طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

۴ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
وقتی صحبت از توسعه یک برند می شود، یکی از مهمترین چیزها داشتن یک لوگوی خوب است. چنین لوگویی باید از جمله موارد دیگر قابل تشخیص، از نظر بصری دلپذیر و به یاد ماندنی باشد. این اغلب اولین برداشتی است که شرکت یا برند شما به مشتریان بالقوه می دهد.
 
برای ایجاد چنین لوگویی، باید بهترین گزینه های نرم افزار طراحی لوگو را بدانید. گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، از آنلاین گرفته تا موارد قابل دانلود و از رایگان تا مواردی که در طول زمان هزینه زیادی را به همراه دارند. با وجود گزینه های زیادی که وجود دارد، چگونه یک طراح تصمیم می گیرد که کدام نرم افزار طراحی لوگو را انتخاب کند؟
 
خوب، اولین کاری که باید انجام دهید این است که هنگام بررسی برخی از گزینه های طراحی لوگو دقیقاً به دنبال چه چیزی باشید.
 
در بهترین نرم افزار طراحی لوگو به دنبال چه چیزی باشیم؟
 
دانستن تمام جنبه های اصلی که باید در هنگام انتخاب لوگو یا برنامه طراحی گرافیکی خود در نظر بگیرید، به شما کمک می کند پول خود را در نوع نرم افزار مناسب برای ساخت لوگو سرمایه گذاری کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:
 
استفاده از هر برنامه طراحی برتر باید آسان باشد. این نرم افزار نباید منحنی یادگیری خیلی بزرگی داشته باشد تا همه بتوانند به سرعت به رابط کاربری عادت کنند و شروع به طراحی لوگوی خود کنند.
باید تمام ویژگی های مورد نظر شما را داشته باشد. طراحی لوگو در صورت داشتن ویژگی های مناسب می تواند بسیار آسان شود. قبل از خرید نرم افزار حرفه ای طراحی لوگو، مطمئن شوید که ابزار مورد نیاز شما را دارد.
و البته باید قیمت را هم در نظر بگیرید. اگر به دنبال نرم‌افزار طراحی برای دانش‌آموزان هستید، ممکن است بخواهید به گزینه‌های رایگان مبتنی بر وب یا مواردی که هزینه کمی دارند نگاه کنید. بسیاری از ابزارهای طراحی حرفه ای این روزها با یک مدل اشتراک عرضه می شوند که در طول سال ها می تواند بسیار گران شود. از طرف دیگر، برنامه های طراحی لوگو وجود دارد که یک پنی نیز هزینه نمی کنند.
برای آگاهی از تعرفه طراحی لوگو کلیک کنید.
بهترین نرم افزار برای طراحی لوگو
 
Adobe Illustrator
 
وقتی صحبت از برترین سازنده لوگو می شود، Adobe Illustrator همیشه مطرح می شود. این شاید شناخته شده ترین نرم افزار طراحی لوگوی برداری باشد که به کاربران کمک می کند تا لوگوهای عالی و بسیاری دیگر را ایجاد کنند. با ابزارهای فراوانی که دارد، یک برنامه طراحی آرم ایده آل برای علاقه مندان و طراحان حرفه ای است. هر طراح از تمام ویژگی هایی که Adobe Illustrator ارائه می کند راضی خواهد بود، اما قیمت نرم افزار مسئله دیگری است. برای استفاده از بهترین نرم افزار طراحی لوگو با تمام قالب ها و ابزارهای عالی آن، باید 20.99 دلار در ماه بپردازید. شما همچنین می توانید قبل از اینکه تصمیم بگیرید برای نسخه کامل Illustrator هزینه کنید، از یک نسخه آزمایشی رایگان استفاده کنید. برای یک طراح که مایل به استفاده از نرم افزار با کیفیت بالا است، هزینه Adobe Illustrator ممکن است موجه باشد. برای دانشجویان و علاقه مندان، جایگزین های دیگری نیز وجود دارد.
 
DesignEVO
 
اگر می خواهید بازاریابی برند خود را به عنوان یک طراح مبتدی شروع کنید، DesignEVO ممکن است بهترین سازنده لوگو برای شما باشد. دارای بیش از 10000 قالب است تا به هر فرد خلاقی کمک کند تا با تلاش بسیار کمی لوگوی خود را طراحی کند. علاوه بر این، این است که برای استفاده از این برنامه نیازی به هر نوع دانلودی ندارید. تا زمانی که از لوگوی 300×300 پیکسل راضی باشید، در وب کار می‌کند و با نسخه رایگان ارائه می‌شود. اگرچه این بسیار محدود کننده است، اما همچنان این شانس را برای مبتدیان فراهم می کند که طراحی های مختلف را تمرین کنند.
 
اگر لایه رایگان را امتحان کنید و ویژگی های برنامه را به اندازه کافی برای ایجاد یک لوگوی رایگان بیابید، فقط باید 24.99 دلار برای دریافت ردیف Basic خرج کنید یا با 49.99 دلار به بهترین سطح ممکن پلاس ارتقا دهید.
 
کورل دراو
 
یکی از بهترین و جامع ترین نرم افزارهای طراحی لوگو و گرافیک، CorelDRAW، ایجاد و ویرایش لوگو را بسیار آسان می کند. یادگیری آن نسبت به برخی دیگر زمان زیادی می برد، اما ویژگی ها و عناصر مفید زیادی دارد که ارزش تمرین کار با آن را دارد. CorelDRAW مخصوصاً زمانی مفید است که می خواهید آرم خود را ترسیم کنید. یکی دیگر از ویژگی های خوب این نرم افزار پشتیبانی آن از ایجاد فایل های برداری است.
 
برای استفاده از نسخه پرو CorelDRAW، قیمت آن 602 دلار است که ممکن است بالا به نظر برسد، اما در مقایسه با مدل اشتراک دائمی، یک هزینه یکباره است. همچنین می توانید این برنامه را با 30 روز ضمانت بازگشت وجه در ویندوز و مک امتحان کنید.
 
GIMP
اگر تا به حال به خرید فتوشاپ فقط برای ایجاد لوگوهای با کیفیت فکر کرده اید اما نمی توانید هزینه آن را توجیه کنید، کار با GIMP را در نظر بگیرید. این یک نرم‌افزار طراحی رایگان است که می‌توانید آن را دانلود کنید و به راحتی شروع به استفاده از آن برای توسعه لوگو کنید. ممکن است مجبور شوید چند ساعت وقت بگذارید تا آن را یاد بگیرید، اما وقتی این کار را انجام دادید، این یک نرم افزار سازنده لوگو و طراحی گرافیکی رایگان با کیفیت بسیار بالا است که بسیاری از افراد در صنعت از آن استفاده می کنند، چه برای ایجاد گرافیک برای Shopify و چه لوگو برای رسانه های اجتماعی.
 
یکی از بهترین چیزهای GIMP این است که به لطف استفاده از افزونه ها می توانید آن را حتی قدرتمندتر کنید. با پلتفرم های مختلف کار می کند و می تواند به راحتی با بهترین محصولات Adobe مانند Illustrator و Photoshop رقابت کند.
 
Inkscape
 
لیست بهترین نرم افزارهای رایگان طراحی لوگو نیز شامل Inkscape است. این یک نرم افزار طراحی وکتور و لوگوی قوی است که وقتی کمی آن را یاد بگیرید به راحتی قابل استفاده است. طراحان می توانند بدون نگرانی در مورد هزینه های ماهانه، گرافیک های برداری با کیفیت بالا را با آن ایجاد کنند. طیف وسیعی از ابزارهایی که ارائه می دهد هر چیزی که یک طراح لوگو به آن نیاز دارد را پوشش می دهد، حتی یک طراح حرفه ای. همچنین دارای یک کتابخانه طراحی وب است تا آن را به ابزار طراحی قوی تری برای ایجاد لوگو تبدیل کند.
 
برخی از ابزارهای ارائه شده عبارتند از ابزار قلم، خوشنویسی، مداد، نوشتار و شکل. با این حال، نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که اگر به دنبال یک گردش کار چند نرم افزاری هنگام کار بر روی یک لوگو هستید، با Adobe Illustrator خیلی خوب بازی نمی کند.
 
دیزاین هیل
 
اگر نمی‌خواهید مانند یک حرفه‌ای با نرم‌افزار طراحی Adobe کار کنید و فقط می‌خواهید یک لوگو به سرعت و به راحتی ایجاد کنید، ابزارهای طراحی‌هیل با هوش مصنوعی همان چیزی است که به آن نیاز دارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام کسب و کار خود را درج کنید و تعداد زیادی طرح را دریافت خواهید کرد که ویرایشگر به طور خودکار ایجاد می کند. سپس می‌توانید رنگ‌ها، متن، شکل‌ها و هر آنچه را که دوست ندارید در لوگوی خود تغییر دهید. Designhill به مبتدیان یک راه عالی برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن در کوتاه ترین زمان ارائه می دهد.
در حالی که ایجاد لوگوی مورد نظرتان رایگان است، باید مقداری پول برای دانلود طرح خود خرج کنید. برای استفاده آنلاین، می توانید یک فایل با وضوح پایین تنها با 20 دلار دریافت کنید. برای استفاده حرفه ای، می توانید 65 دلار خرج کنید تا یک فایل با وضوح بالا کامل با فایل های برداری و حقوق تجاری کامل، از جمله موارد دیگر، دریافت کنید.
 
برندهای خیاط
 
Tailor Brands یکی دیگر از سازندگان طراحی لوگو است که به طور خودکار یک لوگو را بر اساس ترجیحات طراح ایجاد می کند. هنگامی که نام کسب و کار وارد می شود، نرم افزار با تغییرات طراحی لوگو روبرو می شود. سپس کاربران می توانند طرح لوگو را هر طور که می خواهند ویرایش کنند و انتخاب خود را نهایی کنند. سپس Tailor Brands همچنین تضمین می‌کند که هر زمان یک دارایی برند جدید ایجاد می‌شود، از سبک کلی پیروی می‌کند و لوگو را در آن گنجانده است.
 
بر خلاف یک محصول Adobe، برای ایجاد لوگوی حرفه ای با این ابزار نیازی به انجام کار زیادی ندارید. اگر می خواهید از لوگوی خود فقط در اینترنت استفاده کنید، شاید در صفحه فیس بوک کسب و کارتان، می توانید یک لوگو با وضوح پایین به صورت رایگان دانلود کنید. با این حال، برای کیفیت بالاتر و ویژگی‌های بیشتر، می‌توانید یکی از سه طرح ارائه شده با قیمت 9.99 دلار، 19.99 دلار و 49.99 دلار در ماه را انتخاب کنید.
 
کانوا
 
Canva می تواند به هر کسی کمک کند تا در چند دقیقه طراح لوگو یا گرافیک خود شود. این ابزار آنلاین می تواند به شما در طراحی یک لوگو با استفاده از الگوهای فراوانی کمک کند که نقطه شروع بسیار قوی از نظر رنگ ها، ترکیب بندی ها و فونت ها را ارائه می دهد. سپس کاربران می توانند دارایی ها را از طرح خود اضافه یا حذف کنند، شکل ها و اندازه های لوگوی خود را سفارشی کنند و حتی از دارایی های طراحی خود استفاده کنند. Canva دارایی‌های رایگان زیادی برای انتخاب دارد، اما حتی دارایی‌های ممتاز نیز با فقط 1 دلار در دسترس هستند و به هر طراح اجازه می‌دهد تا یک لوگوی عالی ارائه دهد.
 
این یک نرم‌افزار طراحی بسیار دوستانه است که برای هر کسی که نمی‌خواهد ساعت‌ها برای ساخت یک لوگو وقت بگذارد مناسب است. قالب ها بسیار خلاقانه هستند، نمادها و دارایی های رایگان با کیفیت هستند و رابط کاربری قابل دسترس و حرفه ای است. در مجموع، این احتمالا بهترین نرم افزار طراحی است که می توانید برای طراحی لوگو استفاده کنید که تعداد زیادی را به صورت رایگان ارائه می دهد. همچنین بسیار سریع کار می کند، بنابراین هیچ طراح مجبور نیست در هنگام ایجاد یک لوگوی ساده، برنامه ای کند را تحمل کند.
خب! حالا شما مالک آن هستید! بهترین برنامه های طراحی لوگو که امروزه می توانید از آنها برای طراحی لوگوی زیبا برای خدمات خود در کمترین زمان استفاده کنید. بسیاری دیگر از برنامه های طراحی وکتور وجود دارد که می توانید در اینترنت بیابید، اما اینها بهترین برنامه های طراحی حرفه ای هستند که توسط طراحان در تمام سطوح تجربه ایجاد شده اند. چه بخواهید از چیزی استفاده کنید که در مرورگر شما زندگی می کند بدون اینکه نیازی به صرف هزینه برای گرفتن لوگو داشته باشید یا بخواهید بهترین سازنده لوگو ممکن مانند Illustrator یا CorelDRAW را داشته باشید، انتخاب با شماست!
 
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
 
شما برای ایجاد شرکت خودتان سخت کار کرده اید. شما آماده باز شدن برای تجارت هستید، اما هنوز لوگو ندارید.
شما طرحی می‌خواهید که مردم را وادار کند به آنچه که کسب و کار شما انجام می‌دهد فکر کنند. شما همچنین می خواهید ترکیب رنگی داشته باشید که توجه مردم را به خود جلب کند و حال و هوای کلی کسب و کار شما را منعکس کند.
 
هر رنگ رنگین کمان قرار است واکنش ناخودآگاه خاصی را در افراد برانگیزد. هنگامی که رنگ های لوگوی خود را انتخاب می کنید، باید روحیه ای را که افراد برای حمایت از کسب و کار شما باید داشته باشند را در نظر بگیرید. اگر رنگ‌های نامناسبی را انتخاب کنید، ممکن است مردم را از برند خود دور کنید.
 
درک کمی در مورد روانشناسی رنگ ها و اینکه هر رنگ چه چیزی را برای مردم نشان می دهد به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه رنگ ها را به طرز ماهرانه ای ترکیب کنید.
برای آگاهی از هزینه طراحی لوگو حرفه ای و قیمت بازسازی لوگو اینجا کلیک کنید.
 
روانشناسی رنگ چیست؟
روانشناسی رنگ بر روشی تمرکز دارد که رنگ های خاص بر نحوه عملکرد افراد و سطح انرژی آنها تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که برخی غذاها و داروها با رنگ های مصنوعی تقویت می شوند.
 
گفته می شود رنگ های خاصی احساسات عاشقانه را در اقشار مختلف مردم برمی انگیزد. رنگ هایی هستند که قابل اعتماد و خالص محسوب می شوند.
 
اگر یک قرص رنگ خاصی داشته باشد، تصور می شود که اثر داروی داخل آن را افزایش می دهد. به آخرین باری فکر کنید که قرصی مصرف کردید که قرار بود انرژی شما را افزایش دهد. رنگش قرمز بود یا بنفش؟ قرمز رنگی است که اغلب با قدرت همراه است.
 
اگر قرصی برای خواب مصرف کرده اید، احتمال آبی بودن آن زیاد است. آبی رنگ اقیانوس و آسمان است و گفته می شود که اثر آرام بخشی دارد.
 
استراتژی های بازاریابی معاصر اغلب شامل روانشناسی رنگ می شود. احتمالاً متوجه شده اید که محصولاتی که برای خانم ها به بازار عرضه می شوند اغلب صورتی رنگ هستند. گفته می شود رنگ قرمز و زرد باعث گرسنگی مردم می شود. فقط به تمام لوگوهایی که دیده اید فکر کنید که آن رنگ ها را در خود دارند.
 
روانشناسی رنگ چیز جدیدی نیست. مصریان باستان از اتاق های رنگارنگ استفاده می کردند تا مردم احساس خاصی داشته باشند. طب قدیم چینی نیز از رنگ ها در شفای بیماران استفاده می کرد.
 
رنگ در روانشناسی یونگ
 
کارل یونگ یکی از تأثیرگذارترین روانشناسان قرن بیستم بود و بسیاری از تبلیغ کنندگان موفق از تحقیقات او برای ایجاد لوگوهای خود استفاده می کنند. او معتقد بود که رنگ ها معنایی نمادین دارند. او طرح‌های رنگی ماندالا را مطالعه کرد، که نقاشی‌هایی هستند که از پیکربندی‌های هندسی مختلف برای هدایت معنوی مردم و القای خلسه استفاده می‌کنند.
یونگ اغلب از هنر درمانی برای درمان بیماران خود استفاده می کرد. او معتقد بود که با نگاه کردن به انتخاب رنگ آنها می تواند روان آنها را درک کند. او همچنین کشف کرد که رنگ نماد چیزی متفاوت در هر فرهنگ جهان است.
 
از چه رنگ هایی در لوگوی خود استفاده کنید
 
هنگامی که تصمیم می گیرید از چه رنگ هایی برای لوگوی شرکت خود استفاده کنید، باید بدانید که رنگ های اصلی چیست، نماد چه چیزی هستند و نوع چیزهایی که در فرهنگ های مختلف در سراسر جهان برای آنها استفاده می شود.
 
رنگ های اولیه چه چیزی را نشان می دهند
 
رنگ های اصلی قرمز، آبی و زرد هستند. آنها به طور طبیعی توجه مردم را به سمت خود جلب می کنند و همیشه استفاده از یکی از این رنگ ها در لوگو ایده خوبی است.
 
تمام رنگ های دیگر از رنگ های اصلی مشتق شده اند. یونگ و سایر محققان فکر می کردند که هر رنگ مجموعه ای از احساسات خود را برمی انگیزد.
 
قرمز
 
به عبارت ساده، قرمز نماد قدرت، اشتیاق و هیجان است. احساسات شدیدی را برمی انگیزد و گفته می شود مردم را به فکر جنگ می اندازد.
 
در چین رنگ خوش شانسی است و رنگ رسمی حزب کمونیست است. عروسی سنتی چینی شامل یک نمایش آتش بازی با ترقه های قرمز است.
 
در اسپانیا از رنگ قرمز در رقص فلامنکو و گاوبازی استفاده می شود. گفته می شود رنگ قرمز خشم گاو نر را برمی انگیزد، اما این درست نیست. گاو نر تقریباً کاملاً کور رنگ هستند. انسان ها به سادگی احساسات خود را در مورد آن رنگ به حیوانات نشان می دهند.
 
رنگ اغلب برای جلب توجه افراد استفاده می شود. از آن برای باجه های تلفن در انگلستان استفاده می شد تا برای هر کسی که در خیابان نیاز به برقراری تماس داشته باشد برجسته باشد. در اتوبوس ها نیز استفاده می شود و اگر به لندن سفر کنید همیشه شاهد آمدن این وسایل نقلیه خواهید بود.
قرمز یکی از رنگ های پرچم آمریکاست. قرار است نمادی از سرسختی و شجاعت سرباز آمریکایی باشد.
 
لوگوهای قرمز چشم نواز و جسورانه هستند. Target، Netflix و KFC همگی از رنگ قرمز استفاده می کنند تا در مقایسه با رقبای خود برجسته و قدرتمند به نظر برسند.
 
رنگ زرد
 
زرد رنگ خورشید است و مردم آن را با سلامتی، خوش بینی و اعتماد به نفس مرتبط می دانند. این یک رنگ جذاب است که بسیاری از شرکت های آمریکایی از آن در لوگوی خود استفاده می کنند زیرا به رنگ طلایی نزدیک است. با ایده ها و همچنین ایده آلیسم همراه است.
 
در چین، رنگ زرد نشان دهنده عبادت و در ژاپن خورشید نشان دهنده شجاعت است. این رنگ قابل توجه ترین رنگ در طیف در نظر گرفته می شود.
 
اگر به نظر می رسد که رنگ زرد فقط نشان دهنده خوبی و پاکی است، باید بدانید که تقریباً به طور جهانی در علائم خطر در جاده ها استفاده می شود. این به این دلیل است که شما میزان دید محیطی بیشتری برای دیدن رنگ زرد دارید.
 
در آلمان نازی، یهودیان مجبور بودند ستاره های زرد داوود را روی لباس خود بپوشند. از رنگ چشم نواز برای متمایز کردن آنها در میان جمعیت استفاده شده است.
 
در ایالات متحده، رنگ زرد اغلب با ترس همراه است. انسان اگر ترسو باشد زرد محسوب می شود. این بیان از این واقعیت ناشی می شود که پرندگان شیردان شکم زرد دارند و ترسو در نظر گرفته می شوند.
 
طاق های طلایی نمادین مک دونالد به رنگ زرد روشن هستند. Denny’s و Ikea دارای لوگوهایی زرد رنگ هستند. رنگ دعوتی است برای ورود به خانه و مدتی در فضایی آرام و معمولی. مک دونالد با ترکیب رنگ های اصلی قرمز و زرد با هم مورد توجه قرار می گیرد.
 
آبی
 
آبی رنگی است که با آرامش، امنیت و آرامش همراه است. از قضا، با افسردگی و احساس عمومی غم و اندوه نیز همراه شده است.
 
زمانی که ناخدای یک کشتی جان باخت، پرچم‌های آبی به اهتزاز درآمدند. در برخی از فرهنگ‌های آسیایی، مردم لباس‌های خود را به رنگ آبی نیلی رنگ می‌کنند تا نشان دهند که در حال سوگواری برای مردگان هستند.
در قرن هجدهم در انگلستان، رنگ آبی با اعتیاد به الکل همراه بود و گفته می شد که اگر فردی توهمات ناشی از ترک الکل داشته باشد، به شیاطین آبی مبتلا می شود. موسیقی بلوز آمریکایی از اینجا نام گرفت.
 
وقتی مردم رنگ آبی را می بینند، ممکن است احساس راحتی داشته باشند که با درمان غم و اندوه همراه است. به لوگوی Blue Cross Blue Shield فکر کنید. این شامل تصویری از یک چهره در حالت ویترویی است که در داخل یک صلیب و یک سپر با کادوسی محکم شده است.
 
در پرچم آمریکا، آبی نماد هوشیاری، عدالت و حفظ است. همچنین نمادی از صداقت و وفاداری به حساب می آید. اگر فردی وفادار باشد، اغلب به آنها آبی واقعی می گویند
 
ترکیبات رنگ جالب توجه
 
چند ترکیب رنگ مختلف وجود دارد که به خوبی روی لوگو کار می کند. به طور کلی باید سعی کنید رنگ های لوگو را به دو یا سه کاهش دهید. اگر یک لوگو را خیلی شلوغ کنید، مردم به جای شرکت شما متوجه آن خواهند شد.
 
آبی و صورتی
 
وقتی این دو رنگ روی یک لوگو ترکیب می‌شوند، افرادی که آن را می‌بینند به برندی فکر می‌کنند که می‌توانند به آن اعتماد کنند که شیرین و آرامش‌بخش است. هم Taco Bell و هم Baskin-Robbins از این ترکیب رنگ ها در لوگوی خود استفاده می کنند.
 
رنگ های زمینی با لمس زرد و سبز
 
سبز رنگی است که مردم آن را با فصل بهار و چیزهای جدید مرتبط می کنند. رنگ زرد هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی با خورشید و رشد همراه است. وقتی مردم رنگ های زمینی را روی بسته می بینند، باعث می شود به چیزی فکر کنند که حیات بخش و صادقانه است.
 
این رنگ ها برای لوگوی یک شرکت مواد غذایی بهداشتی یا شرکتی که محصولات پاک کننده خانگی ارگانیک تولید می کند عالی است.
 
صورتی، زرد و سبز
 
وقتی این سه رنگ را با هم می بینید، نمی توانید به آب نبات فکر نکنید. و بسیاری از شیرینی فروشی ها این رنگ ها را در لوگوی خود دارند. مردم را برای چیزی ساده، شیرین و سرگرم کننده در خلق و خوی قرار می دهد.
 
اگر محصولاتی را برای کودکان یا نوجوانان می فروشید از این ترکیب استفاده کنید. این ترکیب رنگ برای شرکتی که لوازم جانبی مد مانند کلاه، چتر و عینک آفتابی می فروشد نیز خوب است.
 
قهوه ای، مشکی و بژ
 
این سه رنگ در کنار هم بسیار زیبا به نظر می رسند و احساس پیچیدگی را القا می کنند. هنگامی که مردم آنها را روی لوگوی شما می بینند، به شرکتی فکر می کنند که نشان دهنده سلیقه و ظرافت است.
این ترکیب رنگ روی برچسب آبجو یا ویسکی عالی به نظر می رسد. همچنین لوگوی خوبی برای یک شرکت انتشاراتی یا یک مجله خواهد بود.
 
چگونه لوگو طراحی کنم؟
 
شما می توانید یک هنرمند را برای ایجاد یک لوگو استخدام کنید، یا می توانید یکی از آنها را خودتان بسازید. اگر یک طراح گرافیک با تجربه نباشید، می خواهید از یک ابزار آنلاین برای ایجاد لوگوی خود استفاده کنید. شما می توانید با جستجو در گوگل بیابید که چگونه می توانید لوگوی خود را بسازید.
 
شرکت شما شایسته تقدیر است. ایجاد یک لوگوی چشم نواز به توجه مورد نیاز آن کمک می کند
 
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
رنگ نقش مهمی در درک خدمات، ارزش و شخصیت برند شما دارد. این قابلیت منحصر به فرد در انتقال پیام یا معنی بدون استفاده از کلمات را دارد. مهمتر از آن، پالت رنگی که برای برند خود انتخاب می کنید، می تواند با ایجاد یک واکنش احساسی فوری، اولین تاثیرات به یاد ماندنی را در مشتریان بالقوه ایجاد کند.
 
رنگ ها همیشه با یک تداعی همراه هستند - مثبت یا منفی. بسته به زمینه ای که در آن از رنگ استفاده می کنید، این تداعی ها می توانند تغییر کنند. تجربه شخصی، فرهنگ، دوره زمانی، مکان و جنسیت همگی بر تفسیر افراد از رنگ‌های خاص تأثیر خواهند داشت. در نظر بگیرید که چگونه سایه های مختلف یک رنگ می تواند احساس متفاوتی ایجاد کند - صورتی تند در مقابل صورتی کودک.
برای سفارش طراحی لوگو اینجا کلیک کنید.
رنگ همچنین می تواند برای ایجاد کنتراست استفاده شود و ممکن است به ایجاد نقطه تمایز برای برند شما در بازار رقابتی کمک کند. در زیر، ما 4 نکته را برای اطمینان از انتخاب رنگ مناسب برای برند خود به اشتراک می گذاریم.
1. هویت برند خود را ایجاد کنید
ایجاد هویت برند شما به طور کلی شامل یک کارگاه برای درک بهتر ارزش ها، اهداف و داستان کسب و کار شما می شود. در نظر بگیرید که چه چیزی ارائه می دهید، مشتریان شما چه می خواهند، به چه چیزی جذب می شوند و احتمالاً به چه چیزی وفادار هستند.
 
بیشتر بدانید: چگونه یک برند قوی بسازیم
 
نمایش این ارزش‌ها به صورت بصری، کلید تضمین این است که محصول یا خدمات شما از رقبا متمایز است و فوراً قابل تشخیص است. یکی از مؤثرترین راه‌ها برای رسیدن به این هدف، رنگ است. همچنین، مطمئن شوید که به آنچه قبلاً در بازار وجود دارد نگاه می کنید. اگر شکلات‌ساز هستید، سعی نکنید با استفاده از رنگ بنفش با Cadbury روبرو شوید - برای شروع، آنها آن رنگ را علامت تجاری دارند!
برای بررسی بیشتر و دیدن نمونه طراحی لوگو به آرمکده مراجعه کنید.
 
2. کهن الگوی نام تجاری خود را تعریف کنید
هنگام ایجاد یک پالت رنگ برای برند خود، با تعریف کهن الگوی نام تجاری خود شروع کنید. این به خوبی با ایجاد هویت برند شما ارتباط دارد. دلایل زیادی وجود دارد که این امر در تعیین برند شما مفید است، اما دلایل اصلی عبارتند از:
 
دانستن اینکه چه کسی هستید و طرفدار چه چیزی هستید: هویت برند خود را تقویت کنید
ارتباط عاطفی عمیق تری با مشتریان خود برقرار کنید: وفاداری به برند را تشویق کنید
مسیرهای آینده را برای شرکت خود هدایت کنید: توسعه محصول و خدمات
این یک مرحله پیچیده نیست. به عبارت ساده، شما یک شخصیت یا ژانر را به برند خود اختصاص می دهید - یک نمایش نمادین از هر چیزی که شما و مشتریانتان برای آن ایستاده اید.
یکی از راه‌های نزدیک شدن به این موضوع این است که تصور کنید برند شما یک شخص است. در مورد طیف وسیعی از ویژگی هایی که برند شما را به تصویر می کشد فکر کنید - "سرگرم کننده"، "قابل اعتماد"، "دوستانه"، "همدلانه"، "سخاوتمندانه"، "بی رحم" - شما می توانید رانده شوید! نیروی محرکه و انگیزه برای اینکه چرا برند شما وجود دارد و چه چیزی ارائه می دهد را در نظر بگیرید.
 
باز هم اگر از Cadbury به عنوان مثال استفاده کنیم، ساختار کهن الگوی این برند Jester است. ارزش های اصلی آن است و داستان برند طنز، شادی و بیهودگی است. این محصول خود یک خوراکی است که به عنوان پاداش در مناسبت های خاص مصرف می شود و نشانه خوشحالی است. استفاده از رنگ بنفش کهن الگوی Cadbury را تقویت می‌کند و مشتریان آن‌ها را به برندی وفادار نگه می‌دارد که ارزش‌های خاص شوخ طبعی، شادی و کمی تجمل را در خود دارد.
 
3. پیامی را که می خواهید منتقل کنید درک کنید: روانشناسی رنگ
اکنون که درک بیشتری از ارزش‌ها، اهداف و پیشنهادات برند خود دارید، می‌توانید پیام‌های کلیدی را که می‌خواهید درباره برند خود منتقل کنید، در نظر بگیرید. این احتمالاً مهمترین قدم است زیرا تمام تصمیمات دیگری را که می گیرید هدایت می کند. هنگامی که به پیام های کلیدی برند خود فکر می کنید و اینکه چگونه آنها را از طریق پالت رنگ برند خود منتقل خواهید کرد، ارزش آن را دارد که روانشناسی رنگ را در نظر بگیرید. روانشناسی رنگ مطالعه رنگ و تأثیر آن بر رفتار انسان است.
 
روانشناسی رنگ مدتی است که وجود داشته است و نقش رنگ را در برانگیختن واکنش عاطفی مشخص می کند. در واقع یک مقاله (تأثیر رنگ بر بازاریابی) نشان داد که افراد در عرض 90 ثانیه از تعامل اولیه خود دیدگاه خاصی در مورد یک فرد، محیط یا محصول ایجاد می کنند. تا 90 درصد از این تصورات فقط بر اساس رنگ است!
 
بنابراین، بسیار مهم است که در نظر بگیرید این نشانه های بصری چگونه تأثیر فیزیکی بر پایه مصرف کننده شما خواهد داشت. به عنوان مثال، رنگ قرمز ضربان قلب و فشار خون شما را افزایش می دهد و آبی ارزش های اعتماد و اقتدار را تقویت می کند.
4. نکاتی برای انتخاب یک پالت رنگ برند به یاد ماندنی
اکنون تمام ایده ها و بینش خود را از سه مرحله قبلی ترکیب کنید تا پالت رنگ برند خود را مشخص کنید. به یاد داشته باشید - شما چیزی می خواهید که از بین مردم متمایز شود!
 
یک رنگ منحصر به فرد، نمادی جسورانه و نمادین از برند شما ایجاد می کند. با این حال، توسعه یک پالت رنگ با چندین رنگ، سایه یا تن اغلب مفیدتر است. این امر به شما در طراحی وب سایت، هدف قرار دادن مشتریان، ثابت ماندن و توسعه آگاهی از برند، دامنه وسیع تری به شما می دهد. یک پالت قوی شامل ترکیب متعادلی از رنگ های روشن، متوسط ​​و تیره است، صرف نظر از اینکه از طرح رنگ تک رنگ، مشابه یا مکمل استفاده می کند.
 
در اینجا برخی از نکات مهم ما وجود دارد که باید هنگام انتخاب پالت رنگ برند خود در نظر بگیرید:
 
از همه جا الهام بگیرید! Pinterest ممکن است مکان خوبی برای شروع باشد. یک تابلوی جدید ایجاد کنید و تصاویری را که به کهن الگوی برند شما مربوط است یا نشان دهنده آن است، جمع آوری کنید. رنگ ها و الگوهای تکرار شونده را شناسایی کنید.
انتخاب رنگ خود را در بازار هدف خود آزمایش کنید (نه دوستان و خانواده شما!) طراح شما می تواند آنچه را که فکر می کند برای نشان دادن داستان و ارزش های برند شما بهتر عمل می کند پیشنهاد دهد، اما بازخورد پایگاه مشتری شما در نهایت به شما می گوید که آیا در حال ارتباط هستید یا خیر. با بازار شما
هنگام ایجاد راهنمای سبک، از طراح خود بخواهید رنگ نقطه ای یا پنتون را انتخاب کند. حتی اگر هنوز قصد استفاده از رنگ PMS را ندارید. استفاده مداوم از برنامه های رنگی را بدون توجه به چاپگری که استفاده می کنید تضمین می کند.
همچنین می‌توانید از یکی (یا چند) از این 3 ابزار استفاده کنید تا به شما در انتخاب پالت رنگی متناسب با برندتان کمک کند:
Adobe Color CC: ابزاری عالی برای استفاده اگر می‌خواهید با ترجیحات و ترکیبات رنگی بازی کنید. برای ایجاد تغییرات یک رنگ - تک رنگ، سه گانه، مکمل و غیره از کلید قانون رنگ استفاده کنید.
Coolors: یکی دیگر از ابزارهای تعاملی که می تواند برای تولید، ذخیره و اشتراک گذاری پالت های رنگ استفاده شود. با کلیک کردن روی نوار فاصله، می‌توانید چندین آرایه از پالت‌های رنگی را برای پیدا کردن آنچه به دنبال آن هستید، ورق بزنید.
Dribble: پلتفرمی که در آن استعدادهای طراحی از سراسر جهان خلاقیت های خود را به اشتراک می گذارند. این می تواند مکانی عالی برای شروع الهام باشد. نگاهی به نحوه استفاده طراحان دیگر از ترکیب رنگ ها برای ایجاد طرح های به یاد ماندنی بیندازید.
آماده برای اقدام؟
هنوز احساس می کنید کمی گم شده اید؟ رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید نقش زیادی در درک خدمات، ارزش و شخصیت برند شما خواهند داشت. اگر برای توسعه استراتژی و طراحی برند قوی نیاز به کمک دارید همین امروز با تیم Thirst Creative تماس بگیرید. ما به شما نشان خواهیم داد که یک کسب و کار با مارک موثر چقدر می تواند موفق باشد!
 
منبع: https://thirstcreative.com.au/insights/how-to-pick-the-right-colour-for-your-brand/
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
شکی نیست که انتخاب اسم برند عالی یکی از هیجان‌انگیزترین و مهم‌ترین عناصر برندسازی استارت‌آپ است... اما یکی از سخت‌ترین آنها نیز هست.
اما اگر اشتباه متوجه شوید، می‌توانید «کتاب‌فروشی مهمانی چای» (YIKES!) بعدی باشید. سپس ممکن است مجبور شوید نام تجاری خود را تغییر دهید یا با خجالت، شکست یا حتی پرخاشگری روبرو شوید.
 
ساختن یک برند و توسعه هویت برند قوی زمان می برد و بسیار بیشتر از یک شعار و لوگو است. قبل از شروع به انتخاب یک نام تجاری، این ویدیو را تماشا کنید تا اصول ساخت هویت برند را به دست آورید.
مرحله 1: آواتار برند خود را ایجاد کنید
نام تجاری کامل
نه - نه آن آواتار!
 
قبل از اینکه بخواهید به نام برند خود فکر کنید، ضروری است که تا آنجا که ممکن است، ویژگی های مشتری ایده آل برای محصولات یا خدمات برند خود را شناسایی کنید.
 
اگر نمی دانید برای چه کسی برند خود را ایجاد می کنید، هرگز نامی قانع کننده پیدا نخواهید کرد.
 
تعریف مشتری هدف شما زمانی مطرح می شود که استراتژی های بازاریابی و کسب و کار خود را نیز ایجاد کنید، بنابراین ارزش تلاش را دارد. فقط بسیاری از استارت‌آپ‌ها می‌توانند وسوسه شوند که نام تجاری خود را فوراً تعریف کنند - قبل از اینکه این جزئیات را مشخص کنند.
 
مطمئنا - یک عنوان کاری ایجاد کنید. اما تا زمانی که مطمئن نشده اید که برای مخاطبان هدف شما جذاب است و ارزش های برند شما را منعکس می کند، به طور قطع نام برند خود را تعیین نکنید.
 
ایجاد آواتارهای برند مؤثر تا حدی یک فرآیند بصری و خلاقانه است، اما استفاده از داده های سخت نیز مهم است.
 
ابزارهای وب مانند الکسا می توانند اطلاعات جمعیت شناختی قابل توجهی در مورد بازدیدکنندگان وب سایت های رقبا از جمله سن، جنسیت و مکان ارائه دهند.
 
نگاهی به صفحات فیسبوک و حساب‌های توییتر رقبا نیز می‌تواند اطلاعات مفیدی «نرم» در مورد پایگاه مشتریان و دنبال‌کنندگان آنلاین آنها ارائه دهد. از این منابع، باید بتوانید به راحتی تصویر واضحی از مشتری مورد نظر برندتان بسازید.
 
اما این فقط آغاز کار است…
برای آشنایی با بازاریابی برند به این مقاله مراجعه کنید.
مرحله 2: کهن الگوی برند خود را ایجاد کنید
پس از ایجاد آواتار برند خود، لازم است یک کهن الگوی نام تجاری را در هنگام ایجاد نام تجاری که کارساز است، تعریف کنید.
 
به بیان ساده، هدف این است که تا حد امکان به وضوح درک کنید که برند شما چه معنایی دارد یا نشان می دهد، که یک پیش نیاز ضروری برای تصمیم گیری در مورد بهترین نام تجاری برای جذب مشتریان بالقوه است.
مفهوم کهن الگو برگرفته از روانشناسی یونگ است، اما نیازی به عمیق شدن در آن نیست.
 
برای انتخاب یک نام تجاری، فقط باید درک کنید که آواتار شخصیت مشتری شما است در حالی که کهن الگو شخصیت شرکت شما به همراه محصولات یا خدمات آن است.
راه مفید دیگری برای فکر کردن به این موضوع این است که از خود بپرسید چگونه برند شما طنین احساسی با مشتریان مورد نظر شما ایجاد می کند. چه ارزش های برند را می خواهید به اشتراک بگذارید؟ آیا یک جناس یا بازی با کلمات برای تصویری که می خواهید برای کسب و کار خود بسازید مناسب است؟ یا می خواهید حس لوکس بودن را به ذهنتان بیاورید؟
 
شما می خواهید نام تجاری شما چیزی در مورد اینکه شما چه کسی هستید یا چه کاری انجام می دهید را نشان دهد.
 
برای الهام گرفتن به این دو نمونه نام تجاری نگاه کنید:
نایک: این برند شناخته شده همچنین نام الهه یونان باستان است که شخصیت پیروزی بود. معنای قدرتمند زیادی پشت این چهار حرف نهفته است.
کبوتر: کبوترها تصاویری زنانه از خلوص و نرمی را تداعی می کنند. ایده آل برای یک برند لوازم آرایش.
12 کهن الگوی برند اصلی وجود دارد، از جمله قهرمان، بی گناه و قانون شکن، که فقط چند مورد را نام می برد. مدتی را صرف تصمیم گیری کنید که کدام یک با برند شما مناسب تر است. از طرف دیگر، می‌توانید برای آسان‌تر کردن فرآیند «آزمایش کهن الگوی برند خود را کشف کنید» شرکت کنید.
 
همچنین ایده خوبی است که با تیم خود کمی وقت بگذارید و در مورد معانی غیرکلامی و تداعی های احساسی مورد نظر برای برند خود فکر کنید. وقتی تصمیم گرفتید، حتما آنها را یادداشت کنید تا بتوانید در آینده آنها را به دستورالعمل های برندسازی خود اضافه کنید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که عناصر مختلف برند شما منسجم، منسجم و موثر هستند.
 
اگر به مقداری الهام نیاز دارید، این راهنما شامل بینش های عالی در مورد نحوه ایجاد راهنمای سبک برند خود است.
مرحله 3: ایده های نام تجاری ایجاد کنید
نام تجاری کامل
وظیفه بعدی ایجاد ایده هایی برای نام تجاری است که هم نشان دهنده کهن الگوی برند شما باشد و هم برای آواتار برند شما جذاب باشد. هیچ قانون سخت و سریعی برای این کار وجود ندارد، اما در اینجا چند اصل کلی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.
 
نام تجاری خود را ساده نگه دارید
نام تجاری مناسب برای استارتاپ شما عموماً کوتاه، ساده و قابل بیان است. در حالت ایده‌آل، این کلمه دو هجا خواهد بود، زیرا این کلمات عموماً جذب مخاطبان هدف بیشتری می‌شوند و به یاد ماندنی‌تر هستند.
 
اغلب یک استارتاپ موفق طیف وسیعی از محصولات را توسعه می دهد، بنابراین نام برند شما نباید خیلی خاص باشد. برای مثال، اگرچه Footjoy احتمالاً بیشتر به دلیل ساخت کفش‌های گلف با کیفیت شناخته می‌شود، اما نام آن «Footjoy» است نه «Footjoy Golf Shoes»، زیرا این شرکت اکنون طیف گسترده‌ای از تجهیزات گلف و فضای باز را نیز به فروش می‌رساند.
 
با در نظر گرفتن این موضوع، می توانید ایده های نام تجاری را شروع به طوفان فکری کنید.
 
از تداعی کلمه برای ایده پردازی ایده های نام تجاری استفاده کنید
با چند بازی ساده تداعی کلمات شروع کنید. تا جایی که ممکن است کلمات مرتبط با برند خود را یادداشت کنید، بگویید یا فریاد بزنید.
 
شما در حالت ایده آل می خواهید ده ها یا حتی صدها رقیب داشته باشید. سپس می توان این موارد را به چند مورد محدود کرد که شما یا تیمتان فکر می کنید ارزش آزمایش کردن را دارند. یک مکان خوب برای شروع، این مقاله عمیق از Squadhelp است که تمام زوایای انتخاب یک نام تجاری را تکمیل می کند.
 
اگر خودتان کار می کنید، دوستان و خانواده ممکن است بتوانند بازخورد مفیدی به شما بدهند.
 
برای شروع فرآیند، ممکن است سعی کنید یک کلمه کاملاً جدید اختراع کنید یا دو کلمه معمولی را با هم ترکیب کنید تا یک کلمه جدید ایجاد کنید - Footjoy نمونه ای از این است.
 
اگر نمی‌توانید خلاقیت‌های خلاقانه را به دست آورید، برای چند دقیقه یک اصطلاحنامه آنلاین را ورق بزنید:
 
یک نام احتمالی برای نام تجاری استارتاپ خود وارد کنید و اصطلاحنامه فهرستی از مترادف ها و کلمات مرتبط را ایجاد می کند.
سپس می توانید برخی از این کلمات مرتبط را وارد کنید تا ایده های بیشتری را جمع آوری کنید.
یک صفحه گسترده از نتایج ایجاد کنید.
آنها را دوباره ترکیب کنید تا کلمات کاملاً جدید، هرچند اغلب بی معنی، ایجاد کنید.
از ابزارهای آنلاین برای رشد لیست نام تجاری خود استفاده کنید
هنگامی که این صفحه گسترده را دریافت کردید، سعی کنید به Name Mesh بروید و برخی از کلمات را در مولد نام تجاری آن قرار دهید.
 
اگر این کمکی نمی‌کند، می‌توانید نگاهی به این 7 نوع نام تجاری محبوب بیندازید تا ایده‌های قابل تامل بیشتری داشته باشید.
 
استفاده از کلمات زبان خارجی را در نظر بگیرید
برای گزینه های بیشتر، می توانید از کلمات غیر انگلیسی نیز استفاده کنید. زبان‌های عاشقانه – مانند فرانسوی، اسپانیایی یا ایتالیایی – اغلب در نام‌گذاری کالاهای لوکس، به ویژه در بازارهایی مانند پوشاک، جواهرات، لوازم آرایشی، عطر، غذا و شراب بسیار مؤثر هستند.
اما احتیاط لازم است... معانی ثانویه در زبان عامیانه محلی ممکن است خلاف آنچه مورد نظر است را بیان کند یا حتی باعث توهین جدی شود. از Google Translate استفاده کنید یا یک جستجوی ساده در وب و رسانه های اجتماعی انجام دهید تا خطر این اتفاق را کاهش دهید.
 
مرحله 4: در دسترس بودن بهترین ایده های نام تجاری خود را بررسی کنید
هنگامی که فهرست کوتاهی از نام های تجاری ممکن را تهیه کردید، مهم است که بررسی کنید که در حال حاضر مورد استفاده نیستند. مطمئن شوید که آنها قبلاً توسط یک تجارت دیگر علامت تجاری ندارند و یک نام دامنه مناسب در دسترس است. برای این کار باید:
 
جستجوی نام دامنه را با یکی از ارائه دهندگان اصلی، مانند GoDaddy انجام دهید. اگر قصد دارید از پیوندهای برند به عنوان بخشی از استراتژی برندسازی خود استفاده کنید، می توانید از جستجوی نام دامنه Rebrandly نیز استفاده کنید که می تواند بر اساس صنعت فیلتر شود. این یک راه سریع و موثر برای بررسی اینکه آیا شخص دیگری از ایده های نام تجاری شما استفاده می کند یا خیر است. اما عاقلانه است که این موضوع را با یک جستجوی ساده در گوگل نیز پیگیری کنید.
به دنبال صفحات فیس بوک و حساب های توییتر با استفاده از نام تجاری مشابه یا مشابه باشید.
بررسی کنید که نام‌های راه‌اندازی احتمالی شما از علامت تجاری محافظت نشده باشند. در اداره ثبت اختراع ایالات متحده جستجو کنید یا از سرویسی مانند Namechk برای انجام این کار استفاده کنید.
در ویدیوی زیر می‌توانید درباره نحوه انتخاب نام دامنه برای برند خود و نحوه استفاده از آنها برای پیوندهای برند بیشتر بدانید.
مرحله 5: نام برند خود را آزمایش کنید
قبل از تصمیم گیری در مورد نام تجاری مناسب برای شرکت خود، ایده خوبی است که لیست کوتاه خود را آزمایش کنید. این به شما امکان می دهد بفهمید که مشتریان بالقوه شما چقدر آنها را جذاب و خاطره انگیز می دانند.
 
اگر مشتریانی برای محصولات دیگر دارید، می توانید از طریق فیس بوک، ایمیل یا یکی از بسیاری از ابزارهای نظرسنجی آنلاین دیگر از آنها نظرسنجی کنید.
 
اگر شما یک استارت آپ کاملاً جدید هستید، آزمایش ممکن است تنها بخشی از تحقیقات بازار شما باشد که ممکن است در میان خانواده، دوستان، همکاران و در رسانه های اجتماعی انجام شود.
 
در هر صورت، مطمئن شوید که نام تجاری انتخابی خود را به طور کامل و عینی آزمایش کرده اید. اگر مردم به شما پاسخ‌های منفی می‌دهند یا فکر می‌کنند وقتی قرار است کفش‌های گلف بفروشید چوب بیسبال می‌فروشید، می‌دانید که علامت را از دست داده‌اید.
 
شک و تردید باقی بمانید نه تنها به آنچه مردم می گویند و چگونه پاسخ می دهند - بلکه به واکنش اولیه آنها نیز توجه کنید.
 
5- نام تجاری مناسب را انتخاب کنید
نام تجاری کامل
در نهایت، هنگامی که نام تجاری خود را به درستی بررسی و آزمایش کردید، می توانید شروع به تنظیم حضور آنلاین خود کنید.
 
بنابراین به آنجا بروید، تمام دامنه‌های مربوطه، صفحات فیس بوک، حساب‌های توییتر و هر چیز دیگری که برای نهایی کردن فرآیند لازم است را ضبط کنید. لوگوی خود را حول نام برند انتخابی خود بسازید و شروع به رشد یک نام تجاری مرتبط و قابل اعتماد کنید که مطابق با ارزش های شما باشد.
چند نکته پایانی…
نام برند شما تنها بخشی از توسعه بلندمدت برند شما خواهد بود. به عنوان مثال اپل را در نظر بگیرید، یکی از قدرتمندترین برندهای جهان که نامش اصلاً هیچ ارتباطی با محصولاتش ندارد.
 
این یک فرآیند بود. گزینه های زیادی برای یافتن نام تجاری مناسب وجود دارد و در نهایت، این به بخش بسیار مهمی از هویت شرکت شما تبدیل خواهد شد.
 
برندها فراتر از نام و لوگو هستند. بنابراین شرکت خود و آنچه را که برای آن ایستاده اید تعریف کنید و آن را با جهان به اشتراک بگذارید.
 
آیا به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید؟ فرآیندی را که برای یافتن نام تجاری مناسب استفاده کردید در نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید.
منبع: https://blog.rebrandly.com/brand-name/
 
  • طراحی سایت طراحی سایت