طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
طراحی یک لوگوی کامل مستلزم صرف زمان ، تلاش و ملاحظه دقیق است ، اما این فرایند یک نوع معامله نیست. حفظ ارز و ارتباط با توسعه و پیشرفت یک کسب و کار می تواند بدون بازنگری در مارک تجاری موجود مشکل باشد. یک طراحی لوگو خوب باید بتواند تطبیق داده شود تا اطمینان حاصل شود که یک کسب و کار می تواند بهترین چهره خود را حفظ کند زیرا همه نوع تغییر به ناچار رخ می دهد. در این مقاله قصد داریم درباره طراحی مجدد و ریدیزاین لوگو صحبت کنیم.
حتی لوگوهایی که در ابتدای کار خود بی نقص بودند ، با گذشت زمان نیاز به طراوت دارند و نیاز به یک لوگوی خوب طراحی شده را اساساً منعطف می کند. با تغییر دنیای طراحی و شرکت ها (و جامعه) ، یک لوگو پیر می شود. برای اطمینان از اینکه لوگو نشان دهنده یک کسب و کار مناسب است ، مهم است که انگشت خود را در نبض روندهای فعلی نگه دارید و برای تجدید عناصر مارک تجاری باز باشید. گاهی اوقات این به معنی به روزرسانی های کوچک است ، گاهی اوقات یک طراحی مجدد کامل جواب می دهد. آرمکده در زمینه طراحی آرم و لوگو فعالیت دارد و شما می توانید نمونه کار لوگو ی آن را در سایت این شرکت مشاهده کنید.
 
آیا لوگو نیاز به طراحی مجدد دارد؟
اولین چیزها: لوگو را به طور عینی تجزیه و تحلیل کنید تا تصمیم بگیرید که آیا به طور کلی به روز رسانی نیاز دارد یا خیر. برای انجام موثر این کار ، روی این سوالات کلیدی تمرکز کنید.
آیا آرم تاریخ دارد؟
این ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما از این اولین قدم ساده غافل نشوید. حتی اگر یک آرم در دو سال گذشته ایجاد شده باشد ممکن است تاریخ داشته باشد ، به عنوان مثال ، فونت در آن زمان به طور خاص حالت à la (تصور کنید Lobster ، Trajan Pro) ، و یا زیبایی شناسی کلی بسیار متمایل به روند بود. بوجود آمد.
ما فقط در مورد آنچه مد است صحبت نمی کنیم. ممکن است طرح اصلی دیگر با تمام پیشرفت های تکنولوژیکی و دستگاه های جدیدی که مشتریان احتمالی شما از آنها برای مشاهده لوگو استفاده می کنند ، سازگار نباشد ، مانند تبلت ها و دستگاه های تلفن همراه با وضوح صفحه نمایش بالاتر مانند صفحه نمایش Retina اپل. برعکس ، لوگوی اصلی ممکن است در صفحه های تلفن همراه با مقیاس کوچکتر به خوبی نمایش داده نشود-اگر برای چاپ طراحی شده باشد-شاید دارای جزئیات بیش از حد یا یک اسکریپت خوب و پیچیده باشد.
آیا تجارت تغییر کرده یا رشد کرده است؟
یک کسب و کار موفق با گذشت زمان توسعه می یابد و لوگوی آن نیز باید در کنار آن رشد کند. در سالهای پس از عرضه یک لوگو ، ممکن است تعداد بیشتری کارمند ، مکان ، خدمات جدید ، به روزرسانی محصول یا خطوط تولید جدید بیشتر وجود داشته باشد. لوگو چهره یک کسب و کار است و باید نشان دهنده آنچه یک شرکت انجام می دهد یا ارائه می دهد ، بنابراین از آنجا که این تحول اتفاق می افتد ، ارزش توجه به نحوه به روزرسانی برند مطابق با آن را دارد.
آیا مخاطب تغییر کرده است؟
به یاد داشته باشید که در برندسازی یک هنر ظریف وجود دارد و یک لوگو باید همچنان برای مشتریان وفادار ، ثابت و نیازهای در حال توسعه جذاب باشد ، در حالی که توجه نسل های جدید مصرف کنندگان را به خود جلب می کند. طراحی عالی باید بتواند با مخاطبان گسترده و متنوع در سنین مختلف و علایق مختلف ارتباط برقرار کند.
آیا رقابت تغییر کرده است؟
تشخیص یک شرکت در میان دریایی از گزینه های مناسب آسان نیست ، اما این بهترین لوگو و هویت نام تجاری است ، به ویژه هنگامی که یک کسب و کار دیگر تنها بازیگر در یک طاقچه خاص نیست. مشاغل در سال 2018 رقابت بیشتری نسبت به یک دهه قبل دارند - صنایع به لطف اینترنت و بازار واقعاً جهانی اشباع شده اند. توانایی به روز بودن و مدرن بودن برای حفظ جایگاه خود در بازارهای شلوغ تر از همیشه بسیار مهم است ، بدین معنا که طراحی مجدد لوگو می تواند به کسب و کار در رقابتی ماندن و تعهد مداوم به برتری ثابت کند.
آیا رسالت یا ارزشها تغییر کرده است؟
برای یک تجارت رو به رشد ، ایجاد ارزش های جدید یا تکامل رسالت خود غیر معمول نیست. با بالغ شدن شخصیت یک شرکت ، آرم آن باید ثابت بماند. به عنوان مثال گوگل را در نظر بگیرید: همانطور که شرکت به سمت خود به عنوان یک نهاد جدی و جهانی پیش می رفت ، این بلوغ زمانی شکل گرفت که از تایپوگرافی حباب دار ، سایه آشکار و غیره دور شدند. شخصیت بازیگوش گوگل به دلیل سازگاری رنگ آمیزی بیشتری پیدا کرد (فکر کنید Google Doodles).
ما چقدر در مورد تغییر اینجا صحبت می کنیم؟
همیشه نمی توان تشخیص داد که تغییر مورد نیاز است ، چه زمانی نیاز است و چقدر تغییر درست است. گاهی اوقات این فقط تنظیم رنگ اصلی یا نام تجاری است ، گاهی اوقات یک بازسازی کامل است. به همین دلیل بسیار مهم است که یک لوگو به طور رسمی انعطاف پذیر باشد. اگر یک نام تجاری سخت یا بیش از حد پیچیده باشد ، به روزرسانی ها ممکن است ناخوشایند ، اجباری یا غیر ممکن باشد. اگر سیستم هویت به خوبی طراحی شده باشد ، به روز رسانی بدون درز و موثر است.
یوتیوب در سال 2017 لوگوی خود را با هدف اصلی تغییر تمرکز بر روی دکمه "پخش" و ایجاد انعطاف پذیری به لوگو ، به ویژه در صفحه های کوچکتر و به شکل آیکون ، تازه کرد.
کانون هویت نام تجاری YouTube کانون توجه YouTube Identity Brand Spotlight
طراحی YouTube به روز شد
این یک ظاهر کاملاً جدید نیست ؛ بیشتر شبیه سازی است رنگ بندی و تایپوگرافی تا حد زیادی بدون تغییر باقی می ماند ، اما همچنین اجازه می دهد تا علامت به راحتی به عناصر جدا شود. در خارج از صنعت ، می توان آن را نادیده گرفت. این نوع به روز رسانی کاربران را بیگانه نمی کند و پویایی می افزاید. از سوی دیگر ، طراحی مجدد لوگو یک ظاهر کاملاً جدید است. این نوع رویکرد چشمگیر است و بیشتر برای تغییرات بزرگتر در یک شرکت مناسب است ، مانند نام جدید ، تمرکز بر محصول جدید یا تغییر اساسی تر برای کسب و کار.
F1 (همچنین مسابقات فرمول 1 یا مسابقات فرمول 1) در سال 2017 تصمیم به طراحی مجدد کامل گرفت. این "فرمول" را از لوگو به طور کامل حذف کرده است ، در حال حاضر به طور انحصاری "F1" در این طرح بسیار سبک توسط Wieden + Kennedy لندن. طراحی مجدد به دلیل نیاز به مدرن سازی ، برای رسیدن به طرفداران جوانتر و احیای این ورزش انجام شد. این همچنین یک موضوع دو قطبی در دنیای طراحی بود ، مانند یک تغییر نام تجاری کامل اغلب.
همانطور که تصمیم می گیرید چقدر باید تغییر کند ، چندین عامل را در نظر بگیرید:
چه عناصری از لوگوی فعلی من کاملاً مناسب نیستند؟
نوع حروف ، وزن متن ، رنگ بندی ، جهت ، فاصله ، عناصر طراحی و بیشتر همه عوامل کلی مانند مقیاس پذیری را در نظر بگیرید. همانطور که پائولا شر در دوره Skillshare خود گفت: "اگر هویتی را طراحی کنید که در آن سیستم بسیار سفت و سخت است ، خیلی زود خسته کننده می شود و این بدان معناست که احتمالاً سرنگون می شود زیرا مردم به تغییر نیاز دارند. اگر می خواهید چیزی برای مدت طولانی دوام بیاورد ، باید توانایی انعطاف پذیری را داشته باشید. " اگر علامت کنونی انعطاف ناپذیر به نظر می رسد یا عناصر متعددی وجود دارند که نیاز به کار دارند ، احتمالاً بیشتر در حال طراحی مجدد کامل هستید.
کدام قطعه از لوگوی فعلی باید باقی بماند؟
اگرچه وسوسه انگیز است که وارد شوید و شروع به ساختارشکنی وحشیانه چیزها کنید ، اما مراقب باشید که خیلی سریع پیش نروید. قبل از شروع کار ، توجه داشته باشید که کدام عناصر طراحی نشان دهنده نام تجاری خوب هستند و کدامیک برای پیام مارک ضروری هستند. به عنوان مثال ، اگر یک تجارت کالاهای بازیافتی در مارک تجاری خود به رنگ سبز تمایل داشته باشد ، ممکن است ترکیبی از رنگ عاقلانه باشد.
مشتریان فعلی چقدر قوی لوگوی فعلی را با نام تجاری مرتبط می کنند؟
حتی موفق ترین طراحی مجدد لوگو می تواند قطبی باشد و برخی از طراحی های مجدد - حتی از شرکت های بزرگ - به فاجعه ختم می شود. وفادارترین مشتریان به احتمال زیاد یک طراحی مجدد را ناراحت کننده خواهند دید ، زیرا اغلب ارتباطات احشایی آنها با مارک بصری موجود قوی است. اطمینان حاصل کنید که ارزیابی تاثیر طراحی مجدد بخشی از فرایند شما است ، آزمایش گروه های متمرکز را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که برنامه پشتیبان دارید در صورتی که طراحی مجدد برای مخاطب بسیار بیگانه باشد.
روند طراحی مجدد لوگو
هنگامی که یک لوگو را ممیزی می کنید ، تغییرات مورد نیاز را ارزیابی می کنید و چالش های احتمالی را در طول مسیر تجزیه و تحلیل می کنید ، روند طراحی مجدد می تواند به طور جدی آغاز شود. برای اجرای راحت پروژه ، عناصر رسمی طرح ، مخاطب و پیامی را که باید منتقل کند در نظر بگیرید. اگر طراح هستید ، با مشتری خود همکاری نزدیک داشته باشید تا مطمئن شوید اطلاعات مورد نیاز را در اختیار دارید. اگر از هر نظر با یک طراح کار می کنید ، مطمئن شوید که دقت خود را به کار گرفته اید تا از هرگونه مانع در طول راه جلوگیری کنید.
هنگامی که محصول نهایی را دارید ، از مقایسه مستقیم طرح های قدیمی و جدید خود اجتناب کنید - مخصوصاً برای سنجش میزان موفقیت لوگوی جدید. اگر می خواهید بر میزان تأثیرگذاری لوگوی جدید تمرکز کنید ، به معیارهایی نگاه کنید که به شما می گوید چگونه مشتریان جدید را جذب می کند یا نماینده نام تجاری است.
به خاطر داشته باشید که طراحی مجدد لوگو در یک پیوست وجود ندارد و ممکن است هماهنگی لازم را داشته باشد. این به معنای به روز رسانی وب سایت شما ، امضای ایمیل ، وثیقه بازاریابی ، هر سیستم عامل آنلاین مورد استفاده شما ، مواد چاپی ، علائم و غیره است.
 
منبع: https://thelogocreative.medium.com/
  • ۰۰/۰۶/۱۳
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی