طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آرم بخشی اساسی از هویت هر مارکی است - این اولین چیزی است که مشتری بالقوه می بیند و استفاده از آرم متمایز از رقابت بسیار مهم است. اما هزینه طراحی آرم چقدر باید باشد؟ مانند تمام هزینه های تجاری ، شما می خواهید هزینه طراحی آرم را با کیفیت و ارزشی که به دست می آورید بسنجید.

هزینه طراحی آرم چقدر است؟

هزینه طراحی یک آرم از 0 دلار تا ده هزار دلار است ، اما اگر شما یک کسب و کار کوچک و یا یک شرکت تازه تاسیس هستید و به دنبال طراحی با کیفیت هستید ، یک طراحی آرم خوب باید بین 300 تا 1300 دلار باشد.

قیمت های طراحی آرم می تواند متفاوت باشد ، به عنوان مثال قیمت طراحی آرم به کیفیت و شخص ایجاد شده بستگی دارد. به بودجه خود نگاهی بیندازید و به ما کمک کنید تا بر اساس نیاز خود بهترین روش هزینه را تعیین کنید.

10 تا 50 دلار

300 تا 800 دلار

800 - 2500 دلار

2500 دلار +

گزینه های طراحی آرم

آرم ساز

طراح مستقل یا مسابقه طراحی (شروع از 299 دلار)

طراح مستقل یا مسابقه طراحی

آژانس طراحی

کیفیت

آرم های اصلی و عمومی ساخته شده با انتخاب آیکون ها و فونت های سهام. زمان چرخش بسیار سریع.

طراحانی با قول اما تجربه محدود یا نمونه کارهای کوچکتر.

طراحان با تجربه و خدمات و مشاوره حرفه ای.

طرح های با کیفیت بالا از تیم کامل خدمات استراتژیست های خلاق تضمین شده است.

چه کسی باید از آن استفاده کند

مشاغل بسیار با بودجه و وقت که با طراحی عمومی مشکلی ندارند

مشاغلی که درک خوبی از روند طراحی دارند و ترجیح می دهند وقت بگذارند تا پول

مشاغلی که کیفیت آنها را با بودجه میان رده می خواهند

مشاغل دارای منابع کافی که می خواهند یک بسته کامل و کامل از مارک تجاری داشته باشند

کم هزینه: زیر 300 دلار

آرم ساز

ارزان ترین گزینه برای دریافت آرم ساخت خود آن است. اگر شما یک طراح آموزش دیده هستید و راه خود را در زمینه Illustrator به خوبی می دانید ، بله. اگر اینگونه نباشید ، این امر شما را به تولید کننده آرم هدایت می کند.

در حالی که تولیدکنندگان آرم ارزانترین گزینه هستند (0 دلار برای استفاده از سرویس و 10 تا 50 دلار برای خرید طرح شما) ، آنها فقط گزینه های محدود ، عمومی نماد و قلم را ارائه می دهند. اگر این مسیر را طی کنید و از زیبایی زیبایی در طراحی برخوردار باشید ، ممکن است یک آرم قابل استفاده (در صورت عمومی ) دریافت کنید. اگر هیچ آموزش طراحی ندارید ، ممکن است در نهایت با چیزی روبرو شوید که احساس کمی خستگی کند.

https://99designs.com/blog/logo-branding/logo-design-cost/

  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰

بنابراین می خواهید برای شرکت یا سازمان خود آرم طراحی کنید. در صورت داشتن منابع ، اولین پیشنهاد ما استخدام یا سفارش طراح است. طراحی لوگو حرفه ای ممکن است ساده به نظر برسد ، اما از هر طراح خوبی س askال کنید و آنها به شما خواهند گفت که اینگونه نیست. روند طراحی به ندرت انجام می شود.

به علاوه ، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید و ما می خواهیم بهترین ها را داشته باشید.

اما اگر شما نیاز به ایجاد هویت بصری نام تجاری خود دارید و استخدام یک طراح برای شما گزینه ای نیست ، ما اینجا هستیم تا شما را از طریق آن بررسی کنیم. ما از سه طراح با 25+ سال تجربه تجربه خواسته ایم که نحوه طراحی آرم را با ما در میان بگذارند.

آنچه آنها گفتند ممکن است شما را متعجب کند.

آرم چیست؟

این س probablyال احتمالاً تصاویر واضحی از یک swoosh معروف یا یک سیب را که نیش از آن خارج شده است ، به ذهن متبادر می کند. از این گذشته ، همه ما می دانیم که آرم چیست.

آرم نماد یا طرحی است که برای شناسایی یک شرکت یا سازمان و همچنین محصولات ، خدمات ، کارمندان و غیره استفاده می شود.

در ساده ترین تعریف ، یک آرم مشخص می کند. این چگونگی شناسایی و یادآوری شرکت شما در بین دیگران است. همچنین به عنوان چهره کسب و کار شما عمل می کند.

لوگوی شما همچنین می تواند فرصتی برای بیان یک بیانیه در مورد سازمان شما باشد. به عنوان مثال آمازون را در نظر بگیرید. پیکان خندان نشان می دهد که این شرکت همه چیز را از “A-Z” می فروشد و همچنین نشان دهنده میزان خوشحالی مشتریان هنگام خرید با آنها است.

یک نکته مهم این است که حتی اگر یک آرم می تواند معنای عمیق تری را منتقل کند ، اما لازم نیست. در حقیقت ، بیشتر شرکت هایی که برای تصمیم گیری در مورد یک آرم تلاش می کنند ، به سادگی بیش از حد از آن آگاه هستند. هر سه طراح ما توافق کردند که اکثر مردم سهام زیادی را در آرم قرار می دهند.

بنابراین به یاد داشته باشید ، یک آرم ممکن است نقش مهمی داشته باشد ، اما همه چیز نیست.

یک آرم نیست:

مارک شما

این یک مخلوط معمول است ، اما آرم شما مارک شما نیست. و مارک شما آرم شما نیست. نام تجاری شما نامشهود است. این شهرت شماست - آنچه مردم با شنیدن نام شما به آن فکر می کنند ، آنچه در مورد شما به دیگران می گویند و احساس شما در آنها احساس می شود. نام تجاری شما از هزار نقطه تماس با مشتریان ساخته شده است - نه از یک آرم.

هویت بصری شما

وقتی شرکت ها یا سازمان های جدید درخواست آرم می کنند ، یک طراح خوب می گوید: “شما فقط به آرم احتیاج ندارید ، بلکه به یک نام تجاری تجاری نیز احتیاج دارید.” آرم ها بخشی از تصویر هستند ، اما همه چیز نیستند. آنها فقط یک تصویر در یک سیستم بصری بزرگتر هستند که شامل رنگ ها ، تایپوگرافی ، عکاسی ، تصاویر ، طرح و غیره است.

شاخص موفقیت

قرار نیست آرم شما تجارت شما را ایجاد کند یا از بین ببرد. آرم Enron خوب بود ، اما کد اخلاقی این شرکت خوب نبود. Two Men and a Truck یک شرکت میلیارد دلاری است و نشان آن یک نقاشی چوبی است که توسط مادر بنیانگذار بر روی یک دستمال طراحی شده است. بهترین آرم در جهان نمی تواند یک تجارت فاسد را نجات دهد و همچنین بدترین آرم نمی تواند یک آرم صادقانه را نگه دارد.

اکنون که درمورد اینکه یک لوگو چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری انجام نمی دهد ، روشن شد ، بیایید مراحل طراحی را شروع کنیم.

نحوه طراحی آرم

در اینجا دو نکته وجود دارد که باید هنگام غواصی به خاطر داشته باشید:

طراحی استراتژی زیادی است. بله ، شما مجبورید در برخی موارد چیزی بصری ایجاد کنید. اما سهم شیر از کار استراتژیک است ، به ویژه در ابتدای کار. آماده باشید تا بیشتر از طراحی ، فکر و تصمیم گیری کنید.

شما فقط یک آرم طراحی نمی کنید. به یاد داشته باشید که آرم تنها بخشی از یک سیستم بصری بزرگتر است و قطعات جداگانه آن باید همه با هم کار کنند.

برای انجام این کار صحیح ، می خواهید به صورت فاز کار کنید. در حالی که روند هر طراح متفاوت به نظر می رسد ، روشی که می خواهیم شما را راهنمایی کنیم دارای پنج مرحله است:

کشف کردن

کاوش کنید

طرح

پالودن

تعریف کردن

هر مرحله دارای هدف ، فرآیند و قابل تحویل است. ما در اینجا توضیح خواهیم داد که چرا هر مرحله مهم است ، مجموعه ای از اقدامات یا مراحلی که شما باید انجام دهید و آخرین تحلیلی که برای آن کار می کنید - که برای مرحله بعدی به آن نیاز دارید.

مرحله اول: کشف کنید

هدف

مرحله کشف مرحله “سوال” است. طراحان از این زمان برای تحریک هرچه بیشتر زمینه و زمینه برای درک کامل شرکت یا سازمان مشتری خود ، ارزش های آن ، تجارت ، ویژگی های نام تجاری و غیره استفاده می کنند. این زمان برای طرح سوالات طراحی اولیه در مورد ظاهر و احساس مورد نظر است ، همه موارد ممکن استفاده و هر گونه نیاز یا درخواست ویژه.

برای شما ، این بیشتر یک مرحله کشف خود خواهد بود. هدف شما این است که درک درستی از اینکه شرکت / سازمان شما چیست ، به آنچه اعتقاد دارید ، آنچه می خواهید انجام دهید و اینکه چگونه می خواهید به آنجا برسید درک کنید. به یاد داشته باشید ، شما فقط یک آرم طراحی نمی کنید. شما در حال شکل گیری هویت نام تجاری خود هستید.

اگرچه ممکن است فکر کنید این موارد را می دانید ، اما من شما را تشویق می کنم که تمرین نوشتن پاسخ های خود را انجام دهید. حدس من این است که مواردی وجود دارد که شما در نظر نگرفته اید.

روند

از خودت بپرس:

چرا می خواهید و / یا به یک آرم جدید نیاز دارید؟ چه کاتالیزوری برای این طراحی وجود دارد؟

معنی / داستان پشت نام شرکت شما چیست؟

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

رقبای اصلی شما چه کسانی هستند؟

اهداف شما از این آرم جدید چیست؟ چگونه “موفقیت” اندازه گیری می شود؟

3-5 مدل برتر مارک شما چه کسانی هستند؟ چه کسی نگاه و احساس شما را تحسین می کنید؟

چه چیزی می خواهید

https://sproutsocial.com/insights/how-to-design-a-logo/بنابراین می خواهید برای شرکت یا سازمان خود آرم طراحی کنید. در صورت داشتن منابع ، اولین پیشنهاد ما استخدام یا سفارش طراح است. طراحی لوگو حرفه ای ممکن است ساده به نظر برسد ، اما از هر طراح خوبی س askال کنید و آنها به شما خواهند گفت که اینگونه نیست. روند طراحی به ندرت انجام می شود.

به علاوه ، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید و ما می خواهیم بهترین ها را داشته باشید.

اما اگر شما نیاز به ایجاد هویت بصری نام تجاری خود دارید و استخدام یک طراح برای شما گزینه ای نیست ، ما اینجا هستیم تا شما را از طریق آن بررسی کنیم. ما از سه طراح با 25+ سال تجربه تجربه خواسته ایم که نحوه طراحی آرم را با ما در میان بگذارند.

آنچه آنها گفتند ممکن است شما را متعجب کند.

آرم چیست؟

این س probablyال احتمالاً تصاویر واضحی از یک swoosh معروف یا یک سیب را که نیش از آن خارج شده است ، به ذهن متبادر می کند. از این گذشته ، همه ما می دانیم که آرم چیست.

آرم نماد یا طرحی است که برای شناسایی یک شرکت یا سازمان و همچنین محصولات ، خدمات ، کارمندان و غیره استفاده می شود.

در ساده ترین تعریف ، یک آرم مشخص می کند. این چگونگی شناسایی و یادآوری شرکت شما در بین دیگران است. همچنین به عنوان چهره کسب و کار شما عمل می کند.

لوگوی شما همچنین می تواند فرصتی برای بیان یک بیانیه در مورد سازمان شما باشد. به عنوان مثال آمازون را در نظر بگیرید. پیکان خندان نشان می دهد که این شرکت همه چیز را از “A-Z” می فروشد و همچنین نشان دهنده میزان خوشحالی مشتریان هنگام خرید با آنها است.

یک نکته مهم این است که حتی اگر یک آرم می تواند معنای عمیق تری را منتقل کند ، اما لازم نیست. در حقیقت ، بیشتر شرکت هایی که برای تصمیم گیری در مورد یک آرم تلاش می کنند ، به سادگی بیش از حد از آن آگاه هستند. هر سه طراح ما توافق کردند که اکثر مردم سهام زیادی را در آرم قرار می دهند.

بنابراین به یاد داشته باشید ، یک آرم ممکن است نقش مهمی داشته باشد ، اما همه چیز نیست.

یک آرم نیست:

مارک شما

این یک مخلوط معمول است ، اما آرم شما مارک شما نیست. و مارک شما آرم شما نیست. نام تجاری شما نامشهود است. این شهرت شماست - آنچه مردم با شنیدن نام شما به آن فکر می کنند ، آنچه در مورد شما به دیگران می گویند و احساس شما در آنها احساس می شود. نام تجاری شما از هزار نقطه تماس با مشتریان ساخته شده است - نه از یک آرم.

هویت بصری شما

وقتی شرکت ها یا سازمان های جدید درخواست آرم می کنند ، یک طراح خوب می گوید: “شما فقط به آرم احتیاج ندارید ، بلکه به یک نام تجاری تجاری نیز احتیاج دارید.” آرم ها بخشی از تصویر هستند ، اما همه چیز نیستند. آنها فقط یک تصویر در یک سیستم بصری بزرگتر هستند که شامل رنگ ها ، تایپوگرافی ، عکاسی ، تصاویر ، طرح و غیره است.

شاخص موفقیت

قرار نیست آرم شما تجارت شما را ایجاد کند یا از بین ببرد. آرم Enron خوب بود ، اما کد اخلاقی این شرکت خوب نبود. Two Men and a Truck یک شرکت میلیارد دلاری است و نشان آن یک نقاشی چوبی است که توسط مادر بنیانگذار بر روی یک دستمال طراحی شده است. بهترین آرم در جهان نمی تواند یک تجارت فاسد را نجات دهد و همچنین بدترین آرم نمی تواند یک آرم صادقانه را نگه دارد.

اکنون که درمورد اینکه یک لوگو چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری انجام نمی دهد ، روشن شد ، بیایید مراحل طراحی را شروع کنیم.

نحوه طراحی آرم

در اینجا دو نکته وجود دارد که باید هنگام غواصی به خاطر داشته باشید:

طراحی استراتژی زیادی است. بله ، شما مجبورید در برخی موارد چیزی بصری ایجاد کنید. اما سهم شیر از کار استراتژیک است ، به ویژه در ابتدای کار. آماده باشید تا بیشتر از طراحی ، فکر و تصمیم گیری کنید.

شما فقط یک آرم طراحی نمی کنید. به یاد داشته باشید که آرم تنها بخشی از یک سیستم بصری بزرگتر است و قطعات جداگانه آن باید همه با هم کار کنند.

برای انجام این کار صحیح ، می خواهید به صورت فاز کار کنید. در حالی که روند هر طراح متفاوت به نظر می رسد ، روشی که می خواهیم شما را راهنمایی کنیم دارای پنج مرحله است:

کشف کردن

کاوش کنید

طرح

پالودن

تعریف کردن

هر مرحله دارای هدف ، فرآیند و قابل تحویل است. ما در اینجا توضیح خواهیم داد که چرا هر مرحله مهم است ، مجموعه ای از اقدامات یا مراحلی که شما باید انجام دهید و آخرین تحلیلی که برای آن کار می کنید - که برای مرحله بعدی به آن نیاز دارید.

مرحله اول: کشف کنید

هدف

مرحله کشف مرحله “سوال” است. طراحان از این زمان برای تحریک هرچه بیشتر زمینه و زمینه برای درک کامل شرکت یا سازمان مشتری خود ، ارزش های آن ، تجارت ، ویژگی های نام تجاری و غیره استفاده می کنند. این زمان برای طرح سوالات طراحی اولیه در مورد ظاهر و احساس مورد نظر است ، همه موارد ممکن استفاده و هر گونه نیاز یا درخواست ویژه.

برای شما ، این بیشتر یک مرحله کشف خود خواهد بود. هدف شما این است که درک درستی از اینکه شرکت / سازمان شما چیست ، به آنچه اعتقاد دارید ، آنچه می خواهید انجام دهید و اینکه چگونه می خواهید به آنجا برسید درک کنید. به یاد داشته باشید ، شما فقط یک آرم طراحی نمی کنید. شما در حال شکل گیری هویت نام تجاری خود هستید.

اگرچه ممکن است فکر کنید این موارد را می دانید ، اما من شما را تشویق می کنم که تمرین نوشتن پاسخ های خود را انجام دهید. حدس من این است که مواردی وجود دارد که شما در نظر نگرفته اید.

  • طراحی سایت طراحی سایت