طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
در مقاله قبل درباره ویژگی های یک لوگوتایپ حرفه ای سخن گفتیم. برای آنکه بتوانید یک طراحی و ساخت لوگو موفق داشته باشید، رعایت یکسری نکات و قواعد لازم و ضروری است.
 
فونت
نوع و اندازه متن شما مهم است. این روش دیگری است که می توانید با مخاطبان خود صحبت کنید و خود را معرفی کنید. در مورد فونت ها دو انتخاب استاندارد دارید. فونت های سریف یا حروف با تزئینات دم در انتهای خط آن برای مارک های سنتی بهترین هستند. از سوی دیگر، برندهای آرام اغلب از نوع sans serif استفاده می کنند که ظاهری مدرن دارد.
به خاطر داشته باشید که برای حداکثر اثربخشی باید فونتی را انتخاب کنید که از نظر شکل و عملکرد عالی باشد. علاوه بر این، فونت مناسب برای طراحی شما باید تزئینی و خوانا باشد.
برای آگاهی از قیمت ساخت لوگو کلیک کنید.
قاب
این قسمت اختیاری است، اما اگر احساس می‌کنید که خیلی ساده است، به لوگوی نوع شما افزوده می‌شود. این یک عنصر تزئینی است که ارزش عالی را برای طراحی فراهم می کند. قاب‌ها بر لوگوی شما تأکید می‌کنند و به آن اجازه می‌دهند که ظاهر شود. این همچنین باعث می شود که علامت تجاری شما کمتر تحت الشعاع عناصر دیگر در برنامه های مختلف قرار گیرد. به علاوه، می توانید این کار را با قرار دادن طرح خود در اشکال ساده مانند دایره یا مربع انجام دهید.
 
اتخاذ رویکرد خلاقانه تر برای این امر امکان پذیر است. به عنوان مثال، می توانید قاب خود را با تصاویری مانند تاج گل، روبان یا چراغ تزئین کنید.
 
ویژگی های طراحی لوگوی خوب
اگر می خواهید طرحی داشته باشید که به رشد کسب و کار شما کمک کند، درک اینکه چه چیزی یک لوگوتایپخوب را می سازد بسیار مهم است. در این بخش در مورد آن بیشتر بدانید. علاوه بر این، متوجه خواهید شد که یک لوگو باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا به بهترین نحو با اهداف تجاری شما مطابقت داشته باشد.
 
ساده
پل رند، طراح لوگوی مشهور، زمانی گفت: «سادگی هدف نیست. این محصول فرعی یک ایده خوب و انتظارات متوسط ​​است.» این نقل قول ثابت می کند که برای ایجاد یک طرح خوب، نیازی به داشتن یک طراحی شلوغ ندارید.
 
توجه بیشتر به زیورآلاتی که به لوگوی خود اضافه می کنید، آن را بهتر و سازگارتر می کند. با این حال، مهم است که مطمئن شوید که هنوز هم طراحی مرتبطی دارید که مردم بتوانند شما را با آن شناسایی کنند.
 
خاطره انگیز
لوگوهای موثر به راحتی قابل شناسایی هستند، نه تنها به این دلیل که ساده هستند، بلکه خلاقانه نیز هستند. شما نمی خواهید طرحی داشته باشید که بدون الهام و کلیشه به نظر برسد. شما همچنان می خواهید طرحی ایجاد کنید که با زمینه کاری شما مرتبط باشد.
 
یکی از راه هایی که می توانید این کار را برای لوگوی متن خود انجام دهید، استفاده از رنگ ها به نفع خود است. رنگ‌هایی را که به کاری که انجام می‌دهید مربوط می‌شوند، بگنجانید. به عنوان مثال، فرض کنید یک شرکت خدمات مواد غذایی ارگانیک دارید. در این صورت، می‌توانید طرح خود را با رنگ‌های طبیعی مانند سبز و زرد تزئین کنید تا به برند شما با ویژگی‌های مرتبط با سلامتی مرتبط شود.
 
بی زمان
لوگوهای موثر، لوگوهایی هستند که بدون توجه به تغییراتی که ممکن است برای شرکت شما ایجاد شود، می توانید برای مدت طولانی از آنها استفاده کنید. بی زمانی به شما کمک می کند در آینده از طراحی مجدد لوگو خودداری کنید. به علاوه، داشتن یک طراحی ماندگار به شما در صرفه جویی در دراز مدت کمک می کند.
 
برای ایجاد هویتی جاودانه، داشتن لوگویی که ماهیت شما را به عنوان یک برند تسخیر کند، حیاتی است. بهتر است از استفاده بیش از حد از طرح های مد روز خودداری کنید. این روندها می آیند و می روند و ممکن است هویت برند شما را در آینده قدیمی جلوه دهند.
قابل خواندن است
هر طرح گرافیکی باید خوانا باشد، حتی بیشتر در مورد طراحی لوگو. این ویژگی باعث می شود هر متنی در لوگوی شما، از جمله نام شرکت، شعار و نام شرکت، به راحتی قابل خواندن باشد. نامه باید به خوبی نوشته شود و فاصله بین آن ها به گونه ای باشد که خوانندگان را سردرگم نکند.
 
راه حل دیگری که می توانید برای بهبود خوانایی طراحی خود انجام دهید استفاده از تضاد رنگ است زیرا رنگ به بهبود خوانایی کمک می کند. چرخه رنگ ابزاری عالی برای کمک به شناسایی ترکیبات موثر است. از روی چرخ، می توانید انواع مختلفی مانند سه گانه، مشابه، و مکمل را از جمله نقشه برداری کنید.
 
مقیاس پذیر
چه بر روی بیلبورد یا یک کارت ویزیت جیبی نمایش داده شود، علامت تجاری خوب باید در هر کدام از برنامه ها خوب به نظر برسد. این جنبه یک ویژگی حیاتی است که اگر می خواهید به یکپارچگی برند دست یابید، لوگوی شما باید دارای آن باشد.
 
بنابراین قبل از اینکه لوگوی خود را دانلود کنید، سعی کنید آن را روی ماکت ها قرار دهید. برای شروع بهتر است سعی کنید آن را روی تابلوهای فروشگاه، فاویکون ها و رسانه های اجتماعی تصور کنید. اطمینان از مقیاس پذیر بودن لوگوی شما به آزمایش هایی نیاز دارد، اما این به شما کمک می کند تا میزان ترجمه آن را در برنامه های مختلف ارزیابی کنید.
 
نحوه دریافت لوگوی متنی
"چگونه می توانم یک لوگوتایپ دریافت کنم؟" پاسخ به این سوال بسته به کسب و کار شما متفاوت است. به همین دلیل است که ما می خواهیم راه های مختلفی را برای شما برای دریافت لوگو بررسی کنیم. در زیر چند راه وجود دارد که می توانید از آنها برای یافتن تایپوگرافی مناسب برای هویت برند خود استفاده کنید.
 
این بخش به شما این امکان را می دهد که مناسب ترین راه حل را بیابید و بیاموزید که کدام گزینه برای وضعیت فعلی شما ایده آل است.
 
کار با یک طراح آزاد – استخدام طراحان آزاد برای برندهایی با تیم طراحی داخلی عالی است. این برای مشاغل کوچک محبوب است زیرا انعطاف پذیر است. وب سایت ها و توصیه ها برخی از راه هایی هستند که می توانید پیمانکاران مستقل برای کار با آنها پیدا کنید.
 
یک مسابقه طراحی راه اندازی کنید - Crowdsourcing به شما امکان می دهد به گزینه های طراحی مختلف از طراحان گرافیک آزاد دسترسی داشته باشید. این گزینه به شما امکان می دهد گزینه های بیشتری را بررسی کنید و راه های مختلفی برای ارائه برند خود پیدا کنید. وب سایت هایی مانند DesignCrowd پلتفرم هایی هستند که می توانید از آنها برای راه اندازی مسابقه طراحی لوگو استفاده کنید.
 
یک رویکرد DIY داشته باشید - اگر علاقه مند به یادگیری نحوه ساخت یک لوگوتایپهستید، این یک گزینه عالی برای شما است. می توانید از یک ویرایشگر گرافیک شطرنجی یا یک سازنده لوگوی آنلاین برای ایجاد یکی استفاده کنید. این به شما کنترل کامل بر ظاهر طراحی شما می دهد و به شما کمک می کند شخصیت برند خود را بیان کنید.
 
نتیجه گیری
وقتی به درستی انجام شود، لوگوتایپمی تواند یکی از بهترین سلاح های برند شما باشد. این یک راه عالی برای ارائه نام تجاری خود به مردم بدون حاشیه و سر و صدا است. این طراحی همه کاره همچنین به مشاغل صنایع مختلف امکان می دهد یک علامت تجاری پیدا کنند که به آنها اجازه می دهد هویت متمایز ایجاد کنند.
 
امروز یک لوگوی مناسب برای برند خود پیدا کنید. با سازنده آرم متنی آرمکده، به یکی از گسترده ترین کتابخانه های طراحی دسترسی خواهید داشت و آنها را شخصی می کنید. طرح های مختلف از لوگوهای تک نگاری گرفته تا لوگوهای اسکریپت را مرور کنید. این یک ویرایشگر آسان برای استفاده دارد که به شما امکان می‌دهد رنگ، فونت و طرح‌بندی را طوری تغییر دهید که با شخصیت برندتان مطابقت داشته باشد. همینجا امتحانش کن.
 
 
 
 
 
  • ۰۰/۱۰/۲۶
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی