طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
شما یک ایده عالی دارید ، یک شرکت پررونق هستید یا شاید شما یک برند معتبر هستید که می خواهد پیام شما را به روز کند و با مخاطبان خود ارتباط مجدد برقرار کند ، هر دلیلی که شما داشته باشید ، درست برندسازی شما بر تجارت شما تأثیر مثبت می گذارد. برای کمک به شما در انجام این کار ، ما در این مقاله به 6 اصل کلیدی برای موفقیت برندسازی می پردازیم.
آرمکده علاوه بر برندینگ به عنوان یک شرکت طراحی لوگو نیز شناخته می شود. برای طراحی لوگو و آگاهی از قیمت ساخت لوگو به آدرس سایت این شرکت مراجعه کنید.
 
 
6 اصل برای برندسازی موفق
از خود بپرسید چرا؟
چشم انداز برند
رقابت خود را بررسی کنید و نقطه فروش منحصر به فرد خود را بیابید
شخصیت حساب می شود
زمین کامل
ایجاد دستورالعمل های تجاری
 
1. از خود بپرسید چرا؟
چرا کاری را که انجام می دهید انجام می دهید؟ پاسخ به این س valuesال ارزشها ، هدف و دستورالعمل برند شما را مشخص می کند. و داشتن یک نام تجاری موفق و هدفمند ، پیوند قوی با مخاطبان هدف شما ایجاد می کند.
 
سیمون سینک خالق مفهومی است که او آن را حلقه طلایی می نامد. دایره طلایی با WHY در مرکز شروع می شود ، سپس HOW و در نهایت WHAT در لبه دایره قرار می گیرد. او ما را تشویق می کند که از درون به بیرون فکر کنیم ، از چرا ، سپس چگونه ، سپس چه.
شما می توانید این تمرین را با کشیدن حلقه طلایی و طوفان مغزی خود و پرسیدن این سه سوال کلیدی از خود انجام دهید. با این که چرا شما کاری را که انجام می دهید شروع کنید و به HOW و سپس WHAT بروید.
 
از استفاده فقط از مواد اولیه ارگانیک گرفته تا رفع یک مشکل کوچک اما مهم برای مصرف کنندگان ، داشتن هدف یا اعتقاد بدون شک با مخاطبان شما ارتباط برقرار کرده و آنها را با نام تجاری شما مرتبط می کند.
Innocent یک مثال عالی از شرکتی است که "چرا" خود را بسیار واضح نشان می دهد. آنها از نام شرکت خود گرفته تا شعار "طعم خوب خوب عمل می کند" محصول فوق العاده خود و تعهد خود به انجام کار خوب را نشان می دهند (آنها 10 درصد از سود کسب و کار را به امور خیریه اختصاص می دهند).
 
طراحی بسته بندی چای تشریحی ارگانیک ماتچا
طراحی بسته بندی زیبا برای Matcha Life توسط Mila Katagarova
برندسازی زمانی موفق می شود که هر بخش از کسب و کار شما ارزش شما را نشان دهد. این طرح بسته بندی توسط میلا کاتاگاروا از تصاویر برگها و چشم انداز باز برای ارتباط با ارزش ارگانیک و طبیعی Matcha Life استفاده می کند.
 
 
2. چشم انداز برند
 
هنگامی که دلیل "چرا" خود را پیدا کردید ، وقت آن است که گزاره چشم اندازی را تعیین کنید. این نشان می دهد که می خواهید به چه چیزی برسید. بنابراین ، یک قلم و کاغذ بردارید و برخی از پاسخهای این سوالات مفید را خط خطی کنید:
به این فکر کنید که دوست دارید کسب و کار شما در پنج تا ده سال کجا باشد
بیانیه را بر اساس "چرا" و ارزش های کسب و کار خود بنویسید
اطمینان حاصل کنید که بیانیه شما نشان دهنده تمرکز واضح برای کسب و کار شما است
بیانیه چشم انداز خود را در زمان حال بنویسید
بیانیه خود را به زبان واضح و مختصر تقطیر کنید
اطمینان حاصل کنید که عبارت به راحتی قابل درک است. با دوستان و خانواده بررسی کنید که دید شما روشن است
در اینجا چند نمونه از برخی از مارک های بزرگ آورده شده است:
 
