بیش از یک راه برای ایجاد یک علامت شناسایی برای کسب و کار شما وجود دارد.
امروز، ما در مورد هشت نوع لوگو صحبت می کنیم و اینکه چگونه می توانید تشخیص دهید کدام سبک برای تجارت شما ایده آل ترین است.
آشنایی با گزینه های خود قبل از اینکه با یک علامت گرافیکی کنار بیایید، کلید ایجاد یک طراحی لوگوی تجاری است که بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. این یک مرحله ضروری است که شما باید قبل از اینکه یاد بگیرید چگونه یک رنگ برای لوگوی خود انتخاب کنید و چه وثیقه ای برای برند خود نیاز دارید طی کنید.
برای آگاهی از هزینه طراحی لوگو اینجا کلیک کنید.
چگونه برای کسب و کار خود لوگو انتخاب کنیم؟
اما قبل از شروع، بهتر است یک بررسی سریع درباره انتخاب لوگو برای برند خود داشته باشید. این به شما کمک می کند تا امکاناتی را که می توانید برای هویت برند خود به دست آورید کشف کنید و با اطمینان تصمیم بگیرید.
این برای کسانی که هویت خود را توسعه می دهند مفید است، خواه یک برند شخصی باشد اگر یک وبلاگ نویس هستید یا یک استارتاپ اگر یک کارآفرین هستید.
بیا شروع کنیم.
به عملکرد فکر کنید
پیشنهاد می کنیم حتما نمونه کار لوگو های آرمکده را مشاهده کنید و لذت ببرید.
یک لوگوی برند باید به یاد ماندنی و به راحتی قابل درک باشد تا یک لوگوی موثر نامیده شود. مطمئناً باید خوب به نظر برسد، اما باید اهداف دیگری را نیز انجام دهد.
به عنوان مثال، شرکتهای معروفی مانند شرکت کوکاکولا از قرمز برای لوگوی خود استفاده میکنند، زیرا رنگی است که اشتهای مصرفکنندگان را به خود جلب میکند و به آنها اجازه میدهد تا برند خود را با احساس شادی مرتبط کنند.
هنگام طراحی لوگو، باید مطمئن شوید که با کاری که قصد انجام آن را دارید، مطابقت دارد. برای مثال، شرکتهای اپلیکیشن میتوانند طرحی ساده و بدون جزئیات پیچیده ایجاد کنند. این به طراحی لوگوی اپلیکیشن کمک میکند تا مقیاسپذیر و درک آن در ابعاد مختلف آسانتر شود.
هویت خود را مشخص کنید
به شرکت خود کمی شخصیت بدهید. شما می توانید این کار را با فکر کردن به صفت هایی که بهترین توصیف کننده برند شما هستند انجام دهید. به عنوان مثال، یک نام تجاری نانوایی می تواند گرم، سبک دل و غریب باشد. شما می توانید لیستی به هر اندازه که می خواهید کوتاه یا طولانی تهیه کنید.
آنچه مهم است این است که فهرست کلمات را در نظر بگیرید و از آن به عنوان راهنمای توسعه برند خود استفاده کنید. می توانید از این برای لحن، پیام رسانی و هویت بصری خود استفاده کنید. بنابراین اگر در نهایت تصمیم گرفتید که میخواهید یک برند مردانه داشته باشید، میتوانید برای طرحی با طراحیهای جسورانه و رنگهای متضاد عکس بگیرید تا به این موضوع کمک کند.
رقابت خود را بررسی کنید
یک طرح غیراصیل به سادگی یک نه است. برندها باید از ایجاد هویت برندی که شباهت زیادی به رقبایشان دارد، چه مستقیم و چه غیرمستقیم، اجتناب کنند. تاثیر شما را کم می کند و در عین حال شما را در معرض خطر نقض علامت تجاری قرار می دهد.
با تحقیق بیشتر در مورد برندهای رقیب در بازار خود از ایجاد طرح مشابه خودداری کنید. این به شما ایده می دهد که از چه چیزهایی باید اجتناب کنید. در عین حال، به شما این امکان را میدهد که اطلاعاتی در مورد نحوه ارائه خود به مخاطب جمعآوری کنید و به شما کمک کند تا صنعت مورد نظر خود را بیشتر درک کنید.
انواع لوگو
لوگوها به کسبوکارها فرصتی میدهند تا خود را به شیوهای جذاب نشان دهند. این کار را با استفاده از عناصر طراحی مانند رنگ، فونت، طرحبندی و سایر ویژگیها انجام میدهد. هر جنبه را می توان به روش های مختلف ادغام کرد. آنها همچنین مفاهیم مختلفی را دنبال می کنند تا به یک هویت برند منحصر به فرد برسند.
همراه با ظاهر متمایز آنها ویژگی های منحصر به فردی دارد که می تواند مزیتی برای برند شما ایجاد کند. نوع مناسب لوگو حتی می تواند به شما کمک کند تا به اهداف تجاری خود نزدیک شوید.
ما نه فقط سه یا چهار نوع لوگو برای شما داریم، بلکه هشت نوع لوگو داریم. یادگیری همه چیز در مورد آنها را در زیر از دست ندهید.
لوگوهای مونوگرام
لوگوهای وردمارک
لوگوهای علامت ترکیبی
آرم های نشان
آرم مسکات
آرم آیکون ها
لوگوهای انتزاعی
لوگوهای پویا
لوگوهای مونوگرام
مونوگرام ها که به عنوان لوگوهای حروف نیز شناخته می شوند، با استفاده از حروف اول نام یک برند در کنار هم ایجاد می شوند. حروف معمولاً روی هم قرار می گیرند تا یک نماد واحد با شبح منحصر به فرد ایجاد کنند. برخی از نمونه های معروف این طرح، لوگوهای لویی ویتون، ال جی و فولکس واگن هستند.
این نوع طراحی برای برندهایی با نام بلند مفید است و میخواهند به طراحی ساده بصری برای نشان گرافیکی خود دست یابند. طراحان این را برای مشاغلی توصیه می کنند که خود را در صنعت خود با پیروان قوی تثبیت کرده اند.
برندها میتوانند با استفاده از اشکال برای قاببندی عناصر تزئینی، طرحی جذاب ایجاد کنند. این به بهبود ظاهر آنها کمک می کند و در عین حال خواندن آنها را آسان می کند.
لوگوهای وردمارک
ورد مارک ها همتای طراحی حروف هستند. برخی از نمونه های معروف عبارتند از Logitech، FedEx، و eBay. آنها تمامیت نام شرکت را نشان می دهند و عمدتاً برای طراحی متعادل به تایپوگرافی متکی هستند.
این باعث میشود که کسبوکارهای جدیدی که تلاش میکنند نامی برای خود دست و پا کنند و پیروان خود را پرورش دهند، عالی است. کاری که این سبک انجام میدهد این است که حواسپرتیهای بصری را کاهش میدهد و به مخاطبان اجازه میدهد تا با نسخه مخفف نام تجاری شما آشنا شوند.
اگرچه به طور معمول هیچ تصویری در این لوگو وجود ندارد، اما همچنان می تواند به شما امکان تغییر نام تجاری خود را بدهد. استفاده از ترفندهایی مانند گرایش های طراحی تایپوگرافی می تواند به شما کمک کند از این عنصر طراحی برای تازه کردن هویت قدیمی خود استفاده کنید.
بهترین لوگوهای علامت کلمه را پیدا کنید.
منبع: https://www.brandcrowd.com/blog/the-8-types-of-logos-and-which-one-is-for-you/
- ۰۰/۱۲/۱۶