طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰

اگر قصد دارید برند خود را معرفی کنید نیاز به یک لوگو خواهید داشت. قیمت طراحی لوگو تحت تاثیر عوامل مختلفی است که در اینجا به معرفی آنها خواهیم پرداخت. در واقع با توجه به اینکه کارفرما چه لوگویی مدنظر دارد، طراح هزینه آن را قبل از شروع به کار حساب کرده و به کارفرما اعلام می کند تا در صورت توافق، کار آغاز گردد.

در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره قیمت طراحی لوگو و عوامل تاثیرگذار در آن خواهیم پرداخت تا آگاهی کافی در این زمینه را داشته باشید.نمونه لوگو های آرمکده را مشاهده کنید.

قیمت طراحی لوگو

برای طراحی یک لوگو عوامل زیادی هستند که قیمت را تحت تاثیر قرار می دهند. نوع لوگو، زمان اختصاص یافته برای طراحی آن، تعداد طرح هایی که به عنوان نمونه ارائه می شود و تعداد دفعات ویرایش در قیمت طراحی لوگو تاثیر گذار هستند.  گروه طراحان آرمکده با دارا بودن تیمی حرفه ای در زمینه طراحی، انواع لوگوهای اختصاصی را به بهترین شکل ممکن و مناسب ترین قیمت در اختیار کاربران قرار خواهد داد. طراحی لوگو به صورت حرفه ای یا نیمه حرفه ای با توجه به کسب و کاری که دارید از جانب این مجموعه قابل انجام می باشد.

قیمت طراحی لوگو متاثر از نوع آن

طراحی لوگو را به سه حالت تایپوگرام، پیکتوگرام و یا ترکیبی از این دو می توان انجام داد. قیمت طراحی لوگو را با توجه به حرفه ای یا نیمه حرفه ای بودن طراحی آن نیز تعیین می کنند . با توجه به کسب و کاری که دارید و بر اساس سلیقه تان، هر یک از انواع طراحی لوگو را انتخاب کنید و در نهایت با توجه به بودجه ای که در نظر دارید ، انتخاب نهایی را انجام دهید.  تایپوگرافی حالت نوشتاری دارد که با فونت های دستی یا کامپیوتری طراحی می شود . قیمت طراحی لوگو در این حالت ارزان خواهد بود و در عین سادگی خاص و جلوه گر می باشد. در نوع پیکتوگرام از یک عکس برای نمایش و معرفی کسب و کار استفاده می شود و تصویر استفاده شده واقعی و یا انتزاعی می تواند باشد. هزینه طراحی لوگو در پیکتوگرام بالاتر است. نوع ترکیبی قیمت بالاتری دارد و ترکیبی از دو نوع بالا را در لوگو خواهید دید، تنها باید توجه داشت که به علت ترکیب این دو روش کیفیت کار کم نشود. گروه طراحان آرمکده با سال ها سابقه در زمینه طراحی لوگو و داشتن مشتریانی وفادار که همکاری بلند مدتی با آن ها داشته، توانسته است با ارائه بهترین قیمت ها گام بزرگی در کسب رضایت مشتریان خود بردارد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده است .

اهمیت هزینه کردن برای لوگو

لوگو به معرفی برند شما می پردازد و هر چه شکیل تر و حرفه ای تر باشد، کلاس کاری شما را بالاتر خواهد برد. در واقع زمانی که برای طراحی لوگو هزینه ای را در نظر می گیرید، باید به آن به چشم یک سرمایه گذاری نگاه کنید . داشتن یک لوگوی اختصاصی به معرفی بهتر کسب و کارتان در بین سایر حرفه ها خواهد پرداخت و هر چه این لوگو خاص تر باشد، در ذهن مشتری بیشتر ماندگار می شود. اگر قصد دارید در حرفه خود پیشرفت کنید، باید برای لوگو هزینه ای را در نظر بگیرید . برای کسب و کارهای کوچک، طراحی لوگوی نیمه حرفه ای جوابگو خواهد بود اما اگر  کسب و کار بزرگی دارید، از لوگوی حرفه ای استفاده کنید و برای این منظور با کارشناسان مجموعه آرمکده تماس حاصل فرمایید تا مشاوره های لازم را انجام دهند و شما را در انتخاب نوع لوگو راهنمایی کنند. پشتیبانی ۲۴ ساعته برای پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در نظر گرفته شده است و در رابطه با قیمت طراحی لوگو اطلاعات لازم داده خواهد شد.

تعداد طرح های اولیه در طراحی لوگو

ممکن است کارفرما برای انتخاب دقیق تر ، از مجموعه درخواست داشته باشد چندین طرح اولیه به او نمایش داده شود . قیمت طراحی لوگو با توجه به اینکه چه تعداد طرح اولیه ارائه می شود، متفاوت خواهد بود.  هم چنین کارفرما ممکن است در طرح نهایی خواستار ایجاد ویرایش باشد تا طرح کاملا مطابق با خواسته او باشد. هر چه میزان و دفعات ویرایش بیشتر باشد، قیمت نهایی بیشتر خواهد شد . در نهایت این کارفرما و طراح هستند که باید سر قیمت طراحی لوگو به توافق برسند.

طراحی لوگو به شکل تخصصی

برخی از افراد برای طراحی لوگوی خود سراغ سایت های طراحی آنلاین می روند، برخی هم گرفتار افراد بدون تخصص می شوند که لوگو را از سایت های طراحی گرفته و پس از کمی تغییر در اختیار کارفرما قرار می دهند که در واقع برای آن طراحی صورت نگرفته است و تنها کپی انجام شده است. طراحی لوگو بسیار با ارزش است، چون تا زمانی که کسب و کارتان فعالیت دارد این لوگو همراه شما است و مشتریان شما تا همیشه کسب و کارتان را با لوگوی مخصوص کارتان خواهند شناخت. از این رو مهم است که این لوگو چگونه باشد و از طراحی معتبر و ماندگاری برخوردار باشد. گروه طراحان آرمکده با داشتن تیمی خلاق، طراحی لوگو را با توجه به کسب و کارتان  و مشتریانی که دارید و هم چنین وضعیتی که در بازار حاکم می باشد، انجام می دهد و با ارائه یک لوگوی تخصصی موجب شناسایی شما در بین رقبایتان خواهد شد.

  • ۰۰/۰۶/۰۷
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی