طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر یک طراح گرافیک هستید این مقاله می تونه به شما کمک کنه پس حتما تا انتها بخونید.

برای کسب درآمد بیشتر می تونید به عنوان متخصص طراحی لوگو در آرمکده با حقوق بالا استخدام بشید.در ادامه از قیمت طراحی لوگو در ایران با خبر خواهید شد.

 

فردی که به عنوان طراح گرافیک در ایران کار می کند معمولاً ماهیانه حدود 282000000 IRR درآمد دارد. حقوق از 13،000،000 IRR (کمترین) تا 44،800،000 IRR (بالاترین) است.

این متوسط ??حقوق ماهیانه شامل مسکن ، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق و دستیار طراح گرافیک براساس تجربه ، مهارت ، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است. در زیر می توانید تفکیک جزئی بر اساس معیارهای مختلف را ببینید.

میانگین ، حداکثر ، حداقل و دامنه

محدوده حقوق و دستمزد

حقوق طراحان گرافیک در ایران از 13،000،000 IRR در ماه (حداقل حقوق) تا 44،800،000 IRR در ماه (حداکثر حقوق) است.

حقوق متوسط

میانگین حقوق 30،400،000 IRR در هر ماه است ، به این معنی که نیمی (50?) از افرادی که به عنوان طراح گرافیک کار می کنند کمتر از 30،400،000 IRR درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 30،400،000 IRR درآمد دارند. میانه نشانگر ارزش دستمزد متوسط ??است. به طور کلی ، شما می خواهید در سمت راست نمودار باشید و گروهی بیش از حقوق متوسط ??دریافت می کنند.

 

صدک ها

نزدیک بودن به میانه دو مقدار است: صدک 25 و 75. با خواندن نمودار توزیع حقوق ، 25? از طراحان گرافیک کمتر از 19،500،000 IRR درآمد دارند در حالی که 75? آنها بیش از 19،500،000 IRR درآمد دارند. همچنین از نمودار ، 75? از طراحان گرافیک کمتر از 40،600،000 IRR درآمد دارند در حالی که 25? بیش از 40،600،000 IRR درآمد دارند.

تفاوت میانگین و میانگین حقوق چیست؟

هر دو شاخص هستند. اگر حقوق و دستمزد شما از هر دو میانگین و متوسط ??بالاتر است ، در حال حاضر بسیار خوب عمل می کنید. اگر حقوق شما از هر دو کمتر باشد ، افراد زیادی بیش از شما درآمد دارند و جای پیشرفت زیادی وجود دارد. اگر دستمزد شما بین متوسط ??و متوسط ??است ، در این صورت همه چیز ممکن است پیچیده باشد. ما یک راهنما نوشتیم تا همه موارد مختلف را توضیح دهیم. چگونه می توان حقوق خود را مقایسه کرد.

تجربه و سن چگونه بر میزان پرداخت شما تأثیر می گذارد؟

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هرچه سالها تجربه بیشتری داشته باشید ، دستمزد شما نیز بالاتر می رود. ما حقوق طراح گرافیک را براساس سطح تجربه تقسیم کردیم و این همان چیزی است که پیدا کردیم.

 

یک طراح گرافیک با کمتر از دو سال سابقه کار تقریباً 14،700،000 IRR در ماه می سازد.

 

در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین دو تا پنج سال ماهانه 19،600،000 IRR درآمد کسب کند ، 34? بیشتر از فردی با سابقه کمتر از دو سال.

 

با حرکت به جلو ، سطح تجربه بین پنج تا ده سال حقوق 29،000،000 IRR در ماه را نشان می دهد ، 48? بیشتر از فردی با دو تا پنج سال سابقه.

35،400،000 IRR در ماه دریافت می کنند ، 22? بیشتر از کسی که پنج تا ده سال تجربه دارد.

 

اگر سطح تجربه بین پانزده تا بیست سال باشد ، دستمزد مورد انتظار 38،600،000 IRR در ماه است ، 9? بیشتر از شخصی با ده تا پانزده سال سابقه.

 

سرانجام ، کارکنانی که بیش از بیست سال سابقه کار دارند ، ماهیانه 41 میلیون و 800 هزار IRR حقوق می گیرند ، 8 درصد بیشتر از افراد با پانزده تا بیست سال سابقه کار.

 

 

طراح گرافیک تغییر متوسط ??حقوق و دستمزد بر اساس تجربه در ایران

0 - 2 سال

14،700،000 IRR

2 - 5 سال + 34?

19،600،000 IRR

5 - 10 سال + 48?

29،000،000 IRR

10 - 15 سال + 22?

35،400،000 IRR

15 - 20 سال + 9?

38،600،000 IRR

بیش از 20 سال + 8?

41،800،000 IRR

درصد افزایش و کاهش نسبت به مقدار قبلی است.

منبع:

http://www.salaryexplorer.com/salary-survey.php?loc=102&loctype=1&job=54&jobtype=3

  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰

اگر یک لوگو حرفه ای می خواهید ، بیایید صادقانه بگوییم ، نرم افزارهای طراحی لوگو می توانند یک نقطه شروع عالی باشند ، اما شما واقعاً باید استخدام کنید ، یا یک طراح گرافیک حرفه ای شوید (اگر می خواهید یکی از این کارها را انجام دهید ، مشاغل طراحی ما را بررسی کنید لیست ها ) و اگر در حال راه اندازی مشاغل جدی یا ایجاد نام تجاری جدید هستید ، باور کنید: ارزش سرمایه گذاری دارد.

اما شاید شما به یک آرم و بنابراین برنامه های طراحی آرم ، برای هدفی دیگر نیاز داشته باشید ، لزومی که خیلی نرم و حرفه ای نباشد. شاید شما در حال ایجاد برنامه ای برای جشن مدرسه یا یک پوستر برای گروه تئاتر محلی هستید. شاید لازم باشد یک آرم سریع برای کارهایی ایجاد کنید که فقط برای استفاده داخلی باشد. یک بروشور یا گزارش داخلی ، بگویید.

در مواردی از این دست ، بسیاری از برنامه های طراحی آرم وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد لوگویی کمک کند که به سرعت و به راحتی نیمه مناسب ظاهر شود ، حتی اگر مهارت طراحی نداشته باشید یا هنوز در سطح مبتدی باشید.

در این پست ، ما پنج مورد از برنامه های طراحی آرم مورد علاقه خود را انتخاب کرده ایم که بسته به نیاز شما ، در همه آنها موارد کمی متفاوت ارائه شده است. همچنین ممکن است بخواهید از بهترین نسخه رایگان نرم افزار طراح آرم ما دیدن کنید . اگر به کمک کمک اضافی نیاز دارید ، به مقاله عمیق طراحی آرم ما نگاه کنید ، که همه آنچه را که باید درباره هنر آرم بدانید را در اختیار شما قرار می دهد. و برای درج برخی تایپوگرافی های درخشان ، این فونت های برتر رایگان را مشاهده کنید .

 

01. Logo Maker توسط Light Creative Lab

صفحه نمایش سه لوگو ساز

 

Logo Maker برنامه مورد علاقه ما برای طراحی آرم برای مبتدیان است

نیاز به: Android نسخه 4.0.3+

این برنامه مورد علاقه ما برای طراحی آرم برای مبتدیان است. این یک رابط کاربری عالی است که بدون هیچ گونه دستورالعملی به راحتی قابل انتخاب است و طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی ، به شما امکان می دهد یک طرح آرم ایجاد کنید که واقعاً فردی باشد. به علاوه بارگیری آن از فروشگاه Google Play کاملاً رایگان است.

برای شروع ، برنامه را باز کنید و برای شروع بر روی دکمه "ایجاد" کلیک کنید. سپس تعداد زیادی نماد به شما پیشنهاد می شود که در دسته ها دسته بندی می شوند. اگرچه توجه داشته باشید که در حالی که برخی از آنها رایگان هستند ، برخی از آنها هزینه می شوند.

برای اولین بار ، ما توصیه می کنیم بر روی دسته "رنگارنگ" کلیک کنید ، و فقط یک نمایش را شروع کنید. پس از انتخاب یک نماد ، سپس می توانید آن را با استفاده از کشویی های عالی در پایین صفحه و همچنین افزودن و سفارشی کردن پس زمینه ، اشکال و متن به محتوای قلب خود ، شخصی سازی کنید.

به طور کلی ، این برنامه تعادل عالی را در ارائه گزینه های بی پایان به شما ایجاد می کند بدون اینکه هرگز شما را با آنها شلوغ کند. پس از پایان کار ، می توانید طرح خود را به عنوان یک فایل png در گالری برنامه یا ایمیل آن ذخیره کنید.

 

02. لوگوسکوپی توسط RoadRocks

3 صفحه اسکرین لوگوسکوپی

Logoscopic برنامه طراحی آرم مورد علاقه ما برای مبتدیان است که از iOS استفاده می کنند (این برنامه برای Android نیز موجود است)

نیاز به: iOS 9.0+ یا Android 4.0.3+

برنامه مورد علاقه ما برای طراحی آرم برای مبتدیان با استفاده از iOS ، Logoscopic راهی ساده برای ساختن آرم با استفاده از انواع تصاویر از پیش طراحی شده ، بدون نیاز به تجربه طراحی ، ارائه می دهد. همچنین برای کاربران Android در دسترس است .

شما با انتخاب دسته های آرم خود (نمادین ، <span lang="FA" cambria="" math",="" serif;"="">??حرفه ای ، هنری ، سبک زندگی ، مد یا افراد) شروع می کنید ، سپس یکی از زیر مجموعه های شماره گذاری شده در آنها. توجه داشته باشید که اگرچه خود برنامه بارگیری رایگان است ، به نظر می رسد همه اینها خریدهای درون برنامه ای است ، به جز Iconic> 1 ، بنابراین این یک زیر مجموعه خوب است که ابتدا بازی را انجام دهید.

پس از انتخاب نمادی ، می توانید با استفاده از کنترل های بصری ، آرم خود را شروع کنید. این موارد به شما امکان می دهد متن را اضافه و سفارشی کنید ، رنگ را تغییر دهید ، موارد را به اطراف صفحه منتقل کنید و سپس پس از اتمام کار ، طرح خود را ذخیره یا ایمیل کنید.

ما با استفاده از دارایی های رایگان موجود در این برنامه ، موفق به ساخت چند طرح ساده و آراسته آرم در عرض چند دقیقه شدیم. و اگر شما مایلید با پرداخت 4.99 دلار "همه چیز را باز کنید" ، هزاران الگو ، بیش از 200 فونت و یک کتابخانه با بیش از 850،000 تصویر برای استفاده وجود دارد.

  • طراحی سایت طراحی سایت