طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
 
در مقاله قبل درباره لوگو انتزاعی و معنای آن صحبت کردیم. امروز قصد داریم به انواع لوگو انتزاعی بپردازیم. اگر قصد دیدن نمونه طراحی لوگو انتزاعی را دارید و یا به دنبال یک طراح لوگو حرفه ای هستید، کار را به آرمکده بسپارید. شما می‌توانید قیمت بازسازی لوگو را از مشاورین این شرکت سوال کنید.
 
 
لوگوهای انتزاعی با معنای عمیق تر
همانطور که اشاره کردم ، لوگوهای انتزاعی برای تفسیر باز هستند و اغلب از بیننده التماس می کنند که برای درک معنای عمیق نگاه دوم (یا سوم) را انجام دهد. از استفاده از فضای منفی گرفته تا تکنیک های سایه زنی که چشم را فریب می دهد ، این لوگوها پیچیده ، هوشمندانه هستند و یک چشمک برای مخاطبان هدف شما ارسال می کنند.
فضای منفی یک تکنیک طراحی است که هوشمندانه از فضای سفید درون یک تصویر برای ایجاد یک تصویر کاملاً جدید استفاده می کند. یک نمونه کلاسیک لوگوی Toblerone است که در آن شکل یک خرس در داخل نماد کوه پنهان شده است.
همچنین خانه مارتینی وجود دارد که با فضای منفی بازی می کند و خانه ای در دو لیوان مارتینی ایجاد می کند. این نمونه ای از یک لوگوی انتزاعی قوی با معنای عمیق تر است زیرا عنصر پنهان - خانه - دارای ارتباط مفهومی قوی با خود تجارت است ، که این لوگو را بسیار به یاد ماندنی می کند.
ارکستر سمفونیک لندن یکی دیگر از نمونه های عالی معنای پنهان در طراحی لوگو است. اولین چیزی که به آن توجه می کنید حروف LSO ، مخفف نام آن است ، اما اگر کمی دقیق تر نگاه کنید ، می توانید متوجه یک هادی شوید که باتوم را در دست دارد.
 
لوگوهای هنری خطی
هرکسی که می گوید سادگی نهایت پیچیدگی است ، روی چیزی کار می کرد.
 
همانطور که از نامش پیداست ، هنر خطوط خطوط مستقیم یا منحنی را در یک زمینه ساده قرار می دهد تا یک شی دو بعدی (یا گاهی سه بعدی) را نشان دهد. بیشتر هنرهای خطی معمولاً تک رنگ هستند (این فقط رنگهای یک رنگ واحد هستند).
هنرهای خطی برای به تصویر کشیدن صنایعی مانند فریلنسر ، معماری ، بوتیک ها ، هنرمندان خالکوبی و خطوط مراقبت از پوست مانند فیل مستی بهترین کار را می کند. طراحی ساده برای مخاطبین Millenial و Gen Z ، طراحی ساده یک فیل نشان دهنده فضای تمیز و مینیمالیستی کل مارک است.
 
MK یکی دیگر از لوگوهای انتزاعی هنر خطی است که به خوبی انجام شده است و از آثار خطی انتزاعی برای گرفتن تصویر یک مداد استفاده می کند. (این نیز نمونه ای از لوگوی ترکیبی است ، زیرا معنای عمیق تری را نشان می دهد. در زیر بیشتر در مورد این صحبت خواهم کرد.)
من به ویژه لوگوی جواهرات شب را دوست دارم ، که از آثار خطی انتزاعی برای به تصویر کشیدن یک الماس درخشان استفاده می کند.
 
لوگوهای انتزاعی گویا
همه لوگوهای انتزاعی انتزاعی نیستند. در لوگوهای انتزاعی گویا ، هنوز می توانید اشیاء خاصی را تشخیص دهید. یک لوگوی انتزاعی گویا راهی برای تفسیر اشیاء با دید تازه و خلاقانه است.
 
در این مثالها توجه کنید که چگونه می توانید یک زن را که در حال انجام یوگا ، خرس ، پری دریایی و لانه پرندگان است به وضوح تشخیص دهید.
 
بیایید نگاهی عمیق تر به لوگوی Starbucks بیندازیم. این پری دریایی با طراحی پیچیده ، منعکس کننده شخصیت دریایی استارباکس بود که پس از آن نامگذاری شد. اما ، دوشیزگی تاج خورده در شبکه ای از خطوط کشیده شده است که تاج و دو دم پری دریایی را نیز تشکیل می دهد. این تصویر انتزاعی آنقدر خوب کار کرده است که اکنون مترادف قهوه است.
 
ترکیب آرم های انتزاعی
آیا نمی توانید بین یک لوگوی انتزاعی متقارن یا هندسی تصمیم بگیرید؟ چرا برای خود لوگو دریافت نمی کنید که بتواند هر دو را انجام دهد!
در نظر گرفتن چندین تکنیک طراحی انتزاعی برای ایجاد یک لوگو که شخصیت و پیام تجاری شما را کاملاً نشان دهد.
به عنوان مثال ، لوگوی Balance را در نظر بگیرید. این نماد از نظر ظاهری شبیه چیدن سنگ است - عمل معنوی متعادل کردن سنگ ها ، که نماد صبر و تعادل است. این طراحی گویا در محل کار است ، ایجاد یک لوگو با تأثیر بصری.
اما ، معنای عمیق تری نیز دارد؛ کمی نزدیکتر نگاه کنید و می توانید طرح کلی فردی را مشاهده کنید که با پاهای صاف نشسته است و گویی در حال مدیتیشن مسالمت آمیز است.
لوگوی مارتا ترکیبی از خطوط پویا و انتزاعی است. این نماد به جای یک شیء واقعی و واقعی ، احساس آرامش و آرامش را به تصویر می کشد.
و ، بسته به نحوه استفاده صاحب مشاغل از لوگو به اندازه کافی انعطاف پذیر است. اگر مارتا می خواهد خط جدیدی از یوگا را برای زنان باردار راه اندازی کند ، خود نماد می تواند روی لباس ظاهر شود.
یک لوگوی انتزاعی خوب این است که تقریباً برای هر صنعتی قابل استفاده است. فقط به BMW و Unilever نگاه کنید! لوگوی بی ام و دارای طراحی انتزاعی متقارن و هندسی است و لوگوی یونیلور از اشکال هندسی تشکیل شده است که معنای عمیق تری دارند.
 
مزایای طراحی لوگو انتزاعی
ایجاد یک لوگوی انتزاعی باورنکردنی به هیچ وجه آسان نیست. برای ایجاد یک لوگوی خوب ، باید تعداد زیادی جعبه را بررسی کنید. اما ، کار سخت طراحی لوگوی عالی با مزایایی که به دست می آورید نتیجه می دهد.
بنابراین ، اگر به فکر طراحی یک لوگو هستید ، دلایل متعددی وجود دارد که باید طراحی لوگو انتزاعی را در نظر بگیرید.
منحصر به فرد - یک لوگوی انتزاعی اجازه آزادی خلاقانه را می دهد. به معنای واقعی کلمه هیچ محدودیتی برای هنر انتزاعی وجود ندارد ، بنابراین لوگوی شما می تواند ایده ها ، شخصیت و ارزشهای منحصر به فردی را که کسب و کار شما در بر دارد ، به تصویر بکشد.
به یاد ماندنی - این سطح خلاقیت به کسب و کار شما اجازه می دهد جایی را در بازار یکنواخت پر از تصاویر و کلمات پر سر و صدا مشخص کند. یک لوگوی انتزاعی ، طبق تعریف ، تازه ، جالب و مطمئناً توجه مردم را به خود جلب می کند.
همه کاره - لوگوهای انتزاعی بی نظیر هستند که همه کاره و چشم انداز تازه ای را به بازار می آورند. به علاوه ، مهم نیست که کسب و کار شما در چه مسیری حرکت می کند ، یک لوگوی انتزاعی همچنان مرتبط خواهد بود.
مقیاس پذیر - مزیت دیگر لوگوهای انتزاعی این است که می توانند به هر نسبت مورد نیاز استفاده شوند. اگر به چیزی به اندازه یک دکمه یا به اندازه یک بیلبورد نیاز دارید ، یک لوگوی انتزاعی می تواند به اندازه تغییر کند.
ایجاد آسان - اشتباه نکنید ، طراحی لوگو لزوما آسان نیست. اما ایجاد یک لوگوی انتزاعی می تواند ساده باشد زیرا هیچ قانونی وجود ندارد - فقط تخیل شماست.
 
جمع بندی
گاهی اوقات یک لوگوی سنتی برای پیام خاصی که می خواهید لوگوی شما به آن برسد ، کار نمی کند. لوگوهای انتزاعی یک گزینه عالی برای مشاغلی است که می خواهند منحصر به فرد بودن نام تجاری خود را اعلام کرده و مخاطبان خود را به شیوه ای سرگرم کننده جذب کنند.
نکته این است ، زیرا هنگام ایجاد یک لوگوی انتزاعی گزینه های شما نامحدود هستند ، ممکن است در شروع کار با مشکل مواجه شوید. اینجاست که سازنده لوگوی ما می تواند به شما کمک کند تا لوگوی انتزاعی خود را بسازید.
 
منبع: https://www.tailorbrands.com/blog/abstract-logo-inspiration
  • ۰۰/۰۷/۱۲
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی