طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
یک برند یک لوگو نیست ، اگرچه یک لوگو به برند یک شرکت کمک می کند. تفاوت این دو ابزار بازاریابی که به موقعیت یک شرکت در بازار کمک می کند ، چیست؟
برخی از سوالات مارک تجاری که من به عنوان طراح وب در آرمکده دریافت کرده ام باعث شده است که من فکر کنم در مورد "برند" و "لوگو" سردرگمی وجود دارد. این دو قابل تعویض نیستند. آنها بسیار متفاوت هستند اما به هم وابسته هستند.
آژانس هویت بصری آرمکده در زمینه برندینگ و طراحی لوگو فعالیت می‌کند. شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت طراحی لوگو و یا سفارش طراحی لوگو با مشاورین آرمکده تماس بگیرید.
برای مطالعه بیشتر درباره قواعد طراحی لوگو به مقالات قبلی ما مراجعه کنید.
 
لوگو چیست؟
لوگو نمایندگی فیزیکی ، نماد ، نماد ، نشان ، علامت حرف یا کلمه برای شرکت شما است. ممکن است اولین چیزی باشد که مشتری می بیند ، بنابراین بسیار مهم است. برخی از لوگوهای شناخته شده و قابل تشخیص شامل قوس نایک و طاق های طلایی مک دونالد است.
 
یک لوگو باید به راحتی قابل تشخیص باشد. اغلب علامت تجاری است. در حالت ایده آل ، باعث ایجاد احساسات مثبت در بین مصرف کنندگان می شود.
 
برندینگ چیست؟
نام تجاری نامشهود است ؛ این است که چگونه مشتریان شما را در بازار درک می کنند. ما سعی می کنیم با استراتژی نام تجاری خود ، که لحن ، تصویر شرکت ، ابزارهای بازاریابی و موارد دیگر است ، بر این امر تأثیر بگذاریم. یک استراتژی نام تجاری خوب باعث جلب توجه یک شرکت در بازار می شود. این هدف است: مورد توجه قرار بگیرید و رابطه قوی با مخاطبان خود ایجاد کنید. یک مارک خوب مشتریان مکرر را تشویق می کند.
لوگوی یک شرکت باید از مارک آن بیرون بیاید (نه برعکس). تحقیقات زیادی - در مورد اهداف تجاری ، هویت و استراتژی ؛ شخصیت برند و صدا ؛ مخاطب مورد نظر ؛ و بیشتر - به ایجاد نام تجاری شرکت می پردازد.
 
خارج از این زمینه ، ممکن است یک آرم نیز ایجاد شود. این چهره برند است ؛ این چیزی است که مردم می توانند با آن ارتباط برقرار کنند (به لوگوهای آشنا نایک و مک دونالد فکر کنید).
 
من همیشه هنگام طراحی لوگوی شرکت ، نام تجاری آن را در نظر دارم. من باید درباره مخاطبان شرکت و نحوه درک آن از شرکت بدانم. ایجاد لوگو ارتباط چندانی با رنگها یا نمادهای مورد علاقه شما ندارد. آنچه اهمیت دارد این است که چگونه می خواهید شرکت خود را برای مخاطبان مورد نظر خود نشان دهید.
 
شرکت های موفق همه چیز را نشان می دهند: بسته بندی محصول ، نحوه ارائه شرکت در کانال های رسانه های اجتماعی ، طعم تبلیغات آن ... تا نحوه پاسخگویی به تلفن ها در دفتر مرکزی-همه از یک مارک خوب ساخته شده است. لوگو نیز وجود دارد و رو به جهان است و مارک تجاری را نشان می دهد.
 
لوگو و نام تجاری: آنها با یکدیگر بازی می کنند ، اما برند حرف اول را می زند.
 
 
 
  • ۰۰/۰۶/۲۳
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی