طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
در مقاله قبل درباره راهکارهای طراحی فونت دلخواه صحبت کردیم و امروز به 7 راهکار باقیمانده خواهیم پرداخت. چنانچه قصد ریدیزاین لوگوی برند خود را دارید و یا تمایل دارید نمونه کار لوگو های آرمکده را ببینید و به این شرکت سفارش طراحی لوگو بدهید در ادامه با ما همراه باشید.
 
10. برخی از کلمات را آزمایش کنید
همانطور که از متیو کارتر طراح تایپ نقل می شود: "نوع یک گروه زیبا از حروف است ، نه یک گروه از حروف زیبا". با در نظر گرفتن این موضوع ، سعی کنید تا حد امکان طرح خود را از سطح خط و پاراگراف شروع کنید.
 
یک سند ساده InDesign CC ایجاد کنید (نحوه بارگیری InDesign را در اینجا بیاموزید) ، با فریم های متنی و چند کلمه را در آنها بچسبانید. برای مقایسه ، هر قاب متن را در اندازه فونت متفاوتی قرار می دهم (اندازه ها بستگی به نوع حروف شما دارد). در نهایت ، نوع حروف خود را صادر کرده و در سند خود انتخاب کنید تا در عمل مشاهده شود.
در حالی که هنوز در مراحل اولیه طراحی خود هستید ، قبل از تعیین فاصله ، می توانید از ابزار کرنینگ داخلی InDesign برای فضاسازی نوری حروف خود ، شاید با کمی ردیابی اضافی ، برای تأثیر سریع و کثیف استفاده کنید. وقتی صحبت از انجام صحیح کار می شود ، به نکات متخصص در مورد نوع کرنینگ توجه کنید.
 
هنگامی که خوشحال شدید ، نوع حروف خود را صادر کرده و در سند خود انتخاب کنید تا در عمل مشاهده شود.
 
11. سایر حروف حروف را مطالعه کنید
برای ایجاد یک نوع حروف معتبر ، باید نمونه های خوب دیگری را مطالعه کنید. نگاه کردن به آنها به شیوه ای انتقادی ، از منظر زمینه ای یا تاریخی ، به شما کمک می کند تا بفهمید که چرا برخی از انتخاب های طراحی در اینها و نوع حروف شما تأثیر خاصی دارند.
 
نگاه کنید که چگونه سیستم اشکال به طور پیوسته با هم کار می کند در حالی که هویت را جعل می کند. مقاله ما با 5 روش که نوع می تواند مارک ها را تعریف کند شروع به بازکردن اثرات مختلف ویژگی های خاص می کند.
 
توصیه ای که به من شد این است که به هر دو نوع حروف که به سبک شما شبیه هستند و انواع حروف که به طور کلی نمونه های خوبی هستند ، نگاه کنید.
 
12. آن را کاهش دهید
این مهم است که نوع حروف خود را در اندازه های مختلف در سند آزمایش خود مرور کنید. بسته به مختصر شما ، خوانایی ممکن است در اندازه های کوچکتر بسیار مهم باشد ، یا ممکن است نگران نحوه خواندن متن صفحه نمایش خود از راه دور باشید.
 
تبلیغات
 
تغییر مقیاس می تواند مشکل ساز باشد. نگاه کردن به نحوه رفتار اشکال در اندازه های مختلف و یادگیری تصمیمات طراحی بر آنها ، تمرین می خواهد.
 
13. روی کاغذ بیاورید
چاپ پیشرفت خود و مشاهده آن دور از محدوده پیکسل ها و نور پس زمینه به شما کمک می کند تا آن را از منظر دیگری مشاهده کنید. به نظر من ، هنگام چاپ و چسباندن به دیوار ، تشخیص مسائل با شخصیت های بد شکل ، ریتم شمارنده ها ، تعدیل ضربات و غیره بسیار ساده تر به نظر می رسد.
 
همچنین ایجاد یادداشت و طرح برای تنظیم آسان تر است. یکی دیگر از مزایای چاپ این است که هنگام انجام هزاران تنظیم کوچک در یک دوره توسعه طولانی ، چاپ می تواند به شما در ردیابی پیشرفت شما کمک کند تا بتوانید میزان پیشرفت خود را ببینید.
 
14. کاراکترهای ویژه را اضافه کنید
نوع حروف شما ممکن است شامل مجموعه ای محدود از کاراکترها باشد زیرا برای یک پروژه خاص ، استفاده شخصی یا طراحی بسیار تزئینی است. اما اگر هدف شما این است که توسط طراحان دیگر ، برای پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد ، پس باید انعطاف پذیر بوده و دارای مجموعه ای گسترده از شخصیت ها باشد. این به طور کلی شامل حروف کوچک ، علائم دیاکریتیک (لهجه ها) ، انتخاب اعداد ، پیوندها و موارد دیگر است.
15. سبکها ، وزنها و عرضهای مختلف را کاوش کنید
هنگامی که یک طراح در حال انتخاب نوع خاصی از حروف است ، احتمالاً به طیف وسیعی از گزینه ها برای طراحی نیاز دارد. آیا نوع حروف شما دارای یک کج راست است ، نه فقط یک رومی کج؟ آیا نوع حروف شما مناسب نسخه فشرده است؟ این به موارد مختصر و مورد استفاده شما برای نوع حروف باز می گردد.
 
16. استفاده جهانی را در نظر بگیرید
بنابراین شما چیزی را ایجاد کرده اید که به آن افتخار می کنید. آیا با حروف لاتین شروع کردید؟ در مورد 250 میلیون خواننده خط سیریلیک در شرق اروپا و آسیای مرکزی چطور؟ یا 220 میلیون خواننده دواناگاری در هند و نپال؟
 
بازار رو به رشدی برای انواع حروف غیر لاتین وجود دارد و برخی از اسکریپت ها به طرز وحشتناکی مورد استفاده قرار نمی گیرند. یک س commonال متداول که من نیز از خود پرسیدم این است: آیا یک فرد غیر گوینده می تواند یک خط خوب برای زبانی که نمی خواند طراحی کند؟ پاسخ قاطعانه بله است.
 
این امر نیازمند تحقیقات زیادی ، یادگیری تاریخ و فرهنگ فیلمنامه ، ملاقات با زبان مادری و بررسی نمونه های تاریخی است ، اما تعداد زیادی از حروف چاپی عالی در طول تاریخ به این شکل طراحی شده اند. برای مشاهده چند مثال ، فونت های چند زبانه برتر ما را مشاهده کنید.
 
17. آن را آزمایش کنید
هنگامی که چیزی را که از آن راضی هستید تهیه کرده اید ، می خواهید نحوه عملکرد آن را در طیف وسیعی از وظایف متناسب با خلاصه اصلی مشاهده کنید. سعی کنید از فونت خود در برخی از پروژه های طراحی قبلی ، جایگزین حروف اصلی استفاده کنید.
منبع: https://www.creativebloq.com/typography/design-your-own-typeface-8133919
  • ۰۰/۰۷/۰۶
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی