طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
در مورد طراحی قلم به طور گسترده نوشته شده است ، اما اگر می خواهید حروف تایپی خود را بسازید از کجا شروع می کنید؟ طراحان و تصویرگران تازه وارد این رشته باید به کاربردهای طراحی فونت ، از جمله نرم افزار مورد نیاز و همچنین عناصری که باید در نظر گرفته شوند ، پی ببرند.
برای اطمینان از شروع صحیح طراحی فونت و نوع ، ارزش ثبت نام در یک دوره طراحی کوتاه مدت ، چه در منطقه محلی و چه آنلاین را دارید. اما اگر این امکان پذیر نیست ، این نکات باید به شما کمک کند تا طراحی فونت خود را شروع کنید.
در این پست ، ما مراحل لازم را برای طراحی کامل فونت دنبال می کنیم. اگر احساس می کنید انگیزه بیشتری برای تقویت مهارت های خود دارید ، می توانید مجموعه ای از آموزش های تایپوگرافی ما را بررسی کنید. و اگر وقت ندارید فونت خود را بسازید ، مجموعه ای از بهترین فونت های رایگان و برترین فونت های حرفه ای را بررسی کنید. برای سفارش آرم و طراحی آرم و آگاهی از قیمت انواع لوگو به آرمکده مراجعه کنید.
 
01. یک خلاصه طراحی کنید
طراحی حروف می تواند یک سفر طولانی باشد ، بنابراین داشتن دید واضح از هدف ، محتاطانه است. شما ممکن است با چیزی که کاملاً خود را بیان می کند شروع کنید. با این حال ، روش معمول در طراحی فونت این است که در پاسخ به یک مختصر یک حروف تایپ ایجاد کنید.
تدوین خلاصه شخصی شما به ناچار مستلزم تحقیق و تأمل است. چگونه از آن استفاده می شود: آیا فقط برای یک پروژه خاص یا استفاده شخصی است؟ آیا مشکلی وجود دارد که ممکن است حل کنید؟ چگونه ممکن است حروف چاپی شما در کنار طرح های مشابه در یک منظره جا بیفتد؟ چه چیزی آن را منحصر به فرد می کند؟
 
گزینه ها گسترده هستند. به عنوان مثال ، مخصوصاً برای متون دانشگاهی ، حروف تایپی ایجاد شده است تا سیستم های شماره بهتر اسناد مهندسی یا به صورت یکجا برای نامه های عمومی ارائه شود. تنها وقتی می دانید که نوع حروف شما در واقع برای چه مواردی استفاده می شود ، می توانید واقعاً شروع به طراحی کنید.
 
02. انتخابهای اساسی انجام دهید
تعدادی انتخاب وجود دارد که باید زودتر انجام دهید. آیا این یک نوع حروف سریف یا sans-serif خواهد بود؟ آیا بر اساس ابزار نوشتاری خواهد بود یا هندسی تر؟ آیا طرح شما به صورت متنی ، راحت در اندازه های کوچک و مناسب برای اسناد طولانی است. یا این یک صفحه نمایش با سبک تخیل است که در اندازه بزرگتر بهتر کار می کند؟
طراحی حروف بدون sans-serif می تواند برای مبتدیان چالش برانگیزتر باشد ، زیرا ویژگی هایی که این نوع حروف را با هویت خود ارائه می دهند بسیار ظریف تر هستند.
اگر طراح نوع پیشرفته تری هستید ، ممکن است بخواهید دنیای فونت های متغیر را کاوش کنید. همانطور که از نام آن مشخص است ، فونت های متغیر به طراحان نوع اجازه می دهد تا حروف خود را شخصی سازی کنند ، در واقع یک فونت را قادر می سازد مانند چندین فونت عمل کند. برای راهنمایی بیشتر در مورد نحوه ایجاد آنها ، 4 مرحله ما را در استفاده از فونت های متغیر بررسی کنید.
 
03. از ابتدا شروع کنید
ممکن است تصمیم بگیرید که با دیجیتالی کردن دست خط خود شروع کنید. این می تواند یک تمرین تمرینی مفید باشد ، اما چون دست خط بسیار فردی است.
شما باید از طرح بندی خود بر اساس طرح حروف تایپی موجود ، اجتناب کنید. "Helvetica with wing" قرار نیست نوع حروف بهتری تولید کند یا به شما در توسعه مهارت های خود به عنوان طراح نوع کمک کند. این باید بدون گفتن باشد ، اما به من گفته می شود که حروف تایپی مانند این به طور مرتب به ریخته گری ها ارسال می شود (بدون موفقیت).
 
04. از دستان خود استفاده کنید
حتی اگر شما یک استاد منحنی Bézier هستید ، من در درجه اول از تعریف شکل حروف شما به صورت دستی دفاع می کنم. بیان اشکال خاص از طریق رایانه هنگام ایجاد طرح می تواند ناخوشایند و وقت گیر باشد.
سعی کنید قبل از اصلاح دیجیتالی برای چند کاراکتر اول اشکال برازنده ای روی کاغذ ایجاد کنید. سپس می توانید با مطابقت ویژگی های کلیدی ، مانند انتهای پایانه و عرض ضربه ، بر روی صفحه کاراکترهای بیشتری ایجاد کنید.
 
توجه داشته باشید که دست به طور طبیعی منحنی های صاف و دقیق تری را در یک قوس مقعر که توسط بازو و مچ حرکت می کند ترسیم می کند. برای استفاده از این مزایا ، کاغذ خود را بچرخانید نه اینکه موقعیت خود را تنظیم کنید یا در برابر این نقطه محوری نقاشی کنید.
 
05. با "کاراکترهای کنترل" شروع کنید
طراحی شخصیت های خاص در ابتدا می تواند به تنظیم سبک حروف شما و هماهنگی سایر شخصیت ها کمک کند. اینها اغلب "شخصیت های کنترل" نامیده می شوند. در حروف کوچک لاتین آنها 'n' و o هستند ، و در حروف بزرگ ، 'H' و 'O' اغلب استفاده می شود.
در دوره ای که من شرکت کردم ، ما به طور پیوسته به این موارد افزودیم ، کلمه "چسبندگی" را که برای آزمایش نسبتهای اصلی نوع مورد استفاده قرار می گیرد ، ساختیم (هرچند در ابتدا ، "رعایت" ترک "" های پیچیده برای بعدا بود).
 
06. به رایانه خود بروید
روش های مختلفی برای رساندن نقشه های خود به رایانه وجود دارد. برخی از افراد از برنامه های ردیابی حمایت می کنند ، اما من ترجیح می دهم نقاشی هایم را به صورت دستی ردیابی کنم زیرا می خواهم کنترل کاملی بر روی نقاطی که در منحنی های من قرار دارد ، داشته باشم.
اکثر نرم افزارها برای کارکرد موثر نیاز به یک نقاشی دقیق دارند ، بنابراین وقتی از شخصیت ترسیم شده راضی هستید ، سعی کنید آن را با یک قلم نوک تیز (برای به دست آوردن لبه شکل) ترسیم کنید و سپس شکل را با نشانگر پر کنید.
سپس می توانید با دوربین گوشی خود یک عکس فوری بگیرید (در صورت نیاز به ارتقاء ، بهترین پست دوربین تلفن های ما را ببینید) و آن را به رایانه خود ارسال کنید.
 
07. نرم افزار خود را انتخاب کنید
مانند خودم ، بسیاری از طراحان از زمینه طراحی گرافیکی به طور طبیعی برای Adobe Illustrator انتخاب می کنند تا نوع خود را شروع کند. برای ترسیم شکل حروف و آزمایش ، این خوب است.
 
با این حال ، به زودی آشکار می شود که این ابزار به سادگی ابزار مناسبی برای ایجاد یک نوع حروف نیست. از همان ابتدا از کار در محیطی که شما را به فکر فاصله بین حروف و ایجاد کلمات می اندازد ، سود خواهید برد.
بسته به ترجیح شخصی گزینه های مختلفی وجود دارد ، اما FontLab Studio ، Glyphs و Robofont همه نرم افزارهای مبتنی بر نوع رایج در بین جامعه طراحی هستند.
برنامه ها ارزان نیستند ، اما Glyphs دارای نسخه "Mini" در Mac App Store است ، با برخی از قابلیت هایی که بعید است از دست بدهند. هر دو نسخه نیز یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه ارائه می دهند. مزیت آشکار دیگر این بسته ها این است که می توانید کارهای در حال پیشرفت خود را به عنوان یک فونت صادر کنید.
 
08. چند حرف بکشید
من از Glyphs استفاده می کردم. رابط کاربری خوب است و فیلم های مفید آنلاین وجود دارد ، اما مانند هر نرم افزاری ، آشنایی با آن کمی زمان می برد.
هنگامی که تصویر خود را وارد کردید ، رابط طراحی تقریباً نزدیک Illustrator CC است ، اما من کنترل نقاط منحنی Bézier و دسته ها را در Glyphs بسیار دقیق تر یافتم. برای کنترل بیشتر طراحی فونت خود ، در صورت امکان ، نقاط خود را در انتهای منحنی های شکل حروف (بالا ، پایین ، چپ ، راست) قرار دهید.
09. به حالت نمایش متن بروید
هنگامی که چند حرف کشیده اید ، می توانید با استفاده از حالت نمای متن ، کلمات را تایپ کنید. یکی از مزیت های اصلی Glyphs این است که می توانید اشکال خود را در نمای متنی یکسان ویرایش کنید تا شروع به هماهنگ سازی کاراکترها در کلمات کنید.
سپس می توانید تنظیمات مربوط به فاصله حروف را شروع کنید ، به ریتم شمارنده ها نگاه کنید و نسبتهای کلی را مانند ارتفاع x ، وزن و عرض حروف تایپ خود اصلاح کنید (اگر به طراوت نیاز دارید ، نگاهی بیندازید. در فرهنگ لغت قوانین و اصطلاحات تایپوگرافی ما).
 
منبع: https://www.creativebloq.com/typography/design-your-own-typeface-8133919
  • ۰۰/۰۷/۰۴
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی