طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
همه با گذشت زمان رشد می کنند و تغییر می کنند ... پس چرا مارک ها نه؟ چه با فروش محصولات جدید و چه به سادگی به روز رسانی یک لوگو ، تغییر نام تجاری یک شرکت را مدرن نگه می دارد و به مشتریان یادآوری می کند که بله ، آنها هنوز در حال فعالیت هستند.
اما تغییر نام تجاری نباید ساده گرفته شود. نه تنها زمان و هزینه لازم است ، اما در صورت از دست ندادن اعتبار شرکت شما در خطر است. بنابراین در زیر آنچه شما باید در مورد تغییر نام تجاری بدانید توضیح می دهیم: این چیست ، چه زمانی درست است و چگونه این کار را در 7 مرحله انجام می دهیم.
خاطرنشان می شود آرمکده علاوه بر طراحی لوگو حرفه ای و ریدیزاین لوگو در زمینه برندینگ و برندسازی نیز فعالیت می کند. شما می توانید برای آگاهی از قواعد طراحی لوگو به مقالات آرمکده مراجعه کنید.
 
تغییر نام تجاری چیست؟
تغییر نام تجاری به سادگی زمانی است که یک شرکت عناصر مارک تجاری خود را بازسازی یا بهبود می بخشد: لوگو ، پالت رنگ ، تایپوگرافی و غیره. ایده این است که اگر شرکتی در حال تغییر است ، و آنها می خواهند مردم از آن مطلع شوند.
شما می توانید هرچقدر که بخواهید تغییر نام دهید ، از تغییر شعار خود گرفته تا تغییر همه چیز از جمله نام شرکت شما. کمک می کند در مورد آن به عنوان سه دسته مختلف فکر کنیم:
تجدید نام تجاری - شما فقط جزئیات جزئی را تغییر می دهید ، مانند مدرن سازی جنبه های فردی لوگوی خود یا تغییر رنگ طیف رنگی خود.
تغییر نام جزئی - شما عناصر خاصی را تغییر می دهید اما برخی دیگر را تغییر نمی دهید ، مانند استفاده از لوگوی جدید که از عناصر ، تم ها و رنگ های لوگوی قدیمی شما استفاده می کند.
تغییر نام تجاری - شما همه چیز را طوری تغییر می دهید که انگار یک شرکت کاملاً متفاوت هستید.
در حالی که تغییر نام تجاری همیشه لازم نیست ، اما اگر با آن پیش بروید ، قربانی نیز در میان است. برای شروع ، تغییر نام تجاری هزینه دارد-از استخدام یک طراح لوگو یکبار گرفته تا تأمین مالی یک کمپین تبلیغاتی چند رسانه ای در سراسر جهان برای ارائه ظاهر جدید شما. این فقط سرمایه گذاری پول نیست ، بلکه زمان و منابع انسانی نیز است.
 
علاوه بر این ، تغییر نام تجاری همیشه این خطر را دارد که برند جدید شما به خوبی مارک قبلی شما عمل نکند. شما می توانید این ریسک را از طریق برنامه ریزی مناسب و پیروی از مراحل زیر کاهش دهید ، اما هیچ چیز غیرقابل اطمینان نیست. به همین دلیل است که یک شرکت فقط باید در زمان مناسب تغییر نام تجاری را در نظر بگیرد.
 
زمان تغییر نام تجاری چه زمانی است؟
چگونه می دانید زمان تغییر نام تجاری است؟ در زیر برخی از پرچم های قرمز رایج وجود دارد که نشان می دهد تغییر نام تجاری ایده خوبی است.
 
شما محصولات/خدمات خود را تغییر می دهید
ما در مورد معرفی یک یا دو محصول جدید یا ارائه کالای اصلی خود در رنگ جدید صحبت نمی کنیم. اگر وارد بازار جدیدی شده اید ، تغییر نام تجاری راه خوبی برای جلب توجه و (معرفی مجدد) خود است
که در مورد قیمت نیز صدق می کند. اگر شرکت شما به دلیل کالاهای گران قیمت و منحصر به فرد خود مشهور است و می خواهید همان محصول را با هزینه کمتری به مشتریان جدیدتر ارائه دهید ، تغییر نام تجاری می تواند انتقال را آسان کند.
 
به همین ترتیب ، اگر از یک ماده یا ماده جدید استفاده می کنید ، یا اگر خدمات خود را به نحوی اصلاح می کنید ، تغییر نام تجاری می تواند توجه مثبت را به این تغییر جلب کند. شاید شما به سراغ محصولات ارگانیک رفته اید و می خواهید خود را به عنوان یک مارک "کاملا طبیعی" تغییر دهید - این نیاز به یک استراتژی نام تجاری جدید دارد.
 
شما در حال گسترش یا چرخاندن به یک مخاطب جدید هستید
مشابه تغییر محصولات یا خدمات خود ، اگر کسب و کار خود را به صورت جمعیتی جدید توسعه دهید یا هدف اصلی خود را به طور کامل تغییر دهید ، باید در استراتژی نام تجاری خود تجدید نظر کنید.
مشتریان مختلف ترجیحات متفاوتی برای نوع مارک هایی که می خواهند با آنها تجارت کنند دارند - اینها همه بخشی از روانشناسی برندسازی است. اگر مشتری مشتری شما در حال تغییر است ، می خواهید عناصر برند خود را متناسب با آنها بهینه کنید.
 
مارک تجاری فعلی شما علامت را از دست می دهد
شاید مارک اصلی شما هرگز آنطور که می خواستید عمل نکرد. شاید شما یکی از اشتباهات رایج در نام تجاری را انجام می دهید. این یک قضاوت نادرست منطقی است - آنچه ما فکر می کنیم مارک ما قبل از راه اندازی باید جهان متفاوتی باشد از آنچه در هنگام افتتاح مغازه لازم است باشد.
 
اگر به کسب و کار شما آسیب می رساند ، مجبور نباشید از طراحی نامناسب برند استفاده کنید. یک تغییر نام تجاری سریع ، حتی فقط یک تغییر نام تجاری جزئی ، می تواند آنچه را که م workثر نیست بدون آسیب رساندن به آنچه که انجام می دهد حل کند.
 
شما می خواهید از شهرت بد فاصله بگیرید
اگر افراد شروع به ارتباط دادن لوگو ، نام تجاری و غیره با اشتباه شرکت می کنند ، بهتر است چیزی جدید و متفاوت به آنها ارائه دهید تا از دلالت های منفی فاصله بگیرند.
 
این یک راه حل کامل نیست - برخی از مشتریان خیلی زود فراموش نمی کنند. و پیاده سازی سیاست های جدید و رفع خطاها به زمان نیاز دارد. با این حال ، اگر اشتباهات خود را پذیرفته اید و سخت تلاش کرده اید تا اشتباهات خود را اصلاح کنید ، تغییر نام تجاری ممکن است به پیشرفت برند شما کمک کند.
 
شما به اندازه کافی از رقبای خود متمایز نیستید
اگر رقبای شما مخاطبان مشابه شما را هدف قرار می دهند ، منطقی است که آنها از استراتژی های تجاری یکسانی استفاده می کنند ، به هر حال ، هر دوی شما هدف نهایی یکسانی دارید. به همین دلیل است که شما اغلب محصولات مشابه با بسته بندی مشابه یا شرکت های مختلف در یک صنعت را با استفاده از رنگ های مشابه می بینید.
 
در شرایطی که تشخیص تفاوت بین شما و رقبای شما دشوار است ، تغییر نام تجاری می تواند چهره جدیدی به شما بدهد که برجسته باشد. حتی می توانید با طراحی چیزی که در کنار آن بهتر به نظر می رسد ، از نام تجاری رقیبتان به نفع خود استفاده کنید.
 
ساختار شرکت شما تغییر کرده است
ادغام ، خرید ، رهبری جدید ، سیاست های جدید ... تغییر نام تجاری یک راه عالی برای اطلاع رسانی به شرکت شما در جهان در جهت جدیدی است.
 
البته ، این همیشه ضروری نیست-اگر خراب نشد ، آن را برطرف نکنید-اما در شرایطی که شخصیت برند از درون به بیرون تغییر می کند ، تغییر نام تجاری می تواند نشان دهنده پیشرفت شرکت شما باشد.
 
زمان همه ما را احمق می کند
فکر کنید از کار دور شده اید زیرا هیچ یک از علائم هشداردهنده دیگر در مورد شما صدق نمی کند. دوباره فکر کن! در برخی مواقع ، هر شرکتی باید تغییر نام دهد ، اگر نه پس از چند سال و پس از چند دهه.
سلیقه ها و سبک های بصری جامعه هرگز تغییر نمی کند. زیبایی شناسی دهه 1970 را در مقابل زیبایی شناسی دهه 1920 در مقابل زیبایی شناسی یونان باستان در نظر بگیرید. ظاهر خاصی با دوره های زمانی خاصی مرتبط است و خیلی زود لوگوی "مدرن" شما قدیمی و قدیمی به نظر می رسد.
 
بهتر است به صورت دوره ای نام تجاری خود را تغییر دهید ، اگرچه فواصل دقیق بستگی به شرکت ، صنعت و مشتریان هدف شما دارد. با این حال ، این بحثی است که شرکت شما باید هر چند سال یکبار انجام دهد ، به خصوص اگر متوجه تغییر روندها شده اید.
  • ۰۰/۰۷/۲۴
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی