طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
در مقاله قبل عوامل شکست برندهای بزرگ را با هم بررسی کردیم. امروز نیز تعدادی از برندهای بزرگ را که در صنعت شکست خوردند را با هم مرور خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.
آرمکده در زمینه طراحی لوگو شرکتی و طراحی مجدد لوگو سابقه درخشانی دارد. همچنین می توانید به عنوان استخدام طراح لوگو با این آژانس هویت بصری همکاری کنید.
 
اسنپل و Nationwide توجه اشتباهی را به خود جلب می کنند
در تابستان بزرگترین بستنی خوشه ای جهان ، در شهر نیویورک؟ به نظر می رسد تقریباً بسیار عالی است ، و اینطور هم بود. به جای جمع آوری رکورد جهانی گینس و برخی پوشش های هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی ، ترفند تبلیغاتی 2005 اسنپل ، سازنده نوشابه باعث شد تا کیوی و توت فرنگی در میدان یونیون پخش شوند. یک کارگر محلی به نیویورک تایمز گفت: "ما موسیقی پاپ را ندیدیم ،" فقط آب صورتی در خیابان جاری است. "
ترکیبی از یک کامیون تحویل ارتعاشی و دمای بالا ممکن است مرکز مجسمه غول پیکر یخ را ذوب کرده باشد ، که اسنپل مجبور بود آن را با عجله مرتب کند. به جای غول 171.5 تنی ، آنها به ارائه مجسمه های پشتیبان یخ پرداختند ، که منجمد شده بودند اما تقریباً به اندازه یک تلویزیون معمولی بودند.
 
شواهد دیگری که نشان می دهد اگر می خواهید در بزرگترین مرحله شرکت کنید ، بهتر است مطمئن باشید که آن را فرماندهی می کنید ، از Super Bowl 2015 آمده است. این بازی باعث شد نیو انگلند پاتریوتس در مقابل 114 میلیون بیننده از Seattle Seahawks جلو بیاید. در نیمه اول آگهی تبلیغاتی بسیار تیره و تار برای بیمه سراسری در مورد پسری مشاهده شد که هرگز نتوانست نقاط عطف بزرگ زندگی را تجربه کند-زیرا او جوان مرد.
ظاهراً این تبلیغ با استقبال تماشاگران روبرو شده بود ، اما با استفاده از razzmatazz از Super Bowl ، مانند قطعه ای ترسناک وحشتناک به نظر می رسید. هزینه این مکان به تنهایی بیش از 4.5 میلیون دلار است که هزینه زیادی برای طوفان خشمگین توییتر است. در سراسر کشور ادعا شد که از شروع گفتگو خوشحال هستند ، اما سال بعد آنها ضررهای خود را بطور منطقی کاهش دادند و تبلیغات تجاری انجام ندادند.
 
یادگیری: جلب توجه خوب است ، اما اگر آمادگی خوبی نداشته باشید و روحیه خود را درست نخوانید ، در نهایت می توانید بسیار احمق به نظر برسید.
 
پرتقال ها
تروپیکانا پرتقال خود را تغییر نداد ، اما مارک تجاری خود را از طریق Engin Akyurt تغییر داد
غول های نوشیدنی مشتریان وفادار خود را از دست می دهند
تغییر بسته بندی روی یک محصول معمولاً یک حرکت نسبتاً ایمن است - اما شکست نام تجاری به Tropicana به مبلغ 50 میلیون دلار رسید. آب پرتقال شاخص این شرکت همیشه دارای پرتقالی بود که نی در آن بود. این شرکت تصمیم گرفت تا چاشنی خود را عوض کند و در عوض خود آب را نشان دهد ، در یک شیشه شفاف می درخشد ، درپوش بازسازی شده به نظر می رسد مانند یک پرتقال کوچک است و خط بند بر خلوص 100٪ آبمیوه تمرکز می کند.
این تغییر با هدف جذب مصرف کنندگان آگاه به سلامتی انجام شد ، اما مشتریان دریافتند که مارک تجاری جدید ارزان تر به نظر می رسد (چیزی که شاید با این واقعیت که پیام "نوشیدنی درجه یک" این نوشیدنی کمتر قابل مشاهده است ترکیب شده باشد) ، در حالی که بسیاری از آنها با تصویر آن ارتباط احساسی داشتند. پرتقال کاه دار Tropicana با تغییر چندین قسمت از طراحی محصول به طور همزمان ، بازار آنها را بیگانه کرد. فروش 20 درصد کاهش یافت و این شرکت به زودی به آثار هنری اولیه خود بازگشت.
 
مشهورترین خرابی نوشابه از کوکاکولا ناشی شد ، که کوکای نو 1985 آن به یک فاجعه افسانه ای تبدیل شد. کوکا با آگاهی از اینکه سهم بازار خود را از دست می دهند و معتقد بودند که بومرز به سمت نوشیدنی های رژیمی می رود ، تصمیم گرفت مخاطبان Gen X را با کولا شیرین تر جذب کند. نوشیدنی که به کک جدید تبدیل شد برای گروه های متمرکز عملکرد خوبی داشت و کک تصمیم مهمی گرفت: به جای نوشیدن نوشیدنی جدید در کنار کوکاک ، آنها خط تولید رو به رشد خود را ساده کرده و نوشیدنی قدیمی را کنار می گذارند.
 
کوکاکولا جدید
از طریق کوکاکولا
یک کمپین بازاریابی بزرگ از راه اندازی آن حمایت کرد ، با حذف کوکاکوک قدیمی و قوطی ها و بطری های جدید ، با مارک "جدید" و فونت چاق تر. در ابتدا ، علائم خوب بود ، اما نارضایتی در حال افزایش بود ، به ویژه در جنوب آمریکا ، مرکز تاریخی کوکا. کوک یک روانشناس استخدام کرد تا به برخی از تماس های شکایت گوش دهد: آنها گفتند برخی از تماس گیرندگان به نظر می رسد که به تازگی یکی از اعضای خانواده خود را از دست داده اند. با مشکل فروش و افزایش نگرانی های بطری ، پس از 79 روز کوکاکولا شکست را پذیرفت و طعم قدیمی را دوباره وارد کرد. این اقدام در سنای آمریکا مورد استقبال قرار گرفت و تا سال 2002 نیوکول به طور کامل حذف شد.
تجربه کک مشکل تغییر نام تجاری را نشان می دهد که خود را به عنوان "چیز واقعی" می فروشد. هنگامی که سنت را در هم می زنید ، خاطرات افراد از دوران جوانی آنها و داستانهای آنها را که در حال حاضر هستند درهم می زنید.
 
یادگیری: تغییر ناگهانی محصول مورد علاقه یا بسته بندی موجود در آن خطرناک است. افراد آشنا و تغییر جنبه های مختلف یک نام تجاری را برای مخاطبان شما تهدید می کنند ، به ویژه هنگامی که شما توانایی انتخاب محصول مورد علاقه خود را از آنها سلب کنید. نوآوری بهتر است با دقت انجام شود.
نام تجاری شکست می خورد و چگونه می توان از آنها جلوگیری کرد
-
همه این شرکت ها به استراتژی های تجاری خود در آن زمان اعتقاد داشتند و با میلیون ها دلار بودجه از آنها حمایت کردند. آنها با نگاهی دور از ذهن به نظر می رسند ، و درس هایی برای آموختن وجود دارد. برندها فقط باید با دلایلی که کاملاً با آنها درگیر هستند ، باید با لوگوهای موجود با احتیاط رفتار کنند ، باید به آنچه که در آن خوب هستند پایبند باشند و در مورد بدلکاری های جدید احتیاط کنند.
 
ما دوست داریم داستانهای نام تجاری را آنقدر شکست بخوریم که تعداد کمی از آنها در گفتن اغراق شده اند-مثلاً لازانیا مورد تمسخر Colgate هرگز واقعاً وجود نداشت. و بسیاری از شرکت ها ادعا می کنند که چیزی مثبت را از شعله های آتش بیرون کشیده اند: یکی از مدیران کوکاکولا در سال 1999 گفت که New Coke یک "موفقیت" بود زیرا "مارک را احیا کرد و عموم مردم را به کک وصل کرد". این مطالعات موردی باید به شما در ایجاد کمپین های بهتر کمک کند ، اما گاهی اوقات هر نام تجاری شکست می خورد. اگر بازاریابی شما به نقطه مطلوبی نرسید ، می توانید گوش دهید ، بیاموزید و دوباره امتحان کنید.
 
منبع: https://en.99designs.nl/blog/logo-branding/branding-fails/
  • ۰۰/۰۷/۲۷
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی