طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

۸ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
در مقاله قبل عوامل شکست برندهای بزرگ را با هم بررسی کردیم. امروز نیز تعدادی از برندهای بزرگ را که در صنعت شکست خوردند را با هم مرور خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.
آرمکده در زمینه طراحی لوگو شرکتی و طراحی مجدد لوگو سابقه درخشانی دارد. همچنین می توانید به عنوان استخدام طراح لوگو با این آژانس هویت بصری همکاری کنید.
 
اسنپل و Nationwide توجه اشتباهی را به خود جلب می کنند
در تابستان بزرگترین بستنی خوشه ای جهان ، در شهر نیویورک؟ به نظر می رسد تقریباً بسیار عالی است ، و اینطور هم بود. به جای جمع آوری رکورد جهانی گینس و برخی پوشش های هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی ، ترفند تبلیغاتی 2005 اسنپل ، سازنده نوشابه باعث شد تا کیوی و توت فرنگی در میدان یونیون پخش شوند. یک کارگر محلی به نیویورک تایمز گفت: "ما موسیقی پاپ را ندیدیم ،" فقط آب صورتی در خیابان جاری است. "
ترکیبی از یک کامیون تحویل ارتعاشی و دمای بالا ممکن است مرکز مجسمه غول پیکر یخ را ذوب کرده باشد ، که اسنپل مجبور بود آن را با عجله مرتب کند. به جای غول 171.5 تنی ، آنها به ارائه مجسمه های پشتیبان یخ پرداختند ، که منجمد شده بودند اما تقریباً به اندازه یک تلویزیون معمولی بودند.
 
شواهد دیگری که نشان می دهد اگر می خواهید در بزرگترین مرحله شرکت کنید ، بهتر است مطمئن باشید که آن را فرماندهی می کنید ، از Super Bowl 2015 آمده است. این بازی باعث شد نیو انگلند پاتریوتس در مقابل 114 میلیون بیننده از Seattle Seahawks جلو بیاید. در نیمه اول آگهی تبلیغاتی بسیار تیره و تار برای بیمه سراسری در مورد پسری مشاهده شد که هرگز نتوانست نقاط عطف بزرگ زندگی را تجربه کند-زیرا او جوان مرد.
ظاهراً این تبلیغ با استقبال تماشاگران روبرو شده بود ، اما با استفاده از razzmatazz از Super Bowl ، مانند قطعه ای ترسناک وحشتناک به نظر می رسید. هزینه این مکان به تنهایی بیش از 4.5 میلیون دلار است که هزینه زیادی برای طوفان خشمگین توییتر است. در سراسر کشور ادعا شد که از شروع گفتگو خوشحال هستند ، اما سال بعد آنها ضررهای خود را بطور منطقی کاهش دادند و تبلیغات تجاری انجام ندادند.
 
یادگیری: جلب توجه خوب است ، اما اگر آمادگی خوبی نداشته باشید و روحیه خود را درست نخوانید ، در نهایت می توانید بسیار احمق به نظر برسید.
 
پرتقال ها
تروپیکانا پرتقال خود را تغییر نداد ، اما مارک تجاری خود را از طریق Engin Akyurt تغییر داد
غول های نوشیدنی مشتریان وفادار خود را از دست می دهند
تغییر بسته بندی روی یک محصول معمولاً یک حرکت نسبتاً ایمن است - اما شکست نام تجاری به Tropicana به مبلغ 50 میلیون دلار رسید. آب پرتقال شاخص این شرکت همیشه دارای پرتقالی بود که نی در آن بود. این شرکت تصمیم گرفت تا چاشنی خود را عوض کند و در عوض خود آب را نشان دهد ، در یک شیشه شفاف می درخشد ، درپوش بازسازی شده به نظر می رسد مانند یک پرتقال کوچک است و خط بند بر خلوص 100٪ آبمیوه تمرکز می کند.
این تغییر با هدف جذب مصرف کنندگان آگاه به سلامتی انجام شد ، اما مشتریان دریافتند که مارک تجاری جدید ارزان تر به نظر می رسد (چیزی که شاید با این واقعیت که پیام "نوشیدنی درجه یک" این نوشیدنی کمتر قابل مشاهده است ترکیب شده باشد) ، در حالی که بسیاری از آنها با تصویر آن ارتباط احساسی داشتند. پرتقال کاه دار Tropicana با تغییر چندین قسمت از طراحی محصول به طور همزمان ، بازار آنها را بیگانه کرد. فروش 20 درصد کاهش یافت و این شرکت به زودی به آثار هنری اولیه خود بازگشت.
 
مشهورترین خرابی نوشابه از کوکاکولا ناشی شد ، که کوکای نو 1985 آن به یک فاجعه افسانه ای تبدیل شد. کوکا با آگاهی از اینکه سهم بازار خود را از دست می دهند و معتقد بودند که بومرز به سمت نوشیدنی های رژیمی می رود ، تصمیم گرفت مخاطبان Gen X را با کولا شیرین تر جذب کند. نوشیدنی که به کک جدید تبدیل شد برای گروه های متمرکز عملکرد خوبی داشت و کک تصمیم مهمی گرفت: به جای نوشیدن نوشیدنی جدید در کنار کوکاک ، آنها خط تولید رو به رشد خود را ساده کرده و نوشیدنی قدیمی را کنار می گذارند.
 
کوکاکولا جدید
از طریق کوکاکولا
یک کمپین بازاریابی بزرگ از راه اندازی آن حمایت کرد ، با حذف کوکاکوک قدیمی و قوطی ها و بطری های جدید ، با مارک "جدید" و فونت چاق تر. در ابتدا ، علائم خوب بود ، اما نارضایتی در حال افزایش بود ، به ویژه در جنوب آمریکا ، مرکز تاریخی کوکا. کوک یک روانشناس استخدام کرد تا به برخی از تماس های شکایت گوش دهد: آنها گفتند برخی از تماس گیرندگان به نظر می رسد که به تازگی یکی از اعضای خانواده خود را از دست داده اند. با مشکل فروش و افزایش نگرانی های بطری ، پس از 79 روز کوکاکولا شکست را پذیرفت و طعم قدیمی را دوباره وارد کرد. این اقدام در سنای آمریکا مورد استقبال قرار گرفت و تا سال 2002 نیوکول به طور کامل حذف شد.
تجربه کک مشکل تغییر نام تجاری را نشان می دهد که خود را به عنوان "چیز واقعی" می فروشد. هنگامی که سنت را در هم می زنید ، خاطرات افراد از دوران جوانی آنها و داستانهای آنها را که در حال حاضر هستند درهم می زنید.
 
یادگیری: تغییر ناگهانی محصول مورد علاقه یا بسته بندی موجود در آن خطرناک است. افراد آشنا و تغییر جنبه های مختلف یک نام تجاری را برای مخاطبان شما تهدید می کنند ، به ویژه هنگامی که شما توانایی انتخاب محصول مورد علاقه خود را از آنها سلب کنید. نوآوری بهتر است با دقت انجام شود.
نام تجاری شکست می خورد و چگونه می توان از آنها جلوگیری کرد
-
همه این شرکت ها به استراتژی های تجاری خود در آن زمان اعتقاد داشتند و با میلیون ها دلار بودجه از آنها حمایت کردند. آنها با نگاهی دور از ذهن به نظر می رسند ، و درس هایی برای آموختن وجود دارد. برندها فقط باید با دلایلی که کاملاً با آنها درگیر هستند ، باید با لوگوهای موجود با احتیاط رفتار کنند ، باید به آنچه که در آن خوب هستند پایبند باشند و در مورد بدلکاری های جدید احتیاط کنند.
 
ما دوست داریم داستانهای نام تجاری را آنقدر شکست بخوریم که تعداد کمی از آنها در گفتن اغراق شده اند-مثلاً لازانیا مورد تمسخر Colgate هرگز واقعاً وجود نداشت. و بسیاری از شرکت ها ادعا می کنند که چیزی مثبت را از شعله های آتش بیرون کشیده اند: یکی از مدیران کوکاکولا در سال 1999 گفت که New Coke یک "موفقیت" بود زیرا "مارک را احیا کرد و عموم مردم را به کک وصل کرد". این مطالعات موردی باید به شما در ایجاد کمپین های بهتر کمک کند ، اما گاهی اوقات هر نام تجاری شکست می خورد. اگر بازاریابی شما به نقطه مطلوبی نرسید ، می توانید گوش دهید ، بیاموزید و دوباره امتحان کنید.
 
منبع: https://en.99designs.nl/blog/logo-branding/branding-fails/
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
همه با گذشت زمان رشد می کنند و تغییر می کنند ... پس چرا مارک ها نه؟ چه با فروش محصولات جدید و چه به سادگی به روز رسانی یک لوگو ، تغییر نام تجاری یک شرکت را مدرن نگه می دارد و به مشتریان یادآوری می کند که بله ، آنها هنوز در حال فعالیت هستند.
اما تغییر نام تجاری نباید ساده گرفته شود. نه تنها زمان و هزینه لازم است ، اما در صورت از دست ندادن اعتبار شرکت شما در خطر است. بنابراین در زیر آنچه شما باید در مورد تغییر نام تجاری بدانید توضیح می دهیم: این چیست ، چه زمانی درست است و چگونه این کار را در 7 مرحله انجام می دهیم.
خاطرنشان می شود آرمکده علاوه بر طراحی لوگو حرفه ای و ریدیزاین لوگو در زمینه برندینگ و برندسازی نیز فعالیت می کند. شما می توانید برای آگاهی از قواعد طراحی لوگو به مقالات آرمکده مراجعه کنید.
 
تغییر نام تجاری چیست؟
تغییر نام تجاری به سادگی زمانی است که یک شرکت عناصر مارک تجاری خود را بازسازی یا بهبود می بخشد: لوگو ، پالت رنگ ، تایپوگرافی و غیره. ایده این است که اگر شرکتی در حال تغییر است ، و آنها می خواهند مردم از آن مطلع شوند.
شما می توانید هرچقدر که بخواهید تغییر نام دهید ، از تغییر شعار خود گرفته تا تغییر همه چیز از جمله نام شرکت شما. کمک می کند در مورد آن به عنوان سه دسته مختلف فکر کنیم:
تجدید نام تجاری - شما فقط جزئیات جزئی را تغییر می دهید ، مانند مدرن سازی جنبه های فردی لوگوی خود یا تغییر رنگ طیف رنگی خود.
تغییر نام جزئی - شما عناصر خاصی را تغییر می دهید اما برخی دیگر را تغییر نمی دهید ، مانند استفاده از لوگوی جدید که از عناصر ، تم ها و رنگ های لوگوی قدیمی شما استفاده می کند.
تغییر نام تجاری - شما همه چیز را طوری تغییر می دهید که انگار یک شرکت کاملاً متفاوت هستید.
در حالی که تغییر نام تجاری همیشه لازم نیست ، اما اگر با آن پیش بروید ، قربانی نیز در میان است. برای شروع ، تغییر نام تجاری هزینه دارد-از استخدام یک طراح لوگو یکبار گرفته تا تأمین مالی یک کمپین تبلیغاتی چند رسانه ای در سراسر جهان برای ارائه ظاهر جدید شما. این فقط سرمایه گذاری پول نیست ، بلکه زمان و منابع انسانی نیز است.
 
علاوه بر این ، تغییر نام تجاری همیشه این خطر را دارد که برند جدید شما به خوبی مارک قبلی شما عمل نکند. شما می توانید این ریسک را از طریق برنامه ریزی مناسب و پیروی از مراحل زیر کاهش دهید ، اما هیچ چیز غیرقابل اطمینان نیست. به همین دلیل است که یک شرکت فقط باید در زمان مناسب تغییر نام تجاری را در نظر بگیرد.
 
زمان تغییر نام تجاری چه زمانی است؟
چگونه می دانید زمان تغییر نام تجاری است؟ در زیر برخی از پرچم های قرمز رایج وجود دارد که نشان می دهد تغییر نام تجاری ایده خوبی است.
 
شما محصولات/خدمات خود را تغییر می دهید
ما در مورد معرفی یک یا دو محصول جدید یا ارائه کالای اصلی خود در رنگ جدید صحبت نمی کنیم. اگر وارد بازار جدیدی شده اید ، تغییر نام تجاری راه خوبی برای جلب توجه و (معرفی مجدد) خود است
که در مورد قیمت نیز صدق می کند. اگر شرکت شما به دلیل کالاهای گران قیمت و منحصر به فرد خود مشهور است و می خواهید همان محصول را با هزینه کمتری به مشتریان جدیدتر ارائه دهید ، تغییر نام تجاری می تواند انتقال را آسان کند.
 
به همین ترتیب ، اگر از یک ماده یا ماده جدید استفاده می کنید ، یا اگر خدمات خود را به نحوی اصلاح می کنید ، تغییر نام تجاری می تواند توجه مثبت را به این تغییر جلب کند. شاید شما به سراغ محصولات ارگانیک رفته اید و می خواهید خود را به عنوان یک مارک "کاملا طبیعی" تغییر دهید - این نیاز به یک استراتژی نام تجاری جدید دارد.
 
شما در حال گسترش یا چرخاندن به یک مخاطب جدید هستید
مشابه تغییر محصولات یا خدمات خود ، اگر کسب و کار خود را به صورت جمعیتی جدید توسعه دهید یا هدف اصلی خود را به طور کامل تغییر دهید ، باید در استراتژی نام تجاری خود تجدید نظر کنید.
مشتریان مختلف ترجیحات متفاوتی برای نوع مارک هایی که می خواهند با آنها تجارت کنند دارند - اینها همه بخشی از روانشناسی برندسازی است. اگر مشتری مشتری شما در حال تغییر است ، می خواهید عناصر برند خود را متناسب با آنها بهینه کنید.
 
مارک تجاری فعلی شما علامت را از دست می دهد
شاید مارک اصلی شما هرگز آنطور که می خواستید عمل نکرد. شاید شما یکی از اشتباهات رایج در نام تجاری را انجام می دهید. این یک قضاوت نادرست منطقی است - آنچه ما فکر می کنیم مارک ما قبل از راه اندازی باید جهان متفاوتی باشد از آنچه در هنگام افتتاح مغازه لازم است باشد.
 
اگر به کسب و کار شما آسیب می رساند ، مجبور نباشید از طراحی نامناسب برند استفاده کنید. یک تغییر نام تجاری سریع ، حتی فقط یک تغییر نام تجاری جزئی ، می تواند آنچه را که م workثر نیست بدون آسیب رساندن به آنچه که انجام می دهد حل کند.
 
شما می خواهید از شهرت بد فاصله بگیرید
اگر افراد شروع به ارتباط دادن لوگو ، نام تجاری و غیره با اشتباه شرکت می کنند ، بهتر است چیزی جدید و متفاوت به آنها ارائه دهید تا از دلالت های منفی فاصله بگیرند.
 
این یک راه حل کامل نیست - برخی از مشتریان خیلی زود فراموش نمی کنند. و پیاده سازی سیاست های جدید و رفع خطاها به زمان نیاز دارد. با این حال ، اگر اشتباهات خود را پذیرفته اید و سخت تلاش کرده اید تا اشتباهات خود را اصلاح کنید ، تغییر نام تجاری ممکن است به پیشرفت برند شما کمک کند.
 
شما به اندازه کافی از رقبای خود متمایز نیستید
اگر رقبای شما مخاطبان مشابه شما را هدف قرار می دهند ، منطقی است که آنها از استراتژی های تجاری یکسانی استفاده می کنند ، به هر حال ، هر دوی شما هدف نهایی یکسانی دارید. به همین دلیل است که شما اغلب محصولات مشابه با بسته بندی مشابه یا شرکت های مختلف در یک صنعت را با استفاده از رنگ های مشابه می بینید.
 
در شرایطی که تشخیص تفاوت بین شما و رقبای شما دشوار است ، تغییر نام تجاری می تواند چهره جدیدی به شما بدهد که برجسته باشد. حتی می توانید با طراحی چیزی که در کنار آن بهتر به نظر می رسد ، از نام تجاری رقیبتان به نفع خود استفاده کنید.
 
ساختار شرکت شما تغییر کرده است
ادغام ، خرید ، رهبری جدید ، سیاست های جدید ... تغییر نام تجاری یک راه عالی برای اطلاع رسانی به شرکت شما در جهان در جهت جدیدی است.
 
البته ، این همیشه ضروری نیست-اگر خراب نشد ، آن را برطرف نکنید-اما در شرایطی که شخصیت برند از درون به بیرون تغییر می کند ، تغییر نام تجاری می تواند نشان دهنده پیشرفت شرکت شما باشد.
 
زمان همه ما را احمق می کند
فکر کنید از کار دور شده اید زیرا هیچ یک از علائم هشداردهنده دیگر در مورد شما صدق نمی کند. دوباره فکر کن! در برخی مواقع ، هر شرکتی باید تغییر نام دهد ، اگر نه پس از چند سال و پس از چند دهه.
سلیقه ها و سبک های بصری جامعه هرگز تغییر نمی کند. زیبایی شناسی دهه 1970 را در مقابل زیبایی شناسی دهه 1920 در مقابل زیبایی شناسی یونان باستان در نظر بگیرید. ظاهر خاصی با دوره های زمانی خاصی مرتبط است و خیلی زود لوگوی "مدرن" شما قدیمی و قدیمی به نظر می رسد.
 
بهتر است به صورت دوره ای نام تجاری خود را تغییر دهید ، اگرچه فواصل دقیق بستگی به شرکت ، صنعت و مشتریان هدف شما دارد. با این حال ، این بحثی است که شرکت شما باید هر چند سال یکبار انجام دهد ، به خصوص اگر متوجه تغییر روندها شده اید.
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
تک نگاره ها به دلیل استفاده از برندهای مد مانند Louis Vuitton ، Yves Saint Laurent ، Chanel و Gucci در فرهنگ بصری معاصر جایگاه برجسته ای دارند. ترکیب حروف موجود ممکن است ساده به نظر برسد. اما اگر می خواهید طراحی تک نگاری شما حرفه ای به نظر برسد و برای برند شما کار کند ، بینش در این فرایند به شما کمک می کند تا یک راه حل طراحی هویت زیبا ایجاد کنید.
آژانس هویت بصری آرمکده در زمینه طراحی آرم و لوگو فعالیت کرده و سابقه بسیار درخشانی در زمینه طراحی لوگوهای مونوگرام برای برندهای بزرگ و معتبر دارد.
شما می توانید برای استعلام قیمت انواع لوگو با مشاورین آرمکده تماس بگیرید.
 
 
مونوگرام چیست؟
مونوگرام یک فرم واحد است که با ترکیب چند حرف ایجاد می شود.
یک کاراکتر تنها منوگرام نیست و صرفاً به عنوان حروف شناخته می شود. یک ردیف از حروف اول نیز جداگانه نیست. دو یا چند شکل حروف (یا گرافیم) باید با هم جمع شوند تا یک نقوش ایجاد شود.
LA Dodgers یک مثال واضح از یک مونوگرام ارائه می دهد زیرا نوار "L" نوار عرضی "A" را ایجاد می کند. آندر آرمور میله "A" را با کاسه "U." بکشید.
 
چه زمانی مونوگرام ها بهترین کار را می کنند؟
یک جنبه دلپذیر از مونوگرام ها کار مغز شما برای بازکردن آنها و تشخیص هر شکل حروف است. این "لحظه آها" می تواند "لبخند در ذهن" مورد تقاضا را برای همه اشکال ارتباط گرافیکی با بیننده "شوخی" ایجاد کند.
اگر شرکتی دارای نام طولانی است ، استفاده از حروف اول یا برخی از اختصارات دیگر برای لوگوی شما مناسب است. ارکستر سمفونیک لندن کمی مضطرب است بنابراین کوتاه کردن آن به LSO منطقی به نظر می رسد. نکته درخشان در مورد مونوگرام مشهور آنها این است که شبیه یک هادی باتوم است.
بیس بال Major League تعدادی مثال برجسته را نیز ارائه می دهد. نیویورک یانکی ، بدیهی است ، اما نشان کلاه رقبای محلی The Mets و همچنین لس آنجلس داجرز ، کلرادو راکی ​​، سان دیه گو پادرز و سان فرانسیسکو غول پیکر است.
اگر شرکتی کمی کمتر شناخته شده است ، یک مونوگرام به تنهایی ممکن است به عنوان وسیله شناسایی بیش از حد مبهم باشد. اما طراحی یک مونوگرام می تواند جایگزین مفیدی برای ستایش یک علامت کلمه باشد ، به ویژه در فضاهای کوچکتر مانند آواتارهای رسانه های اجتماعی که لوگوی طولانی در آن جا نمی گیرد. Louis Vuitton ، Chanel و Gucci هر کدام از مونوگرام به عنوان وسیله ای جایگزین برای شناسایی علامت کلمه خود استفاده می کنند و مناسب بودن آن را برای محصولات فیزیکی نشان می دهند.
مهمترین موارد استفاده را در نظر بگیرید. لوگو کجا ظاهر می شود؟ این به تعیین اینکه آیا یک مونوگرام یک انتخاب کاربردی است کمک می کند.
 
فرایند طراحی مونوگرام
1. نوشتن خلاصه
هر پروژه طراحی موفق با یک خلاصه روشن شروع می شود. دانستن اهداف قبل از شروع کار به طراح و مشتری کمک می کند تا از این فرایند لذت ببرند و نتایج عالی را ارائه می دهند.
 
اطمینان حاصل کنید که به اختصار به س questionsالات زیر پاسخ داده شده است: کسب و کار چه می کند؟ مشتریان چه کسانی هستند؟ آیا لوگوی موجود یا سایر دارایی های بصری وجود دارد؟ مونوگرام کجا استفاده می شود؟ نام تجاری را چگونه توصیف می کنید؟ سعی می کنید چه احساسی را برانگیخته کنید؟
 
مونوگرام AH
این مونوگرام برای واردکننده مبلمان درجه یک مناسب مشتری است اما برای سرگرمی کودکان چندان خوب عمل نمی کند! طراحی توسط دوسان کلپیچ
2. انتخاب کدام حروف را شامل شود
این نکته آنقدرها هم که به نظر می رسد واضح نیست! نامهای بلند را می توان با استفاده از حروف اول کوتاه کرد. اما شما لزوماً نیازی به ترکیب هر یک ندارید. به عنوان مثال ، "تعمیرات و سرویس اتومبیل های کلاسیک سارا جیمز و ریچارد جونز" احتمالاً نیازی به شامل S.J.R.J.C.C.R.S. ندارد! "J&J Classics" از زبان خارج می شود و یک مونوگرام "JJ" می تواند مکمل ایده آل باشد.
 
همچنین می توانید رویکرد متفاوتی در مورد اختصار داشته باشید. به عنوان مثال ، شرکت معدن و تولید مینه سوتا به عنوان 3M به یک مارک معروف تبدیل شد. خلاق باش.
 
3. ترسیم نقشه
ایده ها از کامپیوتر نمی آیند ایده ها از تخیل شما سرچشمه می گیرند. هرچند وسوسه انگیز است که مستقیماً وارد نرم افزار مورد نظر خود شوید ، همیشه با ترسیم روی کاغذ شروع کنید.
در تحقیقات نیز گم نشوید. مرور بی پایان کار طراحان دیگر. مونوگرام یک خلاصه ساده است. شما در حال ترکیب حروف هستید. بنابراین مداد خود را تیز کنید و شروع به ترسیم کنید.
من همیشه با طرح های کوچک و خشن قبل از اصلاح آنها را شروع می کنم. به سادگی شکل حروف موردنظر را بکشید و تا آنجا که می توانید تغییرات مختلف را در یک زمان مشخص ایجاد کنید. سپس به روشهای مختلف ترکیب آنها فکر کنید.
هنگامی که رویکردهای زیادی روی کاغذ دارید ، ارزیابی کنید که کدامیک را می توانید به عنوان یک راه حل طراحی مناسب برای خلاصه بسازید. سپس طرح های خود را قبل از اسکن یا عکاسی آماده برای دیجیتالی شدن به نسخه های بزرگتر و دقیق تر تبدیل کنید.
 
4. طراحی
اگر هر یک از طرح ها به نسخه نهایی نزدیک است ، می توانید طرح را برای ساخت نسخه بردار وارد نرم افزار طراحی کنید. لوگوها باید به عنوان آثار هنری بردار ایجاد شوند ، زیرا می توان آنها را در هر اندازه بدون افت کیفیت مقیاس بندی کرد.
 
البته طرح روی کاغذ فقط روش نیست. با استفاده از نرم افزار می توان مسیرهای مختلف را بررسی کرد. فونت های موجود را با ویژگی های مناسب برای نام تجاری خود آزمایش کنید. روشهای مختلف ترکیب حروف را در مونوگرام خود امتحان کنید. همپوشانی ، قفل شدن ، پیوستن ، انعکاس دادن. قسمتهایی از نامه را بردارید در حالی که قابل تشخیص است. نسخه های هر نسخه را به صورت تکرار در صفحه هنری خود نگه دارید.
اگر از فونت موجود استفاده کرده اید ، سفارشی سازی به منحصر به فرد بودن مونوگرام شما کمک می کند. راه دیگر این است که با استفاده از ابزار قلم یا با ترکیب اشکال هندسی شکل حروف خود را ایجاد کنید. همچنین می توانید اشکال محصور کننده یا شکوفه هایی را برای متمایزتر ساختن نقاشی یا دستیابی به تعادل اضافه کنید.
 
اگر به دنبال الهام بیشتر هستید ، این لوگوهای تک رنگ خلاقانه را بررسی کنید.
 
5. انتخاب رنگ ها
لوگوها و نمادها همیشه باید در وهله اول به رنگ سیاه روی سفید طراحی شوند قبل از افزودن رنگ. این اطمینان می دهد که طراحی شما در برنامه های مختلف کار می کند.
 
سپس طرح را وارونه کرده و نسخه سفید روی سیاه را ارزیابی کنید. فضاهای منفی در این چیدمان از نظر نوری کوچکتر به نظر می رسند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی بزرگ هستند تا نسبتهای دلپذیر را حفظ کنند و در اندازه های کوچک از بین نروند. بزرگنمایی کنید و بررسی کنید! ممکن است طراحی نیاز به دقت داشته باشد.
گاهی اوقات یک نسخه معکوس جداگانه برای مقابله با تفاوت های نوری هر زمان که رنگهای روشن تر در زمینه تیره تر ظاهر می شود ، ایجاد می شود. این معمولاً ضروری نیست ، اما در صورتی که مونوگرام شما به آن نیاز داشته باشد ، باید در نظر داشته باشید.
 
اگر رنگهای مارک از قبل موجود است ، مطمئن شوید که مونوگرام شما در این پالت به خوبی کار می کند. در غیر این صورت ، یک رنگ مناسب برای مارک انتخاب کنید و پالت خود را در آن طراحی کنید تا طرح خود را به رخ بکشد.
 
طراحی مونوگرام آبجوسازی شیندیک
طراحی لوگوی آبجوسازی Shindig توسط Musique!
6. طراحی مونوگرام خود را آزمایش کنید
این مهم است که اطمینان حاصل شود که هر طرح هویتی در دنیای واقعی کار می کند. مونوگرام باید در رایج ترین موارد استفاده آزمایش شود. ماکت ها می توانند به شما در تجسم محصول نهایی کمک کرده و طرح مونوگرام را در بهترین نور ارائه دهند.
 
ارزیابی طراحی مونوگرام خود
طراح و مشتری از برخی معیارها بهره مند می شوند که می توانید با استفاده از آنها طرح را ارزیابی کنید. این سوالات را با هم بپرسید.
خوانا است؟ اطمینان حاصل کنید که علامت می تواند به وضوح خوانده شود.
آیا مناسب است؟ آیا با طبقه بندی و شخصیت مارک مطابقت دارد؟
آیا ساده است؟ تک نگاریها در درجه اول برای شناسایی وجود دارند. سعی نکنید زیاد کار کنید لوگوهای ساده به احتمال زیاد نمادین می شوند و در طیف وسیعی از برنامه ها بهتر کار می کنند.
متمایز است؟ هرگز کار طراح دیگری را کپی نکنید. اگر از حروف تایپی موجود استفاده کرده اید ، مطمئن شوید که به نوعی اصلاح شده است و یک طرح منحصر به فرد ایجاد می کند.
آیا متعادل است؟ یک طراح مجرب می تواند اطمینان حاصل کند که فرم دارای تناسبات ظریف ، متعادل نوری است و این امر را برای مشتری خود توضیح دهد.
آیا در اندازه های کوچک کار می کند؟ این را با توجه ویژه به پیشخوان ها و فضای منفی بررسی کنید.
نشان تقطیرخانه داونتون
یک مونوگرام "DD" مرکز این نشان دقیق را GOOSEBUMPS اشغال کرده است
آیا مشکلی در ترسیم فنی وجود دارد؟ اطمینان حاصل کنید که خطوط واضح و روان هستند و فایل را در قالب بردار تحویل دهید.
آیا اشکال ناخواسته ایجاد شده است؟ آیا می توانید نامه هایی را بخوانید که قرار نیست آنجا باشد؟ آیا اشکال زشت یا نامناسبی وجود دارد؟
آیا در برنامه های آزمایشی کار می کند؟ برای اطمینان از ماکت ها را مرور کنید.
آیا پاسخ مختصر را می دهد؟ مهمترین سوال از همه! خلاصه را مرور کنید تا مطمئن شوید به راه حل مناسب رسیده اید.
 
برای شروع طراحی مونوگرام خود آماده اید؟
اکنون که تمام مراحل و دانش را در اختیار دارید ، وقت آن است که پروژه طراحی مونوگرام خود را شروع کنید. یک مونوگرام می تواند راه حلی زیبا برای هویت مورد نیاز شما باشد. در فضاهای کوچک کار می کند ، در محصولات فیزیکی عالی به نظر می رسد و دارای کیفیت بی انتها است.
هیچ جایگزینی برای مهارت یک طراح با تجربه وجود ندارد. بنابراین اگر به دنبال طراحی مونوگرام ایده آل برای کسب و کار خود هستید ، پس با طراحان با استعداد ما همکاری کنید تا این امر محقق شود.
 
منبع: https://99designs.com/blog/logo-branding/monogram-design/
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
شما یک ایده عالی دارید ، یک شرکت پررونق هستید یا شاید شما یک برند معتبر هستید که می خواهد پیام شما را به روز کند و با مخاطبان خود ارتباط مجدد برقرار کند ، هر دلیلی که شما داشته باشید ، درست برندسازی شما بر تجارت شما تأثیر مثبت می گذارد. برای کمک به شما در انجام این کار ، ما در این مقاله به 6 اصل کلیدی برای موفقیت برندسازی می پردازیم.
آرمکده علاوه بر برندینگ به عنوان یک شرکت طراحی لوگو نیز شناخته می شود. برای طراحی لوگو و آگاهی از قیمت ساخت لوگو به آدرس سایت این شرکت مراجعه کنید.
 
 
6 اصل برای برندسازی موفق
از خود بپرسید چرا؟
چشم انداز برند
رقابت خود را بررسی کنید و نقطه فروش منحصر به فرد خود را بیابید
شخصیت حساب می شود
زمین کامل
ایجاد دستورالعمل های تجاری
 
1. از خود بپرسید چرا؟
چرا کاری را که انجام می دهید انجام می دهید؟ پاسخ به این س valuesال ارزشها ، هدف و دستورالعمل برند شما را مشخص می کند. و داشتن یک نام تجاری موفق و هدفمند ، پیوند قوی با مخاطبان هدف شما ایجاد می کند.
 
سیمون سینک خالق مفهومی است که او آن را حلقه طلایی می نامد. دایره طلایی با WHY در مرکز شروع می شود ، سپس HOW و در نهایت WHAT در لبه دایره قرار می گیرد. او ما را تشویق می کند که از درون به بیرون فکر کنیم ، از چرا ، سپس چگونه ، سپس چه.
شما می توانید این تمرین را با کشیدن حلقه طلایی و طوفان مغزی خود و پرسیدن این سه سوال کلیدی از خود انجام دهید. با این که چرا شما کاری را که انجام می دهید شروع کنید و به HOW و سپس WHAT بروید.
 
از استفاده فقط از مواد اولیه ارگانیک گرفته تا رفع یک مشکل کوچک اما مهم برای مصرف کنندگان ، داشتن هدف یا اعتقاد بدون شک با مخاطبان شما ارتباط برقرار کرده و آنها را با نام تجاری شما مرتبط می کند.
Innocent یک مثال عالی از شرکتی است که "چرا" خود را بسیار واضح نشان می دهد. آنها از نام شرکت خود گرفته تا شعار "طعم خوب خوب عمل می کند" محصول فوق العاده خود و تعهد خود به انجام کار خوب را نشان می دهند (آنها 10 درصد از سود کسب و کار را به امور خیریه اختصاص می دهند).
 
طراحی بسته بندی چای تشریحی ارگانیک ماتچا
طراحی بسته بندی زیبا برای Matcha Life توسط Mila Katagarova
برندسازی زمانی موفق می شود که هر بخش از کسب و کار شما ارزش شما را نشان دهد. این طرح بسته بندی توسط میلا کاتاگاروا از تصاویر برگها و چشم انداز باز برای ارتباط با ارزش ارگانیک و طبیعی Matcha Life استفاده می کند.
 
 
2. چشم انداز برند
 
هنگامی که دلیل "چرا" خود را پیدا کردید ، وقت آن است که گزاره چشم اندازی را تعیین کنید. این نشان می دهد که می خواهید به چه چیزی برسید. بنابراین ، یک قلم و کاغذ بردارید و برخی از پاسخهای این سوالات مفید را خط خطی کنید:
به این فکر کنید که دوست دارید کسب و کار شما در پنج تا ده سال کجا باشد
بیانیه را بر اساس "چرا" و ارزش های کسب و کار خود بنویسید
اطمینان حاصل کنید که بیانیه شما نشان دهنده تمرکز واضح برای کسب و کار شما است
بیانیه چشم انداز خود را در زمان حال بنویسید
بیانیه خود را به زبان واضح و مختصر تقطیر کنید
اطمینان حاصل کنید که عبارت به راحتی قابل درک است. با دوستان و خانواده بررسی کنید که دید شما روشن است
در اینجا چند نمونه از برخی از مارک های بزرگ آورده شده است:
 
کبوتر: ما معتقدیم زیبایی باید منبع اعتماد باشد و نه اضطراب. به همین دلیل ما اینجا هستیم تا به زنان در همه جا کمک کنیم تا با ظاهر خود رابطه مثبت برقرار کنند و به آنها کمک کنیم عزت نفس خود را بالا ببرند و از پتانسیل کامل خود استفاده کنند.
کوکاکولا: چشم انداز ما این است که مارک ها و انتخاب نوشیدنی هایی را که مردم دوست دارند ، ایجاد کنیم و آنها را در بدن و روح تازه کنیم. و به گونه ای انجام می شود که یک تجارت پایدارتر و آینده مشترک بهتر ایجاد می کند که در زندگی مردم ، جوامع و سیاره ما تغییر ایجاد می کند.
3-رقابت خود را بررسی کنید و نقطه فروش منحصر به فرد خود را بیابید
-
تبلیغ crayola با طراحی کودک از موشک و اختاپوس تک چشم کشتی بارنی دایناسور
Crayola تبلیغ "ایجاد هر چیزی که تصور می شود" را از طریق adsoftheworld.com
از رقابت خود درس بگیرید ، درباره آنها تحقیق کنید و بفهمید که چه چیزی مارک یا شرکت شما را متمایز می کند. نقطه فروش منحصر به فرد شما (USP) ناشی از موقعیت متفاوت خود در برابر رقبا است. به عنوان مثال ، به جای این که فکر کنید قلم های من عالی هستند و جوهر چند ساعت دوام می آورد ، به تصویر بزرگ مانند Crayola فکر کنید و محصول خود را مترادف با خلاقیت کنید. چشم انداز و هدف Crayola آزاد کردن "اگر؟" سوالات در ذهن بچه ها
 
یک چک لیست مفید برای پیدا کردن USP شما:
 
لیستی تهیه کنید که شامل تمام ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد در مورد محصول یا خدمات شما باشد.
رقبای خود را در گوگل جستجو کنید و ویژگی ها و مزایای خود را مقایسه کنید ، سپس می توانید تصویر واضح تری از چیزهای کوچک (یا چیزهای بزرگ) که شما را متمایز می کند ، بدست آورید.
به یک نیاز احساسی فکر کنید که توسط محصول یا خدمات شما برآورده می شود.
از دیدگاه مشتری به آن نگاه کنید و هر آنچه را که به ذهنتان می رسد یادداشت کنید.
جنبه های محصول یا خدمات خود را که رقبای شما نمی توانند از آنها تقلید کنند ، مشخص کنید.
روی هر چیزی که نمی توان به راحتی تکثیر ، تکثیر یا کپی کرد ، تاکید کنید.
به عباراتی درباره محصول یا خدمات منحصر به فرد خود فکر کنید ، آنها را واضح و مختصر نگه دارید.
با استفاده از کلمات مراحل بالا ، به شما کمک می کند تا یک خط تسمه ای ایجاد کنید که USP شما را به راحتی به مشتریان خود منتقل کند.
بند کامل شما باید شامل همه مواردی باشد که می خواهید تا حد امکان با چند کلمه ارتباط برقرار کنید و همه جا از آن استفاده کنید! فقط اطمینان حاصل کنید که از بند خطی خود به طور مداوم در مطالب بازاریابی ، وب سایت ، رسانه های اجتماعی و امضای ایمیل خود و البته روی محصول خود استفاده کنید. این به مخاطبان شما کمک می کند تا با برند شما ارتباط برقرار کنند.
بهترین بندها بیش از چند کلمه هستند ، آنها همچنین تصاویر ، احساسات ، خاطرات ، و سلیقه ها را القا می کنند.
 
در اینجا چند مثال عالی برای جوشاندن آب میوه های خلاقانه خود آورده شده است:
 
KFC "Finger-Lickin 'Good".
رایس کریسپیس "ضربه محکم و ناگهانی ، پاپ و پاپ".
ردبول به شما بال می دهد.
M & M's: "در دهان شما ذوب می شود ، نه در دست شما."
فدرال اکسپرس: "هنگامی که بسته شما کاملاً ، به طور مثبت باید یک شبه به آنجا برسد."
4. شخصیت حساب می شود
ایجاد شخصیت مناسب برای نام تجاری شما به مشتریان آینده کمک می کند تا تصمیم بگیرند که آیا شما مارک مناسب برای آنها هستید. شخصیت باید در سراسر ارتباطات شما از لحن صدا و زبان گرفته تا نوع فونت و رنگ های انتخاب شده منعکس شود. همه اینها بازتاب ارزشهای نام تجاری شما و در نهایت ارزشهای مشتریان احتمالی شما خواهد بود.
 
ایجاد برند متکی بر درک واقعی شخصیت خریدار است. این به تجسم مشتریان هدف شما و اطلاعات جمعیتی آنها مانند سن ، جنسیت ، مکان ، درآمد کمک می کند.
 
برای به دست آوردن تعریف بیشتر برای شخصیت خریدار نام تجاری خود ، می توانید این جزئیات را بررسی کنید:
 
انگیزه ها
اهداف
ترس ها
خواسته ها
اینفلوئنسرها
قرابت برند
همچنین ، در مورد محصول یا شرکت خود فکر کنید و فکر کنید اگر این شخص بود ، آن شخص چه کسی بود؟ فکر کردن به افراد شناخته شده و ویژگی های شخصیتی آنها می تواند مفید باشد. پس از آن شخصیت خریدار و شخصیت برند باید کراس اوورهای قوی داشته باشند.
 
 
5. زمین کامل
بله ، ما با این اصل به لحن صدای شما اشاره می کنیم ، ارتباطات شما با مخاطبان هدف شما باید مستقیماً با آنها صحبت کرده و با آنها ارتباط برقرار کند.
 
اگر مربیان را به مشتری نوجوان می فروشید ، از زبان متفاوتی برای جذب آنها استفاده می کنید تا زمانی که کتانی ارگانیک به هتل های بوتیک می فروشید. به نظر می رسد واضح است اما ضروری است که با مشتریان خود با لحن مناسب صحبت کنید ، در غیر این صورت در یک بازار شلوغ ، صدای نام تجاری شما شنیده نمی شود.
 
راهنمای ما را در مورد صدای نام تجاری بررسی کنید >>
 
6. ایجاد دستورالعمل های برند
-
زمان اصل نهایی فرا رسیده است ، اکنون شما به طور کامل تحقیق کرده اید و پیشنهاد منحصر به فرد خود را طراحی کرده اید ، وقت آن است که دستورالعمل های تجاری را ایجاد کنید. ایجاد دستورالعمل های تجاری به شما کمک می کند تا در تمام ارتباطات خود از بسته بندی تا وب سایت تا امضای ایمیل ، پیگیر و پیگیر باشید. همه اینها باعث ایجاد یک نام تجاری قابل تشخیص می شود
 
بنابراین ، در اینجا دستورالعمل های برند شما باید شامل موارد زیر باشد:
 
لوگوی شرکت و خط بند
پالت رنگ
تایپوگرافی
یک ظاهر طراحی سند
استایل دیجیتالی
پنج مرحله ما را برای ایجاد راهنمای برند بررسی کنید >>
اجرای اصول
-
به خاطر داشته باشید که در مورد "چرا" که کار خود را انجام می دهید عمیقاً تحقیق کنید ، در مورد رقابت خود تحقیق کنید و بر آنها پیروز شوید. همچنین هرگز ارزش درک واقعی مخاطبان و ارتباط با آنها را دست کم نگیرید.
 
اکنون که اصول کلیدی برای موفقیت برندسازی را در اختیار دارید ، هر زمان که نیاز به تجدیدنظر دارید ، به آن مراجعه کرده و مجدداً آن را مرور کنید! شما در راه ایجاد یک نام تجاری موفق و موفق برای محصول یا خدمات خود هستید.
منبع: https://99designs.com/blog/logo-branding/principles-of-successful-branding/
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
 
در مقاله قبل درباره لوگو انتزاعی و معنای آن صحبت کردیم. امروز قصد داریم به انواع لوگو انتزاعی بپردازیم. اگر قصد دیدن نمونه طراحی لوگو انتزاعی را دارید و یا به دنبال یک طراح لوگو حرفه ای هستید، کار را به آرمکده بسپارید. شما می‌توانید قیمت بازسازی لوگو را از مشاورین این شرکت سوال کنید.
 
 
لوگوهای انتزاعی با معنای عمیق تر
همانطور که اشاره کردم ، لوگوهای انتزاعی برای تفسیر باز هستند و اغلب از بیننده التماس می کنند که برای درک معنای عمیق نگاه دوم (یا سوم) را انجام دهد. از استفاده از فضای منفی گرفته تا تکنیک های سایه زنی که چشم را فریب می دهد ، این لوگوها پیچیده ، هوشمندانه هستند و یک چشمک برای مخاطبان هدف شما ارسال می کنند.
فضای منفی یک تکنیک طراحی است که هوشمندانه از فضای سفید درون یک تصویر برای ایجاد یک تصویر کاملاً جدید استفاده می کند. یک نمونه کلاسیک لوگوی Toblerone است که در آن شکل یک خرس در داخل نماد کوه پنهان شده است.
همچنین خانه مارتینی وجود دارد که با فضای منفی بازی می کند و خانه ای در دو لیوان مارتینی ایجاد می کند. این نمونه ای از یک لوگوی انتزاعی قوی با معنای عمیق تر است زیرا عنصر پنهان - خانه - دارای ارتباط مفهومی قوی با خود تجارت است ، که این لوگو را بسیار به یاد ماندنی می کند.
ارکستر سمفونیک لندن یکی دیگر از نمونه های عالی معنای پنهان در طراحی لوگو است. اولین چیزی که به آن توجه می کنید حروف LSO ، مخفف نام آن است ، اما اگر کمی دقیق تر نگاه کنید ، می توانید متوجه یک هادی شوید که باتوم را در دست دارد.
 
لوگوهای هنری خطی
هرکسی که می گوید سادگی نهایت پیچیدگی است ، روی چیزی کار می کرد.
 
همانطور که از نامش پیداست ، هنر خطوط خطوط مستقیم یا منحنی را در یک زمینه ساده قرار می دهد تا یک شی دو بعدی (یا گاهی سه بعدی) را نشان دهد. بیشتر هنرهای خطی معمولاً تک رنگ هستند (این فقط رنگهای یک رنگ واحد هستند).
هنرهای خطی برای به تصویر کشیدن صنایعی مانند فریلنسر ، معماری ، بوتیک ها ، هنرمندان خالکوبی و خطوط مراقبت از پوست مانند فیل مستی بهترین کار را می کند. طراحی ساده برای مخاطبین Millenial و Gen Z ، طراحی ساده یک فیل نشان دهنده فضای تمیز و مینیمالیستی کل مارک است.
 
MK یکی دیگر از لوگوهای انتزاعی هنر خطی است که به خوبی انجام شده است و از آثار خطی انتزاعی برای گرفتن تصویر یک مداد استفاده می کند. (این نیز نمونه ای از لوگوی ترکیبی است ، زیرا معنای عمیق تری را نشان می دهد. در زیر بیشتر در مورد این صحبت خواهم کرد.)
من به ویژه لوگوی جواهرات شب را دوست دارم ، که از آثار خطی انتزاعی برای به تصویر کشیدن یک الماس درخشان استفاده می کند.
 
لوگوهای انتزاعی گویا
همه لوگوهای انتزاعی انتزاعی نیستند. در لوگوهای انتزاعی گویا ، هنوز می توانید اشیاء خاصی را تشخیص دهید. یک لوگوی انتزاعی گویا راهی برای تفسیر اشیاء با دید تازه و خلاقانه است.
 
در این مثالها توجه کنید که چگونه می توانید یک زن را که در حال انجام یوگا ، خرس ، پری دریایی و لانه پرندگان است به وضوح تشخیص دهید.
 
بیایید نگاهی عمیق تر به لوگوی Starbucks بیندازیم. این پری دریایی با طراحی پیچیده ، منعکس کننده شخصیت دریایی استارباکس بود که پس از آن نامگذاری شد. اما ، دوشیزگی تاج خورده در شبکه ای از خطوط کشیده شده است که تاج و دو دم پری دریایی را نیز تشکیل می دهد. این تصویر انتزاعی آنقدر خوب کار کرده است که اکنون مترادف قهوه است.
 
ترکیب آرم های انتزاعی
آیا نمی توانید بین یک لوگوی انتزاعی متقارن یا هندسی تصمیم بگیرید؟ چرا برای خود لوگو دریافت نمی کنید که بتواند هر دو را انجام دهد!
در نظر گرفتن چندین تکنیک طراحی انتزاعی برای ایجاد یک لوگو که شخصیت و پیام تجاری شما را کاملاً نشان دهد.
به عنوان مثال ، لوگوی Balance را در نظر بگیرید. این نماد از نظر ظاهری شبیه چیدن سنگ است - عمل معنوی متعادل کردن سنگ ها ، که نماد صبر و تعادل است. این طراحی گویا در محل کار است ، ایجاد یک لوگو با تأثیر بصری.
اما ، معنای عمیق تری نیز دارد؛ کمی نزدیکتر نگاه کنید و می توانید طرح کلی فردی را مشاهده کنید که با پاهای صاف نشسته است و گویی در حال مدیتیشن مسالمت آمیز است.
لوگوی مارتا ترکیبی از خطوط پویا و انتزاعی است. این نماد به جای یک شیء واقعی و واقعی ، احساس آرامش و آرامش را به تصویر می کشد.
و ، بسته به نحوه استفاده صاحب مشاغل از لوگو به اندازه کافی انعطاف پذیر است. اگر مارتا می خواهد خط جدیدی از یوگا را برای زنان باردار راه اندازی کند ، خود نماد می تواند روی لباس ظاهر شود.
یک لوگوی انتزاعی خوب این است که تقریباً برای هر صنعتی قابل استفاده است. فقط به BMW و Unilever نگاه کنید! لوگوی بی ام و دارای طراحی انتزاعی متقارن و هندسی است و لوگوی یونیلور از اشکال هندسی تشکیل شده است که معنای عمیق تری دارند.
 
مزایای طراحی لوگو انتزاعی
ایجاد یک لوگوی انتزاعی باورنکردنی به هیچ وجه آسان نیست. برای ایجاد یک لوگوی خوب ، باید تعداد زیادی جعبه را بررسی کنید. اما ، کار سخت طراحی لوگوی عالی با مزایایی که به دست می آورید نتیجه می دهد.
بنابراین ، اگر به فکر طراحی یک لوگو هستید ، دلایل متعددی وجود دارد که باید طراحی لوگو انتزاعی را در نظر بگیرید.
منحصر به فرد - یک لوگوی انتزاعی اجازه آزادی خلاقانه را می دهد. به معنای واقعی کلمه هیچ محدودیتی برای هنر انتزاعی وجود ندارد ، بنابراین لوگوی شما می تواند ایده ها ، شخصیت و ارزشهای منحصر به فردی را که کسب و کار شما در بر دارد ، به تصویر بکشد.
به یاد ماندنی - این سطح خلاقیت به کسب و کار شما اجازه می دهد جایی را در بازار یکنواخت پر از تصاویر و کلمات پر سر و صدا مشخص کند. یک لوگوی انتزاعی ، طبق تعریف ، تازه ، جالب و مطمئناً توجه مردم را به خود جلب می کند.
همه کاره - لوگوهای انتزاعی بی نظیر هستند که همه کاره و چشم انداز تازه ای را به بازار می آورند. به علاوه ، مهم نیست که کسب و کار شما در چه مسیری حرکت می کند ، یک لوگوی انتزاعی همچنان مرتبط خواهد بود.
مقیاس پذیر - مزیت دیگر لوگوهای انتزاعی این است که می توانند به هر نسبت مورد نیاز استفاده شوند. اگر به چیزی به اندازه یک دکمه یا به اندازه یک بیلبورد نیاز دارید ، یک لوگوی انتزاعی می تواند به اندازه تغییر کند.
ایجاد آسان - اشتباه نکنید ، طراحی لوگو لزوما آسان نیست. اما ایجاد یک لوگوی انتزاعی می تواند ساده باشد زیرا هیچ قانونی وجود ندارد - فقط تخیل شماست.
 
جمع بندی
گاهی اوقات یک لوگوی سنتی برای پیام خاصی که می خواهید لوگوی شما به آن برسد ، کار نمی کند. لوگوهای انتزاعی یک گزینه عالی برای مشاغلی است که می خواهند منحصر به فرد بودن نام تجاری خود را اعلام کرده و مخاطبان خود را به شیوه ای سرگرم کننده جذب کنند.
نکته این است ، زیرا هنگام ایجاد یک لوگوی انتزاعی گزینه های شما نامحدود هستند ، ممکن است در شروع کار با مشکل مواجه شوید. اینجاست که سازنده لوگوی ما می تواند به شما کمک کند تا لوگوی انتزاعی خود را بسازید.
 
منبع: https://www.tailorbrands.com/blog/abstract-logo-inspiration
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
چه در تلفن های ما ، چه در کتاب ها و چه در وب سایت ها ، ما دائماً کلمات نوشته شده را هضم می کنیم. از جزوات آموزشی گرفته تا مغازه ها ، نوع در اطراف ما وجود دارد. ما اغلب بر قدرت کلمه نوشتاری تأمل می کنیم ، اما به ندرت نقش طراح را در تقلید از لحن کلمه یا جمله در نظر می گیریم.
در پشت صحنه ، یک طراح وقت گذاشته است تا رابطه بین ظاهر متن و آنچه متن می گوید را در نظر بگیرد. در واقع ، خلق و خو ، جو و احساسات مختلف را می توان به سادگی از طریق انتخاب نوع بیان کرد. اما در واقع تایپوگرافی چیست - و چرا اینقدر حیاتی است؟
آرمکده در زمینه طراحی لوگو شرکتی فعالیت می‌کند. شما می توانید برای آگاهی از نکات طراحی لوگو و یا استخدام طراح لوگو به سایت این شرکت مراجعه کنید.
 
در این مقاله ، ما همه چیز را که باید در مورد تایپوگرافی بدانید ، برمی داریم. ما با تعریف تایپوگرافی ، شامل تاریخ مختصری از ریشه های آن شروع می کنیم. سپس به مزایای تایپوگرافی خوب و تأثیر آن بر کاربران شما می پردازیم. در نهایت ، ما عناصر مختلفی را که شامل تایپوگرافی هستند ، و معنی همه آنها را بررسی خواهیم کرد.
 
در اینجا آنچه را پوشش خواهیم داد:
تایپوگرافی چیست؟
چرا تایپوگرافی مهم است؟
عناصر مختلف تایپوگرافی
نحوه انتخاب حروف صحیح برای وب سایت خود
نتیجه
 
1. تایپوگرافی چیست؟
بیایید با اصول اولیه شروع کنیم: در واقع تایپوگرافی چیست؟ در اصل ، تایپوگرافی هنر چیدمان حروف و متن به گونه ای است که نسخه را خوانا ، واضح و از نظر بصری برای خواننده جذاب کند. تایپوگرافی شامل سبک ، ظاهر و ساختار فونت است که هدف آن برانگیختن احساسات خاص و انتقال پیام های خاص است. به طور خلاصه ، تایپوگرافی چیزی است که متن را زنده می کند.
در ویدئوی زیر ، مربی طراحی CareerFoundry UL ، دلیل اهمیت تایپوگرافی - و تفاوت آن برای کاربران شما را برطرف می کند.
قدمت تایپوگرافی را می توان به قرن یازدهم ، در طول نوآوری در نوع متحرک ، باز کرد. قبل از عصر دیجیتال ، تایپوگرافی یک هنر تخصصی مرتبط با کتاب و مجلات و در نهایت آثار عمومی بود. اولین نمونه تایپوگرافی را می توان در انجیل گوتنبرگ مشاهده کرد ، که انقلاب تایپوگرافی را در غرب آغاز کرد. واقعیت جالب: سبک مورد استفاده در کتاب مقدس گوتنبرگ اکنون با نام Textura شناخته می شود و امروزه آن را در منوی کشویی فونت در برنامه های اصلی دسکتاپ خواهید یافت!
 
سریع به روزهای مدرن بروید ، جایی که تایپوگرافی بیشتر با دنیای دیجیتال و چاپ همراه است. با پیدایش اینترنت ، انفجاری خلاقانه در هنر تایپوگرافی بوجود آمد. ناگهان طراحان وب فراوانی از فونت ها و گزینه های تایپ در اختیار داشتند که باعث می شد تایپوگرافی از نظر بصری متنوع تر از قبل شود.
 
2. چرا تایپوگرافی مهم است؟
تایپوگرافی بسیار فراتر از انتخاب فونت های زیبا است: این جزء حیاتی در طراحی رابط کاربر است. تایپوگرافی خوب یک سلسله مراتب بصری قوی ایجاد می کند ، یک تعادل گرافیکی در وب سایت ایجاد می کند و تن کلی محصول را تعیین می کند. تایپوگرافی باید کاربران شما را راهنمایی و آگاه سازد ، خوانایی و دسترسی را بهینه کرده و تجربه کاربری عالی را تضمین کند.
بیایید کمی عمیق تر بررسی کنیم که چرا تایپوگرافی اینقدر مهم است.
 
تایپوگرافی به رسمیت شناخته شدن نام تجاری است
تایپوگرافی خوب نه تنها شخصیت وب سایت را ارتقا می دهد ، بلکه کاربران شما به طور ناخواسته شروع به مرتبط کردن حروف تایپ شده در سایت شما با نام تجاری شما می کنند. تایپوگرافی منحصر به فرد و سازگار به شما کمک می کند تا یک کاربر قوی پیدا کنید ، با کاربران خود اعتماد کنید و به پیشبرد نام تجاری خود کمک کنید.
 
تایپوگرافی بر تصمیم گیری تأثیر می گذارد
تایپوگرافی تأثیر عمیقی بر نحوه هضم و درک کاربران از اطلاعات منتقل شده توسط متن دارد. نوع چشم نواز بسیار قانع کننده تر از فونت های ضعیف است که پیام متن را تقویت نمی کند.
 
تایپوگرافی توجه خوانندگان را به خود جلب می کند
تایپوگرافی خوب می تواند تفاوت بین شخصی باشد که یک دقیقه یا نیم ساعت در وب سایت شما بماند. مهم این است که وب سایت شما از نظر بصری تحریک کننده و به یاد ماندنی باشد و تایپوگرافی نقش مهمی در این فرایند ایفا می کند.
 
3. عناصر مختلف تایپوگرافی
برای شروع تایپوگرافی ، ابتدا باید با هشت عنصر اصلی طراحی تایپی آشنا شوید.
 
فونت ها و حروف تایپ
در مورد تفاوت بین نوع حروف و فونت ها سردرگمی وجود دارد ، بسیاری از آنها این دو را مترادف تلقی می کنند. حروف تایپ یک سبک طراحی است که شامل تعداد زیادی از شخصیت ها در اندازه ها و وزن های مختلف است ، در حالی که یک فونت یک نمایش گرافیکی از شخصیت متن است. به بیان ساده تر ، یک نوع حروف خانواده ای از فونت های مرتبط است ، در حالی که فونت ها به وزن ها ، عرض ها و سبک هایی که یک حروف تایپ را تشکیل می دهند اشاره می کنند.
سه نوع اصلی حروف تایپ وجود دارد: serif ، sans-serif و تزئینی. برای حفظ رابط کاربری ساده و ساده ، یک طراح خوب هرگز بیش از سه فونت استفاده نمی کند - و فونت های تزئینی را به حداقل می رساند. اکثر طراحان UI فونت های serif را با فونت های sans-serif جفت می کنند ، مانند قرار دادن متن اصلی در یک فونت serif و قرار دادن عنوان شما در یک فونت sans-serif یا برعکس.
تضاد
مانند سلسله مراتب ، کنتراست به انتقال ایده ها یا پیام هایی که می خواهید بر خوانندگان خود تأکید کنید کمک می کند. صرف مدتی روی کنتراست ، متن شما را جالب ، معنی دار و جلب توجه می کند. اکثر طراحان با بازی در انواع مختلف حروف ، رنگ ها ، سبک ها و اندازه ها برای ایجاد تأثیر و شکسته شدن صفحه ، تضاد ایجاد می کنند.
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
در مقاله قبل درباره راهکارهای طراحی فونت دلخواه صحبت کردیم و امروز به 7 راهکار باقیمانده خواهیم پرداخت. چنانچه قصد ریدیزاین لوگوی برند خود را دارید و یا تمایل دارید نمونه کار لوگو های آرمکده را ببینید و به این شرکت سفارش طراحی لوگو بدهید در ادامه با ما همراه باشید.
 
10. برخی از کلمات را آزمایش کنید
همانطور که از متیو کارتر طراح تایپ نقل می شود: "نوع یک گروه زیبا از حروف است ، نه یک گروه از حروف زیبا". با در نظر گرفتن این موضوع ، سعی کنید تا حد امکان طرح خود را از سطح خط و پاراگراف شروع کنید.
 
یک سند ساده InDesign CC ایجاد کنید (نحوه بارگیری InDesign را در اینجا بیاموزید) ، با فریم های متنی و چند کلمه را در آنها بچسبانید. برای مقایسه ، هر قاب متن را در اندازه فونت متفاوتی قرار می دهم (اندازه ها بستگی به نوع حروف شما دارد). در نهایت ، نوع حروف خود را صادر کرده و در سند خود انتخاب کنید تا در عمل مشاهده شود.
در حالی که هنوز در مراحل اولیه طراحی خود هستید ، قبل از تعیین فاصله ، می توانید از ابزار کرنینگ داخلی InDesign برای فضاسازی نوری حروف خود ، شاید با کمی ردیابی اضافی ، برای تأثیر سریع و کثیف استفاده کنید. وقتی صحبت از انجام صحیح کار می شود ، به نکات متخصص در مورد نوع کرنینگ توجه کنید.
 
هنگامی که خوشحال شدید ، نوع حروف خود را صادر کرده و در سند خود انتخاب کنید تا در عمل مشاهده شود.
 
11. سایر حروف حروف را مطالعه کنید
برای ایجاد یک نوع حروف معتبر ، باید نمونه های خوب دیگری را مطالعه کنید. نگاه کردن به آنها به شیوه ای انتقادی ، از منظر زمینه ای یا تاریخی ، به شما کمک می کند تا بفهمید که چرا برخی از انتخاب های طراحی در اینها و نوع حروف شما تأثیر خاصی دارند.
 
نگاه کنید که چگونه سیستم اشکال به طور پیوسته با هم کار می کند در حالی که هویت را جعل می کند. مقاله ما با 5 روش که نوع می تواند مارک ها را تعریف کند شروع به بازکردن اثرات مختلف ویژگی های خاص می کند.
 
توصیه ای که به من شد این است که به هر دو نوع حروف که به سبک شما شبیه هستند و انواع حروف که به طور کلی نمونه های خوبی هستند ، نگاه کنید.
 
12. آن را کاهش دهید
این مهم است که نوع حروف خود را در اندازه های مختلف در سند آزمایش خود مرور کنید. بسته به مختصر شما ، خوانایی ممکن است در اندازه های کوچکتر بسیار مهم باشد ، یا ممکن است نگران نحوه خواندن متن صفحه نمایش خود از راه دور باشید.
 
تبلیغات
 
تغییر مقیاس می تواند مشکل ساز باشد. نگاه کردن به نحوه رفتار اشکال در اندازه های مختلف و یادگیری تصمیمات طراحی بر آنها ، تمرین می خواهد.
 
13. روی کاغذ بیاورید
چاپ پیشرفت خود و مشاهده آن دور از محدوده پیکسل ها و نور پس زمینه به شما کمک می کند تا آن را از منظر دیگری مشاهده کنید. به نظر من ، هنگام چاپ و چسباندن به دیوار ، تشخیص مسائل با شخصیت های بد شکل ، ریتم شمارنده ها ، تعدیل ضربات و غیره بسیار ساده تر به نظر می رسد.
 
همچنین ایجاد یادداشت و طرح برای تنظیم آسان تر است. یکی دیگر از مزایای چاپ این است که هنگام انجام هزاران تنظیم کوچک در یک دوره توسعه طولانی ، چاپ می تواند به شما در ردیابی پیشرفت شما کمک کند تا بتوانید میزان پیشرفت خود را ببینید.
 
14. کاراکترهای ویژه را اضافه کنید
نوع حروف شما ممکن است شامل مجموعه ای محدود از کاراکترها باشد زیرا برای یک پروژه خاص ، استفاده شخصی یا طراحی بسیار تزئینی است. اما اگر هدف شما این است که توسط طراحان دیگر ، برای پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد ، پس باید انعطاف پذیر بوده و دارای مجموعه ای گسترده از شخصیت ها باشد. این به طور کلی شامل حروف کوچک ، علائم دیاکریتیک (لهجه ها) ، انتخاب اعداد ، پیوندها و موارد دیگر است.
15. سبکها ، وزنها و عرضهای مختلف را کاوش کنید
هنگامی که یک طراح در حال انتخاب نوع خاصی از حروف است ، احتمالاً به طیف وسیعی از گزینه ها برای طراحی نیاز دارد. آیا نوع حروف شما دارای یک کج راست است ، نه فقط یک رومی کج؟ آیا نوع حروف شما مناسب نسخه فشرده است؟ این به موارد مختصر و مورد استفاده شما برای نوع حروف باز می گردد.
 
16. استفاده جهانی را در نظر بگیرید
بنابراین شما چیزی را ایجاد کرده اید که به آن افتخار می کنید. آیا با حروف لاتین شروع کردید؟ در مورد 250 میلیون خواننده خط سیریلیک در شرق اروپا و آسیای مرکزی چطور؟ یا 220 میلیون خواننده دواناگاری در هند و نپال؟
 
بازار رو به رشدی برای انواع حروف غیر لاتین وجود دارد و برخی از اسکریپت ها به طرز وحشتناکی مورد استفاده قرار نمی گیرند. یک س commonال متداول که من نیز از خود پرسیدم این است: آیا یک فرد غیر گوینده می تواند یک خط خوب برای زبانی که نمی خواند طراحی کند؟ پاسخ قاطعانه بله است.
 
این امر نیازمند تحقیقات زیادی ، یادگیری تاریخ و فرهنگ فیلمنامه ، ملاقات با زبان مادری و بررسی نمونه های تاریخی است ، اما تعداد زیادی از حروف چاپی عالی در طول تاریخ به این شکل طراحی شده اند. برای مشاهده چند مثال ، فونت های چند زبانه برتر ما را مشاهده کنید.
 
17. آن را آزمایش کنید
هنگامی که چیزی را که از آن راضی هستید تهیه کرده اید ، می خواهید نحوه عملکرد آن را در طیف وسیعی از وظایف متناسب با خلاصه اصلی مشاهده کنید. سعی کنید از فونت خود در برخی از پروژه های طراحی قبلی ، جایگزین حروف اصلی استفاده کنید.
منبع: https://www.creativebloq.com/typography/design-your-own-typeface-8133919
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
در مورد طراحی قلم به طور گسترده نوشته شده است ، اما اگر می خواهید حروف تایپی خود را بسازید از کجا شروع می کنید؟ طراحان و تصویرگران تازه وارد این رشته باید به کاربردهای طراحی فونت ، از جمله نرم افزار مورد نیاز و همچنین عناصری که باید در نظر گرفته شوند ، پی ببرند.
برای اطمینان از شروع صحیح طراحی فونت و نوع ، ارزش ثبت نام در یک دوره طراحی کوتاه مدت ، چه در منطقه محلی و چه آنلاین را دارید. اما اگر این امکان پذیر نیست ، این نکات باید به شما کمک کند تا طراحی فونت خود را شروع کنید.
در این پست ، ما مراحل لازم را برای طراحی کامل فونت دنبال می کنیم. اگر احساس می کنید انگیزه بیشتری برای تقویت مهارت های خود دارید ، می توانید مجموعه ای از آموزش های تایپوگرافی ما را بررسی کنید. و اگر وقت ندارید فونت خود را بسازید ، مجموعه ای از بهترین فونت های رایگان و برترین فونت های حرفه ای را بررسی کنید. برای سفارش آرم و طراحی آرم و آگاهی از قیمت انواع لوگو به آرمکده مراجعه کنید.
 
01. یک خلاصه طراحی کنید
طراحی حروف می تواند یک سفر طولانی باشد ، بنابراین داشتن دید واضح از هدف ، محتاطانه است. شما ممکن است با چیزی که کاملاً خود را بیان می کند شروع کنید. با این حال ، روش معمول در طراحی فونت این است که در پاسخ به یک مختصر یک حروف تایپ ایجاد کنید.
تدوین خلاصه شخصی شما به ناچار مستلزم تحقیق و تأمل است. چگونه از آن استفاده می شود: آیا فقط برای یک پروژه خاص یا استفاده شخصی است؟ آیا مشکلی وجود دارد که ممکن است حل کنید؟ چگونه ممکن است حروف چاپی شما در کنار طرح های مشابه در یک منظره جا بیفتد؟ چه چیزی آن را منحصر به فرد می کند؟
 
گزینه ها گسترده هستند. به عنوان مثال ، مخصوصاً برای متون دانشگاهی ، حروف تایپی ایجاد شده است تا سیستم های شماره بهتر اسناد مهندسی یا به صورت یکجا برای نامه های عمومی ارائه شود. تنها وقتی می دانید که نوع حروف شما در واقع برای چه مواردی استفاده می شود ، می توانید واقعاً شروع به طراحی کنید.
 
02. انتخابهای اساسی انجام دهید
تعدادی انتخاب وجود دارد که باید زودتر انجام دهید. آیا این یک نوع حروف سریف یا sans-serif خواهد بود؟ آیا بر اساس ابزار نوشتاری خواهد بود یا هندسی تر؟ آیا طرح شما به صورت متنی ، راحت در اندازه های کوچک و مناسب برای اسناد طولانی است. یا این یک صفحه نمایش با سبک تخیل است که در اندازه بزرگتر بهتر کار می کند؟
طراحی حروف بدون sans-serif می تواند برای مبتدیان چالش برانگیزتر باشد ، زیرا ویژگی هایی که این نوع حروف را با هویت خود ارائه می دهند بسیار ظریف تر هستند.
اگر طراح نوع پیشرفته تری هستید ، ممکن است بخواهید دنیای فونت های متغیر را کاوش کنید. همانطور که از نام آن مشخص است ، فونت های متغیر به طراحان نوع اجازه می دهد تا حروف خود را شخصی سازی کنند ، در واقع یک فونت را قادر می سازد مانند چندین فونت عمل کند. برای راهنمایی بیشتر در مورد نحوه ایجاد آنها ، 4 مرحله ما را در استفاده از فونت های متغیر بررسی کنید.
 
03. از ابتدا شروع کنید
ممکن است تصمیم بگیرید که با دیجیتالی کردن دست خط خود شروع کنید. این می تواند یک تمرین تمرینی مفید باشد ، اما چون دست خط بسیار فردی است.
شما باید از طرح بندی خود بر اساس طرح حروف تایپی موجود ، اجتناب کنید. "Helvetica with wing" قرار نیست نوع حروف بهتری تولید کند یا به شما در توسعه مهارت های خود به عنوان طراح نوع کمک کند. این باید بدون گفتن باشد ، اما به من گفته می شود که حروف تایپی مانند این به طور مرتب به ریخته گری ها ارسال می شود (بدون موفقیت).
 
04. از دستان خود استفاده کنید
حتی اگر شما یک استاد منحنی Bézier هستید ، من در درجه اول از تعریف شکل حروف شما به صورت دستی دفاع می کنم. بیان اشکال خاص از طریق رایانه هنگام ایجاد طرح می تواند ناخوشایند و وقت گیر باشد.
سعی کنید قبل از اصلاح دیجیتالی برای چند کاراکتر اول اشکال برازنده ای روی کاغذ ایجاد کنید. سپس می توانید با مطابقت ویژگی های کلیدی ، مانند انتهای پایانه و عرض ضربه ، بر روی صفحه کاراکترهای بیشتری ایجاد کنید.
 
توجه داشته باشید که دست به طور طبیعی منحنی های صاف و دقیق تری را در یک قوس مقعر که توسط بازو و مچ حرکت می کند ترسیم می کند. برای استفاده از این مزایا ، کاغذ خود را بچرخانید نه اینکه موقعیت خود را تنظیم کنید یا در برابر این نقطه محوری نقاشی کنید.
 
05. با "کاراکترهای کنترل" شروع کنید
طراحی شخصیت های خاص در ابتدا می تواند به تنظیم سبک حروف شما و هماهنگی سایر شخصیت ها کمک کند. اینها اغلب "شخصیت های کنترل" نامیده می شوند. در حروف کوچک لاتین آنها 'n' و o هستند ، و در حروف بزرگ ، 'H' و 'O' اغلب استفاده می شود.
در دوره ای که من شرکت کردم ، ما به طور پیوسته به این موارد افزودیم ، کلمه "چسبندگی" را که برای آزمایش نسبتهای اصلی نوع مورد استفاده قرار می گیرد ، ساختیم (هرچند در ابتدا ، "رعایت" ترک "" های پیچیده برای بعدا بود).
 
06. به رایانه خود بروید
روش های مختلفی برای رساندن نقشه های خود به رایانه وجود دارد. برخی از افراد از برنامه های ردیابی حمایت می کنند ، اما من ترجیح می دهم نقاشی هایم را به صورت دستی ردیابی کنم زیرا می خواهم کنترل کاملی بر روی نقاطی که در منحنی های من قرار دارد ، داشته باشم.
اکثر نرم افزارها برای کارکرد موثر نیاز به یک نقاشی دقیق دارند ، بنابراین وقتی از شخصیت ترسیم شده راضی هستید ، سعی کنید آن را با یک قلم نوک تیز (برای به دست آوردن لبه شکل) ترسیم کنید و سپس شکل را با نشانگر پر کنید.
سپس می توانید با دوربین گوشی خود یک عکس فوری بگیرید (در صورت نیاز به ارتقاء ، بهترین پست دوربین تلفن های ما را ببینید) و آن را به رایانه خود ارسال کنید.
 
07. نرم افزار خود را انتخاب کنید
مانند خودم ، بسیاری از طراحان از زمینه طراحی گرافیکی به طور طبیعی برای Adobe Illustrator انتخاب می کنند تا نوع خود را شروع کند. برای ترسیم شکل حروف و آزمایش ، این خوب است.
 
با این حال ، به زودی آشکار می شود که این ابزار به سادگی ابزار مناسبی برای ایجاد یک نوع حروف نیست. از همان ابتدا از کار در محیطی که شما را به فکر فاصله بین حروف و ایجاد کلمات می اندازد ، سود خواهید برد.
بسته به ترجیح شخصی گزینه های مختلفی وجود دارد ، اما FontLab Studio ، Glyphs و Robofont همه نرم افزارهای مبتنی بر نوع رایج در بین جامعه طراحی هستند.
برنامه ها ارزان نیستند ، اما Glyphs دارای نسخه "Mini" در Mac App Store است ، با برخی از قابلیت هایی که بعید است از دست بدهند. هر دو نسخه نیز یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه ارائه می دهند. مزیت آشکار دیگر این بسته ها این است که می توانید کارهای در حال پیشرفت خود را به عنوان یک فونت صادر کنید.
 
08. چند حرف بکشید
من از Glyphs استفاده می کردم. رابط کاربری خوب است و فیلم های مفید آنلاین وجود دارد ، اما مانند هر نرم افزاری ، آشنایی با آن کمی زمان می برد.
هنگامی که تصویر خود را وارد کردید ، رابط طراحی تقریباً نزدیک Illustrator CC است ، اما من کنترل نقاط منحنی Bézier و دسته ها را در Glyphs بسیار دقیق تر یافتم. برای کنترل بیشتر طراحی فونت خود ، در صورت امکان ، نقاط خود را در انتهای منحنی های شکل حروف (بالا ، پایین ، چپ ، راست) قرار دهید.
09. به حالت نمایش متن بروید
هنگامی که چند حرف کشیده اید ، می توانید با استفاده از حالت نمای متن ، کلمات را تایپ کنید. یکی از مزیت های اصلی Glyphs این است که می توانید اشکال خود را در نمای متنی یکسان ویرایش کنید تا شروع به هماهنگ سازی کاراکترها در کلمات کنید.
سپس می توانید تنظیمات مربوط به فاصله حروف را شروع کنید ، به ریتم شمارنده ها نگاه کنید و نسبتهای کلی را مانند ارتفاع x ، وزن و عرض حروف تایپ خود اصلاح کنید (اگر به طراوت نیاز دارید ، نگاهی بیندازید. در فرهنگ لغت قوانین و اصطلاحات تایپوگرافی ما).
 
منبع: https://www.creativebloq.com/typography/design-your-own-typeface-8133919
  • طراحی سایت طراحی سایت