طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت با توجه به خواسته ها و نیازهای شما تعیین می شود. از جمله امکانات طراحی سایت می توان به انتشار نامحدود مطالب، مدیریت کاربران، نظرات، تماس، رمزگذاری روی مطالب، افزودن فایل های چند رسانه ای اشاره کرد.

تمام این امکانات با توجه به نوع کسب و کار شما مشخص می شود. برای مثال، اگر شما صاحب یک شرکت هستید، باید امکانات پایه ای برای طراحی سایت خود در نظر بگیرید. این امکانات پایه شامل سیستم مدیریت محتوا، افزودن فایل های چند رسانه ای هستند. طراحی سایت شرکتی به صفحه درباره ما و تاریخه شرکت نیز نیاز دارد.

سایت های خبری نیز دارای امکانات ویژه ای هستند و طراحی سایت مختص خود را می طلبند. در این نوع سایت ها،  سیستم تولید نامحدود محتوا یک ویژگی پایه است.

برخی از سایت ها مایل هستند در فرایند طراحی سایت خود، مطالب سایت را به زبان های مختلفی منتشرکنند. طراحی سایت این شرکت ها به صورت دو زبانه انجام می شود. همچنین از دیگر امکانات طراحی سایت در شرکت تابان شهر، طراحی گرافیک اختصاصی برای سفارش اشاره کرد. هر چقدر امکانات بیشتری برای طراحی سایت خود در نظر بگیرید، به نفع شما خواهد بود.

در هنگام طراحی سایت، می توانید دسترسی های خود را مشخص کنید. شما به عنوان صاحب کسب و کار می توانید به هاست و دامنه اینترنتی، سورس کدهای سایت و پنل مدیریتی سایت دسترسی داشته باشید. سایت شما با تیم طراحی سایت تابان، کاملا ریسپانسیو است. سایت شما با طرحی اختصاصی نسخه موبایل کاربر طراحی می شود و واکنش گرا است.

  • ۹۸/۰۲/۰۵
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی