طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
بیش از یک راه برای ایجاد یک علامت شناسایی برای کسب و کار شما وجود دارد.
 
امروز، ما در مورد هشت نوع لوگو صحبت می کنیم و اینکه چگونه می توانید تشخیص دهید کدام سبک برای تجارت شما ایده آل ترین است.
 
قبل از اینکه با یک علامت گرافیکی کنار بیایید، با گزینه های خود آشنا شوید، کلید ایجاد یک طراحی آرم تجاری است که بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. این یک مرحله ضروری است که شما باید قبل از اینکه یاد بگیرید چگونه یک رنگ برای لوگوی خود انتخاب کنید و چه وثیقه‌ای برای برند خود نیاز دارید طی کنید.
 
چگونه برای کسب و کار خود لوگو انتخاب کنیم
اما قبل از شروع، بهتر است یک بررسی سریع درباره انتخاب لوگو برای برند خود و قواعد طراحی لوگو داشته باشید. این به شما کمک می کند تا امکاناتی را که می توانید برای هویت برند خود به دست آورید کشف کنید و با اطمینان تصمیم بگیرید.
 
این برای کسانی که هویت خود را توسعه می دهند مفید است، خواه یک برند شخصی باشد اگر یک وبلاگ نویس هستید یا یک استارتاپ اگر یک کارآفرین هستید.
 
بیا شروع کنیم.
 
به عملکرد فکر کنید
یک لوگوی برند باید به یاد ماندنی و به راحتی قابل درک باشد تا یک لوگوی موثر نامیده شود. مطمئناً باید خوب به نظر برسد، اما باید اهداف دیگری را نیز انجام دهد.
 
به عنوان مثال، شرکت‌های معروفی مانند شرکت کوکاکولا از قرمز برای لوگوی خود استفاده می‌کنند، زیرا رنگی است که اشتهای مصرف‌کنندگان را به خود جلب می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد تا برند خود را با احساس شادی مرتبط کنند.
 
هنگام طراحی لوگو، باید مطمئن شوید که با کاری که قصد انجام آن را دارید، مطابقت دارد. برای مثال، شرکت‌های اپلیکیشن می‌توانند طرحی ساده و بدون جزئیات پیچیده ایجاد کنند. این به طراحی لوگوی اپلیکیشن کمک می‌کند تا مقیاس‌پذیر و درک آن در ابعاد مختلف آسان‌تر شود.
 
هویت خود را مشخص کنید
به شرکت خود کمی شخصیت بدهید. شما می توانید این کار را با فکر کردن به صفت هایی که بهترین توصیف کننده برند شما هستند انجام دهید. به عنوان مثال، یک نام تجاری نانوایی می تواند گرم، سبک دل و غریب باشد. شما می توانید لیستی به هر اندازه که می خواهید کوتاه یا طولانی تهیه کنید.
 
آنچه مهم است این است که فهرست کلمات را در نظر بگیرید و از آن به عنوان راهنمای توسعه برند خود استفاده کنید. می توانید از این برای لحن، پیام رسانی و هویت بصری خود استفاده کنید. بنابراین اگر در نهایت تصمیم گرفتید که یک برند مردانه داشته باشید، می‌توانید برای طرحی با طراحی‌های جسورانه و رنگ‌های متضاد عکس بگیرید تا به این موضوع کمک کند.
 
رقابت خود را بررسی کنید
یک طرح غیراصیل به سادگی یک "نه" است. برندها باید از ایجاد هویت برندی که شباهت زیادی به رقبایشان دارد، چه مستقیم و چه غیرمستقیم، اجتناب کنند. تاثیر شما را کم می کند و در عین حال شما را در معرض خطر نقض علامت تجاری قرار می دهد.
 
با تحقیق بیشتر در مورد برندهای رقیب در بازار خود از ایجاد طرح مشابه خودداری کنید. این به شما ایده می دهد که از چه چیزهایی باید اجتناب کنید. در عین حال، به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعاتی را در مورد نحوه ارائه خود به مخاطب جمع‌آوری کنید و به شما کمک کند تا صنعت مورد نظر خود را بیشتر بشناسید.
انواع لوگو
لوگوها به کسب‌وکارها فرصتی می‌دهند تا خود را به شیوه‌ای جذاب نشان دهند. این کار را با استفاده از عناصر طراحی مانند رنگ، فونت، طرح‌بندی و سایر ویژگی‌ها انجام می‌دهد. هر جنبه را می توان به روش های مختلف ادغام کرد. آنها همچنین مفاهیم مختلفی را دنبال می کنند تا به یک هویت برند منحصر به فرد برسند.
 
همراه با ظاهر متمایز آنها ویژگی های منحصر به فردی دارد که می تواند مزیتی برای برند شما ایجاد کند. نوع مناسب لوگو حتی می تواند به شما کمک کند تا به اهداف تجاری خود نزدیک شوید.
 
ما نه فقط سه یا چهار نوع لوگو برای شما داریم، بلکه هشت نوع لوگو داریم. یادگیری همه چیز در مورد آنها را در زیر از دست ندهید.
 
    لوگوهای مونوگرام
    لوگوهای وردمارک
    لوگوهای علامت ترکیبی
    آرم های نشان
    آرم طلسم
    آرم آیکون ها
    لوگوهای انتزاعی
    لوگوهای پویا
 
لوگوهای مونوگرام
مونوگرام ها که به عنوان لوگوهای حروف نیز شناخته می شوند، با استفاده از حروف اول نام یک برند در کنار هم ایجاد می شوند. حروف معمولاً روی هم قرار می گیرند تا یک نماد واحد با شبح منحصر به فرد ایجاد کنند. برخی از نمونه های معروف این طرح، لوگوهای لویی ویتون، ال جی و فولکس واگن هستند.
 
این نوع طراحی برای برندهایی با نام بلند مفید است و می‌خواهند به طراحی ساده بصری برای نشان گرافیکی خود دست یابند. طراحان این را برای مشاغلی توصیه می کنند که خود را در صنعت خود با پیروان قوی تثبیت کرده اند.
 
برندها می‌توانند با استفاده از اشکال برای قاب‌بندی عناصر تزئینی، طرحی جذاب ایجاد کنند. این به بهبود ظاهر آنها کمک می کند و در عین حال خواندن آنها را آسان می کند.
ورد مارک ها همتای طراحی حروف هستند. برخی از نمونه های معروف عبارتند از Logitech، FedEx، و eBay. آنها تمامیت نام شرکت را نشان می دهند و عمدتاً برای طراحی متعادل به تایپوگرافی متکی هستند.
 
این باعث می‌شود که کسب‌وکارهای جدیدی که تلاش می‌کنند نامی برای خود دست و پا کنند و پیروان خود را پرورش دهند، عالی است. کاری که این سبک انجام می‌دهد این است که حواس‌پرتی‌های بصری را کاهش می‌دهد و به مخاطبان اجازه می‌دهد تا با نسخه مخفف نام تجاری شما آشنا شوند.
 
اگرچه به طور معمول هیچ تصویری در این لوگو وجود ندارد، اما همچنان می تواند به شما امکان تغییر نام تجاری خود را بدهد. استفاده از ترفندهایی مانند گرایش های طراحی تایپوگرافی می تواند به شما کمک کند از این عنصر طراحی برای تازه کردن هویت قدیمی خود استفاده کنید.
معرفی تصاویر به طرح خود به شما این امکان را می دهد که تعادلی بین زیورآلات چشم نواز و تایپوگرافی خوانا ایجاد کنید. این کار توسط برندهای بزرگی مانند Post-it، Puma و Tostitos انجام می شود.
 
نقاشی‌ها همچنین به نماد چیزی که کسب‌وکار شما می‌تواند روی میز بیاورد کمک می‌کند و عبور از موانع زبانی را برای شما آسان‌تر می‌کند و به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا می‌کند. استفاده از سبک‌های هنری مختلف مانند لاین آرت، کوبیسم، پاپ آرت، و طراحی تخت، در میان سایر موارد، راه دیگری است که می‌توانید طراحی خود را جذاب کنید. همچنین می تواند به ایجاد ظاهر و احساسی که مختص کسب و کار شما است کمک کند.
 
یکی از مواردی که باید مراقب آن باشید، بهم ریختگی بصری است. تصاویری که جزئیات زیادی دارند ممکن است بر طراحی شما تأثیر بگذارند و آن را بیش از حد اشباع کنند. بهتر است طراحی ساده و عاری از جزئیات پیچیده باشد که ممکن است به خاطر سپردن و اعمال آن بر روی مواد مختلف دشوار باشد.
 
لوگو امبلم
 
طراحی نشان از طراحی بصری هرالدیک الهام گرفته است. شکل یک سپر یا شکل تاج به خود می گیرد و اغلب با تصاویری که نشان دهنده برند است، مانند حیواناتی مانند شیرها و عقاب ها تزئین می شود. NFL، هارلی دیویدسون، و برادران وارنر تنها نمونه‌های ثابتی از این سبک هستند که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند.
 
لوگوهای نشان دارای چند مزیت هستند. ماهیت سلطنتی این طراحی به خوبی با برندهای پیچیده در صنایع مختلف جفت می شود. همچنین دارای یک قاب است که به افزودن برجستگی بصری به هر هویت برند کمک می کند.
 
این نوع طراحی را می‌توان با افزودن جزئیات کوچک دیگر مانند تاج، مشعل، روبان، طومار و بال و غیره بهبود بخشید.
 
لوگو مسکات
شرکت ها از شخصیت های مختلف به عنوان نماد خود استفاده می کنند. همچنین معمولاً در ورزش استفاده می شود زیرا گفته می شود در طول رویدادها به اهداف آنها خوش شانس می آورد. برخی از برندها از طلسم خود در لوگوی خود استفاده می کنند، مانند KFC، Pringles، Michelin و غیره.
 
برندها می توانند با طلسم خود خلاق باشند. آنها انتخاب یک حیوان، شی یا شخص انسان‌سازی شده را برای نشان دادن آنها دارند. در نظر گرفتن شخصیتی که توانایی جذب روحیه شما را به عنوان یک شرکت داشته باشد، ضروری است. داشتن یک نماینده برند عالی به شما کمک می کند تا برند خود را بیش از پیش تقویت کنید. مخاطبان می توانند از این به عنوان راه دیگری برای ارجاع به شرکت شما استفاده کنند. به علاوه، این یک مفهوم طراحی همه کاره است که برای مدارس، مارک های نظامی، تولید و غیره مناسب است
شما همیشه مجبور نیستید یک طراحی واقعی داشته باشید. در عوض، می توانید از یک تصویر انتزاعی به عنوان نقطه کانونی لوگوی خود استفاده کنید. مسترکارت، پپسی و آدیداس تنها نمونه هایی از شرکت هایی با همین طراحی هستند. برندهای ذکر شده از عناصر ساده برای ارتباط خدمات خود بدون استفاده از تصاویر تحت اللفظی استفاده می کنند.
 
این سبک بر استفاده از عناصر طراحی برای ایجاد یک اثر احساسی تمرکز دارد و با تصویرسازی متفاوت است زیرا سعی در تکرار آن ندارد. از ترکیبی از حرکت، بافت و رنگ برای نمایش آن استفاده می کند. این می تواند به شما کمک کند تا هویت اصلی تری بسازید و هویتی خلاقانه و شیک به دست آورید.
 
لوگو دینامیک
با یک لوگوی پویا می توان به یک تصویر برند با اکتان بالا دست یافت. این نوعی طراحی است که دائماً یا مطابق با یک زمینه خاص تغییر می کند. این طراحی منعطف و همیشه در حال تغییر به مخاطب شما چیزی را می دهد که مشتاقانه منتظر آن باشد. لوگوی ملبورن و گوگل چند نمونه از این سبک هستند که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند.
 
همچنین به برند شما کمک می‌کند تا با رویدادهای مرتبط به‌روزتر ظاهر شود و دیده‌تر شود. به علاوه، می‌توانید از لوگوی خود به عنوان راه دیگری برای نشان دادن ظرفیت خلاقیت خود استفاده کنید. برندها می توانند با ایجاد یک طرح پایه محکم به این هدف دست یابند و در صورت لزوم آن را با استفاده از عناصر تزئینی تغییر دهند. با این حال، توسعه مداوم نسخه های مختلف علامت تجاری خود برای مطابقت با رویدادهای مختلف می تواند بسیار سخت باشد.
 
 
Top of Form
Bottom of Form
نتیجه گیری
 
لوگوهای مختلف در این لیست به شما کمک می کند تا طرح ایده آل خود را زنده کنید. شناخت هر یک از آنها بخشی از فرآیند اطمینان از داشتن لوگویی است که کاملاً متناسب با برند شما باشد و از مخاطبان هدف شما دعوت می کند تا شما را به عنوان یک حرفه ای در صنعت خود ببینند.
 
اکنون که می‌دانید از چه سبک‌های طراحی می‌توانید برای برند خود استفاده کنید، می‌توانید مفهوم‌سازی را شروع کنید و آن را زنده کنید. گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای تهیه یک طرح استفاده کنید.
 
حتی می توانید نحوه طراحی لوگو را از ابتدا یاد بگیرید! در زیر در مورد آن بیشتر بدانید.
 
هنگام شروع مسابقه طراحی لوگو در DesignCrowd، مجموعه ای از لوگوهای سفارشی را برای انتخاب انتخاب کنید. پلتفرم جمع‌سپاری برندها را قادر می‌سازد تا با جامعه‌ای از طراحان گرافیک آزاد کار کنند که می‌توانند حداکثر 50 پیشنهاد برای شما ارسال کنند. این یک راه عالی برای شما است که می توانید طرح ها و تفاسیر مختلف از مفهوم خود را برای خلاقیت بیشتر دریافت کنید. شما همچنین می توانید از این برای طراحی تیشرت و سایر پروژه های طراحی گرافیک استفاده کنید.
 
یا می توانید از سازنده آرم BrandCrowd استفاده کنید. این ابزار DIY به شما این امکان را می دهد که در عرض چند دقیقه طرح خود را ایجاد کنید. کتابخانه طراحی دارای طرح های مختلف لوگو برای صنایع مختلف از آرم های زیبایی گرفته تا آرم های حقوقی است. همراه با یک ابزار ویرایش است که می توانید از آن برای سفارشی کردن عناصری مانند رنگ، فونت، شکل و طرح استفاده کنید.
 
 
 
  • ۰۰/۱۰/۲۲
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی