طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
لوگو بخش مهمی از هویت هر نام تجاری است - اغلب اولین چیزی است که یک مشتری بالقوه می بیند و استفاده از لوگو ای که از رقبا برجسته است بسیار مهم است. اما هزینه طراحی یک لوگو چقدر باید باشد؟ مانند سایر هزینه های تجاری ، می خواهید قیمت طراحی لوگو را با کیفیت و ارزشی که به دست می آورید بسنجید.
استخدام یک طراح یا شرکت طراحی حرفه ای به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که طرح نهایی لوگوی شما متمایز بوده و پیام برند شما را منتقل می کند. مانند هر سرویسی ، انواع مختلفی از قیمت ها و بسته های طراحی لوگو وجود دارد ، و مهم این است که بدانید با پول خود چه چیزی دریافت می کنید یا نمی کنید. اگر قصد سفارش طراحی لوگو دارید در ادامه با ما همراه باشید.
 
هزینه طراحی لوگو حرفه ای چقدر است؟
هزینه طراحی لوگو بین 0 تا ده ها هزار دلار است ، اما اگر شما یک کسب و کار کوچک یا استارتاپ هستید که به دنبال طراحی با کیفیت هستید ، طراحی لوگوی خوب باید بین 300 تا 1300 دلار هزینه داشته باشد.
 
قیمت طراحی لوگو می تواند متفاوت باشد ، به عنوان مثال قیمت طراحی لوگو بستگی به کیفیت و ایجاد کننده دارد. به بودجه خود نگاهی بیندازید و به ما کمک کنید تا بهترین راه را بر اساس نیاز خود تعیین کنید.
هزینه کم: زیر 300 دلار
لوگو ساز
ارزان ترین گزینه برای دریافت لوگو این است که خودتان آن را بسازید. اگر طراح آموزش دیده ای هستید و راه خود را در Illustrator به خوبی می شناسید ، حتماً بروید. اگر اینطور نیستید ، شما را به سمت تولید کننده لوگو هدایت می کند.
 
در حالی که تولیدکنندگان لوگو ارزان ترین گزینه هستند (0 دلار برای استفاده از خدمات و 10 تا 50 دلار برای خرید طرح شما) ، آنها فقط گزینه های محدود ، عمومی آیکون و فونت را ارائه می دهند. اگر این مسیر را طی کنید و زیبایی ظاهری نسبتاً زیبایی داشته باشید ، ممکن است یک آرم قابل استفاده (در صورت عمومی) دریافت کنید. اگر آموزش طراحی ندارید ، ممکن است به چیزی برسید که کمی دور از ذهن است.
ممکن است فریلنسرهایی پیدا کنید که مایل به دریافت لوگو با قیمت کمتر از 300 دلار هستند. این ممکن است یک معامله عالی باشد ، اما مانند همه معاملات بزرگ باید از خود بپرسید چرا آن را دریافت می کنید ... اگر این به خاطر این است که به مادر طراح لطف کرده اید ، پس برای شما یک امتیاز بگیرید! اگر آنها را در یک وب سایت ناشناس پیدا کرده اید ، بعید نیست که آنها به همان اندازه که خودتان می توانید تهیه کنید ، چیزی به شما ارائه دهند. (یا ممکن است طرح به سرقت رفته باشد! ما دائماً می بینیم که طرح هایی که در 99 طراحی طراحی شده اند در وب سایت های مستقل ارزان قیمت ظاهر می شوند.)
میان رده: 300 تا 2500 دلار
اگر چند صد تا چند هزار دلار بودجه دارید ، از نظر هزینه طراحی لوگو به نقطه ضعف رسیده اید: احتمالاً طراحی بسیار خوبی خواهید داشت و مجبور نخواهید بود که بانک را شکست دهید.
در محدوده قیمت طراحی لوگو ، دو گزینه برای دریافت طرح دارید: کار با فریلنسر یا مسابقه طراحی لوگو.
و ما می دانیم: بین 300 دلار و 2000 دلار تفاوت زیادی وجود دارد. نگران نباشید ، ما مطمئن شده ایم که چرا و چه زمانی می خواهید هزینه بیشتری بپردازید.
 
فریلنسرها
استفاده از یک طراح مستقل می تواند یک تجربه عالی باشد - شما می توانید یک متخصص را بر اساس نظرات خود سفارشی سازی کنید. با این حال ، طیف وسیعی از تجربه وجود دارد ، که به معنی طیف گسترده ای از هزینه و کیفیت کار است. اگر می خواهید تک نفره کار کنید ، باید با طراحان آینده نگر مشورت کنید. مشاهده نمونه کارها و توصیفات آنها ضروری است ، و دریافت ارجاع مستقیم از شخصی که به او اعتماد دارید ، حتی بهتر است.
 
هنگام انتخاب یک فریلنسر ، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:
 
نحوه صورتحساب آنها (ساعتی در مقابل هر پروژه)
چقدر تجربه دارند
behance2
از طریق Behance
به طور کلی ، شما می خواهید نقل قول بالاتری را از شخصی دریافت کنید که دارای سابقه اثبات شده است. آنها همچنین به تفصیل آنچه را که برای پول خود دریافت می کنید (یا مدت زمانی که آنها پیش بینی می کنند پروژه شما طول بکشد) به شما ارائه می دهند.
 
اگر قصد دارید 300 تا 800 دلار هزینه کنید ، احتمالاً با یک طراح گرافیک کمتر آزمایش شده کار خواهید کرد. این می تواند بسیار عالی باشد اگر شما دارای دید واضح ، تجربه بازخورد در مورد کار طراحی و زمان برای انجام کارها هستید. اگر به دنبال حمایت بیشتر برای به دست آوردن خواسته خود هستید و ساعاتی را برای گذراندن و رفت و برگشت ندارید ، احتمالاً باید هزینه ای را در محدوده 800 تا 2000 دلار در نظر بگیرید.
 
برگزاری مسابقه لوگو
با ترکیب ثبات قیمت کارمزد ثابت با طیف گسترده ای از گزینه های طراحی برای لوگوهای شما ، یک مسابقه طراحی لوگو ایده های متعدد طراحی را از جامعه جهانی طراحان سفارش می دهد و ده ها ایده منحصر به فرد برای لوگوی شرکت شما ارائه می دهد. در طول مسابقه (که به طور معمول یک تا دو هفته طول می کشد) ، شما این فرصت را دارید که با طراحان ارتباط برقرار کرده و در مورد نسخه های مختلف طرح های آنها بازخورد دهید ، بنابراین می توانید به شکل گیری محصول نهایی کمک کنید.
مانند فریلنسرها ، می توانید با هر قیمتی طراحی لوگوی خوبی داشته باشید ، اما اگر هزینه بیشتری بپردازید ، انجام این کار آسان تر خواهد بود. وقتی مبلغ بیشتری بپردازید ، جایزه طراح برنده نیز بزرگتر است. طراحان باتجربه تری در مسابقه شما شرکت می کنند ، بنابراین شما می توانید طرح های با کیفیت بیشتری را انتخاب کنید. با بسته های platinum ، شما همچنین یک مدیر حساب خواهید داشت که با کمک به شما در نوشتن خلاصه خلاقانه و بازخورد طراحان خود ، به ساده سازی روند طراحی کمک می کند.
 
هنگام انتخاب بسته مسابقه آرم خود ، به این فکر کنید که چقدر زمان خواهید داشت و چه تجربه ای در نوشتن خلاصه و همکاری با طراحان دارید. اگر هنوز مطمئن نیستید ، برای مشاوره طراحی با ما تماس بگیرید.
 
قیمت بالا: 2500 دلار+
هنگامی که یک طرح لوگو می خرید ، در نهایت با یک لوگو مواجه می شوید! اما اگر مایل باشید و بتوانید هزینه بیشتری بپردازید ، می توانید بیشتر دریافت کنید. معمولاً ، این به معنی کار با یک آژانس طراحی است. این همچنین به معنی برچسب قیمت است که 10000 دلار+است.
 
آژانس های طراحی
یک آژانس طراحی یا مارک تجاری حرفه ای گزینه دیگری برای طراحی لوگوی شما است و اغلب شامل بسته بندی نام تجاری از بالا به پایین با هزینه است. آژانس های طراحی اغلب تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل رقبا را انجام می دهند تا دریابند که چگونه نام تجاری شما می تواند به خوبی متمایز شود. آژانس ها از تیم های خلاق استفاده می کنند که از هر زاویه به پروژه شما نزدیک می شوند و از کار کامل که با داده های کسب و کار پشتیبانی می شود ، اطمینان حاصل می کنند.
البته ، یکی از بزرگترین موانع برای استخدام یک آژانس طراحی هزینه است. بسته های هویت برند (شامل لوگو) از حدود 10،000 دلار با نمایندگی شروع می شود و معمولاً برای مارک های کوچک بودجه ندارد. علاوه بر این ، همه آژانس ها برابر نیستند. مانند استخدام یک طراح مستقل ، شما باید تحقیقات خود را در مورد کار ، سبک و رضایت مشتری انجام دهید.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های مختلف طراحی لوگو ، پست ما را در مورد بهترین روش طراحی لوگو بررسی کنید. حتماً نحوه ایجاد یک راهنمای سبک مارک را برای شروع تعریف برند خود بخوانید ، که به شما کمک می کند یک لوگوی عالی با طراح خود بسازید.
 
با پولم چه می گیرم؟
صرف نظر از اینکه جهت طراحی لوگو خود را در چه زمینه ای انتخاب می کنید ، مهم این است که دقیقاً بدانید با پول خود چه چیزی را باید بدست آورید. این که آیا شما انتخاب یک طراح مستقل ، راه اندازی یک مسابقه طراحی یا بهار برای یک آژانس را انتخاب می کنید ، مطمئن شوید که چک لیست زیر بخشی از توافق شما است:
طراحی لوگوی نهایی شما در چندین فرمت
فرمت بردار با وضوح بالا برای چاپ
قالب وب بهینه شده برای وب سایت ، رسانه های اجتماعی و سایر نیازهای دیجیتالی
حق چاپ کامل قانونی
این تضمین می کند که طراحی لوگوی شما منحصراً متعلق به شما است.
  • ۰۰/۰۶/۰۳
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی