طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

۶ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
وقتی به لوگوها فکر می کنیم، اغلب شرکت های بزرگ و برندهای بزرگ را تصور می کنیم. اما لوگوها برای فریلنسرهایی مانند شما نیز به همان اندازه مهم هستند.
 
لوگو یک مرجع بصری است که مشتریان بالقوه را دعوت می کند تا پیشنهادات شما را بررسی کنند و این یک گام مهم برای رشد کسب و کار شما است.
 
چه در زمینه فناوری، طراحی گرافیک، مشاوره یا دفترداری فعالیت کنید، به لوگویی نیاز دارید که با مخاطبان هدف شما صحبت کند. به عنوان چهره کسب و کار شما، لوگوی شما نقطه مرجع برای همه چیزهایی است که کسب و کار فریلنسری شما ارائه می دهد.
 
طراحی لوگو برای کسب و کار آزاد شما می تواند تاثیر زیادی در رشد و موفقیت شما داشته باشد. در این پست، نکات و اصول طراحی لوگو مناسب فریلنسرها را پوشش خواهیم داد تا بتوانید ساختن لوگوی خود را شروع کنید!
 
نکات طراحی لوگوی مناسب فریلنسر
در حالی که در مورد طراحی لوگوی فریلنسر فهرستی از قوانین وجود ندارد، بهترین روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید برای اطمینان از طراحی عالی از آنها پیروی کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی لوگو شرکتی اینجا کلیک کنید.
 
در اینجا 5 نکته طراحی لوگوی فریلنسر وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید:
 
1. لمس شخصی
به عنوان یک فریلنسر، باید محصولات یا خدمات خود را از رقبای موجود در بازار متمایز کنید. برای انجام این کار، باید مقداری شخصیت در لوگوی خود بپاشید.
 
با افزودن خطی از لمس شخصی شما به طرح، لوگوی شما ویژگی های منحصر به فرد شما را به نمایش می گذارد و ارتباطی فوری با مخاطبان هدف شما ایجاد می کند.
 
مردم به طور خودکار به اصالت پاسخ می دهند، که به نوبه خود وفاداری قوی مصرف کننده و جامعه ای را ایجاد می کند که در آن می توانید خدمات فریلنسینگ خود را تبلیغ کنید.
 
گنجاندن نام خود در لوگوی خود یک راه عالی و ساده برای افزودن یک لمس شخصی است. می توانید نام خود را با یک آرم به سبک امضا (به والت دیزنی فکر کنید)، علامت کلمه (FedEx) یا حروف اول (BMW) اضافه کنید.
 
همچنین می‌توانید فونت‌های سبک امضا را آزمایش کنید تا طراحی لوگوی خود را ارتقا دهید. ممکن است بخواهید حروفی را که با دست طراحی شده است در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که لوگوی شما متفاوت از لوگوی دیگران است.
2. انتخاب نماد
لوگوی مبتنی بر نماد نمادی است که تجارت شما را به طور منحصر به فرد و قابل تشخیص منعکس می کند.
 
چند نوع مختلف از نمادها، از جمله انتزاعی، هندسی، تصویری، تاج و نشان، تعاملی، و سفارشی وجود دارد. هر نوع معنای و هدف خاص خود را دارد.
 
سعی کنید نمادی پیدا کنید که نشان دهنده کسب و کار آزاد شما باشد، اما مراقب باشید که از نمادهای بیش از حد استفاده نکنید. به عنوان مثال، اگر شما یک نویسنده هستید، ممکن است ابزاری مانند مداد را در نظر بگیرید. اما این نسبتاً واضح و کمی عمومی است، درست است؟ در عوض، چه چیزی را پیشنهاد می کنید که منحصر به فرد باشد؟ شاید تخصص شما ویرایش باشد، در این صورت می توانید یک پاک کن یا نماد دکمه حذف را انتخاب کنید.
 
گزینه ها بی حد و حصر هستند! با این حال، مطمئن شوید که خلاقیت شما نماد را به سمتی غیرقابل تشخیص نبرده است.
 
همچنین، اگر هنرمند ماهری هستید، ممکن است خودتان یک طرح لوگو ایجاد کنید!
 
3. طرح رنگ
رنگ‌ها بر ادراک ما تأثیر می‌گذارند و احساسات خاصی را برمی‌انگیزند، حتی اگر همیشه آن را در سطح آگاهانه درک نکنیم. طرح رنگ لوگوی شما به پیامی که می خواهید به مخاطبان هدف خود منتقل کنید و همچنین بهترین شیوه های صنعت بستگی دارد.
 
برای مثال، یک دولا طرح رنگی مانند زرد (برای انتقال شادی و مثبت بودن) و آبی (برای القای حس آرامش و خرد) انتخاب می کند. در همین حال، یک مشاور مالی ممکن است با یک طرح رنگ محافظه کارانه تر مانند سیاه و سفید استفاده کند.
 
باز هم، همیشه به راه هایی فکر کنید که بتوانید لمس شخصی خود را اضافه کنید.
 
4. سادگی
لوگوهای عالی باید از فاصله دور دیده شوند و بدون اینکه بیش از حد مورد توجه قرار گیرند، از میان جمعیت برجسته شوند.
 
وقتی می گویم بهترین لوگوها ساده هستند به من اعتماد کنید. مشتریان می خواهند با یک حرفه ای کارآمد کار کنند که کار آنها را جدی می گیرد.
 
به عنوان چهره کسب و کار فریلنسری شما، طراحی لوگوی شما بلافاصله به مشتریان احتمالی می گوید که شما چه نوع حرفه ای هستید. اگر لوگوی شما ضخیم، بیش از حد یا فقط کم باشد، بازتابی منفی خواهد بود و شهرت شما را خدشه دار می کند.
 
نکته کلیدی این است که با دقت یک لوگوی مستقل طراحی کنید که با مهارت ها و حرفه شما به روشی ساده و به راحتی قابل تشخیص باشد.
 
الهام بخش طراحی لوگوی فریلنسر
آیا آماده شروع طراحی لوگوی مستقل خود هستید اما به مقداری الهام نیاز دارید؟ دیگه نگو!
 
در زیر، من طرح‌های لوگو را از برخی از محبوب‌ترین صنایع انتخاب کرده‌ام که همگی با ابزار طراحی لوگو ما ساخته شده‌اند.
 
عکاس آزاد
لوگوی عکاسان آزاد
چه عکاسی از طبیعت انجام دهید و چه از عروسی، لوگوی شما برای جذب و حفظ مشتریان مهم است. اکثر مردم در بازار برای عکاس آزاد فقط به دنبال بهترین معامله هستند. اما داشتن یک لوگوی قوی شما را از دیگران متمایز می کند و تاثیری ماندگار در ذهن مشتری می گذارد.
 
عکاسان طبیعت ممکن است فونت و تصاویری ساده مانند رشته کوه یا پرندگان انتخاب کنند. یا اگر یک ماجراجوی فضای باز هستید، چیزی جسورتر و جالب‌تر مانند یک جفت چکمه پیاده‌روی یا نماد تیرک کوهنوردی را انتخاب کنید.
 
از سوی دیگر، عکاسان عروسی اغلب از فونت های اسکریپت و نمادهای گل برای انتقال نرمی و احساسات مرتبط با عروسی استفاده می کنند.
مربی شخصی
آرم مربیان شخصی
در حالی که بیشتر رژیم‌های تناسب اندام به روش‌های مشابهی آموزش داده می‌شوند (هی، شما نمی‌توانید اسکات و لانژ را دوباره اختراع کنید)، هر مربی سبک خاص خود را دارد. این منحصر به فرد بودن را در طراحی لوگو آموزش شخصی مستقل خود بیاورید!
 
مربیان پیلاتس ممکن است یک طرح رنگ آرامش بخش مانند زرد روشن و نارنجی الا پیلاتیس را انتخاب کنند. از سوی دیگر، مربیان وزنه می‌خواهند حرف‌های بیهوده‌ای را منتقل کنند، بیایید این حس را از طریق لوگوی خود انجام دهیم، که پالت رنگ آبی قوی الکساندرا به خوبی انجام می‌دهد.
 
حرکت دهنده
لوگوهای حرکت دهنده
کسب و کار متحرک شما به یک لوگوی مستحکم نیاز دارد که به مشتریان اجازه دهد شما را قابل اعتماد و قابل اعتماد بدانید.
 
شما اغلب لوگوهای متحرک را با نمادی که خدمات آنها را نشان می دهد می بینید. اگر سرویس جابجایی شما وعده تحویل سریع و قابل اعتماد را می دهد، می خواهید کمی حرکت در طراحی خود نشان دهید. می توانید این کار را با افزودن خطوط هوشمندانه ای که نماد شما را در حال حرکت نشان می دهد، انجام دهید.
 
وقتی صحبت از تایپوگرافی به میان می آید، می خواهید فونت شما به اندازه خدمات جابجایی شما قوی و قابل اعتماد باشد. بسیاری از جابجایی ها ترجیح می دهند حروف بلوک بزرگ از نزدیک یا دور دیده شوند. شما می توانید با فونت sans-serif پررنگ استفاده کنید یا یک فونت سریف سنگین را امتحان کنید.
 
خدمات نظافت
بهترین راه برای به دست آوردن نام برای خدمات نظافتی خود از طریق یک لوگوی بی عیب و نقص است. یک لوگوی ساده و تمیز به مشتریان می گوید که شما همان کسی هستید که این کار را انجام می دهید.
 
لوگوهای مبتنی بر نماد می توانند برای توضیح بصری نوع تمیز کردنی که انجام می دهید مفید باشند. اگر خدمات شستشوی خودرو را ارائه می دهید، می توانید از نماد مربوط به صنعت خودرو استفاده کنید.
 
یک نماد همچنین می تواند ارزش هایی را که کسب و کار شما ارائه می دهد منعکس کند. به لوگوی خدمات نظافت اسپارکل در بالا نگاه کنید. نمادهای الماس نشان دهنده وعده کسب و کار برای رها کردن همه چیز در شرایط درخشان است.
 
معلم خصوصی
آرم معلم خصوصی
چگونه یک معلم بدون گفتن کلمه به مشتریان می گوید که آنها معلم خوبی، باهوش، توانا و صبور هستند؟ با طراحی لوگوی A+!
 
طرح رنگی که انتخاب می کنید به طور گسترده ای به موضوع و گروه سنی شما بستگی دارد. اگر به دانش‌آموزان راهنمایی ریاضی آموزش می‌دهید، احتمالاً نمی‌خواهید یک طرح رنگی سیاه و سفید کسل‌کننده داشته باشید که آنها را حتی قبل از رسیدن به ضرب بخوابانید! فقط به طرح رنگ روشن و سرگرم کننده معلم ریاضی EM + MA نگاهی بیندازید.
 
اکنون، اگر به بزرگسالان به زبان فرانسوی آموزش می دهید، ممکن است بخواهید از طرح رنگ های پیچیده تری مانند صورتی روشن و مشکی استفاده کنید.
 
همین قوانین در مورد نوع فونتی که انتخاب می کنید نیز اعمال می شود. اگر به مثال معلم فرانسوی برگردیم، یک فونت اسکریپت کاملاً مناسب است.
 
فریلنسر زیبایی
چه خدمات فریلنسری ناخن، مو، آرایش یا لوازم آرایشی ارائه دهید، یک لوگوی زیبا مشتریان را به سمت شما جذب می کند. با طراحی مناسب، می‌توانید آنچه را که ارائه می‌دهید و احساسی که در مردم ایجاد می‌کند، به اشتراک بگذارید.
 
یک نماد به مردم کمک می کند تا بدانند کسب و کار شما چه چیزی ارائه می دهد. اگر یک هنرمند ناخن هستید، نماد یک دست صیقلی یا بطری لاک ناخن این کار را انجام می دهد. اگر لوسیون و روغن بدن کاملاً طبیعی درست می‌کنید، می‌توانید از سیلوئت زنانه، گل‌ها یا اشکال دایره‌ای و ظریف استفاده کنید. وقتی با پالت رنگ مناسب جفت شود، مشخص می شود که چه نوع خدماتی را ارائه می دهید.
 
بسیاری از برندهای زیبایی یک فونت عالی را به عنوان تمرکز اصلی برای لوگوی خود انتخاب می کنند، Fenty Beauty، Bobbi Brown و Revlon برخی از آنها هستند. اگر این مسیر را می‌روید، مطمئن شوید که آن را کمی تغییر دهید تا برجسته شود. می‌توانید کرنینگ (فاصله بین حروف) را تنظیم کنید تا کلمه را پخش کنید یا همه را با هم خرد کنید. یا می توانید حروف را درست مانند فنتی بیوتی ورق بزنید.
 
واکر سگ
آرم واکر سگ
اگر اهل سگ‌گردانی هستید، می‌دانید که صاحبان سگ برای رها کردن دوست پشمالوی خود در دست یک غریبه مشکل دارند. صاحبان سگ می خواهند بدانند که حیوان خانگی خود را با شخصی قابل اعتماد، قابل اعتماد، مثبت و دوستانه ترک می کنند!
 
شما می توانید با انتخاب نماد، فونت و رنگ مناسب، آن ویژگی ها را از طریق لوگوی خود بیان کنید. لوگوی خدمات پیاده روی سگ شلبی حال و هوای حرفه ای را ارائه می دهد. و شما نمی توانید با یک شبح ساده یک سگ اشتباه کنید! هر دو آبی سرمه ای و سرمه ای بیانگر اعتماد و اطمینان هستند. به طور کلی، لوگوی راه رفتن سگ شلبی حس آرامش و راحتی را برای مشتریان احتمالی القا می کند.
 
مربی زندگی
به عنوان یک مربی زندگی، به افراد کمک می‌کنید تا روابط، شغل، سلامت، تندرستی و زندگی روزمره خود را بهبود بخشند. شما یک سیستم پشتیبانی و یک انگیزه هستید که از مهارت های خود برای کمک به مشتریان برای دستیابی به تغییرات طولانی مدت استفاده می کند.
 
اما مشتریان بالقوه نمی دانند که آیا شما مربی زندگی مناسبی برای کمک به آنها برای دستیابی به آن چیزها هستید یا خیر. آنها آن را از لوگوی شما استنباط می کنند و در همان لحظه تصمیم می گیرند که آیا شما کسی هستید که به آنها کمک می کنید یا خیر. لوگویی طراحی کنید که نظر آنها را جلب کند و آنها را تشویق کند که به شما اعتماد کنند تا آن شخص برای آنها باشید.
 
ویژگی های خاصی وجود دارد که شما باید به عنوان یک مربی زندگی داشته باشید: صبر، مثبت اندیشی، قضاوت نکردن، مشاهده کننده و الهام بخش. این ویژگی ها را از طریق عناصر موجود در لوگوی خود بیان کنید. می‌توانید رنگ‌های نشاط‌آوری مانند صورتی (طرح رنگ صورتی پررنگ Fay Lane را بررسی کنید) یا سایه‌های قهوه‌ای و سبز (به نشان‌واره آملیا مراجعه کنید) انتخاب کنید.
 
در این زمینه می توانید از نمادهایی مانند طرح کلی یک زن Fay Lane استفاده کنید. همچنین با خیال راحت با اشکال دایره ای بازی کنید.
 
سازمان دهنده خانه
سازمان‌دهندگان خانه کمک می‌کنند تا فضاها را به هم ریخته و نظم دهند تا حس آرامش و ساختار ایجاد کنند. به این ترتیب، لوگوی شما باید ساده و تمیز باشد تا حس آرامش و نظم را منتقل کند.
 
به‌عنوان یک سازمان‌دهنده حرفه‌ای، می‌دانید که فضای خود را شلوغ نکنید - همین امر در مورد طراحی لوگوی شما نیز صدق می‌کند. با استفاده از یک نماد یا فونت ساده، رویکرد مینیمالیستی را انتخاب کنید. طرح کلی خانه، رخت آویز، اشکال توری مانند - هر نمادی که ساختار و آراستگی را منعکس کند، گزینه خوبی است.
 
برای تقویت سازمان، از یک طرح رنگی ساده استفاده کنید. رنگ های طبیعی مانند قهوه ای، سبز و آبی با طراوت هستند و حس آرامش را ایجاد می کنند. اگر طراحی جذاب تری با شخصیت شما مطابقت دارد، از رنگ پس زمینه روشن برای جلب توجه به لوگوی خود استفاده کنید.
 
دست ساز
به عنوان یک دست‌ساز مستقل، به یک لوگوی قوی نیاز دارید که پایه و اساس کسب‌وکار شما را پایه‌ریزی کند. طراحی لوگوی شما باید نشان دهد که شما برای این کار مناسب هستید.
 
وقتی مشتریان بالقوه لوگوی شما را می بینند، باید به آنها بگوید که می دانید چه کاری انجام می دهید. اما مهمتر از همه، لوگوی شما باید حس اعتماد را القا کند. با توجه به اینکه اکثر اوقات شما در خانه مشتری کار می کنید، می خواهید آنها احساس راحتی کنند. بهترین راه برای انجام این کار، اولین برداشتی است که آنها با دیدن لوگوی شما دریافت می کنند.
 
به عنوان یک متخصص، چیزی برای گفتن یک لوگوی خوب و با کیفیت قدیمی وجود دارد. یک نشان سنتی انتخاب کنید تا به مشتریان نشان دهید که کسب و کار شما دارای ارزش های قدیمی مانند صداقت و سخت کوشی است.
 
به سوی تو
شما می توانید یک فریلنسر استثنایی با نمونه ها و بررسی های عالی باشید، اما اگر لوگوی شما ضعیف طراحی شده باشد، ممکن است مردم زحمت بررسی خدمات شما را ندهند. از سوی دیگر، یک لوگوی منحصربه‌فرد و با طراحی خوب می‌تواند الهام بخش مخاطبان هدف شما باشد تا کار شما را کشف کنند.
 
یک لوگوی فریلنسر چشم نواز و از نظر زیبایی‌شناختی، بلافاصله اعتماد و اعتبار را افزایش می‌دهد و شما را به‌عنوان یک حرفه‌ای در رشته خود نشان می‌دهد.
 
 
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
در دو قسمت قبل 10 نرم افزار برتر طراحی لوگو را معرفی کردیم. امروز نیز به معرفی 5 ابزار باقیمانده برتر که می توانند در طراحی لوگو حرفه ای به کمک کاربر بیایند خواهیم پرداخت.
 
ICONA
کاربران آیفون و آی‌پد می‌توانند با برنامه RoadRocks ICONA Studio Logo Maker در حال حرکت لوگو بسازند. بر خلاف برخی دیگر از مولدهای لوگو، ICONA از هوش مصنوعی استفاده نمی کند. در عوض، کاربران به صورت دستی نمادها و فونت‌های هندسی مختلف را مرور می‌کنند تا در هر پیکربندی که ترجیح می‌دهند قرار دهند. شما می توانید با این نرم افزار انواع لوگو و نشان تجاری را طراحی کنید.
 
به نظر می رسد کاربران ICONA تا حد زیادی از عملکرد برنامه راضی هستند. دارای 107 رتبه بندی و 4.3 ستاره در فروشگاه اپل اپ است.
 
لیست ویژگی های نرم افزار
ICONA با سیستم عامل iPhone و iPad OS کار می کند. همچنین روی کامپیوترهای مک با تراشه M1 کار می کند. این برنامه سبک وزن است اما دارای ویژگی های مختلفی است، از جمله:
 
یک میلیون طرح آیکون قابل تنظیم
بیش از 200 فونت قابل تنظیم
هسته سازی و پیشروی متن
کنترل رنگ و شفافیت
لایه های عنصر
مزایای
ICONA چندین مزیت را به عنوان یک برنامه طراحی لوگو ارائه می دهد:
 
پشتیبانی از تصاویر پس زمینه سفارشی
رابط کاربری سازگار با صفحه نمایش لمسی
نحوه ظاهر متن را دقیق تنظیم کنید
حروف تایپ به طور مرتب بر اساس سبک سازماندهی شده اند
بدون اشتراک مورد نیاز است
معایب
برنامه ICONA ویژگی های کمتری نسبت به بسیاری از رقبا ارائه می دهد. کاربران ممکن است ناامید شوند:
یک ادغام Unsplash که ظاهراً باگ دارد
صادرات لوگو بدون خرید ممنوع است
هیچ جزئیات اولیه ای در مورد انواع فایل های تصویری و وضوح تصویر وجود ندارد
گزینه های سفارشی سازی محدود
هیچ جزئیاتی از توسعه دهنده در مورد حقوق استفاده تجاری وجود ندارد
قیمت گذاری
ICONA برای امتحان کردن رایگان است. برای دسترسی به همه عناصر و صادرات یک لوگوی تکمیل شده، باید یک بار هزینه 4.99 دلار بپردازید.
 
با وجود ویژگی‌های سفارشی‌سازی محدود و ادغام‌های تصویر ناقص، ICONA می‌تواند گزینه‌ای برای افرادی باشد که عمدتاً روی iPhone یا iPad خود کار می‌کنند.
 
بهترین برای: مبتدی
 
Squarespace
Squarespace به دلیل رویکرد آسان برای طراحی وب شناخته شده است، و آنها همچنین این طرز فکر را به ایجاد لوگو آورده اند. این شرکت ابزار Squarespace Logo Creator خود را در سال 2014 همراه با نمادهایی از The Noun Project منتشر کرد.
 
ایجاد لوگو Squarespace برای استفاده توسط 3.79 میلیون مشترک وب سایت آنها در نظر گرفته شده است.
 
لیست ویژگی های نرم افزار
Squarespace Logo Creator مبتنی بر وب است، بنابراین روی هر سیستم عاملی کار می کند. ویژگی های رابط مرورگر:
 
انتخابگر رنگ هگز
34 انتخاب فونت رایگان
پس زمینه شبکه نقطه ای برای تراز آسان عناصر
تغییر موقعیت کلیک کنید و بکشید
هم ترازی Snap to Grid
آیکون ها بر اساس توضیحات گروه بندی شده اند
مزایای
طراح لوگو Squarespace به صاحبان مشاغل کنترل‌ها و پیشنهادات ساده و واضح می‌دهد:
 
لوگوهایی تا عرض 5000 پیکسل
PNG های رنگی، سفید و سیاه با یک کلیک
پس زمینه های شفاف
پشتیبانی از شعارهای لوگو
دانلود رایگان با حساب Squarespace 7
معایب
Squarespace Logo Designer در یک مرورگر اجرا می‌شود، بنابراین همه ویژگی‌های مشابه نرم‌افزار طراحی آرم دسکتاپ برای رایانه‌های شخصی را ارائه نمی‌دهد. اشکالات احتمالی این برنامه عبارتند از:
 
بدون پشتیبانی از واردات نماد سفارشی
بدون گزینه فونت ممتاز
استفاده محدود از حقوق تجاری - برخی از نمادها ممکن است برای استفاده خارج از پلتفرم Squarespace یا در رسانه های اجتماعی مجاز نباشند.
صادرات برداری وجود ندارد
بدون لایه
بدون کمک طراحی حرفه ای
قیمت گذاری
اگر یک حساب Squarespace 7 دارید، Squarespace رایگان است. هیچ هزینه ای برای آزمایش ابزار طراحی یا صادرات لوگو برای استفاده در سایت Squarespace شما وجود ندارد.
 
عدم وضوح در مورد حقوق استفاده از نماد به این معنی است که طراح لوگو فقط برای مشاغلی که از Squarespace استفاده می کنند مناسب است. با این حال، رابط تمیز و کنترل های ساده به این معنی است که می توانید یک لوگوی جذاب بدون هیچ تجربه طراحی بسازید.
 
بهترین برای: مبتدیان
 
یوکرافت
Squarespace تنها سازنده وب سایت با نرم افزار طراحی گرافیکی برای لوگوها نیست. Ucraft ابزارهای رایگان طراحی لوگو را با استفاده از یک رابط کاربری مشابه به مشترکین وب سایت خود ارائه می دهد.
 
Ucraft شرکت وب‌سایت کشیدن و رها کردن خود را در سال 2014 راه‌اندازی کرد. امروزه آنها 360000 کاربر در سراسر جهان دارند اما منتشر نکرده‌اند که چه نسبتی از این مشاغل از نرم‌افزار طراحی لوگو Ucraft استفاده می‌کنند.
لیست ویژگی های نرم افزار
Ucraft مبتنی بر مرورگر است و با تمام سیستم عامل ها سازگار است. همراه با:
 
1 میلیون انتخاب نماد
فونت های رایگان
عناصر لایه ای
کنترل های اصلی قالب بندی متن
پس زمینه شبکه نقطه ای
حالت تاریک و روشن
مزایای
مزایای استفاده از Ucraft عبارتند از:
 
حقوق استفاده تجاری
امکان استفاده از لوگوی خود در سایر پلتفرم های وب سایت و حساب های رسانه های اجتماعی
فایل های PNG رایگان با پس زمینه شفاف
چندین نماد و خطوط متن در هر لوگو
رابط کلیک و کشیدن آسان
معایب
این نرم افزار رایگان طراحی لوگو ممکن است برای همه مناسب نباشد زیرا:
 
اندازه های صادراتی محدود برای فایل های رایگان
بدون فایل SVG رایگان
بدون ابزار ردیابی برداری
محدودیت های فونت سفارشی
بدون کمک طراحی حرفه ای
قیمت گذاری
هر کسی که یک حساب کاربری رایگان Ucraft داشته باشد می تواند از طراح لوگو برای تولید فایل های PNG رایگان استفاده کند. فایل های SVG با پرداخت یکباره 7 دلاری برای هر لوگو در دسترس هستند. کنترل های اولیه و انتخاب گسترده ای از فونت های رایگان، طراح لوگو Ucraft را برای طراحان تازه کار که نیاز به لوگوی جدید دارند، مناسب می کند.
 
بهترین برای: مبتدیان
 
SOthink Logo Maker Pro
SOthink Logo Maker Pro که در سال 2013 منتشر شد، یک نرم افزار دانلودی پولی است که شامل اشکال و قالب های برداری مختلف است. Cnet گزارش می دهد که بیش از 85 هزار نفر این برنامه را تنها از لینک خود دانلود کرده اند.
 
لیست ویژگی های نرم افزار
نرم افزار طراحی لوگو SOthink برای رایانه های شخصی ویندوزی شامل:
 
بیش از 2000 پالت رنگی از پیش تعیین شده
بیش از 450 قالب آرم رایگان
5000 منبع آرم رایگان
ابزارهای تصویر برداری وکتور
وکتور ابزار برش
ژنراتور طرح کلی
مزایای
صاحبان مشاغل کوچک که به یک لوگو نیاز دارند ممکن است SOthink را به دلیل موارد زیر دوست داشته باشند:
 
پشتیبانی از وارد کردن فایل PNG، JPG، BMP، GIF، SVG و SWF
گزینه های صادرات فایل های JPG، BMP، PNG، TIFF و SVG
پشتیبانی از زبان های انگلیسی، آلمانی و چینی
امکان استفاده از لوگو بر روی کارت ویزیت، اقلام تبلیغاتی و غیره
آزمایش محصول رایگان
مدل پرداخت یکباره
معایب
SOthink به اندازه Adobe Illustrator، CorelDRAW یا Canva دارای امکانات کامل نیست. چند معایب دارد، از جمله:
 
بدون پشتیبانی یا صادرات EPS
بدون نسخه سیستم عامل مک
بدون اپلیکیشن موبایل
بدون ذخیره سازی ابری
بدون ردیابی شطرنجی به برداری
واترمارک روی لوگوها در طول آزمایشی رایگان
قیمت گذاری
SOthink Logo Maker Pro پس از 30 روز آزمایش رایگان 59.99 دلار هزینه دارد. این یک نرم افزار دانلود مستقیم و بدون هزینه ماهانه است.
 
این نرم افزار انتخاب خوبی برای کاربرانی است که با اصول طراحی احساس راحتی می کنند اما طراحان لوگو حرفه ای نیستند. ترکیبی از ابزارهای ترسیم برداری و الگوهای آماده به شما این امکان را می دهد که نقطه شروع را انتخاب کرده و بیش از یکی از گزینه های سازنده آرم هوش مصنوعی آن را سفارشی کنید.
 
بهترین برای: کاربران مبتدی تا متوسط.
 
Laughing Bird
نرم افزار Graphics Creator by Laughing Bird یک برنامه طراحی دسکتاپ و مبتنی بر ابر است. این به سازندگان با هر سطح مهارتی کمک می‌کند تا با کتابخانه بزرگی از الگوها، آرم، کارت ویزیت، گرافیک رسانه‌های اجتماعی، ارائه‌ها، تصاویر کوچک ویدیویی و موارد دیگر را بسازند. Laughing Bird همچنین ویژگی منحصر به فردی را ارائه می دهد که به صاحبان مشاغل کمک می کند تا برای برندهای خود طلسم بسازند.
 
خالقان مارک و لیزا سیلوستر Laughing Bird را در سال 1998 راه اندازی کردند. امروزه بیش از 11000 نفر از این نرم افزار استفاده می کنند.
 
لیست ویژگی های نرم افزار
نسخه آنلاین Graphics Creator با سیستم عامل های Mac، Windows، Linux و Chromebook سازگار است. نسخه قابل دانلود برای رایانه های مک و ویندوز در دسترس است. ویژگی های برنامه عبارتند از:
 
بیش از 1200 قالب
بیش از 5000 عنصر گرافیکی
800 فونت رایگان گوگل
حقوق کامل استفاده تجاری—شما می توانید گرافیک هایی را که با نرم افزار ساخته اید بفروشید.
ادغام Pexels برای دسترسی به عکس‌های استوک بدون حق امتیاز
صادرات PNG، JPEG، TIFF، BMP و PDF
مزایای
این برنامه برای صاحبان و سازندگان مشاغل کوچک ساده می کند:
 
طرح های نامحدود ایجاد کنید
لوگوها و دارایی های بازاریابی مارک دار بسازید
با نسخه مبتنی بر مرورگر از هر کجا به فایل‌ها دسترسی داشته باشید
بسته های قالب را خریداری کنید
از صاحبان شرکت و سایر کاربران در یک گروه فیس بوک پشتیبانی دریافت کنید
معایب
Laughing Bird تمام ویژگی های یک برنامه تصویر برداری کامل را شامل نمی شود. معایب احتمالی عبارتند از:
سطوح نامشخص پشتیبانی از انواع فایل‌های وارداتی و صادراتی
قالب های محدود در نسخه دسکتاپ
بدون کمک طراحی حرفه ای
بدون اپلیکیشن موبایل
بدون ابزار ردیابی شطرنجی
قیمت گذاری
کاربران می‌توانند بین نسخه‌های دانلودی و مبتنی بر فضای ابری Laughing Bird Graphics Creator یکی را انتخاب کنند:
 
Laughing Bird Desktop: 0 دلار به اضافه 27 دلار برای هر بسته قالب و گرافیک
Laughing Bird Online: 15 دلار در ماه یا 67 دلار در سال برای باز کردن قفل همه قالب ها و ویژگی ها
از آنجایی که The Laughing Bird Graphics Creator از الگوها استفاده می کند، گزینه خوبی برای مبتدیان یا صاحبان مشاغل کوچک بدون تجربه طراحی است. در حالی که نسخه آنلاین محدودتر از Canva است، کاربرانی که علاقه ای به هزینه ماهانه ندارند ممکن است نسخه دسکتاپ را به خوبی برای نیازهای خود بیابند.
 
بهترین برای: مبتدیان
 
عواملی که در انتخاب بهترین نرم افزار طراحی لوگو باید در نظر گرفته شوند
بسیاری از برنامه ها برای کاربران مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته عالی هستند - اما آنچه برای یک مبتدی بهترین است ممکن است برای شما بهترین نباشد. هنگام خرید نرم افزار طراحی گرافیکی برای لوگو، هر یک از عوامل زیر را در نظر بگیرید.
 
سهولت استفاده
این مهم است که در نظر داشته باشید که استفاده از نرم افزار طراحی لوگو چقدر برای شما آسان خواهد بود. این ارزیابی را بر اساس برنامه زمانی و ترجیحات خود انجام دهید، از جمله اینکه چه زمانی و چگونه به نرم افزار دسترسی خواهید داشت. اگر برنامه با گردش کار شما مطابقت نداشته باشد و استفاده از آن آسان نباشد، از مزایای کامل آن بهره نخواهید برد.
 
امکانات
در مورد ویژگی هایی که می خواهید و قصد دارید در برنامه نرم افزار طراحی لوگو استفاده کنید صادق باشید. اگر قصد ندارید طرح‌های طراحی شده با دست را به تصاویر وکتور تبدیل کنید یا تصاویر اصلی را انجام دهید، می‌توانید با انتخاب نرم‌افزار طراحی گرافیکی AI یا قالب‌بندی شده در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.
 
پرش مستقیم به یک برنامه طراحی وکتور با امکانات کامل مانند Adobe Illustrator نیز می تواند برای مبتدیان بسیار سخت باشد. اگر اولین بار است که یک لوگو طراحی می کنید، قبل از خرید یک مجموعه خلاقانه حرفه ای، آن را با یک برنامه سبک تر امتحان کنید.
 
قیمت گذاری
نحوه پرداخت هزینه برای نرم افزار طراحی لوگو بخش بزرگی از یافتن مناسب است. اگر می خواهید یک لوگو ایجاد کنید، یک برنامه هوش مصنوعی ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. اگر می خواهید چندین لوگو بسازید، یک سرویس دانلود نرم افزار یا اشتراک را انتخاب کنید.
 
پرداخت هزینه بارگیری‌های مکرر طراح لوگوی هوش مصنوعی زمانی که به دارایی‌های زیادی نیاز دارید (یا اشتراک Canva زمانی که فقط به یک طرح نیاز دارید) می‌تواند منجر به هدر رفتن پول شود. سرویسی را انتخاب کنید که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می‌کند — همیشه می‌توانید به سرویس دیگری بروید یا برنامه خود را در آینده ارتقا دهید.
 
به روز رسانی ها
همانطور که سیستم عامل کامپیوتر شما در طول زمان به روز می شود، نرم افزار طراحی لوگوی شما نیز به این امر نیاز دارد.
 
اگر قصد دارید بیش از یک لوگو بسازید یا دارایی های مارک دار را در طول زمان توسعه دهید، مطمئن شوید که برنامه ای که استفاده می کنید شامل به روز رسانی است یا مبتنی بر وب است. اگر نرم افزار شامل به روز رسانی نباشد، ممکن است هر سال نسخه های جدید را دوباره خریداری کنید. نرم افزار طراحی لوگو مبتنی بر مرورگر یک انتخاب عالی برای بسیاری از افراد است زیرا همیشه به روز می ماند.
 
بررسی های تخصصی
در نظر داشته باشید که طراحان متخصص و صاحبان مشاغل با تجربه در مورد نرم افزار مورد نظر شما چه می گویند. اگر یک طراح مبتدی هستید و علاقه مند به برنامه ای هستید که متخصص طراحی گرافیک آن را سخت می بیند، احتمالاً بهتر است گزینه دیگری را انتخاب کنید.
 
به دنبال نظرات کاربرانی باشید که شبیه شما به نظر می رسند - این می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا نوع خاصی از نرم افزار لوگو ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر.
 
انجمن
اگر دوست دارید درباره مشکلات صحبت کنید و پذیرای انتقاد سازنده هستید، تالارهای گفتگوی کاربران و گروه های اجتماعی می توانند منبع خوبی باشند.
 
برخی از برنامه‌های نرم‌افزار طراحی لوگو، مانند The Laughing Bird Creator Studio، گروه‌های فیس‌بوک را برای کاربران دارند. سایرین، مانند Adobe Illustrator و Inkscape، دارای انجمن های کاربری هستند که توسط شرکت اداره می شود.
 
اگر در طراحی تازه کار هستید، یک پلتفرم با جامعه کاربران آنلاین را انتخاب کنید. چه از انجمن ها استفاده می کنید چه نه، خوب است بدانید که در صورت تمایل، گزینه ای برای درخواست کمک یا بازخورد دارید. گپ زدن با کاربران مشابه می تواند به رشد و بهبود مهارت های طراحی لوگو در طول زمان کمک کند.
 
آیا باید با یک طراح لوگو کار کنید؟
طراحی لوگو DIY اغلب به عنوان راهی برای صرفه جویی در هزینه در نظر گرفته می شود، اما می تواند برای صاحبان کسب و کار وقت گرانبهایی داشته باشد. نرم افزار طراحی لوگو در این لیست تنها بخشی از کار را انجام می دهد. اگر اولین بار است که با گرافیک برداری کار می کنید، باید اصول طراحی و تئوری رنگ و همچنین نکات و نکات نرم افزار خود را بیاموزید. با توجه به این واقعیت، بسیاری از صاحبان مشاغل دریافتند که کار با یک طراح لوگو حرفه ای مقرون به صرفه تر است.
 
Upwork به عنوان بازار کار در جهان، پیچیدگی فرآیند پیدا کردن یک طراح لوگو را از بین می برد. با مرور خدمات طراحی لوگو در Project Catalog™ شروع کنید و به دنبال طراحانی بگردید که سبک و نرخ آنها مطابق با ترجیحات شما باشد. تنها با چند کلیک ساده، می توانید در عرض چند روز یک لوگوی باکیفیت و منحصر به فرد برای کسب و کار خود دریافت کنید.
 
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰

وکتور چیست؟

لوگوی شرکت پیام های زیادی را منتقل می کند - برند شما، توانایی شما و حتی بازار شما. تایپوگرافی، تصاویر و رنگ ها همگی در درک مشتری نقش دارند. به همین دلیل مهم است که لوگوی صحیح را انتخاب کنید.
با این حال، بیشتر از آن، داشتن آن در نوع فایل صحیح نیز مهم است. برای مثال، لوگوی برداری توسط بسیاری از طراحان و شرکت ها ترجیح داده می شود. اما لوگوی وکتور چیست و چه مزایایی دارد؟
 
به خواندن ادامه دهید تا ببینید چرا کسب و کار شما به گرافیک های مبتنی بر برداری نیاز دارد.
 
گرافیک برداری از نقاط دو بعدی تشکیل شده است که سپس توسط منحنی ها و خطوط بر اساس معادلات ریاضی به هم متصل می شوند. پس از اتصال، این عناصر اشکال و چند ضلعی ایجاد می کنند. این به شما امکان می دهد تا گرافیک را بزرگتر یا کوچکتر کنید بدون اینکه کیفیت را از دست بدهید.
برای ساخت لوگو به آرمکده مراجعه کنید.
یک لوگوی برداری ممکن است فرمت های متفاوتی نسبت به سایر فایل های گرافیکی داشته باشد که رایج ترین آنها سه عبارتند از:
 
هوش مصنوعی آثار هنری Adobe Illustrator))
این فرمت بومی نرم افزار محبوب Adobe Illustrator است. این یک نسخه اصلاح شده از فرمت EPS است که آن را به اندازه کافی رایج و در عین حال کمتر جهانی می کند.
 
اگرچه برای باز کردن آن نیازی به برنامه ندارید، زیرا برخی از برنامه های شخص ثالث می توانند این قالب را بخوانند. به عنوان مثال، CorelDRAW می تواند آن و بسیاری از انواع فایل های دیگر را باز کند.
 
EPS  (پست اسکریپت محصور شده)
این یکی رایج ترین نوع فایل گرافیکی برداری است زیرا فرمت استاندارد در نظر گرفته می شود. اکثر نرم افزارهای گرافیک برداری از EPS از جمله Adobe Illustrator پشتیبانی می کنند. اگر انواع فایل های دیگری مانند هوش مصنوعی دارید، بهتر است یک EPS برای پوشش پایه های خود نیز داشته باشید.
 SVG(گرافیک برداری مقیاس پذیر)
در گذشته، پشتیبانی زیادی نداشت و بنابراین طراحان معمولا SVG را نادیده می گرفتند. امروزه، با این حال، امروزه با افزایش پشتیبانی مرورگرها از این نوع فایل، این امر رایج تر شده است. این استاندارد گرافیکی W3C Vector است که می تواند هر وضوح صفحه نمایش را پشتیبانی کند.
 
وکتور در مقابل گرافیک شطرنجی
نوع دیگری از گرافیک که ممکن است نامش را شنیده باشید، رستر است. گرافیک های مبتنی بر شطرنجی به جای نقاط، خطوط و منحنی ها حاوی پیکسل هستند.
 
این بدان معناست که آن عکس هایی که می گیرید و تصاویری که ایجاد می کنید بر اساس شطرنجی هستند. حتی تصاویری که در اینترنت دانلود می کنید احتمالاً فرمت گرافیکی شطرنجی دارند. فایل هایی با انواع PNG، JPEG و GIF مبتنی بر شطرنجی هستند.
 
در حالی که بسیاری از برنامه ها از گرافیک های مبتنی بر شطرنجی پشتیبانی می کنند، نرم افزار رایج شما ممکن است نتواند از آرم های برداری استفاده کند. یک مثال مایکروسافت ورد است که ممکن است فایل برداری را به درستی مشاهده نکند.
 
مزایای لوگوی وکتور
پس چرا می خواهید از گرافیک برداری استفاده کنید، در حالی که به نظر می رسد شطرنجی رایج تر است؟ همه اینها به تفاوت اصلی آنها خلاصه می شود - پیکسل ها در مقابل نقاط - که نشان می دهد چرا وکتور برای لوگوها برتر است.
 
مقیاس پذیری
مزیت شماره یک استفاده از گرافیک برداری مقیاس پذیری آن است. با لوگوهای برداری، می توانید آن را تا جایی که می خواهید بدون از دست دادن کیفیت، آن را بزرگ یا کوچک کنید. حتی اگر چندین بار زوم کنید، هیچ وضوحی را از دست نخواهید داد.
 
با لوگوهای شطرنجی، اگر بیش از حد بزرگنمایی کنید، پیکسل ها را خواهید دید که باعث می شود وضوح خود را از دست بدهد. همانطور که پیکسل ها خطوط منحنی را تشکیل می دهند، برخی از خطوط خاکستری و رنگ روشن را در لبه ها خواهید دید. اینها توهم منحنی ها را ایجاد می کنند.
 
به همین دلیل است که گرافیک برداری برای لوگو ارجحیت دارد. شما باید لوگوی خود را روی بیلبوردها، کارت‌های ویزیت، پوسترها و موارد دیگر قرار دهید. اگر به لوگوی خود نیاز دارید، گرافیک برداری از آن برای شما مراقبت خواهد کرد.
 
شما باید مطمئن شوید که لوگوی شما برای همه این رسانه ها واضح و واضح باقی می ماند. در غیر این صورت، ممکن است در معرض خطر داشتن یک تصویر غیرحرفه ای باشید.
 
انعطاف پذیری
در هر نرم افزار مبتنی بر برداری، می توانید فایل را به هر نوع گرافیکی که ممکن است نیاز داشته باشید صادر کنید. این شامل AI، EPS، SVG و حتی PDF است، اما جدا از آن فرمت‌های مبتنی بر برداری، می‌توانید آن را به هر فرمت شطرنجی از جمله PNG، JPEG، GIF، TIFF و غیره نیز صادر کنید.
 
این برای زمانی که طراحان لوگو یک بسته برند را برای مشتریان خود ارسال می کنند مفید است. از آنجایی که برنامه های بیشتری از انواع فایل های مبتنی بر شطرنجی پشتیبانی می کنند، می توانند آنها را بدون نیاز به برنامه های مبتنی بر برداری مشاهده کنند. شما حتی می توانید یک فایل PDF برای آنها ارسال کنید و آنها می توانند لوگو را با یک پی دی اف خوان مشاهده کنند.
 
با این حال، نگران نباشید، زیرا فرمت های شطرنجی می توانند بیشتر کیفیت لوگوی برداری را حفظ کنند. مشتریان می توانند آن را به صورت عادی ببینند مگر اینکه سعی کنند آن را کشیده یا به حداقل برسانند.
 
قابل ویرایش
ویرایش فایل های برداری نیز بسیار آسان است. این مهم زمانی است که طراح با مشتریان سخت سر و کار دارد یا زمانی که به آخرین مهلت آن نزدیک می شود. یک پروژه ممکن است نیاز به بازبینی‌های متفاوتی داشته باشد، اما با برنامه‌های مبتنی بر برداری، انجام اصلاحات روی یک گرافیک از قبل ساخته شده آسان است.
 
به عنوان مثال، در Adobe Illustrator، می توانید رنگ ها را تغییر دهید، عناصر را جابجا کنید و مواردی از این قبیل را در یک لحظه. شما می توانید اصلاحات سریع یا تغییرات گسترده را هر طور که می خواهید انجام دهید.
 
برای فایل های برداری فقط با داده های فرمت ASCII، ویرایش آنها تنها با ابزارهای ویرایش متن آسان است. با استفاده از برخی موارد ساده، مانند مواردی که در رایانه شما نصب شده‌اند، می‌توانید عناصر تکی را بدون تأثیر بر سایر عناصر موجود در تصویر حذف، اضافه یا ویرایش کنید.
 
غیر وابسته به رزولوشن
گرافیک برداری به وضوح تصویر وابسته نیست. آنها وضوح ذاتی ثابتی ندارند. در عوض، آنها وضوح دستگاهی را که در آن نمایش داده می شوند، مانند مانیتورها، چاپگرها و موارد دیگر در نظر می گیرند.
 
فایل های کوچکتر
یک فایل آرم شطرنجی با کیفیت قابل مقایسه با یک لوگوی برداری از نظر اندازه بسیار برجسته تر است. این به این دلیل است که باید میلیون ها پیکسل را به خاطر بسپارد.
 
سپس هر یک از این پیکسل ها دارای مختصات X و Y به علاوه اطلاعات رنگ هستند که فایل باید آنها را به خاطر بسپارد. فایل‌های برداری نیازی به ذخیره اطلاعات زیادی ندارند و بنابراین می‌توانند اندازه کوچک‌تری داشته باشند.
 
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۱
  • ۰
هر طرفدار ورزشی که ارزشش را دارد می تواند رنگ ها و لوگوی تیم خود را از دور تشخیص دهد. آنها دو مورد از مهمترین عناصر هویت تیم هستند.
 
این یکی از دلایلی است که باعث می‌شود در قالب‌ها و افزونه‌های خود تغییر رنگ وب‌سایت شما را به رنگ تیم شما بسیار آسان کنیم.
 
با این حال، لوگوها پیچیده تر هستند. دانستن نحوه ایجاد لوگوی تیم ورزشی امری دشوار است، به خصوص برای افراد غیر طراح.
تاریخچه لوگو استقلال را در این مقاله بخوانید.
برای کمک به شما در این بخش مهم از هویت تیم، در زیر ما یک فرآیند گام به گام را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید از آن برای ایجاد فرآیند خود استفاده کنید.
 
ما در مورد اینکه چرا شما حتی به یک لوگو نیاز دارید، چگونه به تیم شما کمک می کند صحبت خواهیم کرد و سپس مراحل طراحی آن را طی می کنیم.
 
آیا شما هم مثل ما هیجان زده هستید؟ سپس بیایید به کار خود بپردازیم.
 
چرا تیم ورزشی شما به لوگو نیاز دارد؟
قبل از اینکه شروع به ساختن یکی کنیم، این سوال وجود دارد که چرا در وهله اول یک لوگوی تیم ورزشی ایجاد می شود.
 
آیا واقعاً به یکی نیاز دارید؟ آیا این فقط یک حقه نیست؟ پس از همه، نام تیم شما باید کافی باشد، درست است؟
 
به نظر می رسد که لوگوی تیم چیزی بیش از یک «چیز خوب» است. به دلایل خوب
 
به شما هویت می دهد
اگر تا به حال به آهنگ "سه شیر روی پیراهن" گوش داده باشید یا صدای هواداران فرانسوی "Allez les bleus" را شنیده باشید، می دانید که تیم ها بیش از نام آنها هستند.
 
لوگوی تیم فقط برای نمایش در جداول لیگ یا چاپ روی کالا وجود ندارد. در عوض، این قطعه هویت کلیدی برای بازیکنان، اعضای باشگاه و هواداران به طور یکسان است.
 
مانند پرچم یک کشور، لوگوی تیم می تواند احساسات قدرتمند بسیاری را برانگیزد. می تواند به افراد احساس تعلق و اتحاد بدهد و در نتیجه وفاداری و حمایت ایجاد کند.
 
برای یک عکس کوچک بد نیست، درست است؟
 
این شما را حرفه ای جلوه می دهد
با این حال، نشان شما فقط برای انتقال روحیه تیمی به درون نیست، بلکه تصویری از حرفه ای بودن به بیرون است.
 
یک لوگوی تیم که به خوبی طراحی شده باشد نشان دهنده تعهد و این است که شما خودتان را جدی می گیرید. بالاخره هر تیم حرفه ای یک تیم دارد.
 
حتی اگر واقعاً در لیگ های حرفه ای نباشید، برقراری ارتباط مانند شما باعث می شود که برای بازیکنان، حریفان و حامیان مالی مانند نیرویی به نظر برسید.
 
و این هرگز نمی تواند چیز بدی باشد.
شما را قابل تشخیص و به یاد ماندنی می کند
بسیاری از افرادی که به یک کشور خارجی می روند در نهایت حداقل از یک فست فود آشنا دیدن می کنند.
 
به این دلیل که این شرکت‌ها مقدار زیادی پول و زمان صرف بازاریابی خود کرده‌اند تا خود را شناخته شوند.
 
سریع، به فست فود زنجیره ای که دوست دارید فکر کنید! به احتمال زیاد، لوگوی آنها را بدون زحمت به یاد آورده اید.
 
در همین راستا، داشتن لوگوی تیم خود به دیگران امتیازی برای تشخیص می دهد و به شما کمک می کند تا از بقیه متمایز شوید.
 
به نوبه خود، این احتمال را بیشتر می‌کند که هنگام تصمیم به پیوستن به یک باشگاه یا اسپانسر یک تیم، به شما فکر کنند.
 
آیا هنوز قانع شده اید؟ خوب، پس بیایید به چیزهای خوب برسیم.
 
نحوه ایجاد لوگوی تیم ورزشی در 10 مرحله
خوب، حالا که به چرایی آن پرداختیم، بیایید به چگونگی آن برویم.
 
1. طوفان فکری
به عنوان اولین قدم، ما باید یک مسیر تقریبی برای طراحی لوگوی شما داشته باشیم. برای آن، مهم است که به این فکر کنید که می خواهید با چه چیزی ارتباط برقرار کنید.
 
آیا به این موضوع اشاره کردم که لوگوی تیم ورزشی کاملاً در مورد هویت است؟ آره؟ خوب، اکنون زمان آن است که در مورد خود تجدید نظر کنید.
 
بنابراین، چه چیزی را می خواهید با لوگوی خود منتقل کنید؟ پیام اصلی آن چه خواهد بود؟ چه ارزش هایی را می خواهید به بیرون منتقل کنید؟
 
داشتن پاسخ به این سوالات، اصول راهنما را برای بقیه مراحل در اختیار شما قرار می دهد.
 
همچنین کمک می کند تا در مورد نقاط هویتی موجود، مانند نام تیم، نام مستعار، زمین چمن خود و سایر مواردی که افراد ممکن است قبلاً با شما مرتبط باشند، فکر کنید.
 
2. تحقیق نمونه های موجود
علاوه بر این، به همان اندازه مهم است که برای طراحی لوگوی تیم های ورزشی، نقاط مرجع خارجی و الهام بخش برای خود فراهم کنید.
 
خوشبختانه عصر اینترنت این کار را بسیار آسان کرده است. فقط کافی است «آرم‌های تیم [ورزش شما]» خود را در گوگل جستجو کنید (مثلاً آرم تیم راگبی) و/یا به سایت‌های الهام‌بخش طراحی و لوگو نگاه کنید:
 
لوگو گالا
لوگو موس
LogoLounge
دریبل
DeviantArt
می‌توانید از جستجوی سایت برای «آرم تیم [ورزش شما]»، «آرم تیم ورزشی»، «[ورزش شما]» و سوالات مشابه برای نتایج بهتر استفاده کنید.
 
نگاه کردن به نمونه‌ها به شما کمک می‌کند تا به ایده‌های طراحی خشن دست پیدا کنید.
 
برای محدود کردن مفهوم خود، به سؤالاتی مانند:
 
چه چیزی را دوست دارید و دوست دارید تقلید کنید؟
چگونه می توانید ایده های موجود را بهبود بخشید و متفاوت باشید؟
دوست دارید از چه عناصری استفاده کنید و قطعاً می خواهید از کدام یک دوری کنید؟
به هر تعداد که نیاز دارید به مثال نگاه کنید تا احساس خوبی در مورد جایی که می خواهید بروید داشته باشید. وقتی احساس آمادگی کردید، وقت آن است که به مرحله بعدی بروید.
 
فقط یک هشدار سریع: در حالی که الهام گرفتن از لوگوهای تیم های دیگر کاملاً خوب است، مانند این افراد آشکارا طرح آنها را پاره نکنید. این به طور کامل هدف از ایجاد هویت خود را شکست می دهد.
 
3. در مورد انواع مختلف لوگوها فکر کنید
در طول تحقیق، به سرعت متوجه خواهید شد که انواع مختلفی از لوگوها وجود دارد.
 
برخی تصاویر یا نمادهای انتزاعی هستند در حالی که برخی دیگر مبتنی بر فونت هستند که اصطلاحاً به آنها لوگوتایپ می گویند.
 
همچنین خواهید دید که لوگوهای تیم های ورزشی اغلب ترکیبی از هر دو هستند:
این به این دلیل است که لوگوهای فقط تصویر معمولاً برای مشاغلی هستند که انرژی زیادی را صرف برندسازی می کنند.
 
در عین حال، نوشتن فقط نام شما فاقد قدرت تداعی و دیگر هجوم احساسی است.
 
بنابراین، احتمالاً بهتر است از نمونه های آنها پیروی کنید و همان مسیر طراحی را طی کنید.
 
با این حال، اگر ایده جالبی دارید که متفاوت است، به هیچ وجه اجازه ندهید که شما را از تحقق آن بازدارم.
 
4. به فونت های تیم ورزشی نگاه کنید
در حالی که ما در مورد عناصر طراحی بتن صحبت می کنیم: فونت ها می توانند بخش مهمی از یک لوگو باشند.
 
آنها به خودی خود کمی علم هستند، به همین دلیل ایده خوبی است که در مورد آن تحقیق کنید.
 
خوشبختانه، ما چند مجموعه فونت جالب برای تیم های ورزشی در اختیار داریم:
 
1001 فونت
FontSpace
فونت های انتزاعی
علاوه بر آن، می‌توانید با جستجوی «فونت [ورزش شما]» حروف مخصوص ورزش را نیز پیدا کنید.
 
علاوه بر استفاده از یک فونت موجود، امکان ایجاد یک فونت سفارشی نیز وجود دارد، مانند بسیاری از تیم های حرفه ای:
با این حال، لازم نیست کاری بیش از حد زرق و برق دار انجام دهید. همچنین امکان ایجاد لوگو با حروف برجسته وجود دارد.
 
مانند همه چیز، فونتی که انتخاب می کنید واقعاً به ترجیحات و اهداف شما بستگی دارد.
 
(اگر واقعاً می خواهید عمیقاً در این موضوع غوطه ور شوید، یک مقاله تحقیقاتی 80 صفحه ای در مورد روندهای تایپوگرافی در مارک های ورزشی آمریکایی وجود دارد که می توانید در مورد آن تحقیق کنید.)
منبع:
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
در مقاله قبل به دو مورد از انواع لوگو انتزاعی پرداختیم. امروز نیز در ادامه این مقاله به معرفی باقی لوگوهای انتزاعی خواهیم پرداخت.
 
لوگوهای انتزاعی پویا
یک لوگوی پویا قابل انطباق است و بسته به زمینه ای که در آن قرار می گیرد می تواند تغییر کند. این لوگوهای پویا همان شکل انتزاعی را می گیرند و آن را به گونه ای تنظیم می کنند که با زمینه های مختلف مطابقت داشته باشد، چه با تغییر رنگ های استفاده شده، طرح یا جهت نماد.
 
ممکن است متوجه شده باشید که Nickelodeon چگونه از نماد متفاوتی برای هر نمایش در شبکه خود استفاده می کند، اما فونت پرانرژی نارنجی و بازیگوش را در سراسر آن ثابت نگه می دارد. این به کانال امکان می دهد جنبه سرگرم کننده خود را بیان کند در حالی که فوراً با هر نسخه از لوگو قابل تشخیص است.
 
یا مردم نوردکین نروژ را در نظر بگیرید که مفهوم محیط طبیعی خود را گرفته و با آن یک لوگوی پویا ایجاد کردند. بر اساس داده های زنده هواشناسی، آرم مطابق با باد و دما تغییر می کند، همانطور که خود منطقه با آب و هوا تغییر می کند. چشمگیر است، درست است؟
برای مشاهده نمونه لوگو های انتزاعی آرمکده اینجا کلیک کنید.
برای کسانی که فوق العاده خلاق هستند یا فقط مشکلات تعهد دارند، یک لوگوی انتزاعی پویا پاسخ دعای لوگوی شماست.
 
لوگوهای انتزاعی با معنای عمیق تر
همانطور که اشاره کردم، لوگوهای انتزاعی قابل تفسیر هستند و اغلب از بیننده التماس می‌کنند که نگاه دوم (یا سوم) را برای کشف معنای عمیق‌تر بیاندازد. از استفاده از فضای منفی گرفته تا تکنیک‌های سایه‌زنی که چشم را فریب می‌دهند، این آرم‌ها پیچیده، هوشمندانه هستند و یک چشمک به مخاطب هدف شما ارسال می‌کنند.
 
فضای منفی یک تکنیک طراحی است که به طور هوشمندانه ای از فضای سفید درون یک تصویر برای ایجاد یک تصویر کاملا جدید استفاده می کند. یک نمونه کلاسیک آرم Toblerone است که در آن شکل خرس در داخل نماد کوه پنهان شده است.
 
خانه مارتینی نیز وجود دارد که با فضای منفی بازی می کند تا خانه ای در دو لیوان مارتینی ایجاد کند. این نمونه ای از یک لوگوی انتزاعی قوی با معنای عمیق تر است، زیرا عنصر پنهان - خانه - ارتباط مفهومی قوی با خود کسب و کار دارد که این لوگو را بسیار به یاد ماندنی می کند.
 
ارکستر سمفونیک لندن نمونه عالی دیگری از معنای پنهان در طراحی لوگو است. اولین چیزی که متوجه خواهید شد حروف LSO است که مخفف نام آن است، اما اگر کمی دقیق تر نگاه کنید می توانید متوجه رسانایی شوید که باتوم را در دست دارد.
هرکسی که می‌گفت سادگی نهایت پیچیدگی است، به چیزی روی آورده است.
 
لوگوهای انتزاعی هنری
همانطور که از نامش پیداست، هنر خط خطوط مستقیم یا منحنی متمایز را می گیرد که در یک پس زمینه ساده قرار می گیرند تا یک شی دو بعدی (یا گاهی اوقات سه بعدی) را نشان دهند. بیشتر هنرهای خطی معمولاً تک رنگ هستند (این فقط رنگ های یک رنگ است).
 
لاین آرت برای به تصویر کشیدن صنایعی مانند فریلنسینگ، معماری، بوتیک ها، هنرمندان تاتو و خطوط مراقبت از پوست مانند Drunk Elephant بهترین کار را دارد. طراحی ساده یک فیل که برای مخاطبان Millenial و Gen Z طراحی شده است، حال و هوای تمیز و مینیمالیستی کل برند را منعکس می کند.
 
MK یکی دیگر از لوگوهای انتزاعی لاین آرت است که از خط انتزاعی برای ثبت تصویر یک مداد استفاده می کند. (این نیز نمونه ای از یک لوگوی ترکیبی است، زیرا معنای عمیق تری را به تصویر می کشد. در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهم کرد.)
 
من به خصوص لوگوی Night Jewelry را دوست دارم، که از کارهای خطی انتزاعی برای به تصویر کشیدن یک الماس درخشان استفاده می کند.
 
لوگوهای انتزاعی گویا
همه لوگوهای انتزاعی، خوب، انتزاعی نیستند. در لوگوهای انتزاعی گویا، هنوز هم می توانید اشیاء خاصی را تشخیص دهید. یک لوگوی انتزاعی گویا راهی برای تفسیر اشیا با دیدگاهی تازه و خلاقانه است.
 
در این مثال‌ها، توجه کنید که چگونه می‌توانید به وضوح یک زن در حال انجام یوگا، یک خرس، یک پری دریایی و یک لانه پرندگان را تشخیص دهید.
 
بیایید نگاهی عمیق‌تر به لوگوی استارباکس بیندازیم. این پری دریایی با طراحی پیچیده قرار بود منعکس کننده شخصیت دریایی باشد که استارباکس از آن نام گرفته است. اما، دوشیزه تاجدار درون شبکه‌ای از خطوط کشیده شده است که یک تاج و دو دم پری دریایی را نیز تشکیل می‌دهند. این تصویر انتزاعی آنقدر خوب کار کرده است که اکنون مترادف با قهوه است.
 
لوگوهای انتزاعی ترکیبی
آیا نمی توانید بین یک لوگوی انتزاعی متقارن یا هندسی تصمیم بگیرید؟ چرا برای خود لوگویی که بتواند هر دو را انجام دهد نگیرید!
 
چند تکنیک طراحی انتزاعی را برای ایجاد لوگویی که شخصیت و پیام تجاری شما را کاملاً به تصویر می‌کشد، در نظر بگیرید.
 
به عنوان مثال، لوگوی Balance را در نظر بگیرید. آیکون به‌طور آزاد شبیه روی هم قرار گرفتن سنگ است - عمل معنوی متعادل کردن سنگ‌ها، که نماد صبر و تعادل است. این یک طراحی گویا در محل کار است و یک لوگو با تأثیر بصری ایجاد می کند.
 
اما، معنای عمیق تری نیز دارد. کمی دقیق‌تر نگاه کنید و می‌توانید طرح کلی فردی را ببینید که پاهای ضربدری نشسته است، گویی در حال مراقبه صلح‌آمیز است.
 
لوگوی مارتا ترکیبی از هنر خطی پویا و انتزاعی است. این نماد به جای یک شی واقعی و واقعی، احساس آرامش و آرامش را به تصویر می کشد.
 
و، این لوگو به اندازه کافی منعطف است که بتوان با آن بسته به نحوه استفاده صاحب کسب و کار از آن استفاده کرد. اگر مارتا بخواهد خط جدید یوگا را برای زنان باردار راه اندازی کند، خود نماد می تواند روی لباس ظاهر شود.
 
چیزی که در مورد لوگوی انتزاعی ترکیبی خوب است این است که تقریباً برای هر صنعتی می توان از آن استفاده کرد. فقط به BMW و Unilever نگاه کنید! لوگوی BMW دارای طراحی انتزاعی متقارن و هندسی است و لوگوی Unilever از اشکال هندسی تشکیل شده است که معنای عمیق تری دارند.
 
مزایای طراحی لوگوی انتزاعی
ایجاد یک لوگوی انتزاعی باورنکردنی به هیچ وجه آسان نیست. برای ایجاد یک لوگوی خوب، باید تعداد زیادی از کادرها را علامت بزنید. اما، کار سخت برای طراحی لوگوی عالی با مزایایی که به دست خواهید آورد نتیجه می دهد.
 
بنابراین، اگر به فکر ایجاد یک لوگو هستید، دلایل مختلفی وجود دارد که چرا باید طراحی لوگوی انتزاعی را در نظر بگیرید:
 
منحصر به فرد - یک لوگوی انتزاعی آزادی خلاقانه نامحدود را امکان پذیر می کند. به معنای واقعی کلمه هیچ محدودیتی برای هنر انتزاعی وجود ندارد، بنابراین لوگوی شما می‌تواند ایده‌ها، شخصیت و ارزش‌های منحصربه‌فردی را که کسب‌وکار شما در مورد آن است را به تصویر بکشد.
 
به یاد ماندنی – این سطح از خلاقیت به کسب و کار شما اجازه می دهد تا در بازاری یکنواخت و پر از همان تصاویر و کلمات کلیدی، جایگاهی پیدا کند. یک لوگوی انتزاعی طبق تعریف، طراوت، جالب و مطمئناً توجه مردم را به خود جلب می کند.
همه کاره - لوگوهای انتزاعی در نوع خود بی نظیر هستند و تطبیق پذیری و چشم اندازی تازه را به بازار می آورند. به علاوه، مهم نیست که کسب و کار شما چه جهتی را طی می کند، یک لوگوی انتزاعی مرتبط باقی خواهد ماند.
 
مقیاس پذیر – یکی دیگر از مزایای لوگوهای انتزاعی این است که می توان از آنها به هر نسبتی که لازم است استفاده کرد. اگر به آن نیاز دارید تا چیزی به کوچکی یک دکمه یا به بزرگی یک بیلبورد را در خود جای دهد، یک لوگوی انتزاعی می‌تواند به اندازه‌ای در مقیاس باشد.
 
ایجاد آسان – اشتباه نکنید، طراحی لوگو لزوما آسان نیست. اما، ایجاد یک لوگوی انتزاعی می تواند ساده باشد زیرا هیچ قاعده ای وجود ندارد - فقط تخیل شما.
 
 
نتیجه گیری
گاهی اوقات یک لوگوی سنتی برای پیام خاصی که می‌خواهید لوگوی شما به آن برسد، کار نمی‌کند. لوگوهای انتزاعی گزینه ای عالی برای مشاغلی هستند که می خواهند منحصر به فرد بودن برند خود را به اشتراک بگذارند و مخاطبان خود را به شیوه ای سرگرم کننده درگیر کنند.
 
مسئله این است که از آنجایی که گزینه های شما در هنگام ایجاد یک لوگوی انتزاعی نامحدود است، ممکن است برای شروع با مشکل مواجه شوید. اینجاست که سازنده لوگوی ما می‌تواند به شما کمک کند تا لوگوی انتزاعی خود را بسازید.
 
کلید این است که بیش از حد به آن فکر نکنید. چند تغییر ایجاد کنید، از افرادی که به آنها اعتماد دارید بازخورد بخواهید و سعی کنید از روند هنری لذت ببرید!
 
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
شما به لوگویی نیاز دارید که جرقه گفتگو در مورد برند کسب و کار شما باشد.
 
سوال این است: چگونه آن لوگوی عالی را ایجاد می کنید؟ اگرچه انواع مختلفی از لوگوها وجود دارد، اما یکی وجود دارد که اغلب توسط صاحبان مشاغل کوچک نادیده گرفته می شود: لوگو انتزاعی.
 
لوگوی انتزاعی نماد یا تصویری است که لزوماً قابل تشخیص نیست، بلکه شکل هندسی پیچیده ای است که کسب و کار شما را به شکلی مفهومی نشان می دهد.
 
مهمتر از آن، لوگوهای انتزاعی می‌توانند لایه‌هایی از معنا را به یک تصویر القا کنند و لوگوی شما را به یک لوگوی به یاد ماندنی و شروع کننده مکالمه تبدیل کنند.
 
در واقع در آرمکده، ما آنقدر به قدرت لوگوهای انتزاعی اعتقاد داریم که برای خودمان ایجاد کرده ایم! آرمکده به عنوان بهترین شرکت طراحی لوگو در زمینه طراحی انواع لوگو انتزاعی محسوب می شود.
 
در زیر، انواع مختلف لوگوهای انتزاعی را بررسی خواهیم کرد و اینکه چگونه واقعاً به کسب و کاری که نشان می دهد جان می بخشد. اما اول:
 
لوگو انتزاعی چیست؟
لوگوی انتزاعی یک تصویر مفهومی و تفکربرانگیز است که بیننده را وادار می کند تا احساسات و ارتباطات قوی با آن احساس کند.
 
این نوع لوگو یک تصویر منحصر به فرد است که برای بیان چیزی خاص در مورد کسب و کار شما طراحی شده است.
 
چیزی که یک لوگوی انتزاعی را برای صاحبان مشاغل جذاب تر می کند، تطبیق پذیری آن است. از الگوهای متقارن گرفته تا هنرهای خطی، انواع مختلفی از لوگوهای انتزاعی وجود دارد، بنابراین می توانید بهترین را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.
 
شاید خیلی دور به نظر برسد، اما در واقع، بسیاری از لوگوهایی که هر روز می بینید انتزاعی هستند.
 
من انواع مختلفی از لوگوهای انتزاعی را در تمام صنایع مختلف جمع آوری کرده ام تا به شما نشان دهم چگونه ممکن است برای کسب و کار شما کار کنند.
نکات طراحی لوگوی انتزاعی
چند نکته وجود دارد که باید هنگام طراحی لوگوی انتزاعی خود در نظر داشته باشید.
 
در مورد یک نماد تصمیم بگیرید
همانطور که از نامش پیداست، یک نماد انتزاعی مفاهیم متعدد و احساسات مختلف را در یک نماد واحد منتقل می کند. این نقطه کانونی لوگوی انتزاعی شماست. نمادی که در لوگوی انتزاعی خود استفاده می کنید تمام جنبه های مختلف کسب و کار شما را نشان می دهد، مانند محصولاتی که ارائه می دهید، شخصیت و ارزش ها.
 
رنگ هایی را انتخاب کنید که پیام برند شما را منعکس کنند
اکثر مردم نمی دانند که پالت رنگ مناسب چقدر می تواند به عمق و بعد آرم آنها کمک کند. یک روانشناسی کامل در پس رنگ ها وجود دارد، و زمانی که شروع به ساختن هویت برند می کنید، توجه مهمی است.
 
رنگ‌های مورد استفاده در لوگوهای انتزاعی می‌توانند درک مشتریان شما را از یک شکل مبهم شکل دهند. ترکیب رنگ مناسب می تواند عمق و ابعاد بیشتری به لوگوی انتزاعی شما بیافزاید، و باید در هنگام طراحی لوگوی خود به آن توجه داشته باشید.
 
تایپوگرافی را انتخاب کنید که مکمل نماد شما باشد
تایپ فیتی که انتخاب می کنید به پیچیدگی یا سادگی لوگوی شما بستگی دارد. در نهایت، شما یک تایپ می خواهید که آرم را متعادل کند. یک نماد پیچیده به خوبی با یک فونت مینیمال جفت می شود، در حالی که یک لوگوی ساده در کنار فونت پیچیده تر عالی به نظر می رسد.
 
با طرح بندی آزمایش کنید
بسته به جایی که قصد دارید از لوگوی انتزاعی خود استفاده کنید، ارزش آن را دارد که در مورد چند تغییر لوگو فکر کنید. ممکن است بخواهید از این نماد فقط در یک برنامه در مقیاس کوچک مانند واترمارک یا تصویر نمایه رسانه های اجتماعی استفاده کنید. اما برای سربرگ و وب سایت خود، ممکن است بخواهید از تنوع آیکون و متن لوگوی خود استفاده کنید.
 
انواع مختلف لوگوهای انتزاعی
اکنون که می دانید چه چیزی برای ایجاد یک لوگوی انتزاعی انجام می شود، بیایید نگاهی به انواع مختلف طرح های انتزاعی بیندازیم که می توانید برای نشان دادن مؤثر کسب و کار خود از آنها استفاده کنید.
 

لوگوهای انتزاعی متقارن

به تقارن به عنوان پسر عموی بزرگتر و عاقل تر خود فکر کنید. او کسی است که شما را در مرکز توجه نگه می دارد تا سرکش باشید، و کسی است که وقتی کمی بیش از حد احساساتی هستید آرامتان می کند.
 
لوگوهای متقارن یک تصویر آینه ای از نیمی از طرح هستند بنابراین هر دو طرف یکسان هستند.
 
در حالی که برخی از لوگوهای انتزاعی تمایل به گسترش مرزهای طراحی دارند، تقارن آرم را در الگوهایی قرار می دهد که برای چشم انسان قابل تشخیص است.
 
یک لوگوی انتزاعی متقارن برای یک گل فروشی یا یک مرکز سلامت و تندرستی مناسب است – کسب و کاری که طبیعت آن متمرکز است. Leafclub یک مثال عالی از این رویکرد است که در زیر مشاهده می کنید، با الگوهای متقارن شکل یک گل.
 
Mountain Flame نیز این کار را به خوبی انجام می دهد و مفهوم آتش را در نظر می گیرد و ایده خلاقانه طراحی را گسترش می دهد در حالی که همچنان به برند بیرونی وفادار می ماند.
 
اما لازم نیست یک لوگوی انتزاعی متقارن فقط برای اهداف کلی‌تر و طبیعی‌تر رزرو شود. برندهای معروف مانند Airbnb و NBC نیز از لوگوهای انتزاعی متقارن استفاده می کنند. Airbnb طراحی جالبی دارد که از 3 نماد تشکیل شده است: نماد موقعیت مکانی، قلب وارونه، و دست شخصی که دراز شده است.
 
در همین حال، لوگوی NBC از 6 پر طاووس تشکیل شده است که نشان دهنده 6 بخش شبکه است: زرد برای اخبار، قرمز برای سرگرمی، آبی برای شبکه، نارنجی برای ورزش، سبز برای تولیدات و بنفش برای ایستگاه ها.
 

لوگوهای انتزاعی با اشکال هندسی

اشکال هندسی به ارتباط با ریاضیات شهرت دارند، اما زمانی که با اشکال انتزاعی ترکیب شوند، سطحی از عمق لوگوی شما را برجسته می کنند که فقط مینیمالیسم هندسه می تواند ارائه دهد.
 
اشکال هندسی احساسات و عواطف را به تصویر می کشند. مربع ها پایدار هستند و قوانین را رعایت می کنند. دایره ها احساس راحتی را القا می کنند. فقط به لوگوی MasterCard نگاهی بیندازید. این طراحی که از دو دایره (یادآور دو سکه) تشکیل شده است، باعث می شود مشتریان بالقوه احساس کنند که می توانند به کسب و کار پشت لوگو اعتماد کنند (و همچنین به راحتی آنها را تشخیص دهند).
 
سایر اشکال هندسی مانند خطوط عمودی پررنگ حس استحکام و دوام را منتقل می کنند. آنها همچنین راهی عالی برای ارائه تصویری از کارایی و قابلیت اطمینان هستند که به خوبی در لوگوی آدیداس ارائه شده است.
 
لوگوی میتسوبیشی نمونه جالب دیگری از لوگوی انتزاعی است که از اشکال هندسی استفاده می کند. کلمه "hishi" در ژاپن به معنای شکل الماس استفاده شده است. بنیانگذار علامت 3 الماس را برای شرکت خود انتخاب کرد. او با استفاده از ویژگی های تاج اولین کارفرمای خود و نشان خانواده اش به مفهوم شکل دست یافت.
 
و گاهی اوقات، اشکال هندسی را می توان ترکیب کرد تا یک تصویر کامل را تشکیل دهد. برای مثال Sky Construction را در نظر بگیرید. شرکت ساخت و ساز به سادگی از 3 مستطیل برای ایجاد آسمان خراش استفاده کرد. همانطور که می بینید، هیچ محدودیتی برای استفاده از اشکال هندسی در طراحی لوگوی انتزاعی وجود ندارد.
  • طراحی سایت طراحی سایت