کبوتر: ما معتقدیم زیبایی باید منبع اعتماد باشد و نه اضطراب. به همین دلیل ما اینجا هستیم تا به زنان در همه جا کمک کنیم تا با ظاهر خود رابطه مثبت برقرار کنند و به آنها کمک کنیم عزت نفس خود را بالا ببرند و از پتانسیل کامل خود استفاده کنند.
کوکاکولا: چشم انداز ما این است که مارک ها و انتخاب نوشیدنی هایی را که مردم دوست دارند ، ایجاد کنیم و آنها را در بدن و روح تازه کنیم. و به گونه ای انجام می شود که یک تجارت پایدارتر و آینده مشترک بهتر ایجاد می کند که در زندگی مردم ، جوامع و سیاره ما تغییر ایجاد می کند.
3-رقابت خود را بررسی کنید و نقطه فروش منحصر به فرد خود را بیابید
-
تبلیغ crayola با طراحی کودک از موشک و اختاپوس تک چشم کشتی بارنی دایناسور
Crayola تبلیغ "ایجاد هر چیزی که تصور می شود" را از طریق adsoftheworld.com
از رقابت خود درس بگیرید ، درباره آنها تحقیق کنید و بفهمید که چه چیزی مارک یا شرکت شما را متمایز می کند. نقطه فروش منحصر به فرد شما (USP) ناشی از موقعیت متفاوت خود در برابر رقبا است. به عنوان مثال ، به جای این که فکر کنید قلم های من عالی هستند و جوهر چند ساعت دوام می آورد ، به تصویر بزرگ مانند Crayola فکر کنید و محصول خود را مترادف با خلاقیت کنید. چشم انداز و هدف Crayola آزاد کردن "اگر؟" سوالات در ذهن بچه ها
 
یک چک لیست مفید برای پیدا کردن USP شما:
 
لیستی تهیه کنید که شامل تمام ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد در مورد محصول یا خدمات شما باشد.
رقبای خود را در گوگل جستجو کنید و ویژگی ها و مزایای خود را مقایسه کنید ، سپس می توانید تصویر واضح تری از چیزهای کوچک (یا چیزهای بزرگ) که شما را متمایز می کند ، بدست آورید.
به یک نیاز احساسی فکر کنید که توسط محصول یا خدمات شما برآورده می شود.
از دیدگاه مشتری به آن نگاه کنید و هر آنچه را که به ذهنتان می رسد یادداشت کنید.
جنبه های محصول یا خدمات خود را که رقبای شما نمی توانند از آنها تقلید کنند ، مشخص کنید.
روی هر چیزی که نمی توان به راحتی تکثیر ، تکثیر یا کپی کرد ، تاکید کنید.
به عباراتی درباره محصول یا خدمات منحصر به فرد خود فکر کنید ، آنها را واضح و مختصر نگه دارید.
با استفاده از کلمات مراحل بالا ، به شما کمک می کند تا یک خط تسمه ای ایجاد کنید که USP شما را به راحتی به مشتریان خود منتقل کند.
بند کامل شما باید شامل همه مواردی باشد که می خواهید تا حد امکان با چند کلمه ارتباط برقرار کنید و همه جا از آن استفاده کنید! فقط اطمینان حاصل کنید که از بند خطی خود به طور مداوم در مطالب بازاریابی ، وب سایت ، رسانه های اجتماعی و امضای ایمیل خود و البته روی محصول خود استفاده کنید. این به مخاطبان شما کمک می کند تا با برند شما ارتباط برقرار کنند.
بهترین بندها بیش از چند کلمه هستند ، آنها همچنین تصاویر ، احساسات ، خاطرات ، و سلیقه ها را القا می کنند.
 
در اینجا چند مثال عالی برای جوشاندن آب میوه های خلاقانه خود آورده شده است:
 
KFC "Finger-Lickin 'Good".
رایس کریسپیس "ضربه محکم و ناگهانی ، پاپ و پاپ".
ردبول به شما بال می دهد.
M & M's: "در دهان شما ذوب می شود ، نه در دست شما."
فدرال اکسپرس: "هنگامی که بسته شما کاملاً ، به طور مثبت باید یک شبه به آنجا برسد."
4. شخصیت حساب می شود
ایجاد شخصیت مناسب برای نام تجاری شما به مشتریان آینده کمک می کند تا تصمیم بگیرند که آیا شما مارک مناسب برای آنها هستید. شخصیت باید در سراسر ارتباطات شما از لحن صدا و زبان گرفته تا نوع فونت و رنگ های انتخاب شده منعکس شود. همه اینها بازتاب ارزشهای نام تجاری شما و در نهایت ارزشهای مشتریان احتمالی شما خواهد بود.
 
ایجاد برند متکی بر درک واقعی شخصیت خریدار است. این به تجسم مشتریان هدف شما و اطلاعات جمعیتی آنها مانند سن ، جنسیت ، مکان ، درآمد کمک می کند.
 
برای به دست آوردن تعریف بیشتر برای شخصیت خریدار نام تجاری خود ، می توانید این جزئیات را بررسی کنید:
 
انگیزه ها
اهداف
ترس ها
خواسته ها
اینفلوئنسرها
قرابت برند
همچنین ، در مورد محصول یا شرکت خود فکر کنید و فکر کنید اگر این شخص بود ، آن شخص چه کسی بود؟ فکر کردن به افراد شناخته شده و ویژگی های شخصیتی آنها می تواند مفید باشد. پس از آن شخصیت خریدار و شخصیت برند باید کراس اوورهای قوی داشته باشند.
 
 
5. زمین کامل
بله ، ما با این اصل به لحن صدای شما اشاره می کنیم ، ارتباطات شما با مخاطبان هدف شما باید مستقیماً با آنها صحبت کرده و با آنها ارتباط برقرار کند.
 
اگر مربیان را به مشتری نوجوان می فروشید ، از زبان متفاوتی برای جذب آنها استفاده می کنید تا زمانی که کتانی ارگانیک به هتل های بوتیک می فروشید. به نظر می رسد واضح است اما ضروری است که با مشتریان خود با لحن مناسب صحبت کنید ، در غیر این صورت در یک بازار شلوغ ، صدای نام تجاری شما شنیده نمی شود.
 
راهنمای ما را در مورد صدای نام تجاری بررسی کنید >>
 
6. ایجاد دستورالعمل های برند
-
زمان اصل نهایی فرا رسیده است ، اکنون شما به طور کامل تحقیق کرده اید و پیشنهاد منحصر به فرد خود را طراحی کرده اید ، وقت آن است که دستورالعمل های تجاری را ایجاد کنید. ایجاد دستورالعمل های تجاری به شما کمک می کند تا در تمام ارتباطات خود از بسته بندی تا وب سایت تا امضای ایمیل ، پیگیر و پیگیر باشید. همه اینها باعث ایجاد یک نام تجاری قابل تشخیص می شود
 
بنابراین ، در اینجا دستورالعمل های برند شما باید شامل موارد زیر باشد:
 
لوگوی شرکت و خط بند
پالت رنگ
تایپوگرافی
یک ظاهر طراحی سند
استایل دیجیتالی
پنج مرحله ما را برای ایجاد راهنمای برند بررسی کنید >>
اجرای اصول
-
به خاطر داشته باشید که در مورد "چرا" که کار خود را انجام می دهید عمیقاً تحقیق کنید ، در مورد رقابت خود تحقیق کنید و بر آنها پیروز شوید. همچنین هرگز ارزش درک واقعی مخاطبان و ارتباط با آنها را دست کم نگیرید.
 
اکنون که اصول کلیدی برای موفقیت برندسازی را در اختیار دارید ، هر زمان که نیاز به تجدیدنظر دارید ، به آن مراجعه کرده و مجدداً آن را مرور کنید! شما در راه ایجاد یک نام تجاری موفق و موفق برای محصول یا خدمات خود هستید.
منبع: https://99designs.com/blog/logo-branding/principles-of-successful-branding/
  • ۰۰/۰۷/۱۹
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی