طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
زمینه ها و تخصص های مختلفی وجود دارد که طراحان گرافیک می توانند در آنها کار کنند. یکی از این موارد طراحی لوگو است. در گذشته، طرح های نهایی لوگو با استفاده از ابزارهای فیزیکی مانند میزهای طراحی، چاقوهای Exacto، موچین و موارد دیگر ایجاد می شدند.
 
خوشبختانه امروزه طراحان گرافیک به نرم افزارهای کامپیوتری دسترسی دارند که ایجاد همه چیز را از یک لوگوی ساده برای یک کسب و کار کوچک گرفته تا یک پلتفرم کامل برندینگ برای یک شرکت بزرگ را تسهیل می کند. در این مقاله بهترین نرم افزار برای ایجاد لوگو را در نظر می گیریم.
برای آگاهی از قیمت طراحی لوگو و دیدن نمونه کار لوگو به سایت آرمکده مراجعه کنید.
 
نحوه انتخاب بهترین نرم افزار طراحی لوگو
انتخاب نرم افزار طراحی لوگوی مناسب کمی تلاش بیشتری نسبت به آنلاین شدن و انداختن پول خود در اولین برنامه ای که می بینید، می طلبد. مطمئناً، شما می توانید این کار را به این طریق انجام دهید، اما احتمالاً در چند روز آینده درخواست بازپرداخت خواهید کرد.
 
وقتی نوبت به انتخاب نرم افزار مناسب می رسد، باید این موارد را در نظر داشته باشید:
 
وکتور در مقابل گرافیک شطرنجی
دو شکل اصلی نرم افزار طراحی گرافیک وجود دارد، گرافیک شطرنجی و برنامه های برداری.
 
به زبان ساده، نرم افزار شطرنجی به کاربران اجازه می دهد تا پیکسل های فردی را در یک طرح ویرایش کنند. دستکاری هزاران پیکسل ریز که هر گرافیک یا عکس را تشکیل می‌دهند، چیزی است که نرم‌افزار رستر (مانند Adobe Photoshop) را برای ایربراش کردن عکس‌ها، طراحی گرافیک‌های دیجیتالی جذاب و تولید آثار هنری مبتنی بر عکس عالی می‌کند.
 
با این حال، اگر به دنبال طراحی لوگو برای چاپ و استفاده از وب سایت هستید، برنامه های مبتنی بر وکتور بهترین گزینه برای شما هستند.
 
گرافیک های برداری از مسیرهایی تشکیل شده اند که برای چاپ بهترین هستند زیرا از یک سری منحنی های ریاضی تشکیل شده اند. برنامه های برداری محدود به استفاده از پیکسل نیستند و بنابراین برای ایجاد گرافیک از طریق دستکاری و پیوستن به اشکال ساده و مسیرها عالی هستند.
 
فناوری هسته
از یک برنامه حرفه ای مانند Adobe Illustrator گرفته تا ابزاری اساسی مانند Canva، چندین گزینه نرم افزار طراحی وجود دارد. با این حال، با هر برنامه ای، میزان مهارتی که برای استفاده مؤثر از آن نیاز دارید باید چیزی باشد که در نظر بگیرید.
 
بسیاری از طراحان به دنبال نرم افزارهای لوگو هستند که بر اساس بهترین فناوری های موجود، مانند هوش مصنوعی، ساخته شده باشد. آنها قادر به درک دقیق نیازهای شما و استفاده از اطلاعاتی که ارائه می کنید، می توانند یک لوگوی منحصر به فرد و بسیار اصلاح شده ایجاد کنند.
کاربر پسند بودن
همه افراد مهارت های لازم برای ایجاد طرح های لوگوی حرفه ای و منحصر به فرد را ندارند یا حتی قادر به انجام کارهایی بیشتر از استفاده از ویژگی های اساسی برنامه نیستند. این کاملاً خوب است، به همین دلیل است که صاحبان مشاغل شما را استخدام می کنند.
 
با این حال، شما می خواهید از برنامه ای استفاده کنید که یادگیری کامل آن یک دهه طول نمی کشد و استفاده از آن راحت است. باید شهودی و آسان برای یادگیری باشد. بهترین نرم افزار دارای طراحی مینیمالیستی است و به شما امکان می دهد بر روی کار مورد نظر تمرکز کنید.
 
پشتیبانی مشتری
اعتماد به برنامه جدیدی که احتمالاً تجربه استفاده از آن را ندارید دشوار است و همیشه نمی توان به بررسی های آنلاین اعتماد کرد که نشان دهنده دقیق عملکرد خوب یا بد بودن برنامه باشد.
 
انجام تحقیقات کامل قبل از تصمیم گیری در مورد برنامه طراحی لوگو که باید از آن استفاده کنید، از سردردهای بسیاری در آینده جلوگیری می کند.
 
بهترین نرم افزار طراحی لوگو
اگر پنج دقیقه برای اجرای یک جستجوی اساسی برای نرم افزار طراحی لوگو وقت بگذارید، انتخاب های بیشتری نسبت به آنچه در طول عمر می توانید امتحان کنید خواهید داشت.
 
با این حال، به نفع زمان و سلامت عقل شما، ما لیستی از بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو را برای طراحان تهیه کرده ایم (سایر ابزارهای طراحی لوگو را در اینجا ببینید) بنابراین چه اولین نرم افزار طراحی لوگو خود را بخرید و چه به دنبال ارتقای نرم افزار فعلی خود باشید. ، گزینه های نشان داده شده در اینجا بسیار به شما کمک می کند.
 
Adobe Illustrator - 19 پوند در ماه
CorelDraw – 384 پوند
Inkscape – رایگان
Canva - 7 پوند در ماه
Affinity Designer – 48 پوند
Adobe Illustrator
Adobe Illustrator به طور کلی بهترین نرم افزار برای طراحان لوگو است.
 
وقتی مردم به برنامه های طراحی گرافیک فکر می کنند، بسیاری به تمام گزینه هایی که Adobe ارائه می دهد فکر می کنند.
 
Illustrator که بخشی جدایی ناپذیر از پلتفرم Adobe Creative Cloud است، به شما امکان می دهد تقریباً هر چیزی را که تخیل شما می تواند ایجاد کند، از جمله آرم ها، نمادها و نقاشی ها ایجاد کنید.
Illustrator یک برنامه طراحی وکتور است و از نظر اکثر طراحان حرفه ای، بهترین ویرایشگر گرافیک برداری موجود است.
 
برنامه‌های قیمت‌گذاری از 19 پوند در ماه شروع می‌شود و با ویژگی‌هایی مانند Puppet Warp که می‌تواند تغییر لوگو را آسان کند و همچنین فونت‌های SVG OpenType که به شما امکان می‌دهد طیف شگفت‌انگیزی از رنگ‌ها را اضافه کنید، ارزش هزینه را دارد.
 
اگر می خواهید طراحی لوگو را به عنوان خدماتی که ارائه می دهید جدی بگیرید، باید این برنامه را امتحان کنید.
 
در اینجا درباره Adobe Illustrator بیشتر بدانید.
 
کورل دراو
CorelDraw بهترین نرم افزار برای طراحی است.
 
برنامه CorelDraw از زمان آغاز به کار راه طولانی را طی کرده است. مبتدیان و حرفه ای ها می توانند از CorelDraw برای ساده ترین طراحی لوگو استفاده کنند.
 
مجموعه گرافیکی CorelDraw
ابزارهایی مانند «Corel capture» و «photo-shop» به افزایش تجربه طراحی لوگو کمک می‌کنند و تضمین می‌کنند که لوگوهای ایجاد شده با CorelDraw با کیفیت و حرفه‌ای هستند.
 
با قیمت 384 پوند، ممکن است قیمت آن برای برخی کمی بیش از حد تند باشد، اما با دقت رنگ بی نظیر و انعطاف پذیری که ارائه می دهد، آن را به گزینه ای عالی برای برخی از طراحان گرافیک تبدیل می کند.
 
در اینجا درباره CorelDraw اطلاعات بیشتری کسب کنید.
 
Inkscape
Inkscape بهترین جایگزین رایگان برای Adobe Illustrator است.
 
یکی دیگر از نرم‌افزارهای رایگان و منبع باز، Inkscape یک نرم‌افزار طراحی وکتور قوی است که بسیاری از تازه‌کارها هنگام ایجاد تصاویر آن را انتخاب می‌کنند.
مانند بسیاری از برنامه های دیگر، Inkscape از فرمت فایل SVG (گرافیک برداری مقیاس پذیر) پشتیبانی می کند و می توانید فایل ها را در فرمت های مختلف وارد و صادر کنید. با هر سه سیستم عامل اصلی که از نرم افزار پشتیبانی می کنند، Inkscape می تواند برنامه ای باشد که کار شما را در بالاترین سطح قرار می دهد.
 
درباره Inkscape بیشتر بدانید.
 
کانوا
Canva بهترین نرم افزار طراحی لوگو آنلاین است.
 
یکی از ارزان‌ترین برنامه‌های طراحی لوگوی موجود، هر کسی که با استفاده از رایانه راحت است، می‌تواند به سرعت و به راحتی گرافیک‌های باورنکردنی را روی Canva ایجاد کند.
 
طراحی لوگو در نرم افزار طراحی Canva
در حالی که یک نسخه رایگان وجود دارد، نسخه Pro که با قیمت 7 پوند در ماه در دسترس است، تمام ویژگی های موجود را باز می کند. Canva یک گزینه عالی برای مبتدیان است زیرا برای شروع ایجاد لوگو نیازی به تجربه طراحی ندارد.
 
درباره Canva Pro بیشتر بدانید.
 
طراح وابستگی
بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای طراحی UI.
 
یک ابزار طراحی گرافیک برداری، طراح Affinity می تواند به شما در ایجاد منحنی های شگفت انگیز و همچنین سفارشی کردن اشکال زنده برای تصاویر برداری کمک کند.
Affinity یک راه‌حل ایده‌آل برای طراحان و تصویرگران UI، دارای ویژگی‌های قدرتمندی است که می‌تواند برخی از گزینه‌های دیگر را که ما ارائه کرده‌ایم را برای پول آنها ارائه دهد. تنها با قیمت 48 پوند، قطعا ارزش دیدن را دارد.
 
درباره Affinity Designer بیشتر بدانید.
 
نتیجه گیری: بهترین نرم افزار طراحی لوگو 2020
گزینه های مختلفی برای ایجاد طرح های لوگوی عالی برای مشتریان خود وجود دارد. چه به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده باشید و چه سال ها طراح گرافیک بوده اید، گزینه های رایگان و پولی متناسب با نیازهای شما وجود دارد.
 
ما امیدواریم که لیست ما از بهترین برنامه‌های طراحی لوگو ایده‌ها و گزینه‌هایی را در اختیار شما قرار داده باشد که اگر به دنبال نرم‌افزار جدید هستید باید در نظر بگیرید.
 
از این مقاله لذت بردید؟ در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
 
  • ۰۰/۰۹/۲۲
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۱)

این سایت عالیه واسه خرید فالوور اینستاگرام www.followeryab.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی