طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

۵ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
لوگوها طوری طراحی شده اند که به راحتی در یک نگاه قابل درک باشند - ساده و به یاد ماندنی. این می تواند منجر به این تصور غلط شود که چیز زیادی برای آنها وجود ندارد. اما آناتومی یک لوگو نه تنها بیشتر از آنچه در ابتدا به نظر می رسد درگیر است، هر کسی که می خواهد یک لوگو داشته باشد اگر می خواهد یک لوگو موفق ایجاد کند باید با آن آشنا باشد.
 
برای آگاهی از قیمت طراحی لوگو و قواعد طراحی لوگو به آرمکده مراجعه کنید.
حتی در حالی که کل ترکیب بندی مهم است، هر قسمت از یک لوگو هدف خاص خود را دارد و تأثیر خاصی بر بیننده دارد. بعلاوه، انواع مختلف لوگوها ممکن است شامل قسمت هایی باشند که دیگران آن را حذف می کنند. برای اینکه به شما در طراحی بهترین طراحی آرم و لوگو کمک کنیم، می‌خواهیم تک تک تکه‌های یک لوگو و نحوه عملکرد آنها را بررسی کنیم.
 
لوگومارک
لوگومارک نماد، پیکتوگرام یا عنصر گرافیکی طراحی لوگو است. این به طور کلی قابل تشخیص ترین بخش یک لوگو است که به منظور کپسوله کردن کل برند در یک تصویر منحصر به فرد است. این کار را از طریق نمادگرایی، زبان شکل، تئوری رنگ، و اصول طراحی انجام می‌دهد - برقراری ارتباط با بیننده در سطح ناخودآگاه. اغلب، به عنوان یک آواتار عمل می کند، به این معنی که در شرایط خاص زمانی که سایر عناصر لوگوی کامل وجود ندارند، به تنهایی برای برند می ایستد.
لوگومارک می تواند در اشکال مختلفی باشد. یک علامت تصویری از یک تصویر خاص مانند پوسته صدف روی آرم Shell یا دم طاووس در آرم NBC الگوبرداری می کند. یک علامت انتزاعی از اشکال یا هندسه ارگانیک بدون ارجاع به تصاویر واضح استفاده می کند. یک مونوگرام از نسخه تزئینی حرف(های) اولیه نام برند استفاده می کند. یک طلسم از طراحی شخصیت برای ایجاد یک شخصیت جذاب استفاده می کند، که اغلب در زمینه های دیگر خارج از لوگو مانند یک وب سایت یا تبلیغات ظاهر می شود.
 
علامت کلمه
علامت کلمه بخشی متنی از طراحی لوگو است که نام برند را نمایش می دهد. از آنجایی که به صراحت برند را مشخص می کند، از نظر اهمیت با لوگومارک قابل مقایسه است، تا جایی که برای بسیاری از برندها علامت کلمه کل لوگو است.
نگرانی اصلی علامت کلمه سبک تایپوگرافی و خوانایی است. از آنجایی که برای تشخیص نام بسیار مهم است، حروف باید در طیف وسیعی از اندازه ها و فواصل قابل خواندن باشند.
حروف سفارشی نیز به یک فونت استاندارد ترجیح داده می شود تا هویت منحصر به فرد خود را نشان دهد. با این اوصاف، بسیاری از برندهای معروف از فونت ها به عنوان نقطه شروع برای علامت های کلمه خود استفاده می کنند.
 
ملاحظات دیگر زمانی است که تایپوگرافی علامت کلمه مبنای بقیه فونت هایی است که یک برند استفاده می کند (مثلاً در حروف و تبلیغات). طراحان باید به طور موثر از روشی که فونت های لوگو از طریق شکل و سبک خود ارتباط برقرار می کنند، استفاده کنند.
 
برای لوگوهایی که فقط دارای علامت کلمه هستند، بسیاری از طراحان با توجه به عدم وجود هر گونه گرافیک دیگری، سبک خلاقانه تر و دست نوشته را انتخاب می کنند. این می تواند مفید باشد اگر با برند مناسب باشد و خوانا باقی بماند. برخی از علامت‌های کلمه همچنین می‌توانند حاوی عناصر گرافیکی باشند که لزوماً به‌عنوان نشان‌واره به تنهایی نمی‌مانند، مانند لبخند آمازون یا بالون در آرم حزب پاپ آپ آلیسیا که در اینجا نشان داده شده است.
 
شعار
تگ لاین قسمت متنی ثانویه لوگو است که معمولاً با علامت کلمه جفت می شود تا اطلاعات بیشتری در مورد برند ارائه دهد. اغلب، این یک شعار یا کلمات واجد شرایط است که ماهیت کسب و کار را توصیف می کند (به عنوان مثال، نشانگرهای صنعتی مانند "کافه" یا "استودیوی تناسب اندام").
 
از آنجایی که اطلاعات اولویت کمتری نسبت به نام تجاری دارند، معمولاً علامت کلمه را با یک سبک تایپوگرافی کوچکتر، نازک تر یا فشرده تر در تضاد قرار می دهد. به طور کلی، از یک فونت به جای تایپوگرافی سفارشی استفاده می کند، و باید قابل انطباق باشد، زیرا ممکن است شعار کسب و کار با استراتژی بازاریابی در طول زمان تغییر کند. علاوه بر این، خوانا بودن تگ لاین از راه دور چندان مهم نیست. برخی از نسخه های لوگو می توانند با خیال راحت آن را به طور کامل حذف کنند زیرا یک ویژگی غیر ضروری است.
این شعار برای برندهای جدید یا ناشناخته بسیار مفید است زیرا زمینه ساده تری را نسبت به لوگومارک (که متکی بر تصاویر و جذابیت احساسی است) و علامت کلمه (که فقط نام برند را به بیننده می گوید) ارائه می دهد.
 
تاریخ و محل تأسیس
تاریخ تاسیس و مکان در طراحی لوگو تاریخچه پس زمینه یک برند را ارائه می دهد. این یک گنجاندن این روزها نادرتر است - در گذشته بسیار بیشتر یک ویژگی معمولی بود. لوگوهای مدرن تمایل دارند از هرگونه اطلاعات اضافی اجتناب کنند تا از نظر بصری ساده تر شوند. با این حال، هنوز هم می تواند در آرم های سبک نماد برای ظاهری قدیمی مفید باشد. جدای از این، با توجه به غرور ضمنی که در ذکر ریشه‌های جغرافیایی خود دارد، به کسب‌وکارهای مادر و پاپ یا محلی نیز اشاره می‌کند.
از نقطه نظر طراحی، فونت آن حتی کوچکتر از شعار است. معمولاً، تاریخ در بالای علامت کلمه قرار می‌گیرد - با "estd" تراز چپ و تاریخ در تراز سمت راست - و مکان به صورت مرکزی در زیر علامت کلمه قرار می‌گیرد و آرایش متعادلی ایجاد می‌کند.
 
کادر بندی
قاب یک ویژگی طراحی آرم اختیاری است که لوگو را در یک مهر محصور می کند یا برخی از عناصر آن را با خطوط تزئینی برجسته می کند. یک قاب می تواند به سادگی یک جعبه ساده در اطراف لوگو یا به اندازه انبوهی از فیلیگرن های پیچیده باشد. این می تواند از رنگ های ثابت یا هنر خطی دقیق تشکیل شود.
قاب‌های زینتی به‌ویژه در آرم‌های نشان رایج هستند، جایی که می‌توانند تمبرهای قدیمی یا علائم را تقلید کنند. وقتی طراحی لوگو دارای عناصر زیادی باشد، تزییناتی مانند خطوط زیرین و شکوفا می تواند به جهت دهی چشم یا ایجاد تاکید کمک کند. با توجه به اینکه فریم‌ها به خودی خود یک اسراف غیرضروری هستند، فریم‌های دقیق‌تر نشان‌دهنده ظرافت یا پیچیدگی هستند.
تأثیر قاب (حتی اگر هدف صرفاً تزئینی باشد) ایجاد یک شکل واضح است. یک طراحی کلی لوگو یک شکل ضمنی بدون قاب خواهد داشت، اما طراحان می توانند شکلی را که بینندگان با یک قاب درک می کنند مستقیماً کنترل کنند.
 
شکل به دست آمده می تواند انتزاعی باشد، مانند دایره یا مربع، و این تمایل به زینتی دارد. شکل همچنین می‌تواند بر اساس یک شی فیزیکی، مانند سپر یا برچسب قیمت باشد، و این می‌تواند برای رویکردی گویاتر مفید باشد، جایی که قاب می‌تواند به صورت موضوعی از تصاویر در نشان‌واره پشتیبانی کند.
 
زمینه
پس زمینه لوگو هر رنگ، تصویر، بافت یا مواد فیزیکی است که در پشت لوگو قرار می گیرد. به طور معمول، لوگوها در نرم افزارهایی با پس زمینه شفاف طراحی می شوند، اما این مانند نداشتن پس زمینه نیست. برعکس، آرم‌ها اغلب در زمینه‌های مختلف (از سربرگ گرفته تا تی‌شرت تا وب‌سایت‌ها و کناره‌های ساختمان‌ها و موارد دیگر) ظاهر می‌شوند، به این معنی که آنها دارای تعداد تصاعدی پس‌زمینه‌های بالقوه خواهند بود.
به غیر از ارائه لوگو که در آن طراح ممکن است پس‌زمینه‌ای با رنگ ثابت انتخاب کند یا یک ماکت سه‌بعدی از لوگو ایجاد کند، پس‌زمینه‌های دیگری که ممکن است لوگو با آن‌ها ظاهر شود را نمی‌توان همیشه برای قبل از زمان برنامه‌ریزی کرد. با این حال، طراح می تواند لوگو را به عنوان بخشی از فرآیند طراحی به گونه ای تنظیم کند که در پس زمینه های مختلف خوانا باشد.
 
فضای منفی
فضای منفی قسمتی از لوگو است که دیده نمی شود. فضای خالی اطراف و داخل لوگو را توصیف می کند - هر جایی که شکل یا رنگی وجود ندارد.
 
طراحی لوگو برای برندسازی
فاصله بین عناصر لوگو (از جمله حروف تایپ) یک نکته مهم است. طراحی توسط Arthean
در راهنمای سبک برند، طراحان معمولاً قوانینی را برای حداقل فضایی که باید بین لوگو و هر شیء دیگر در صفحه وجود داشته باشد تعیین می‌کنند - به این حالت padding می‌گویند. بدون مقدار مناسب، لوگو می تواند توسط عناصر دیگر صفحه شلوغ شود و این می تواند جلوه لوگو را به خطر بیندازد یا مماس ایجاد کند.
 
به طور مشابه، فضای منفی باید در داخل لوگو مدیریت شود: یک طراح باید تصمیم بگیرد که چه مقدار فضای بین عناصر لوگو و همچنین هر حرف در تایپوگرافی قرار دهد (که به آن کرینگ گفته می شود). از آنجایی که لوگو می‌تواند در اندازه‌های مختلف ظاهر شود، فاصله‌گذاری صحیح عمدتاً به این موضوع بستگی دارد که مطمئن شوید لوگو هنگام کوچک یا کوچک کردن به خوبی خوانده می‌شود.
فضای منفی همچنین می تواند فرصتی برای ایجاد اشکال از هیچ باشد. به عنوان مثال، لوگوی فدرال اکسپرس، یک فلش از فضای خالی داخل حروف خود ایجاد می کند. این رویکرد همچنین می‌تواند در ساختن چندین سیلوئت از یک پالت تک رنگ مفید باشد، مانند شکل‌های متمایز گیتار و موس Sava Stoic در آرم Straight No Chaser. در مجموع، بخشی از لوگو که نمی توانید ببینید به همان اندازه که می توانید معتبر و مفید است.
 
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
از تاریخچه لوگوی گوگل چقدر می دانید؟ امروز، ما می‌خواهیم تکامل این علامت کلمه نمادین را از اولین لوگوی گوگل تا امروز بررسی کنیم.
سال‌هاست که گوگل به عنوان یکی از بزرگترین برندهای فناوری در جهان ایستاده است. گوگل بیش از یک فروشنده راه‌حل‌های موتور جستجو، مجموعه‌ای از محصولات دیگر را نیز تولید می‌کند، از تلفن‌های اندرویدی گرفته تا پایگاه‌های اطلاعاتی ابری و ابزارهای هوش مصنوعی.
برای آگاهی از قیمت ساخت لوگو و قیمت بازسازی لوگو به آرمکده مراجعه کنید.
لوگوی Google یک جزء قابل تشخیص فوری از تمام نهادهای Google است. این همچنین یکی از لوگوهای مورد بحث در صنعت امروز است.
لوگوی گوگل که مسئول حدود 3.5 میلیارد جستجو در هر روز است، تصویری است که فوراً در چشم انداز دیجیتال قابل تشخیص است. اما اکثر مردم نمی توانند اطلاعات زیادی در مورد اینکه از کجا آمده است به شما بگویند.
اگر می‌خواهید بدانید که نمونه طراحی لوگو اصلی گوگل چگونه شروع به کار کرد، ادامه مطلب را بخوانید…
 
اولین لوگوی گوگل: لوگوی اصلی گوگل
امروزه، گوگل انبوهی از نسخه های مختلف لوگوی خود را دارد که هر روز به شکل «doodle» به اشتراک گذاشته می شود. همچنین نمادهای اضافی بی‌شماری در اکوسیستم Google با آرم‌هایی برای مواردی مانند Google Docs، Google Play و محصولات مشابه وجود دارد.
 
لوگوی گوگل حتی می تواند به عنوان نشانی از اعتبار برای بسیاری از شرکت ها مانند توسعه Golang نشان داده شود که نشان دهنده وابستگی برندهای فناوری به محصولات و نرم افزارهای Google است.
اولین لوگوی گوگل دنیایی دور از تصویری است که امروز می شناسیم. اگر تا به حال تکامل لوگوهای گوگل را پیش از امروز بررسی کرده باشید، می‌دانید که این شرکت در واقع با نام «Backrub» شروع به کار کرده است، محصولی تحقیقاتی در استنفورد که توسط لری پیج راه‌اندازی شده است.
 
پیج در طول تحصیل با مردی به نام سرگئی برین آشنا شد و آن دو با هم کار کردند تا یک موتور جستجو ایجاد کنند که با الگوریتم معروف PageRank که وظیفه نوآوری گوگل را بر عهده دارد.
 
در طول این مدت، لوگوی گوگل یک تصویر بسیار ابتدایی از یک دست روی پشت بود که روی آن کلمه BackRub نوشته شده بود. خوشبختانه، این تصویر برای مدت طولانی در گوگل باقی نماند.
اولین لوگوی گوگل: لوگوی قدیمی گوگل
در حالی که برخی افراد معتقدند اولین لوگوی گوگل تصویر Backrub بوده است، برخی دیگر می گویند که لوگوی رسمی گوگل برای اولین بار در سال 1998 ظاهر شد، یک سال پس از تغییر نام Backrub.
 
جالب اینجاست که اطلاعات زیادی درباره طراحی اولین تصویر در تاریخچه لوگوی گوگل وجود ندارد. برخی معتقدند که توسط برین با ویرایشگر تصویر GIMP ساخته شده است.
این طرح باعث شد تا در طول سال‌ها، لوگوی گوگل با تغییر گزینه‌های فونت و مجموعه نمادین چهار رنگ اصلی، به تکامل برسد. علامت تعجب در طرح اصلی گوگل برای کمک به رقابت با "یاهو!" ظاهر شد. موتور جستجو
 
در سال 1999، یکی از دوستان مشترک پیج و برین، آنها را به استادیار دانشگاه استنفورد، روث کدار، معرفی کرد که چند نمونه اولیه برای یک طرح جدید طراحی کرد. پیج و برین نسخه ساده‌تری از لوگوی اصلی را با الگوی چینی تله انگشتی بین دو «دوست داشتند.
آزمایش با لوگو ادامه یافت، این بار به یک فونت نازک و سریف چسبیده بود. Kedar سبک ها و اشکال مختلف را بررسی کرد، دو O را در علامت کلمه روی هم گذاشتند و به تدریج تصویری را ایجاد کرد که یکی از O ها را به عنوان ذره بین نشان می داد.
 
نسخه اصلی لوگو، با حروف بزرگ، کمی از نظر بصری بسیار زیاد بود، بنابراین آنها آن را تغییر دادند و دوباره رنگ ها و فونت ها را تغییر دادند.
ذره بین دوباره تغییر کرد و این بار لبخندی در وسط ظاهر شد. تکرارهای زیر از لوگوی گوگل از انتخاب مشابهی از رنگ ها و فونت های مختلف استفاده کردند تا تصویر از صفحه خارج شود.
در نهایت، قیدار دوباره ذره بین را برداشت، اما سایه را حفظ کرد تا علامت کلمه به نظر برسد که از صفحه خارج می شود. این نسخه از لوگو چند بار ترتیب رنگ و همچنین موقعیت "o" دوم را تغییر داد.
لوگوی نهایی گوگل از میان مجموعه گسترده طرح های بالقوه Kedar انتخاب شد. این تصویر جدید در طول سال‌های 1999 تا 2010 لوگوی رسمی گوگل باقی ماند.
گوگل چه زمانی لوگوی خود را تغییر داد؟
برای مدتی، لوگوی کسب و کار گوگل و لوگوی رسمی موتور جستجو ثابت ماندند. البته، با تکامل اینترنت و تغییر شرکت، تغییر لوگوی گوگل در نهایت یک بار دیگر ضروری شد.
 
طراحی سریع دنیای دیجیتال باعث شد تا نماد گوگل تا سال 2015 تا حدودی قدیمی به نظر برسد، بنابراین گوگل وارد عمل شد.
 
 
در جست‌وجوی نماد جدید گوگل، این شرکت یک هفته‌ای با سرعت طراحی در نیویورک با طراحانی از سراسر اکوسیستم گوگل راه‌اندازی کرد. این اسپرینت مجموعه‌ای از نمادها و طرح‌های Google را تولید کرد که برای کمک به به‌روزرسانی هویت بصری Google طراحی شده بودند.
 
در پایان اسپرینت، نشان گوگل به طرز چشمگیری تغییر کرد. رنگ‌های متمایز قرمز، نارنجی، آبی و سبز هنوز وجود داشتند، اما نوع فونت آن به Product Sans تغییر کرد که بسیاری از مردم امروز می‌شناسند.
انتخاب تغییر به فونت sans-serif برای گوگل بسیار مهم بود. طراحی جدید کمک کرد تا رنگ‌های لوگوی گوگل برجسته شود و در عین حال تصویری قابل دسترس به شرکت ارائه دهد.
 
در همان زمان، لوگوی کسب و کار گوگل با طیف وسیعی از تغییرات به روز شد، از جمله G چند رنگ جدید که اکنون آن را به عنوان اپلیکیشن گوشی هوشمند یا فاویکون برای وب سایت های گوگل می شناسیم.
اگرچه لوگوی جدید بسیار ساده بود، اما تاثیر زیادی بر دنیای فناوری گذاشت. بسیاری از شرکت‌ها در تصمیم خود برای تغییر به حروف sans-serif، در تلاش برای قابل دسترس‌تر کردن شرکت خود، از آن پیروی کردند.
 
لوگوی Google امروز به این منظور است که سرگرم کننده و جوان به نظر برسد - کمتر شبیه تصویر یک سازمان خفه کننده.
 
معنی لوگوی گوگل: doodle گوگل
برای مدتی، لوگوی گوگل گزینه ساده sans-serif باقی ماند که امروزه به خوبی می شناسیم و این تصویری است که هنگام استفاده از گوگل در روزهای خاصی از سال خواهید دید. با این حال، لوگوی گوگل به لطف Google Doodle، امروزه بسیار پویاتر است.
جالب اینجاست که اگرچه Google Doodle معمولاً به عنوان یک چیز مدرن در نظر گرفته می شود، اما در واقع برای اولین بار در سال 1998 ظاهر شد، زمانی که Google شروع به آپلود موقت نسخه های جدید لوگو برای روزهای خاص کرد.
اولین دودل ها معمولاً تعطیلات شناخته شده، مناسبت های خاص و تولد افراد مهم را مشخص می کردند. اکنون، این تغییرات لوگوی گوگل بسیار خلاقانه تر هستند. گوگل تقریباً برای هر رویداد مهم و همچنین برخی از رویدادهای کمتر شناخته شده، doodle ایجاد کرده است.
این تیم امروز بیش از 4000 doodle ایجاد کرده است. در زمان نگارش، doodle فعلی برای المپیک 2021 یک بازی کامل قابل بازی است!
 
رنگ‌های لوگوی گوگل: دو g در لوگوی گوگل چه رنگی هستند؟
رنگ های لوگوی گوگل یکی از عناصر قدیمی طراحی گوگل بوده اند.
 
اگر لوگوهای گوگل را در طول سال ها بررسی کنید، متوجه خواهید شد که اکثر آنها از انتخاب رنگ های مشابهی استفاده می کنند. این رنگ‌ها فقط برای اینکه Google را سرگرم‌کننده‌تر و دوستانه‌تر نشان دهند، نیستند. هر رنگ لوگوی گوگل هدفی دارد. روث کیدار در ابتدا رنگ‌ها را برای لوگوی گوگل انتخاب کرد.
روث طیف وسیعی از گزینه های رنگ را بررسی کرد. در ابتدا، او می خواست که لوگوی گوگل شامل تمام رنگ های اصلی باشد. هدف از این کار این بود که تشخیص کدهای رنگی لوگوی گوگل برای افراد با هر پس زمینه ای آسان تر شود.
 
در نهایت، تیم تصمیم گرفت تا "l" را در گوگل به رنگ ثانویه تبدیل کند تا پیامی را منتقل کند: گوگل دائماً مرزهای جدیدی را در پیش می‌گیرد.
 
دو "OS" در لوگوی گوگل عبارتند از: Google Red: Hex: #db3236 RGB: 219، 50، 54 و Google Yellow: Hex: #f4c20d، RGB: 244، 194، 13.
می‌توانید فهرستی از رنگ‌های هگزا رنگ لوگوی گوگل را در اینجا بیابید. تصویر حاصل از لوگوی گوگل که با انتخاب منحصر به فرد رنگ ها ایجاد شده است، چیزی چشم نواز و به یاد ماندنی ایجاد می کند.
 
کد رنگ گوگل به طور خاص برای برجسته کردن تفکر خارج از جعبه شرکت انتخاب شده است. گوگل می خواست که لوگوی خود ایده خلاقیت و تحول آینده نگر را به صورت ظریف اما موثر منتقل کند.
 
لوگوی گوگل چه فونتی است؟ فونت لوگوی گوگل
لوگوی گوگل همانطور که امروزه می شناسیم از فونت Product Sans استفاده می کند. این سفارشی توسط تیم طراحی داخلی برای گوگل ساخته شده است. فونت جدید تغییری لذت بخش به فونت سریف قدیمی بود، که در نظر گرفته شده بود پررنگ، آسان برای دیدن و پیکسل پسند باشد.
برای تمام وضوح صفحه نمایش مناسب است و همچنین پویا است!
 
فونت های لوگوی گوگل در سراسر اکوسیستم گوگل نیز یکسان باقی می مانند. می‌توانید تایپ لوگوی گوگل را به صورت پررنگ به شکل فاویکون که گوگل برای وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن موبایل خود استفاده می‌کند، ببینید. همچنین همان فونت گوگل در لوگوی +Google و لوگوی نقشه های گوگل مشهود است.
استفاده مداوم از فونت Product Sans یکسان همراه با استفاده منظم Google از همان رنگ‌های مهم در دارایی‌های برند خود، به خاطره‌انگیزتر کردن شرکت در هر کجا که به مشتریانش می‌رسد کمک می‌کند.
 
مهم نیست که کجا به لوگوی گوگل نگاه می کنید، می توانید انتظار داشته باشید چیزی را ببینید که بسیار کاربرپسند، چشم نواز و به زیبایی طراحی شده است.
 
منابع لوگوی گوگل
هنوز می‌خواهید منابع لوگوی Google بیشتری را بررسی کنید؟
امروزه، لوگوی گوگل یکی از شناخته شده ترین تصاویر در جهان است که نشان دهنده نه تنها یک موتور جستجو، بلکه رئیس کل مجموعه ابزارها و خدمات است. لوگوهای گوگل امروزه بسیار گسترده هستند، از جمله لوگوی گوگل درایو گرفته تا فروشگاه گوگل پلی.
 
با این حال، هر یک از این طرح ها همگی از طرح اصلی که در سال 2015 جان گرفت، نشات می گیرد.
 
منبع: https://fabrikbrands.com/history-of-the-google-logo/
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
در این مقاله ما قصد داریم نگاهی دقیق‌تر به تاریخچه آرم و لوگوی شانل بیندازیم و بررسی کنیم که چه چیزی تصویر این شرکت را بسیار مؤثر می‌کند.
مشابه گوچی، لوگوی شانل ساده و موثر است. و درست مانند گوچی، تاریخچه نماد و لوگوی شانل بسیار فراتر از آن چیزی است که بیشتر مردم فکر می کنند.
آرمکده در زمینه طراحی لوگو حرفه ای فعالیت می کند. برای آگاهی از هزینه طراحی لوگو به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.
اولین چیزی که باید به آن توجه کرد این است که دو C در هم پیوسته هنوز مثل همیشه مرتبط و «با زمان» احساس می‌شوند، و باور کردن تصویری که برای اولین بار بیش از 100 سال پیش منتشر شد را سخت می‌کند. حتی امروزه، شانل همچنان لوکس را در بهترین حالت خود نشان می دهد.
این فقط نماد یک برند نیست، لوگوی شانل به یکی از محبوب ترین نمادها در جهان تبدیل شده است و زنان و مردان به طور یکسان برای قطعه شانل خود فریاد می زنند.
 
تاریخچه لوگوی شانل
مقدمه ای بر طراحی لوگوی شانل
تاریخچه طراحی لوگوی Chanel چند بحث و جدل پیرامون آن دارد. برخلاف سایر برندها، چندین لوگوی Chanel برای ردیابی در طول سال ها وجود ندارد. در عوض، تاریخچه لوگوی Chanel شامل تمرکز مستقیم بر روی یک تصویر منفرد و قدیمی است.
 
با این حال، برخی افراد استدلال می کنند که کوکو شانل اولین زنی نبود که C درهم تنیده را به عنوان نماد خود پذیرفت.
 
ظاهراً ملکه کلود فرانسه نیز زمانی که در شاتو دو بلوآ بود از نماد مشابهی استفاده می کرد و کاترین دی مدیچی پس از ازدواج با خانواده فرانسوی نشانی مشابه داشت.
 
در حالی که دشوار است دقیقاً بدانید که این تصویر از کجا شروع شده است، اما به جرات می توان گفت که کوکو شانل قطعا C درهم تنیده را مشهور کرده است.
مدت ها قبل از رسمی شدن لوگوی کوکو شانل، طراح از آن در طراحی های خود استفاده می کرد.
 
او اولین فروشگاه خود را در سال 1910 افتتاح کرد و شروع به فروش کلاه کرد. در نهایت، مجموعه گزینه های لباس موجود از Chanel شروع به رشد کرد. شانل همچنین با ساخت عطر نمادین Chanel Number 5 به شهرت رسید.
 
داستان رسمی خانه مد این است که شنل لوگوی معروف خود را در سال 1925 پس از الهام گرفتن از یک پنجره شیشه ای رنگی از کلیسایی در اوبازین طراحی کرد.
 
افراد دیگر معتقدند Cهای به هم پیوسته اشاره ای به کوکو شانل و رابطه عاشقانه آرتور کپل پس از مرگ آرتور داشتند. حتی شایعه ای وجود دارد که کوکو شانل این طرح را از میخائیل وروبل درخواست کرده است.
 
در هر صورت، Cهای به هم پیوسته علامت رسمی شانل در سال 1925 به شیشه عطر شماره 19 این برند ختم شد و بقیه تاریخ است.
معنی لوگوی شانل
تعریف نماد شانل
در نگاه اول، نماد شانل در معنای آن بسیار ساده به نظر می رسد. لوگوی Chanel "CC" ابزاری عالی برای نشان دادن نام و نام خانوادگی طراح نمادین، Coco Chanel است.
 
البته، افرادی که درباره تاریخچه لوگوی Chanel مطمئن نیستند، این تعریف را زیر سوال می برند.
 
دنباله رمانتیک لوگوی Chanel ادعا می کند که C در واقع برای Chanel و Capel فروخته می شود، که نماد عشق Coco و "Boy" (چاپل) است که در طول سال ها به اشتراک گذاشته اند. برخی دیگر می گویند C به منظور نشان دادن دو کفش اسب برای جلب توجه به خانه مد بود.
 
برخی حتی بر این باورند که نشان شنل این دو C را با هم ترکیب می‌کند تا الگویی شبیه به چهارپایه ایجاد کند.
دشوار است به طور قطعی بدانید که در این مرحله حق با چه کسی است، زیرا کوکو شانل دیگر برای توضیح منشأ نماد شانل نیست. در بیشتر موارد، حرفه ای ها موافق هستند که لوگوی کوکو شانل فقط نمایشی از نام طراح است.
 
مطمئناً تأثیری ماندگار می گذارد و تضمین می کند که مشکلی در به خاطر سپردن نام تجاری نخواهید داشت.
 
رنگ ها، فونت ها و تصاویر آرم شانل
لوگو تایپ کوکو شانل بسته به تنظیمات به اشکال مختلفی عرضه می شود. نشان استاندارد شانل (دو C) اغلب به تنهایی در طیف وسیعی از طرح های شانل وجود دارد. آن را روی هر چیزی از لباس و عینک آفتابی گرفته تا کیف و کیف پول می بینید.
 
گاهی اوقات، حروف تلطیف شده دایره ای در اطراف خود دارند که به متمایز شدن تصویر از بقیه صفحه کمک می کند. با این حال، حروف در هم تنیده همیشه به پس زمینه دایره نیاز ندارند.
 
طرح کلی اغلب از تصاویر مدرن تر لوگوی شانل کنار گذاشته می شود و فقط برای اهداف سبکی در بازاریابی ظاهر می شود.
 
گاهی اوقات، لوگوی Chanel که به صورت آنلاین مشاهده می کنید، کلمه "Chanel" را در زیر نماد Chanel نیز درج می کند. عطر Chanel شماره 5 اغلب فقط با کلمه روی جعبه و بدون علامت عرضه می شود تا زمانی که بطری را ببینید.
می توانید برخی از منابع لوگوی Chanel را در اینجا بیابید.
 
فونت لوگوی شانل
گفته می شود که لوگوی سفارشی شانل تغییری در دست خط خود شانل است. کلمه "Chanel" در زیر نشان قرار داده شده است، با تمام حروف بزرگ، با خطوط برجسته و در عین حال پیچیده.
 
این فونت شبیه به حروف سنتی sans-serif مانند ITC Blair's Pro Bold است، اما با خطوط اصلاح شده است. فاصله بین حروف نیز بسیار گسترده است، و فضایی تمیز برای برند ایجاد می کند.
 
رنگ های لوگوی شانل
 
به طور معمول، رنگ‌های لوگوی شانل سیاه و سفید هستند، اگرچه بسته به جایی که به آن نگاه می‌کنید، می‌توانید علامت شانل را در طیفی از رنگ‌ها ببینید. در طول مجموعه‌های مد متعدد، طراحان رنگ‌های لوگوی شانل را به سایه‌های مختلف تبدیل کرده‌اند تا تأثیری بر قطعات مختلف بگذارند.
 
همچنین مشاهده لوگوی شانل به رنگ نقره ای و طلایی زمانی که روی کیف و سایر لوازم جانبی قرار می گیرد، بسیار رایج است.
 
نماد لوگوی شانل
 
نماد رسمی لوگوی کوکو شانل Csهای درهم تنیده چندین سال است که ثابت مانده است. ممکن است لوگو در این مرحله تاریخچه ای مبهم داشته باشد، اما همچنان راهی موثر برای برجسته کردن لوکس و ظرافت برند است.
پشت به پشت نشستن C های در هم تنیده، به تنهایی یک الگوی منحصر به فرد ایجاد می کند، در حالی که همچنان معنا را منتقل می کند.
 
چرا نماد شانل اینقدر موثر است؟
لوگوی Chanel ممکن است ساده باشد، اما همچنین به طرز شگفت انگیزی تأثیرگذار است. به راحتی می توان فهمید که چرا شرکت طی سال ها از وسوسه برندسازی مجدد اجتناب کرده است.
 
اگرچه طراحی لوگوی Chanel بیش از 100 سال است که وجود دارد، اما امروز مانند همیشه نمادین و به یاد ماندنی باقی مانده است.
 
لوگوی شانل تجلیل از سبک منحصر به فرد و دیدگاه طراح پشت آن است. لوگوی شانل هرگز از اصول اصلی خانه مد منحرف نشده است، حتی اگر صاحبان برند در طول سال ها تغییر کرده اند.
 
این نماد ساده و قدرتمند است و حس عملی بودن، نوآوری، جذابیت و کیفیت را منتقل می کند.
 
بر خلاف سایر لوگوهای برند در طول سالیان، لوگوی شانل توانسته است تاثیر و حس مدرنیته را حفظ کند. تصویر هرگز نیازی به ساده‌سازی یا تغییر نداشته است، اگرچه این برند گاهی اوقات نام Chanel و دایره‌ای در اطراف C در هم قفل شده را به ترکیب اضافه می‌کند.
این یک چیز نادر در دنیای برندسازی است.
 
بزرگداشت تاریخچه لوگوی شانل
برای بیش از صد سال، لوگوی شانل ایده های پیچیده و لوکس را به مردم سراسر جهان منتقل کرده است. امروزه، همچنان به تعریف یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین برندها در جهان ادامه می دهد.
 
در واقع، لوگوی شانل تأثیر قابل توجهی دارد که مردم حتی محصولات مشابهی را با نسخه ای از لوگو خریداری می کنند تا احساس کنند بخشی از جامعه شانل هستند.
 
نماد ساده و در عین حال قدرتمند روی همه چیز از جواهرات گرفته تا کیف و لباس ظاهر می شود و باعث ایجاد اعتماد به نفس در هر کسی می شود که آن را می پوشد یا استفاده می کند. از این گذشته، چه کسی دوست ندارد با یک طراح مد آنقدر نمادین ارتباط داشته باشد که توانسته است برای چندین دهه در صدر صنعت باقی بماند؟
 
منبع: https://fabrikbrands.com/chanel-symbol-and-logo-history-evolution-of-the-chanel-logo/
 
 
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
آیا با تاریخچه طراحی لوگوی استون مارتین آشنا هستید؟ یک نماد نمادین مرتبط با موقعیت، ظرافت و کلاس، تاریخچه نشان استون مارتین به بیش از 100 سال، به سال 1913 باز می گردد.
 
این برند که بیشتر به خاطر تولید خودروهای اسپرت رده بالای بریتانیایی اش شناخته شده است، در طول دهه ها به دلیل هویت بصری منحصر به فردش در سراسر جهان شناخته شده است.
 
مانند بسیاری از شرکت های خودروسازی، لوگوی استون مارتین به عنوان یک نشان تایید بر روی هر وسیله نقلیه ای که توسط این سازمان ساخته می شود قرار دارد.
امروزه لوگوی استون مارتین یکی از محبوب ترین ها در بازار خودرو است. بنابراین، تاریخچه لوگوی استون مارتین دقیقا از کجا شروع شد؟
برای دیدن نمونه کار لوگو و آگاهی از قیمت انواع لوگو به آرمکده مراجعه کنید.
 
تاریخچه لوگوی استون مارتین
نماد امروزی استون مارتین دارای یک مستطیل سبز است که روی یک جفت بال باریک و سفید قرار دارد. مانند بسیاری از برندهای معروف خودرو، استون مارتین نام خود را در لوگو قرار می دهد، مانند یک امضای هنرمند روی هر خودرو.
 
اگرچه نشان استون مارتین ممکن است مانند برخی از لوگوهای دیگر مانند نماد آلفارومئو پیچیده نباشد، اما قطعاً چشم نواز است.
 
طراحی لوگوی کنونی استون مارتین بر پایه یکی از به یاد ماندنی ترین ویژگی های تصویر شرکت در طول سالیان یعنی بال های استون مارتین استوار است.
 
اگرچه معنای لوگوی استون مارتین در طول سال‌ها موضوع بحث‌هایی بوده است، اما اکثر مردم موافق هستند که بال‌ها به معنای خلوص، کیفیت و حرکت سریع خودروهای استون مارتین هستند.
 
رنگ‌های لوگوی استون مارتین: مشکی، سبز و سفید نشان‌دهنده ویژگی‌هایی مانند ظرافت، اصالت، اعتبار و حتی سازگاری با محیط‌زیست است.
استون مارتین که در سال 1913 راه اندازی شد، یک تولید کننده بریتانیایی خودروهای اسپرت و گرند تورهای لوکس است. این شرکت که توسط رابرت بامفورد و لیونل مارتین ایجاد شد، گذشته‌ای پیچیده از مالی داشت، از جمله یک دوره کوتاه ورشکستگی.
 
با این حال، این کسب و کار در طول سال ها نیز به موفقیت های عظیمی دست یافته است.
 
امروزه، استون مارتین اغلب با فیلم‌های جاسوسی مانند جیمز باند همراه است، پس از استفاده این شخصیت از مدل DB5 برای فیلم گلدفینگر در سال 1964. این شرکت همچنین جایزه ملکه را برای مشارکت برجسته در تجارت بین‌الملل در سال 2003 دریافت کرد.
 
اولین نام شرکت استون مارتین در واقع بامفورد و مارتین بود، اما این عنوان پس از مسابقه مارتین در استون هیل در باکینگهامشر در سال 1914 به استون مارتین تغییر یافت.
 
برای مدتی، هیچ نشان رسمی استون مارتین ظاهر نشد. تا سال 1921 بود که اولین نماد استون مارتین تولید شد.
1921
سال 1921 آغاز تکامل لوگوی استون مارتین در طول سال ها بود. این لوگوی قدیمی استون مارتین به سبک آرت دکو بود که دایره‌ای سیاه روی پس‌زمینه طلایی داشت. حروف "A" و "M" در بالای دایره طلایی با حروف سریف کلاسیک قرار گرفته بودند.
 
طراحی لوگوی اصلی استون مارتین خیلی منحصر به فرد نبود، اما یک انتخاب کلاسیک و شیک برای آن زمان بود، شبیه به سایر نمادهای شرکت لوکس.
 
1927
در سال 1927، تغییرات لوگوی استون مارتین منجر به ایجاد اولین مجموعه بال برای این نشان شد. اگرچه این نماد با تصویری که امروز برای شرکت استون مارتین می شناسیم فاصله زیادی دارد، اما بینش خوبی از آغاز این ایده است.
 
این نشان که اکنون در برنز ریخته‌گری شده است، دارای یک M سبک بین کلمات متصل "آستون" و "مارتین" است. M دارای فلش هایی بود که از دو طرف می رسید و آن را به "T" در وسط هر دو کلمه متصل می کرد. مجموعه ای از بال های ساده پشت علامت کلمه ظاهر شد.
در سال 1930، طراحی کمی تغییر کرد و مثلثی و زاویه‌دارتر شد. تیم طراحی آرم استون مارین نیز طرح رنگ را از برنز به نقره ای تغییر داد.
 
1932
سال 1932 سال مهمی در سفر لوگوهای استون مارتین در طول سال ها بود. شکل بال های استون مارتین به چیزی ساده، مدرن و کمتر زاویه دار تغییر کرد. علامت کلمه نیز شکل خود را از دست داد و به جای آن در متن سریف ساده در یک مستطیل سیاه کوچک در داخل نشان ظاهر شد.
پالت رنگ از نقره ای به طلایی و مشکی تغییر کرد و حس لوکس را ایجاد کرد. اما در سال 1939، استون مارتین تصمیم گرفت دوباره رنگ لوگوی خود را تغییر دهد و به نقره ای و مشکی برگردد و به طور همزمان شکل نشان جدید را اصلاح کند.
 
1950
یک لحظه مهم در تاریخچه لوگوی استون مارتین در طول سال ها، در دهه 1950 رخ داد، زمانی که دیوید براون این برند را به دست گرفت. در این مرحله، آرم استون کمی تغییر شکل داد و باعث شد بال‌ها بلوک‌تر به نظر برسند.
 
عبارت «دیوید براون» نیز در بالای مستطیل «استون مارتین» با همان فونت ظاهر شد.
اگرچه این نسخه از نماد استون مارتین در رنگ های نقره ای و مشکی شروع شد، اما در سال 1971 به طلایی و مشکی تغییر کرد و یک بار دیگر تلاش کرد تا عنصری از تجمل را به تصویر برند اضافه کند.
 
1972
مالکیت استون مارتین موتور در سال 1972 دوباره تغییر کرد، زمانی که نام تجاری توسط شرکت توسعه‌دهی با مسئولیت محدود خریداری شد. نام دیوید براون از لوگو ناپدید شد و تغییر دیگری در پالت رنگ شرکت ایجاد شد.
 
این بار، پس‌زمینه بال‌ها خاکستری ملایم بود، در حالی که خطوط به رنگ طلایی طراحی شده بودند.
 
1984
سال 1984 اساس بال های نمادین استون مارتین را با طراحی جدید و چشم نوازتر معرفی کرد. با بازگشت به پالت رنگی خاکستری، نقره ای و مشکی، لوگوی 1984 بال ها را ظریف تر و پیچیده تر کرد. حروف در علامت کلمه نیز در این طرح کمی باریکتر بود.
 
در سال 2003، نسخه اصلاح شده تری از لوگو ظاهر شد، این بار بدون رنگ نقره ای یا خاکستری. بال‌های استون مارتین اکنون در یک طرح ساده سیاه کشیده شده‌اند. جعبه مستطیلی که فونت لوگوی استون مارتین را در خود جای داده بود به رنگ سبز تیره درآمد، در حالی که نوشته داخل آن سفید است.
نشان و بال استون مارتین
شاید نمادین ترین قسمت لوگوی استون مارتین بال های پشت نام "آستون مارتین" باشد. در حالی که این علامت کلمه بخشی حیاتی از تصویر استون مارتین از زمان تأسیس شرکت بوده است، بال‌ها نیز به عنصری قابل تشخیص در لوگوی استون مارتین تبدیل شده‌اند.
 
اگرچه بال‌های استون مارتین چندین بار در طول سال‌ها تغییر کرده‌اند و شکل‌ها و عناصر جدیدی به خود گرفته‌اند، اما ایده‌ای ثابت از آنچه این کسب‌وکار نشان می‌دهد ارائه می‌کند. مجموعه ای از بال ها ایده های سرعت، آزادی و خلوص را منعکس می کند.
 
جعبه مستطیل شکل و علامت کلمه درون نشان، ماهیت پیچیده برند استون مارتین را به نمایش می گذارد.
 
رنگ های لوگوی استون مارتین
رنگ لوگوی استون مارتین در طول سال ها چندین بار تغییر کرده است. اغلب، شرکت بین تکرارهای نشان خود در سایه های فلزی مختلف، از جمله طلایی، نقره ای و برنزی به جلو و عقب می پرید.
 
با این حال، در نهایت، شرکت تصمیم گرفت پالت ساده‌تری را برای آخرین نسخه لوگو انتخاب کند.
نماد فعلی استون مارتین دارای رنگ‌های سبز، سیاه و سفید است.
 
سبز تیره بنر علامت کلمه استون مارتین نماد ثروت، تجمل و خلاقیت است، در حالی که فونت سفید سبک کلاسیک و خلوص را نشان می دهد. مشکی سایه ای است که معمولاً با ثبات، قدرت و پیچیدگی همراه است.
 
لوگوی استون مارتین چه فونتی است؟
فونت لوگوی استون مارتین در طول سال ها نسبتا ثابت مانده است، اگرچه وزن و قرارگیری حروف در علامت کلمه کمی تغییر کرده است. در حال حاضر، فونت "Optima Roman" است، یک فونت سریف ساده با شکوفایی بسیار کوچک.
 
این فونت کلاسیک انتخاب مناسبی برای برندی است که مشتاق نشان دادن تصویری سرشار از پیچیدگی، حرفه‌ای بودن و میراث است.
 
لوگوی استون مارتین امروز
بسیاری از عناصر لوگوی استون مارتین در طول سال ها ثابت مانده اند، از استفاده از نام شرکت در تصویر گرفته تا بال های استون مارتین.
امروزه، نسخه مدرن و ساده شده لوگو، بینشی عالی در مورد توانایی شرکت در ادای احترام به گذشته و در عین حال نگاه کردن به آینده است.
 
نشان استون مارتین مینیمالیستی، ظریف و پیچیده است که نمادی از تعهد به تجمل و تمرکز بی انتها بر کیفیت است.
 
 
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
فقط یک لحظه فکر کنید، مهمترین چیزی که شرکا یا مشتریان شما با کسب و کار شما روبرو می شوند چیست؟ آره! حق با شماست! لوگو لوگوی است که نشان دهنده کسب و کار شما است و ارزش ها و ماموریت برند را منتقل می کند.
اگر لوگو و آرم شما حرفه ای و منحصر به فرد باشد، مخاطب را با ارائه کسب و کار و سایر مطالب بازاریابی آشنا می کند.
داشتن یک لوگوی جذاب نه تنها شخصیت برند شما را بهبود می بخشد، بلکه توجه بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جلب می کند. یک لوگوی قانع کننده تضمین می کند که تعامل یک گام به جلو برداشته می شود.
خوب! برای ارتقای بازی بازاریابی ویدیویی خود، ممکن است به دنبال بهترین راه‌هایی باشید که به شما کمک می‌کند انیمیشن‌های لوگو را بدون تلاش بسازید. اما، قبل از اینکه روی مراحل تمرکز کنیم، بیایید ابتدا اهمیت انیمیشن های لوگو را برای تجارت بدون هیچ دردسری درک کنیم.
برای آگاهی از هزینه طراحی لوگو حرفه ای و سفارش طراحی لوگو به آرمکده مراجعه کنید.
 
چرا کسب و کار شما به لوگوموشن نیاز دارد؟
با کمک لوگوی مناسب، مشتریان به راحتی می توانند برند شما را شناسایی کرده و به عنوان چهره کسب و کار شما عمل کنند. اگر زمان و پول را برای بهبود خدمات و محصولات خود سرمایه گذاری می کنید، بسیار مهم است که قدم های بیشتری را طی کنید و لوگوی شرکت را بهبود بخشید. می خواهید بدانید چرا؟
در اینجا دلایلی وجود دارد که شما را ترغیب می کند تا یک انیمیشن لوگوی عالی به صورت رایگان ایجاد کنید.
 
لوگوهای متحرک توجه بیننده را به خود جلب می کنند
لوگوهای متحرک آگاهی از برند را بهبود می بخشد
لوگوهای متحرک ارتباطات عاطفی ایجاد می کنند
لوگوهای متحرک جدیت را منتقل می کنند
لوگوهای متحرک باعث شناسایی برند و بسیاری موارد دیگر می شوند.
اکنون که به اهمیت لوگوی متحرک و موشن گرافیک پی برده اید، بیایید نگاهی به مراحلی بیندازیم که به شما کمک می کند تا بفهمید که چگونه بدون صرف زمان و تلاش زیاد، انیمیشن لوگو بسازید.
 
4 روش برتر برای استفاده از ویدیوهای توضیح دهنده برای دستیابی به مخاطبان هدف
چگونه انیمیشن های لوگو بدون افترافکت بسازیم؟
آیا نمی دانید که چگونه یک انیمیشن لوگو بسازید یا چگونه یک انیماتور باشید؟ خوب، این راهنمای گام به گام به شما نشان می دهد که دقیقا چگونه یک انیمیشن لوگو ایجاد کنید، آن هم بدون استفاده از افترافکت.
 
بغلتیم!
 
مرحله 1 الگوی انیمیشن لوگوی مناسب را انتخاب کنید
یکی از حیاتی ترین مراحلی که به طور مستقیم بر کیفیت لوگوی شما تأثیر می گذارد، قالب انتخابی است. با ارزیابی کتابخانه Placeit's Logo Animation Maker، الگوی مناسبی را انتخاب کنید که به خوبی با کسب و کار شما مطابقت داشته باشد. در واقع! ممکن است چالش‌برانگیزترین بخش کل فرآیند باشد، اما در صورت انتخاب درست، کل فرآیند انیمیشن لوگوی شما را بسیار موثر خواهد کرد.
 
گزینه جستجوی آن به شما در تصمیم گیری صحیح کمک می کند. با استفاده از تگ مناسب مانند بیس بال، فیلم های توضیح دهنده، کارتونی می توانید به راحتی مناسب ترین قالب انیمیشن لوگو را انتخاب کنید. علاوه بر این، اگر نمی‌خواهید نوار جستجو را کاوش کنید، همیشه می‌توانید گزینه فیلتر بر اساس سبک را از سمت چپ صفحه انتخاب کنید و بهترین الگوی انیمیشن لوگو را انتخاب کنید.
مرحله 2 الگوی انیمیشن لوگوی انتخابی خود را سفارشی کنید
پس از اتمام انتخاب الگوها، نوبت به ویرایش قالب بر اساس نیازها و نیازهای کسب و کارتان می رسد. با استفاده از گزینه کشیدن و رها کردن، می توانید متن، فونت، سبک، اضافه کردن تصاویر، موسیقی و غیره را به راحتی به روز کنید.
 
از آنجایی که هزاران فونت و سبک جالب وجود دارد، بنابراین همیشه همه آنها را مرور کنید. هرچه بیشتر ارزیابی کنید، بهتر است لوگوی متحرک خود را سفارشی کنید.
مرحله 3 گرافیک اصلی لوگوی خود را انتخاب کنید
آیا کار با سفارشی سازی تمام شده است؟ عالی! اکنون زمان آن است که گرافیک اصلی خود را انتخاب کنید. مهم نیست که در مورد ساختن چه فکر می کنید، می توانید انواع مختلفی از گرافیک ها مانند ورزش، مالی، بازی و غیره را انتخاب کنید. می توانید از بین حیوانات خشن، آرم های سبک افسانه های موبایل و غیره انتخاب کنید. این کار کل فرآیند فتوشاپ شما را آسان می کند.
 
با این حال، اگر هنوز برندی ندارید، می‌توانید به راحتی با سفارشی کردن لوگوی متحرک جدید خود بدون شکستن بانک‌ها و تلاش‌های فراوان، آن را بسازید.
 
همه آنچه باید در مورد انیمیشن 2.5 بعدی بدانید و چرا باید از آن استفاده کنید؟
مرحله 4 لوگوی متحرک خود را دانلود کنید
پس از اتمام مراحل ویرایش و رضایت کامل از طرح خود، کافیست روی دکمه دانلود کلیک کنید. انیمیشن لوگوی سه بعدی شگفت انگیز شما آماده خواهد شد. این در یک فایل mp4 خواهد بود که می تواند بیشتر به اشتراک گذاشته شود و در سیستم عامل های مختلف پست شود.
 
علاوه بر این، شما همچنین می توانید یک نسخه ثابت از لوگوی خود را با کلیک بر روی پایین تصویر دانلود کنید. با انجام این کار، لوگوی شما به عنوان یک فایل PNG ذخیره می شود. هر زمان که قصد دانلود لوگوی خود را دارید، حتما به پیش نمایش لوگوی متحرک خود نگاه کنید. این به شما ایده می دهد که آیا طراحی شما نیاز به به روز رسانی دارد یا خیر.
 
ترجیحاً خواندن - 20 گرایش برتر انیمیشن موشن گرافیک در سال 2020.
 
نکاتی برای انیمیشن سازی آسان لوگو
آیا در مورد ایجاد یکی برای کسب و کار خود هیجان زده هستید؟ در واقع! ایجاد یک لوگوی متحرک بدون افکت آسان است، اما با این وجود، نکاتی وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها می توانید بیشترین استفاده را از لوگوی متحرک خود ببرید.
 
نکته-1 همیشه سازگار باشید
هر زمان که یک انیمیشن لوگو ایجاد می کنید، سعی کنید ثابت قدم باشید. اطمینان حاصل کنید که هر طرح لوگو دارای جلوه های بصری یکسانی است. داشتن همان جلوه انیمیشن باعث بهبود هویت برند شما می شود و باعث می شود بینندگان برند شما را به خاطر بسپارند.
 
هرچه افراد بیشتر اطلاعات را حفظ کنند، تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ آسان‌تر می‌شود. بنابراین، همیشه سعی کنید با جلوه های بصری لوگوی خود سازگار باشید.
 
 
 
 
از طریق GIPHY
 
نکته-2 آرم پیراهن بسازید
همیشه سعی کنید انیمیشن لوگوی خود را طاقت فرسا نکنید. اگر لوگوی شما خیلی بزرگ به نظر می رسد، ممکن است بر کل شهرت برند شما تأثیر بگذارد. تمام تصاویری که استفاده می کنید یا متنی که اضافه می کنید باید مطابق با وب سایت شما باشد.
 
همچنین دقت کنید که خیلی بزرگ نباشد. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که یک لوگوی متحرک در پس زمینه ساده اضافه نکنید. ترجیح دهید به جای آن آن را روی یک ویدیو یا تصویر اضافه کنید.
 
نکته-3 پس زمینه خود را قابل توجه کنید
نکته دیگری که لوگوی متحرک شما را قابل توجه می کند استفاده از پس زمینه متضاد است. با استفاده از ترکیب رنگ مناسب می توانید محتوای خود را جذاب کنید. این یک نکته کاربردی است که به شما کمک می کند لوگوی خود را ایجاد کنید تا از بقیه متمایز شوید.
نکته-4 گاهی اوقات بهتر است هیچ انیمیشنی نداشته باشید
ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما گاهی اوقات ایجاد یک لوگوی ثابت مشکلی ندارد. این تاکتیک زمانی که قصد دارید یک لوگو به ویدیوی خود اضافه کنید بسیار مفید است. ویدیو به خودی خود جذاب و متحرک است، بنابراین اگر در بالا اضافه کنید، ممکن است برای افرادی که روی ویدیوی شما فرود می‌آیند سخت باشد.
 
نکته-5 کاوش کنید و یاد بگیرید
کاوش در لوگوهای مختلف و گرفتن ایده های جدید همیشه خوب است. با نگاهی به طرح های دیگر، ایده های جدیدی را یاد خواهید گرفت که لوگوی شما را بیشتر به چشم می آورد. علاوه بر این، در مورد منابع مفید دیگری که ممکن است با آنها ناآشنا باشید نیز آشنا خواهید شد.
هر چه بیشتر تماشا کنید، بالاتر یاد می گیرید. بنابراین، هرگز فکر نکنید زمانی که برای تحقیق صرف می کنید تلف شده است. قطعا نتیجه خواهد داد.
ترجیح دادن خواندن- چگونه با در نظر گرفتن بومی سازی یک لوگو طراحی کنیم؟
 
به طور خلاصه
ساخت یک انیمیشن لوگو ممکن است سرگرم کننده و آسان باشد، اما تنها در صورتی که به درستی ایجاد شود. اگر لوگوی شما به شکلی مثال زدنی نمایش داده شود، بهترین کار را برای برند شما خواهد داشت.
 
امیدوارم اطلاعات اضافه شده در بالا برای درک اهمیت لوگوهای متحرک، فرآیند ایجاد لوگوهای متحرک، نحوه ساخت ویدیوی انیمیشن و نکاتی که به شما در ایجاد لوگوهای عالی کمک می کند، کاملاً کافی باشد.
 
با این حال، اگر راهنمایی در زمینه ایجاد لوگوهای متحرک برای کسب و کار خود یا داشتن سوالاتی می خواهید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا تمام سوالات خود را حل کنید و یک انیمیشن لوگو را به بهترین شکل بسازید.
 
منبع: https://www.webdew.com/blog/how-to-make-logo-animation
  • طراحی سایت طراحی سایت