طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
در قسمت قبل درباره ترندهای جدید طراحی لوگو در سال 2022 سخن گفتیم. امروز نیز قصد داریم در ادامه این مطلب به بحث درباره این ترندهای جدید بپردازیم.
 
هرج و مرج هنری، اما در مقیاس متوسط
کمی بی دقتی، عدم تقارن، و هرج و مرج خلاقانه، اما در حد اعتدال، - همه چیزهایی که به طراح این فرصت را می دهد تا خلاقیت داشته باشد و برای مشتری یک لوگو بسازد که مطابق با روندهای سال 2022 باشد. ترکیب باید اطلاعات را به مخاطب باشد و صرفاً نمایش تخیل نویسنده آن نباشد.
هماهنگی و تعادل
یک جایگزین کامل برای روند قبلی هارمونی است. در اینجا باید تقارن و اعتدال را ترجیح دهید. ممکن است یک نشان یا مونوگرام باشد. زیبا و جذاب به نظر خواهد رسید.
برای دیدن نمونه لوگو های موفق آرمکده و سفارش طراحی لوگو به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.
محبوب ترین فونت ها برای لوگوها عبارتند از:
نئو سانس;
گیل سانس؛
اپتیما؛
گاتهام
Avenir;
Univers;
Futura;
ITC Avant Garde Gothic;
بی شمار؛
هلوتیکا.
توجه به انتخاب فونت برای کتیبه مهم است. باید به خوبی با نماد مطابقت داشته باشد و آن را تکمیل کند. این الزامات دقیق برای طرح رنگ تصویر نیز اعمال می شود. هارمونی شماره یک است.
لوگوهای ترکیبی و علامت کلمه
روند طراحی لوگو برای سال 2022
لازم نیست یک لوگو دارای نماد جداگانه ای باشد تا یک طراح ایده های خود را به مخاطب منتقل کند. حتی یک کتیبه می تواند این وظیفه را انجام دهد و مهم نیست که فونت چقدر اصلی باشد. اگر همه چیز به درستی انجام شود - به خاطر سپرده می شود.
 
یک علامت تجاری و فونت می تواند و باید در سال 2022 با هم ترکیب شوند. این به منحصر به فرد، تطبیق پذیر و جالب بودن لوگو کمک می کند. معنای پنهان خود را به مخاطب خواهد گفت.
لوگوهای طراحی شده با دست
به گفته کارشناسان، نشان هایی با کتیبه های دست نویس می توانند ایده شرکت را با دقت بیشتری نسبت به آنالوگ های خود منتقل کنند. باید اعتراف کنید که این قالب واقعی و واقعی به نظر می رسد. علاوه بر این، چشم مشتری بالقوه را تحت تأثیر قرار می دهد. برای برآوردن هر سه الزام، یک طراح باید مناسب ترین فونت را انتخاب کند. الزامات اصلی جذابیت و خوانایی است.
فونت دست‌نویس شامل استفاده از نسخه‌های کلاسیک خوشنویسی است. به نظر می رسد که کتیبه از خطوط جداگانه تشکیل شده است - زیبا، رمانتیک و با کلاس است. چنین گزینه ای برای برندهایی که در جهت خلاقانه در زمینه طراحی و زیبایی فعالیت می کنند و شرکت های متخصص در فروش محصولات غذایی شیرین یا کالاهای کودکان مناسب خواهد بود.
 
چگونه یک فونت انتخاب کنیم؟ می توانید از منابع آنلاین الهام بگیرید. به عنوان مثال، یک پلتفرم عالی مانند Pinterest.
 
می توانید سعی کنید پروژه های واقعی را بیابید و از ایده های آنها الهام بگیرید. این به شما امکان می دهد نوع کتیبه را به راحتی تعیین کنید. شما نباید در استخراج عقاید کسی تردید کنید. این فقط الهام است و دزدی نیست. هر کسی در طراحی چیزی از یکدیگر می گیرد و چیزی از خود می آفریند - جدید و منحصر به فرد.
تایپوگرافی جسورانه
در سال 2022، لوگوهایی را خواهید دید که متن را از کلماتی که تصویر را پشتیبانی می کنند به خود فوکوس ارتقا می دهند. فونت های عجیب و پررنگی وجود خواهد داشت که با شخصیت های برجسته تا حد زیادی تکمیل می شود. عجیب و غریب تایپوگرافی در لوگوها یک روند عالی است. این اجازه می دهد تا ماهیت یک شرکت را نشان دهید و لوگوی آن را اصلی کنید.
 
راه های زیادی برای پررنگ کردن فونت وجود دارد - می توان با اندازه حروف، ترتیب و موقعیت آنها بازی کرد. گاهی اوقات ممکن است چنین ایده‌هایی احمقانه به نظر برسند، اما این تمام هدف است. این روند برای کسانی که از فونت های استاندارد قدیمی خسته شده اند خوب خواهد بود.
 
می توانید حروف را پراکنده کنید یا آنها را منعکس کنید. هیچ راه درستی برای ساخت لوگو وجود ندارد. تنها شرط لازم - باید خوانا و خوانا باشد.
دیگر مربوط به سال 2022 نیست
این روندهای طراحی لوگو فراموش خواهند شد:
به احتمال زیاد، به طور عملی اعمال خواهد شد، اما فقط در موضوعات محدود.
نوشتار رسا به تاریخ تبدیل شد و تقاضا برای سادگی جایگزین آن شد.
مینیمالیسم در راس قرار دارد - هر چه لوگو ساده تر باشد، محبوب تر و مدرن تر است.
گرایش های طراحی گرافیک در سال 2022
در شرایط همه‌گیری جهانی، توسعه طراحی باید همه جنبه‌های استفاده از آن را در تبلیغات در نظر بگیرد. از سال 2020 انواع تبلیغات بصری برند در شبکه های اجتماعی به طور قابل توجهی تغییر کرده است.
از آنجایی که گجت‌ها حتی بیشتر به رسمیت شناخته می‌شوند و جهان به سمت مجازی شدن گرایش پیدا می‌کند، دست کم گرفتن این جنبه دشوار است.
 
هنگام توسعه یک لوگو، ارزش آن را دارد که مسیرهای توسعه احتمالی در سال 2022 را در نظر بگیرید:
 
پست کردن اسکرین شات از نشریات یا نظرات چندین شبکه اجتماعی در پلتفرم های مختلف رایج است (یک کاربر یک اسکرین شات را از یک پلتفرم به عنوان تصویر یا بخشی از آن را در پلتفرم دیگر پست می کند؛ برای مثال، یک کاربر ممکن است یک اسکرین شات از TikTok در فیس بوک ارسال کند. یا استوری اینستاگرام یا توییتی در لینکدین یا اینستاگرام؛ این یک روند جذاب است زیرا امکان استفاده از محتوای مشابه را برای پلتفرم های مختلف فراهم می کند که از نظر اقتصادی منطقی است).
نقل قول از کتاب، پادکست، وبلاگ، به عنوان تیزر. این به کاربران اشاره ای از آنچه که باید انتظار داشته باشند را می دهد (معمولاً در ترکیب با جلوه های بصری مختلف برای تأثیر قابل توجه تر استفاده می شود).
استفاده از میم های مارک دار در حال محبوب شدن است (برندها پیام های بصری را با لحن منحصر به فرد شرکت خود با توجه به نیازهای مخاطبان خود تنظیم می کنند؛ هدف ایجاد احساسات مثبت و دور کردن کاربران از همه گیری است).
سریف‌ها و شکلک‌هایی که باعث اعتماد می‌شوند در سال آینده مرتبط خواهند بود (لوگوها با آن فونت‌ها اصلی به نظر می‌رسند. فونت سریف ساده است یا سبک سخت‌گیرانه در سال ۲۰۲۲ پیشرو خواهد بود).
تصاویر و نمادهای واضح (ابزار ارتباطی منظمی برای تجسم پیام، به ویژه در ترکیب با یک طرح رنگی مناسب).
رنگ های پر جنب و جوش و پر جنب و جوش دوباره محبوب هستند (این رنگ ها توجه را به آرم ها و محتوا جلب می کنند).
روش های هیجان انگیز تجسم داده ها (به این ترتیب، مصرف کنندگان به راحتی بلوک اطلاعات را در یک واقعیت پیچیده درک می کنند، تجسم سرگرم کننده کاربران را جذب می کند).
visuals inclusive.BLM (زندگی سیاه پوستان مهم است) احیا می شود و جهانی می شود. این یک ابتکار غیرمتمرکز برای مبارزه با نژادپرستی و خشونت پلیس علیه رنگین پوستان است. یک شرکت فعال در شبکه های اجتماعی در سراسر جهان به نام #StopAPPIHATE وجود دارد که توجهات را به این موضوع اجتماعی جلب کرده است.
به بحث های متعددی در جامعه بین المللی منجر شد. آنها به فرصت های جامعه جهانی و برندها برای حل این مشکل پرداختند. پیشرفته ترین برندهای سال 2021 تصمیم گرفتند استراتژی های بازاریابی خود را با توجه به علایق جوامع مختلف تطبیق دهند.
اگر همه چیز به سرعت فعلی پیش برود، این روند جهانی در طراحی گرافیک تجاری در سال 2022 پیشرو خواهد بود. شبکه های اجتماعی و وب سایت های رسمی برندهای مختلف از جلوه های بصری با درجه فراگیری بیشتری استفاده می کنند.
 
منبع: https://merehead.com/blog/10-logo-design-trends-2022/
 
  • ۰۰/۱۰/۱۸
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی