصمیم گیری در مورد برنامه طراحی لوگو که باید از آن استفاده کنید، از سردردهای بسیاری در آینده جلوگیری می کند.
 
بهترین نرم افزار طراحی لوگو
اگر پنج دقیقه برای اجرای یک جستجوی اساسی برای نرم افزار طراحی لوگو وقت بگذارید، انتخاب های بیشتری نسبت به آنچه در طول عمر می توانید امتحان کنید خواهید داشت.
 
با این حال، به نفع زمان و سلامت عقل شما، ما لیستی از بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو را برای طراحان تهیه کرده ایم (سایر ابزارهای طراحی لوگو را در اینجا ببینید) بنابراین چه اولین نرم افزار طراحی لوگو خود را بخرید و چه به دنبال ارتقای نرم افزار فعلی خود باشید. ، گزینه های نشان داده شده در اینجا بسیار به شما کمک می کند.
 
Adobe Illustrator - 19 پوند در ماه
CorelDraw – 384 پوند
Inkscape – رایگان
Canva - 7 پوند در ماه
Affinity Designer – 48 پوند
Adobe Illustrator
Adobe Illustrator به طور کلی بهترین نرم افزار برای طراحان لوگو است.
 
وقتی مردم به برنامه های طراحی گرافیک فکر می کنند، بسیاری به تمام گزینه هایی که Adobe ارائه می دهد فکر می کنند.
 
Illustrator که بخشی جدایی ناپذیر از پلتفرم Adobe Creative Cloud است، به شما امکان می دهد تقریباً هر چیزی را که تخیل شما می تواند ایجاد کند، از جمله آرم ها، نمادها و نقاشی ها ایجاد کنید.
Illustrator یک برنامه طراحی وکتور است و از نظر اکثر طراحان حرفه ای، بهترین ویرایشگر گرافیک برداری موجود است.
 
برنامه‌های قیمت‌گذاری از 19 پوند در ماه شروع می‌شود و با ویژگی‌هایی مانند Puppet Warp که می‌تواند تغییر لوگو را آسان کند و همچنین فونت‌های SVG OpenType که به شما امکان می‌دهد طیف شگفت‌انگیزی از رنگ‌ها را اضافه کنید، ارزش هزینه را دارد.
 
اگر می خواهید طراحی لوگو را به عنوان خدماتی که ارائه می دهید جدی بگیرید، باید این برنامه را امتحان کنید.
 
در اینجا درباره Adobe Illustrator بیشتر بدانید.
 
کورل دراو
CorelDraw بهترین نرم افزار برای طراحی است.
 
برنامه CorelDraw از زمان آغاز به کار راه طولانی را طی کرده است. مبتدیان و حرفه ای ها می توانند از CorelDraw برای ساده ترین طراحی لوگو استفاده کنند.
 
مجموعه گرافیکی CorelDraw
ابزارهایی مانند «Corel capture» و «photo-shop» به افزایش تجربه طراحی لوگو کمک می‌کنند و تضمین می‌کنند که لوگوهای ایجاد شده با CorelDraw با کیفیت و حرفه‌ای هستند.
 
با قیمت 384 پوند، ممکن است قیمت آن برای برخی کمی بیش از حد تند باشد، اما با دقت رنگ بی نظیر و انعطاف پذیری که ارائه می دهد، آن را به گزینه ای عالی برای برخی از طراحان گرافیک تبدیل می کند.
 
در اینجا درباره CorelDraw اطلاعات بیشتری کسب کنید.
 
Inkscape
Inkscape بهترین جایگزین رایگان برای Adobe Illustrator است.
 
یکی دیگر از نرم‌افزارهای رایگان و منبع باز، Inkscape یک نرم‌افزار طراحی وکتور قوی است که بسیاری از تازه‌کارها هنگام ایجاد تصاویر آن را انتخاب می‌کنند.
مانند بسیاری از برنامه های دیگر، Inkscape از فرمت فایل SVG (گرافیک برداری مقیاس پذیر) پشتیبانی می کند و می توانید فایل ها را در فرمت های مختلف وارد و صادر کنید. با هر سه سیستم عامل اصلی که از نرم افزار پشتیبانی می کنند، Inkscape می تواند برنامه ای باشد که کار شما را در بالاترین سطح قرار می دهد.
 
درباره Inkscape بیشتر بدانید.
 
کانوا
Canva بهترین نرم افزار طراحی لوگو آنلاین است.
 
یکی از ارزان‌ترین برنامه‌های طراحی لوگوی موجود، هر کسی که با استفاده از رایانه راحت است، می‌تواند به سرعت و به راحتی گرافیک‌های باورنکردنی را روی Canva ایجاد کند.
 
طراحی لوگو در نرم افزار طراحی Canva
در حالی که یک نسخه رایگان وجود دارد، نسخه Pro که با قیمت 7 پوند در ماه در دسترس است، تمام ویژگی های موجود را باز می کند. Canva یک گزینه عالی برای مبتدیان است زیرا برای شروع ایجاد لوگو نیازی به تجربه طراحی ندارد.
 
درباره Canva Pro بیشتر بدانید.
 
طراح وابستگی
بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای طراحی UI.
 
یک ابزار طراحی گرافیک برداری، طراح Affinity می تواند به شما در ایجاد منحنی های شگفت انگیز و همچنین سفارشی کردن اشکال زنده برای تصاویر برداری کمک کند.
Affinity یک راه‌حل ایده‌آل برای طراحان و تصویرگران UI، دارای ویژگی‌های قدرتمندی است که می‌تواند برخی از گزینه‌های دیگر را که ما ارائه کرده‌ایم را برای پول آنها ارائه دهد. تنها با قیمت 48 پوند، قطعا ارزش دیدن را دارد.
 
درباره Affinity Designer بیشتر بدانید.
 
نتیجه گیری: بهترین نرم افزار طراحی لوگو 2020
گزینه های مختلفی برای ایجاد طرح های لوگوی عالی برای مشتریان خود وجود دارد. چه به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده باشید و چه سال ها طراح گرافیک بوده اید، گزینه های رایگان و پولی متناسب با نیازهای شما وجود دارد.
 
ما امیدواریم که لیست ما از بهترین برنامه‌های طراحی لوگو ایده‌ها و گزینه‌هایی را در اختیار شما قرار داده باشد که اگر به دنبال نرم‌افزار جدید هستید باید در نظر بگیرید.
 
از این مقاله لذت بردید؟ در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
 
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
در قسمت قبل درباره اصول برندینگ و نکات لازم در خصوص برندسازی صحبت کردیم. امروز قصد داریم به توضیح درباره باقی نکات برندینگ در سال 2022 بپردازیم.
مخاطب هدف خود را مشخص کنید
بیانیه ماموریت خود را تنظیم کنید
ارزش ها، ویژگی ها و مزایای خود را تعریف کنید
دارایی های بصری خود را ایجاد کنید
صدای برند خود را پیدا کنید
نام تجاری خود را به کار بگیرید
در اینجا نحوه ایجاد یک نام تجاری - یا شروع فرآیند تغییر نام تجاری فعلی شما آمده است.
اگر به دنبال طراح لوگو و آرم هستید روی آرمکده حساب کنید. برای استعلام از هزینه طراحی لوگو با مشاورین آرمکده تماس بگیرید.
چیزهای زیادی در مورد یک برند وجود دارد، و هنگام ساخت یک برند قوی باید موارد زیادی را در نظر گرفت. بنابراین، یک دفترچه بردارید و ایده ها را در حین حرکت در این بخش یادداشت کنید. توجه داشته باشید که برندسازی یک فرآیند تکراری است، بنابراین ممکن است برخی از این مراحل را در هنگام طوفان فکری و ساختن برند خود تکرار کنید.
 
1. مخاطبان هدف خود را مشخص کنید
برندسازی منجر به آگاهی، شناخت، اعتماد و درآمد می شود. ما در مورد آن صحبت کرده ایم. اما بیایید یک قدم به عقب برداریم و بفهمیم که اینها از کجا سرچشمه می گیرند: مصرف کنندگان. و نه فقط هر مصرف کننده ای - مخاطبان و مشتریان هدف شما.
 
اگر برند شما با مخاطبان شما طنین انداز نشود، به آن آگاهی، شناخت، اعتماد و درآمد منجر نخواهد شد. اینجاست که تحقیقات بازار هدف مطرح می شود.
قبل از فشار دادن قلم به کاغذ (یا مکان نما روی سند دیجیتال)، باید بدانید که نام تجاری شما با چه کسی صحبت می کند. محصول شما به چه کسی خدمت می کند؟ مشتری ایده آل شما کیست؟ چرا از ابتدا کسب و کار خود را ایجاد کردید؟
 
آنچه در مورد بازار هدف و شخصیت های خریدار می آموزید، بر تصمیمات برندسازی شما تأثیر می گذارد، بنابراین این مرحله را اولویت اول خود قرار دهید.
 
راهنمای سئو رایگان
الگوهای Persona رایگان ما را دانلود کنید تا به راحتی تحقیقات مخاطب هدف خود را سازماندهی کنید و بازاریابی خود را تقویت کنید.
 
2. بیانیه ماموریت خود را تنظیم کنید
بیایید به سوالی که در مرحله قبل پرسیدم برگردیم: چرا کسب و کار خود را ایجاد کردید؟ پاسخ دادن به این به شما کمک می کند تا بیانیه ماموریت خود را بسازید، که هدف و اشتیاق شما را به عنوان یک سازمان مشخص می کند.
 
قبل از اینکه بتوانید برندی بسازید که مخاطبان شما آن را بشناسند، ارزش قائل باشند و به آن اعتماد کنند، باید بتوانید هدفی را که کسب و کارتان فراهم می کند، به اشتراک بگذارید. سپس، هر بخش از برند شما (لوگو، شعار، تصاویر، صدا و شخصیت) می تواند آن ماموریت و چشم انداز را منعکس کند.
 
بیانیه ماموریت شما یک بلوک ساختمانی از مانیفست برند شما است، که دربرگیرنده چرایی وجود سازمان شما و اینکه چرا مردم باید به برند شما اهمیت دهند.
 
راهنمای رایگان ما برای تعریف بیانیه های ماموریت و چشم انداز الهام بخش را دانلود کنید و نکات مهم دو مورد از با ارزش ترین عناصر برنامه ریزی استراتژیک برای کسب و کارها را بیاموزید.
3. ارزش ها، کیفیت ها و مزایای منحصر به فرد خود را تعریف کنید
احتمالاً مشاغل زیادی در صنعت و جایگاه شما وجود دارد. تمرکز روی رقابت آسان است (و زمان و مکانی برای تجزیه و تحلیل رقابتی وجود دارد)، اما در حال حاضر، بیایید روی شما تمرکز کنیم.
 
چه چیزی کسب و کار شما دارد که هیچ کس نمی تواند آن را تقلید کند (به طور قانونی)؟ برند شما
 
به همین دلیل، باید اطمینان حاصل کنید که نام تجاری شما از عناصری تشکیل شده و از عناصری الهام گرفته شده است که فقط متعلق به شما هستند: ارزش ها، مزایا و ویژگی هایی که شرکت شما را منحصر به فرد می کند.
 
چند لحظه وقت بگذارید و فهرستی از آنچه کسب و کار شما را از دیگران متمایز می کند یادداشت کنید. من در مورد ویژگی های محصول (مانند ظاهر، اجزا یا قابلیت ها) صحبت نمی کنم. منظور من این است که چگونه محصولات یا خدمات شما زندگی را بهبود می بخشد و به موفقیت کمک می کند.
 
مثال برند واقعی: آلانی نوتریشن
 
احتمالاً هرگز نام آلانی نو را نشنیده اید. آنها یک شرکت تغذیه هستند که در زادگاه من لوئیزویل، کنتاکی مستقر هستند. من ویتامین‌هایشان را سفارش می‌دهم زیرا 1) ثابت شده که کار می‌کنند، و 2) به برند اعتماد دارم و به آن احترام می‌گذارم (و عالی است!). در وب سایت خود، آنها به وضوح و به سادگی ارزش ها و مزایای منحصر به فرد خود را به عنوان بخشی از برند کلی خود بیان کرده اند. برجسته کردن این موارد باعث می شود مشتریانی مانند من به راحتی به محصولات خود اعتماد کنند و آنها را نسبت به رقبا انتخاب کنند.
4. دارایی های بصری خود را ایجاد کنید
در این مرحله، شما باید مخاطبان هدف، بیانیه ماموریت خود و ویژگی های منحصر به فردی که کسب و کار شما را تشکیل می دهند را درک کنید.
 
اگر می‌توانید با اطمینان بگویید که بر این مراحل مسلط شده‌اید، زمان آن رسیده است که به یکی از بخش‌های هیجان‌انگیزتر برندسازی یعنی طراحی بصری بروید. ما در مورد لوگو، پالت رنگ، تایپوگرافی (فونت)، نماد نگاری و سایر اجزای بصری شما صحبت می کنیم.
 
همانطور که این عناصر را ایجاد می کنید، مجموعه ای از دستورالعمل های برند (یا یک راهنمای سبک برند) بسازید تا ترکیب و استفاده از دارایی های بصری شما را کنترل کند. این اطمینان حاصل می کند که هر کسی که از نام تجاری جدید شما استفاده می کند این کار را به طور دقیق و مداوم انجام می دهد. دستورالعمل های برند HubSpot را برای مرجع بررسی کنید.
 
برندینگ-1-1
 
توجه: طراحی می تواند به همان اندازه ترسناک باشد که هیجان انگیز باشد. استخدام یک حرفه ای با تجربه طراحی لوگو و هویت یا شروع با چند الگوی طراحی مفید را در نظر بگیرید.
 
با این کتاب الکترونیکی رایگان در مورد ایجاد راهنمای سبک برند، نام تجاری خود را به سطح بعدی ببرید. قالب ها را نیز دانلود کنید!
 
5. صدای برند خود را پیدا کنید
بعد، جزء شنیداری برند خود را در نظر بگیرید. اگر نام تجاری شما با آن مکالمه داشته باشید یا برای شما پیامک ارسال کند، چه صدایی خواهد داشت؟
 
نحوه ارتباط شما با بازار هدف نیز بخشی از برندسازی شما محسوب می شود. شما می خواهید صدای برندی را تعریف کنید که با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند و طنین انداز شود - در غیر این صورت، آنها احتمالاً توجهی نمی کنند. به همین دلیل، در بازگشت به مرحله اول تردید نکنید تا با چه کسی صحبت می کنید آشنا شوید.
از کمپین‌های تبلیغاتی و زیرنویس‌های رسانه‌های اجتماعی گرفته تا پست‌های وبلاگ و داستان برندتان، مطمئن شوید که لحن شما در تمام محتوای نوشتاری‌تان ثابت است. به مخاطبان خود فرصتی بدهید تا با برند شما آشنا شوند و یاد بگیرند که صدای شما را تشخیص دهند. بهتر از این، صدایی سرگرم کننده و سرگرم کننده را فرا بگیرید و مشتریان شما مشتاقانه منتظر به روز رسانی های ایمیل و رسانه های اجتماعی شما خواهند بود.
 
مثال برند واقعی: MailChimp
 
MailChimp یک نمونه عالی از یک نام تجاری است که با لحنی واضح و ثابت صحبت می کند. وقتی از طرح رایگان آن‌ها برای کسب‌وکار کوچکم استفاده می‌کردم، همیشه هنگام دریافت ایمیل‌های آن‌ها و کار در رابط آن‌ها می‌خندیدم. MailChimp از کپی وب گرفته تا انتشار ایمیل‌ها و زیرنویس‌های رسانه‌های اجتماعی، صدای برند و شخصیتی با شخصیت، سرگرم‌کننده و قابل دسترس ایجاد کرده است - توضیح بخش‌های فنی یک محصول نرم‌افزاری (مانند تست A/B) دشوار است. ، اما MailChimp نیز بر آن مسلط است.
 
 
 
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
این نگاهی به لوگوی اپل و برخی از تاریخچه پشت این کسب و کار است.
بیایید یک آزمایش سریع انجام دهیم. با شنیدن کلمه «موز» چه چیزی به ذهنتان خطور می‌کند و با شنیدن کلمه «سیب» چه چیزی به ذهنتان می‌رسد به احتمال زیاد، لوگوی اپل را در سرتان دیدید.
اگرچه این دو کلمه میوه هستند، اما شما به سرعت کلمه اول - موز را با میوه مرتبط خواهید کرد در حالی که دو تصویر متمایز در مورد کلمه دوم - Apple در ذهن دارید که می تواند به معنای میوه یا شرکت باشد.
در این عصر دیجیتال، کلمه اپل بیشتر با شرکت مرتبط است تا میوه. شاید تعجب کنید که علت این معضل چیست! خوب، این قدرت برندسازی و ارتباط موثر است.
برای دیدن نمونه طراحی لوگو و آگاهی از اصول طراحی لوگو به آرمکده مراجعه کنید.
در حالی که تحصیلات دانشگاهی همچنان بهترین انتخاب برای اکثر جوانان باقی مانده و خواهد بود، تنها تعداد انگشت شماری از کودکان می توانند آن را با علایق خود عوض کنند. یکی از این بچه‌ها، استیو جابز، روح و قلب اپل بود. به کلاس تاریخ اپل، اولین شرکت تریلیون دلاری جهان خوش آمدید.
 
تاریخچه اپل
 
استیو جابز در 24 فوریه 1955 در خانواده جان جانالی و جوآن کارول شیبل در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا به دنیا آمد. پل و کلارا جابز او را به عنوان فرزند خود پذیرفتند و بزرگ کردند. او کالج رید در پورتلند، اورگان را رها کرد، به این بهانه که نمی‌خواست پول والدینش را برای تحصیلی که بی‌معنی به نظر می‌رسید هدر دهد.
 
در سال 1974، شرکت آتاری او را به عنوان طراح بازی های ویدیویی استخدام کرد. او سخت کار کرد تا برای یکی از ماجراجویی هایش پول پس انداز کند – یک سفر مذهبی به هند برای تجربه آیین بودا. در دره سیلیکون، سانفرانسیسکو، او با همکلاسی سابق خود، استیو وزنیاک، که برای شرکت هیولت پاکارد کار می کرد و هیئت منطقی خود را توسعه می داد، ملاقات کرد.
 
استیو جابز از نوآوری دوستش، Apple I، خوشحال شد و به همراه رونالد وین، این سه نفر در سال 1976 پس از اینکه هیولت پاکارد رسما طرح وزنیاک را رد کرد، شرکت کامپیوتری اپل را تأسیس کردند. اولین دفتر آنها یک گاراژ در خانه جابز بود.
 
رونالد وین که اولین لوگوی اپل را به صورت دستی ترسیم کرد، کمی قبل از ثبت شرکت، شرکت را ترک کرد. او یک چک 800 دلاری با خود برد که می توانست امروز حدود 72 میلیارد دلار برایش به ارمغان بیاورد.
اپل I، اولین محصول این شرکت، مادربردی بود که فقط پردازنده و حافظه داشت. مشتریانی که آن را می‌خرند باید کیس، مانیتور و کیبورد خود را می‌گرفتند. به قیمت 666.66 دلار فروخته شد، رقمی تکراری که استیو وزنیاک را به وجد می آورد – شگفت انگیز!
 
دلیل اصلی اینکه استیو جابز رونالد وین را به خدمت گرفت این بود که او بخش تجاری شرکت را اداره کند. بنابراین، رفتن او او را مجبور کرد که مسئولیت کارکردهای تجاری را بر عهده بگیرد. او سخت کار کرد تا سرمایه گذاران بالقوه را متقاعد کند که روی رایانه شخصی خود سرمایه گذاری کنند، محصولی که او تصور می کرد صنعت فناوری را متحول می کند. خوشبختانه، او توانست توجه مایک مارکولا، یک سرمایه گذار فرشته را برای کمک 250000 دلاری به خود جلب کند.
 
تامین مالی و مربیگری مایک مارککولا منجر به ثبت رسمی شرکت در ژانویه 1977 شد. مایک با داشتن یک سوم سهام شرکت و کار به عنوان سومین کارمند، مایکل اسکات را به عنوان اولین مدیر اجرایی وارد کرد. او استدلال کرد که استیو جابز برای اینکه به عنوان مدیر عامل شرکت کند بسیار جوان است.
 
در همان سال، اپل با دومین محصول خود، Apple II، که همراه با VisiCalc، اولین صفحه گسترده و نرم‌افزار محاسباتی جهان است، به جهان حمله کرد. این نرم افزار اپل را از رهبران بازار یعنی Tandy و Commodore جلوتر انداخت. با VisiCalc، اپل تبدیل به نیرویی شد که باید با آن در صنعت فناوری حساب کرد و شروع به فروش به مشاغل کرد.
 
دفتر گاراژ در سال 1978 جای خود را به یک دفتر کاملاً جدید با خط تولید Apple II و بسیاری از کارمندان داد. زیراکس PARC در سال 1979 به مهندسین اپل به مدت سه روز با شرط خرید 100000 سهم اپل به ازای هر سهم 10 دلار به محوطه دانشگاه خود دسترسی پیدا کرد.
 
در سال 1980، این شرکت با رقابت شدیدی مانند IBN و مایکروسافت روبرو شد. برای رقابت موثر، اپل اپل III را معرفی کرد. متأسفانه، به دلیل نقص طراحی نتوانست انتظارات را برآورده کند.
 
بازدید استیو جابز از آزمایشگاه Xerox PARC باعث شد تا او توسعه یک رابط کاربری گرافیکی (GUI) را برای رایانه بعدی این شرکت، Apple Lisa، آغاز کند. متاسفانه هیئت مدیره او را به دلیل سوء تفاهم داخلی از تیم لیزا حذف کرد. بنابراین، او به تیم دیگری که روی پروژه مکینتاش کار می کردند، پیوست.
 
اپل در 12 دسامبر 1980، زمانی که شرکت سهامی عام شد، تخم طلایی را گذاشت. پیشنهاد عمومی اولیه (IPO) 217 ​​میلیون دلار برای استیو جابز درآمد و 300 میلیونر دیگر را ساخت. گزارش شبکه EDN نشان داد که سهام 4.6 میلیون دلاری این شرکت بلافاصله فروخته شد و سرمایه بیشتری نسبت به سایر پیشنهادات عمومی اولیه (IPO) از زمان شرکت خودروسازی فورد در سال 1956 ایجاد کرد.
در سال 1983، این شرکت اپل لیزا را وارد بازار کرد، اما درست مانند نسل قبلی خود، Apple III، نتوانست انتظارات را برآورده کند. این بار نه به دلیل نقص طراحی، بلکه قیمت بالا و پشتیبانی محدود آن. در همان سال، زمانی که مایک مارککولا در شرف بازنشستگی بود، استیو جابز، جان اسکالی را از پپسی به عنوان مدیر اجرایی جدید جذب کرد.
 
اما مدیرعامل جدید و استیو جابز به خوبی در یک قایق جا نیفتادند، بنابراین استیو جابز انگیزه پنهان خود را اجرا کرد. در سال 1985، استیو جابز تلاش کرد تا از شر مدیرعامل جدید خلاص شود، اما اقدام او نتیجه معکوس داشت و هیئت مدیره با جان اسکالی او را از وظایفش کنار گذاشت. او برای راه اندازی شرکت دیگری به نام NeXT رفت. دوست نزدیک او، استیو وزنیاک نیز در همان سال شرکت را ترک کرد.
 
بیایید به رویدادی که امپراتور اپل را به پست بازگرداند، جهش کنیم. در سال 1993، هیئت مدیره اپل جان اسکالی را به دلیل خط تولید ناموفق اخراج کرد. بلافاصله، مایکل اسپیندلر مسئولیت را بر عهده گرفت، اما او همان اشتباهات قبلی خود را مرتکب شد. بنابراین، هیئت مدیره در سال 1996 او را از سمت خود خلع کرد و گیل آملیو به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شد.
 
گیل آملیو تغییرات زیادی از جمله کاهش نیروی کار و کاهش هزینه ها ایجاد کرد. تحت نظارت او، سهام شرکت به روند نزولی ادامه داد. این اتفاق ناگوار او را مجبور به خرید NeXT، دومین شرکت استیو جابز، به مبلغ 429 میلیون دلار کرد. این معامله تجاری استیو جابز را در فوریه 1997 به اپل بازگرداند.
 
پنج ماه پس از اتحاد مجدد او با شرکت، هیئت مدیره او را به عنوان مدیرعامل موقت انتخاب کرد و گیل آملیو یک هفته بعد استعفا داد. از این لحظه تا زمان مرگش در اکتبر 2011، او یک تیم متحول کننده را رهبری کرد که میراث اپل را ساخت که به یکی از شگفتی های جهان تبدیل شده است.
دومین دوره او در این شرکت محصولات نوآورانه ای را به دنیا آورد: iMac، iMovie، iPod، iDVD، iTunes، MacBook Pro، iPhone و Apple Store. اگرچه او رفته است، اما میراث او همچنان ادامه دارد.
 
تکامل لوگوی اپل
 
 
در سال 1981، در یک کنفرانس مطبوعاتی، روزنامه نگاری از استیو جابز پرسید که چرا نام اپل را انتخاب کرده است. او پاسخ داد: «من عاشق سیب هستم و دوست دارم آنها را بخورم.» با این افشاگری از نماد تجاری معروف، جای تعجب نیست که او تمام انرژی و منابع خود را برای اطمینان از موفقیت آن به کار برد.
 
لوگوی اپل در طول چهار دهه ای که وجود داشته، دو طرح مهم و تغییر رنگ جزئی داشته است. با من بمانید تا شما را از طریق تکامل لوگوی آن راهنمایی کنم. رونالد وین اولین لوگو را در سال 1976 طراحی کرد.
 
رویدادی که اسحاق نیوتن را به کشف قانون گرانش سوق داد، الهام بخش او شد. به این ترتیب سیبی روی سرش می افتد. این لوگو دارای سیبی بود که بالای سر اسحاق نیوتن آویزان بود و کتیبه ای روی آن نوشته شده بود: "نیوتن... ذهنی که برای همیشه در دریاهای فکری عجیب به تنهایی سفر می کند."
 
در همان سال، این شرکت لوگوی خود را تغییر داد. استیو جابز از آن راضی نبود. او فکر می کرد که نسخه نیوتن پیچیده، قدیمی است و نشان دهنده فلسفه شرکت نیست. او چیزی ساده، مدرن و ترکیبی از نام و لوگو می خواست.
 
او دقیقاً نشانی را که می‌خواست بعد از خدمات Job Janoff، طراح لوگوی شرکتی از Regis McKenna، در سال 1977 به دست آورد. این نسخه از لوگو دارای رنگ های رنگین کمانی بود و شرکت از سال 1977 تا 1998 از آن استفاده می کرد.
 
نسخه های دیگر شفاف (1998)، تک رنگ (1998-2000)، آکوا (2001-2007)، و کروم (جاری) هستند.
 
عنصر طراحی لوگو اپل
می گویند معنا در مردم است. لوگوی اپل در رمز و راز زیرکانه است و تا زمانی که بنیانگذاران برای توضیح اهداف پشت آن نیایند، هر توضیحی حدس و گمان باقی خواهد ماند.
 
اپل از طیف معروف رنگین کمان در لوگوی دوم، پذیرفته شده و مشهور خود استفاده کرد. یک مطالعه دقیق نشان می‌دهد که این لوگو از نظم طبیعی رنگ‌های رنگین کمان مانند قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، نیلی و بنفش پیروی نمی‌کند. این تغییر معمول نشان دهنده دیدگاه شرکت برای متفاوت بودن است و این همان چیزی است که در صنعت نشان می دهد.
 
همانطور که قبلا ذکر شد، اپل اولین شرکتی بود که یک کامپیوتر نمایشگر رنگی به نام Apple II را به دنیا آورد. برخی از مردم فکر می کنند که برای گرامیداشت این نقطه عطف در تاریخ شرکت، این شرکت از طیف رنگین کمان استفاده کرده است.
 
شکل لوگو یک شگفتی دیگر است. اگرچه این میوه سیب است، اما معنای آن عمیق است. برای توضیح، برخی آن را به باغ عدن مرتبط کرده اند، جایی که آدم و حوا لقمه ای از میوه ممنوعه - تشنگی برای دانش - خوردند. بنابراین، استفاده از محصول اپل تجربه شما را بهبود می بخشد و شما را از جهل رها می کند.
 
همچنین، قسمت گاز گرفته شده از لوگو وجود دارد. در اینجا دو مکتب فکری وجود دارد. به گفته طراح، راب جانوف، باید آن را از گوجه فرنگی گیلاسی و سایر اشیاء مشابه متمایز کند.
 
اما، مدیر خلاق راب، آقای چیپ، نظر دیگری داشت. از نظر او، bite مخفف بایت است – یک اصطلاح کامپیوتری که به صنعت شرکت اشاره دارد. این بیانیه نیز مناسب است، اما نه موقعیت شرکت.
 
«یکی از اسرار عمیق برای من آرم ماست، نماد شهوت و دانش، گاز گرفته شده، همه با رنگ های رنگین کمان به ترتیب اشتباه تلاقی شده است. شما نمی‌توانید رویای لوگوی مناسب‌تری داشته باشید: شهوت، دانش، امید و هرج و مرج.
 
نقل قول بالا نظر ژان لوئیس گاسی، مدیر سابق اپل بود.
 
محبوبیت لوگوی اپل
رمز و راز باعث کنجکاوی می شود. هر چه افراد کمتر در مورد یک شی اطلاعات داشته باشند، بیشتر میل به یافتن اطلاعات بیشتری دارند. اپل از همان ابتدا از پازل برای جذب مشتریان وفادار استفاده کرده است. استیو جابز و هم بنیانگذارانش در مورد لوگوی معروف خود چیزی نگفته اند و جای گمانه زنی ها را باقی می گذارد.
 
امروزه اپل قوی ترین برند دنیاست. تنها شرکتی در جهان که به ارزش بازار 1.2 تریلیون دلاری دست یافته است. اینتربرند، یک شرکت مشاوره برند، فاش کرد. به لطف لوگوی قدرتمند، نوآوری و محرک بازاریابی آنها.
 
در سال 1984، کمپین Superbowl اپل، دنیا را در بر گرفت. بسیاری هنوز آن را موفق ترین کمپین Superbowl می دانند که صنعت فناوری را مختل کرد و اپل را در ذهن مردم به عنوان یک غول فناوری قرار داد.
 
یکی دیگر از انگیزه های بازاریابی که محبوبیت برند آنها را تشدید کرد، "کمپین متفاوت بیندیشید" در سال 1997 بود. این کمپین قلب های بسیاری را به دست آورد.
 
لوگوی سیب گاز گرفته همه جا هست. این مترادف با سبک، تجمل، ثروت، قابلیت اطمینان، نوآوری و قدرت شده است. بسیار قابل تشخیص است که این شرکت را بدون نام خود، Apple Inc.
 
منبع: https://blog.logomyway.com/apple-logo/

 

  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
لوگوی فندی یک لوگوی افسانه ای است. در واقع، از خود برند پیشی می گیرد و زندگی خود را می گیرد. نماد دوگانه " " F آنقدر معروف شده است که افرادی که چیزی در مورد برند فندی نمی دانند هنوز با آن آشنا هستند.
آرمکده در زمینه طراحی مجدد لوگو نیز فعالیت می کند.
پس تاریخچه لوگوی فندی چیست؟ و عناصر طراحی آن چیست؟ به خواندن ادامه دهید تا اطلاعات بیشتری در مورد این لوگو و برند نمادین بدانید.
 
تاریخچه و تکامل لوگوی فندی
 
لوگو و آرم فندی در سرتاسر جهان شهرت دارد و مونوگرام دوتایی "F" آن به وضعیت نمادین رسیده است. اما نشان اصلی خانه مد لوکس با کتیبه پررنگی که امروزه می بینیم فاصله زیادی دارد.
 
1925 - 1965
اولین لوگوی فندی که در سال 1925 طراحی شد، تصویر سنجابی را داشت که مهره ای را در دست گرفته در حالی که با ظرافت روی شاخه ایستاده بود. این یک نماد کاملا غیر معمول برای یک برچسب مد بود. این لوگو یک طلسم با معنی برای بنیانگذاران بود. ادواردو فندی به همسرش ادل یک نقاشی از سنجاب هدیه داد، زیرا او همیشه می گفت که او به اندازه یک سنجاب مشغول است.
 
این کتیبه در زیر تصویر با فونت بزرگ و بدون سری نوشته شده بود و تاریخ «1925» را به عنوان شعار نشان می داد. هر دو طرف لوگو تایپ به رنگ آبی فیروزه ای رندر شده بود که روی کاغذ بسته بندی زرد روشن برند بسیار ظریف به نظر می رسید.
 
1965 - 2000
در سال 1965، کارل لاگرفلد به فندی پیوست و به زودی لوگوی آن را تغییر داد. او نماد نمادین دوتایی "F" را در عرض چند ثانیه ایجاد کرد که نشان‌واره مشکی زیر آن با فونت sans-serif با حروف بزرگ و مستقیم نوشته شده بود.
 
2000 - 2013
در سال 2000، نماد "FF" از نسخه رسمی لوگوی فندی حذف شد و به طور عمده برای چاپ روی پارچه و چرم استفاده شد. در مورد هویت بصری این برند، اکنون از یک کتیبه با حروف بزرگ در یک حروف sans-serif تصفیه شده تشکیل شده است که حروف آن فضای بزرگی بین یکدیگر دارند و با وجود ضخامت خطوط حروف، لوگو را مطبوع و سبک می کند.
 
2013 - در حال حاضر
طراحی مجدد لوگوی Fendi در سال 2013 فونت را به یک فونت گرد تبدیل کرد. امروزه، حروف بزرگ آن با فونتی شبیه فونت Basic Commercial Soft-Rounded Pro Bold، با خطوط صاف و براق اما اشکال کلاسیک جامد ارائه می‌شوند.
 
یک شعار ظریف، "ROMA"، لوگوتایپ وسیع را با همان فونت اما کوچکتر تکمیل می کند. این شعار رم، شهر اصلی این برند را جشن می گیرد که الهام بخش اصلی آن نیز می باشد.
 
نماد فندی
به غیر از کتیبه دوتایی "F" که به آن "زوکا" معکوس نیز می گویند، فندی دارای یک نشان خط است. فونت Fendi استفاده شده در کتیبه Helvetica Bold است. به اندازه کافی جالب توجه است که "F" روی نماد Fendi همان چیزی نیست که در نماد فیلمنامه نشان داده شده است.
 
کیسه های لوگو
لوگوی فندی کیف‌های فندی را به طرق مختلف نشان می‌دهد که گیره واضح‌ترین مکان آن است. در حالی که این مکان جذاب ترین مکان برای نشان است، اما تنها مکان نیست.
 
در برخی از کیسه ها، نشان دوتایی "F" یک طرح روی مواد ایجاد می کند. در این حالت، نماد بارها تکرار می شود. و البته این الگو روی آستر داخلی تکرار می شود.
 
دستبند لوگو
دستبندهای نشان فندی از نظر جنس، ساختار و عرض متفاوت هستند. دستبندهای فلزی پهن با نماد بزرگ دوتایی "F" بسیار محبوب هستند. همچنین می توانید یک دستبند سفید پهن با لوگوی مشکی پیدا کنید که شما را به یاد شابلون می اندازد.
 
فندی همچنین دستبندهای زنجیره ای را ارائه می دهد که نشان لوگوی آن را بر روی طلسم ها نشان می دهد. وقتی نوبت به دستبندهای چرمی می رسد، لوگو اغلب روی بند دیده می شود.
 
عناصر طراحی لوگوی Fendi
 
شکل: نماد دوتایی "F" Fendi (که "زوکا" معکوس نیز نامیده می شود) یکی از نمادین ترین آرم ها در دنیای مد امروز است. در سال 1965 توسط یک طراح گرافیک جوان پاریسی به نام کارل لاگرفلد طراحی شد. این لوگو بر روی طیف گسترده ای از اقلام Fendi از جمله لباس، کفش، کیف دستی، کیف پول و کیف قرار دارد.
 
در حالی که فندی یکی از با ارزش ترین خانه های مد جهان است، اما دارای تمایز غیرقابل رغبتی در داشتن یکی از تقلبی ترین لوگوهای جهان است.
فونت: لوگوی Fendi نام برند را با حروف بزرگ با فونت Helvetica Bold نشان می دهد.
 
رنگ: لوگوی فندی از رنگ مشکی استفاده می کند که نماد ظرافت، تسلط و برتری برند مد لوکس است، در حالی که زرد نشان دهنده شادی، شادی و خوش بینی است.
 
تاریخچه فندی
نام تجاری فندی نام تجاری لوکس است. لیبل مد ایتالیایی نه تنها به خاطر لوگوی متمایز دوتایی "F" بلکه به خاطر کیف‌های جسورانه‌اش که با دقت کامل ساخته شده است، مشهور است. تقریباً برای یک قرن، این برند مد همیشه به آینده نگاه می‌کرده است و طراحان خلاق خود را الهام می‌بخشد تا محصولات جدیدتر و اصلی‌تری ارائه دهند، در حالی که مجموعه‌های خود را مقرون به صرفه‌تر و الهام‌بخش‌تر برای مشتریان فداکار خود نگه می‌دارد.
 
با این حال، تحت کنترل خانواده فندی، فندی همان برندی است که کارل لاگرفلد جوان به عنوان مدیر هنری در آن برجسته شد و برند را مورد توجه همه قرار داد و به توده‌ها نشان داد که برخی از مواد چقدر متفاوت و خیره‌کننده هستند. با این اوصاف، بیایید کمی در خط حافظه قدم بزنیم و دریابیم که این برچسب مد چگونه شروع به کار کرد.
 
ریشه های فندی
ادواردو فندی و همسرش آدل فندی این برند مد را در سال 1925 در رم ایتالیا راه اندازی کردند. فندی از زمان عرضه خود همواره مترادف با مجلل و تجمل بوده است. این برند با تولید محصولات چرمی شروع به کار کرد و به سرعت به سمت تولید محصولات خز رفت - دو محصولی که Fendi هنوز برای امروز مشهور است.
 
همچنین، فندی از روز اول یک تجارت خانوادگی بود، و پنج دختر ادواردو و ادل به شدت درگیر همه چیز بودند، از ارائه ایده‌های جدید نوآورانه تا کمک به فروش اقلام لوکس به مشتریان هیجان‌زده، که به دنبال اقلام شیک برای اضافه کردن به کمد لباس خود بودند. مجموعه.
در سال 1946، ادواردو درگذشت و همسر و دخترانش تجارت را ادامه دادند. چیزی که به عنوان یک برچسب مد با تمرکز بر زیبایی و نوآوری آغاز شد، به ریشه های خود وفادار مانده و هرگز از آن منحرف نشده است.
 
کارل لاگرفلد به فندی پیوست
در سال 1965، کارل لاگرفلد در فندی مورد استقبال قرار گرفت. به عنوان مدیر خلاق، لاگرفلد ایده نماد نمادین دوگانه "F" را مطرح کرد - که در واقع مخفف Fun Furs است.
 
در حالی که بسیاری از خانه‌های مد امروزه از فروش خز پشتیبانی نمی‌کنند، در آن زمان این ماده مورد تقاضا بود. لاگرفلد فندی را به سمت تجارت خز سوق داد و این برند را به یکی از تولیدکنندگان برتر اقلام خز تبدیل کرد.
 
لاگرفلد به جای استفاده از خز فقط برای ساخت کت های خز، تصمیم گرفت از این ماده برای طرح های آماده، لوازم جانبی و هر چیز دیگری که به ذهنش می رسد استفاده کند. این امر محصولات خز را برای مشتریان معمولی Fendi مقرون به صرفه تر کرد و به مواد هدف کاملاً جدیدی داد.
 
لاگرفلد همچنین دست در دست دختران خانواده فندی کار کرد تا به تولید کالاهای اصلی فندی ادامه دهد. در این مرحله دختران هنوز تأثیرگذار بودند و به شدت درگیر اداره روزمره تجارت بودند.
طرح‌ها حتی نوآورانه‌تر شدند و شروع به ترکیب رنگ‌های فراوان کردند و محصولات این برند را خواستنی‌تر و منحصربه‌فردتر کردند. در حالی که خز تا آن زمان یک خرید انحصاری بود - محفوظۀ افراد ثروتمند و مشهور - خلاقان فندی از خزهای "کیفیت پایین تر" استفاده کردند و آن را به چیزی تبدیل کردند که به طور متوسط ​​​​مشتری فندی می توانست بپردازد. این به برند اجازه داد تا قیمت های مقرون به صرفه تری را نیز تعیین کند.
 
در سال 1977، لاگرفلد همچنین بر راه اندازی قطعات آماده پوشیدنی توسط Fendi نظارت کرد و در سال 1978 با خط تولید کفش دنبال شد. با این حال، در دهه 1970، Fendi مجموعه های مختلفی از صنعتگران را برای گسترش بی وقفه خانه مد با چرم عرضه کرد. و اقلام خز همیشه پیشرو هستند.
 
تکامل برند فندی
آدل فندی در سال 1978 از دنیا رفت و باعث تغییراتی در سلسله مراتب برند شد. هر یک از پنج دختر فندی بخشی از برچسب مد را به دست گرفتند و لاگرفلد همچنان رئیس خلاقان باقی ماند. فندی به رشد و تکامل خود ادامه داد، و سرعت را در بازار مد لوکس تنظیم کرد، به طور مداوم نوآوری کرد، اما همچنان ریشه ایتالیایی خود را حفظ کرد.
 
دهه 1980 دوره‌ای بود که بازی را تغییر داد و باعث شد این برند بازار مد جهانی را طوفانی کند. این برند مد همچنین عطرهای مردانه و زنانه را عرضه کرد و برای افسران پلیس رم یونیفرم درست کرد. در اواخر دهه 80، اولین فروشگاه فندی در ایالات متحده در خیابان پنجم نیویورک ظاهر شد و نوه های فندی نیز در اداره تجارت شرکت داشتند. آنها به طراحی اقلام جدید کمک کردند و برند را بیش از پیش رشد دادند.
 
باگت فندی
 
باگت فندی احتمالاً محبوب ترین در بین تمام طرح های فندی است. این کیف که توسط سیلویا فندی در سال 1997 طراحی شد، انقلاب کیف دستی را برای برچسب مد آغاز کرد. تعداد زیادی از افراد مشهور از جمله نائومی کمپبل، مدونا و بسیاری دیگر در اسرع وقت کیف ها را برداشتند.
 
این کیف ساده و شیک در انتخاب های مختلفی عرضه شد و الهام بخش طرح های افسانه ای Fendi بود که در سال های بعد به وجود آمدند. باگت یکی از محبوب ترین کیف های فندی است و یکی از پرفروش ترین قطعات از کل مجموعه طراحی این برند است.
امروزه باگت را می توان در آغوش بسیاری از شیک پوشان در سراسر جهان دید. و از زمانی که باگت طراحی شد، بیش از هزار نسخه وجود داشته است! گفته می شود که موفقیت باگت در واقع همان چیزی است که LVMH را به خرید سهام Fendi واداشت. از دیگر کیف های معروف فندی می توان به رول کیف، کیف شترمرغ و کیف بیگا اشاره کرد که همگی بین سال های 1999 تا 2003 طراحی شده اند.
 
LVMH Fendi را تصاحب می کند
در سال 1999، Fendi توسط LVMH و Prada خریداری شد و روسای هر دو برند مد اکثریت سهام را در اختیار گرفتند. اما با وجود فروش، فندی تحت مدیریت دختران نسل سوم خانواده فندی باقی ماند.
 
سیلویا فندی تا زمان مرگ کارل در سال 2019 بیش از 20 سال با کارل لاگرفلد کار کرد. پس از مرگ او، در همان سال نقش کارگردان خلاق را بر عهده گرفت. او عمدتاً به خاطر خلق برخی از نمادین ترین کیف های جهان شناخته شده است. او به دنبال سبکی، کاربردی بودن و کاربردی بودن کیف ها بود.
 
کیم جونز به فندی می پیوندد
فندی به طور مداوم از قدرتی به قوت خود رفته است و همیشه به ریشه ایتالیایی خود وفادار بوده و زنان فندی را مسئول قرار داده است.
 
سیلویا ونتورینی فندی، نوه ادواردو و ادل، سرانجام مدیریت هنری مجموعه لوازم جانبی فندی (که باعث طراحی باگت او شد) و همچنین مجموعه لباس‌های مردانه را بر عهده گرفت. اما در سال 2020، فندی کیم جونز را به‌عنوان سرپرست هنری مجموعه‌های خز، لباس‌های آماده و مد لباس زنانه انتخاب کرد.
 
 
 
به گزارش Women’s Wear Daily، جونز از نزدیک با نوه های فندی، به ویژه سیلویا، که هنوز در برند تأثیرگذار است، همکاری می کند. او اولین فرد خارج از قبیله فندی است که پس از کارل لاگرفلد، که این برند در سال 2019 پس از درگذشت وی با نمایش مد لباس پاییزی خود در رم، به این برند در نقشی کلیدی پیوست، به او پیوست.
 
خانه مد نه تنها به خاستگاه رم خود ادای احترام کرد، بلکه کل نمایش به افتخار لاگرفلد و همچنین میراث او با فندی بود. این بهترین راه برای تشکر از لاگرفلد برای همه مشارکت‌هایش در موفقیت فندی بود و در عین حال برند را به آینده رو به جلو نگاه می‌کرد.
 
Fendi امروز و به آینده
مانند بسیاری دیگر از برندهای مد، Fendi قصد دارد حتی از محیط زیست آگاه تر شود و از مواد بازیافتی استفاده کند و ضایعات کمتری تولید کند. اما در حالی که پرادا قول داده استفاده از خز را متوقف کند، Fendi هنوز قصد ندارد استفاده از این مواد را متوقف کند.
 
آنتوان آرنو، رئیس محیط‌زیست، ارتباطات و تصویر LVMH، در حالی که با Women’s Wear Daily مصاحبه می‌کرد، بر تمایل این شرکت برای آگاه‌تر شدن از محیط زیست در آینده تاکید کرد. زمان در نهایت نشان خواهد داد که آیا آنها به قول خود عمل خواهند کرد یا خیر.
 
خلاصه تاریخ فندی
Fendi یک برند مد ایتالیایی مشهور است که توسط زوج زن و شوهر ادواردو فندی و آدل فندی در سال 1925 تأسیس شد. این شرکت که عمدتاً متعلق به شرکت چندملیتی فرانسوی LVMH است، متخصص در مد لوکس است و کیف دستی باگت امضای آن یکی از این برندها است. پرطرفدارترین اقلام مد
 
گروه LVMH عمدتاً مالک فندی است، اما نوه های خانواده فندی به رهبری سیلویا ونتورینی همچنان بر عملیات روزانه آن نظارت می کنند. سیلویا مسئولیت طراحی پوشاک زنانه و مردانه و بسیاری از لوازم جانبی دیگر را بر عهده دارد.
دفتر مرکزی فندی هنوز در رم، ایتالیا قرار دارد، جایی که همه چیز از 100 سال پیش آغاز شد. ما مطمئن هستیم که لوگو و برند Fendi با اقلام مد فوق‌العاده و، نیازی به گفتن، کیف‌های نمادین بیشتر، شگفتی‌های بهاری را برای مشتریان خود به ارمغان خواهد آورد.
 
منبع: https://blog.logomyway.com/fendi-logo/
  • طراحی سایت طراحی سایت