طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
ظاهر کلی لوگوی شما چگونه باید باشد؟ شاید سخت ترین سوالی باشد که باید به آن پاسخ داد. اگر در این مرحله تصمیم اشتباهی بگیرید، نمی‌توانید تأثیر دلخواه را بر مخاطبان هدف بگذارید. برای اینکه بدانید لوگوی شما چگونه باید باشد، این نکات را در نظر بگیرید:
 
ایده پردازی
با تیم طراحی خود یا یک طراح حرفه ای که برای این کار استخدام کرده اید، بنشینید. از آنها بخواهید نظرات خود را در مورد ظاهر لوگو بیان کنند. اما اصول اولیه طوفان فکری را دنبال کنید. اگر تیم را ندارید، طوفان فکری تک نفره نیز کاملاً مشکلی ندارد. در اینجا چند نکته وجود دارد:
برای آگاهی از قیمت انواع لوگو اینجا کلیک کنید.
 در مورد نیازهای برند شما از لوگو و ارزش های برند شما صحبت کنید.
 
ii در مورد رنگ‌ها و فونت‌ها بحث کنید، در صورت وجود، مطمئناً دوست دارید در طرح گنجانده شود.
 
III. اجازه دهید هر کس با مفاهیم، ​​الهامات، تم ها، نمادها و غیره بدون وقفه بیرون بیاید. به این ترتیب، شما تمام ایده های تیم خود را روی میز دارید. سپس در مورد آن ایده ها بحث کنید و تعدادی از آنها را انتخاب کنید.
 
IV در نهایت، ممکن است یک یا دو ایده بعد از جلسه طوفان فکری برای شما باقی بماند.
 
v. یک ایده را انتخاب کنید که بتوانید در لوگوی خود توسعه دهید
 
ii درباره الهام بخش لوگوی خود صحبت کنید
آیا چند لوگوی الهام بخش در ذهن دارید؟ اگر چنین است، پس می توانید طرحی را بعد از آن لوگو مدل کنید. اما لوگوی شما نباید کپی اصلی باشد. الهام باید به شما انگیزه دهد که چیزی به همان اندازه چشمگیر خلق کنید. همچنین می توانید طرح های الهام بخش خود را در طول طوفان فکری با تیم خود به اشتراک بگذارید.
 
III. مخاطبان خود را در نظر بگیرید
توضیح دهید که چه عناصر اجتماعی، آموزشی، اقتصادی، فرهنگی و غیره مخاطب شما را می سازد. سپس، خود را به جای افرادی قرار دهید که می خواهید محصولات یا خدمات خود را بفروشید. به این فکر کنید که چه چیزی می تواند مهم ترین چیز برای آنها در زندگی باشد. چنین چیزهای دیگری را از دیدگاه مخاطب در نظر بگیرید تا ایده ای در مورد اینکه طراحی شما از زاویه آن چگونه باید به نظر برسد.
IV ذهنت رو فراتر ببر
یکی از ویژگی هایی که لوگوهای تجاری جهانی را متمایز می کند، ایده های طراحی منحصر به فرد آنها است. یک موضوع یا ایده متفاوت کلید جلب توجه مشتریان و جلب قدردانی آنهاست. شما باید ایده ای داشته باشید که مردم آن را جذاب و منحصر به فرد می دانند.
 
در مقابل هیئت مدیره خلق و خوی کمک خواهد کرد
تابلوی خلق و خو ابزاری است که تمام ایده‌های طراحی شما را در یک مکان جمع‌آوری می‌کند تا بتوانید آنها را به یکباره تجسم کنید. همه آن تصاویری که به شما الهام می‌دهند و ترکیب رنگ‌ها، گرافیک‌ها، تصاویر، لوگوهای دیگر و غیره، مواد باید روی تابلو قرار داشته باشند. اما هر مورد را از دیگری روی تخته ها جدا کنید.
 
می توانید از Pinterest به عنوان تابلوی خلق و خوی دیجیتال خود استفاده کنید. در این سایت می توانید تمام مطالب را در کنار هم قرار دهید تا در یک نگاه نظرات خود را در مورد طراحی لوگو در یک مکان خلاصه کنید. این در نهایت به تجسم سریع آنچه می تواند از تمام مطالب جمع آوری شده برای لوگوی شما بیرون بیاید کمک می کند.
 
چگونه انواع لوگوهای مناسب را پیدا کنیم؟
زمانی که می خواهید در مورد نحوه طراحی لوگو بدانید، انواع مختلفی از لوگو وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. اما طراحان معمولاً از بین انواع اصلی لوگو انتخاب می کنند. برای برند خود، یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با ارزش‌ها و زیبایی‌شناسی کلی برند شما مطابقت دارد و با نام شرکت شما همخوانی دارد.
 
در اینجا انواع لوگو وجود دارد:
من. علامت‌های حروف [همچنین به عنوان آرم‌های مونوگرام شناخته می‌شوند]
اگر نام شرکت شما طولانی است و یادآوری آن برای مردم سخت تر است، علامت نامه را ترجیح دهید. این نوع فقط از حروف اول نام شرکت تشکیل شده است. به لوگوی HP و CNN فکر کنید. اما این گونه لوگوها یا مونوگرام ها هیچ اشاره ای به کسب و کار اصلی یک شرکت نمی دهند. بنابراین، اگر شرکت شما یک شرکت جدید است، از انتخاب چنین لوگویی خودداری کنید.
ii علامت های کلمه [که به عنوان انواع لوگو نیز شناخته می شود]
هنگام وارد کردن نام کامل شرکت خود در طراحی لوگو از این نوع استفاده کنید. به این ترتیب، با استفاده از تایپوگرافی زیاد، به لوگوی خود شخصیت می بخشید. آرم های گوگل و فیس بوک را به عنوان نمونه های عالی علامت کلمه در نظر داشته باشید. اگر نام تجاری شما قبلاً یک نام شناخته شده است، چنین لوگویی را ترجیح دهید.
III. علائم تصویری
علائم تصویری به عنوان نمادهای لوگو نیز شناخته می شوند که افراد به راحتی می توانند آنها را تشخیص دهند. برای ایجاد این نوع، چیزی ساده را انتخاب کنید که به طور منحصر به فرد با برند شما ارتباط برقرار کند. مثال لوگوی Apple و Target را در ذهن داشته باشید.
 
علائم تصویری
 
IV نشانه های لوگوی انتزاعی
این نوع لوگوها بیشتر به اشکال هندسی هستند که معمولاً مستقیماً با برند شما ارتباط ندارند. اما چنین لوگوهایی دارای فرآیند فکری انتزاعی هستند که می تواند تصویر برند شما را نشان دهد. این طرح را برای ایجاد حس و حال در طراحی انتخاب کنید. آرم های پپسی و آدیداس نمونه های شناخته شده ای از لوگوهای انتزاعی هستند.
لوگو مسکات
لوگوهای مسکات معمولاً برای اضافه کردن مقداری سرگرمی به عنوان عنصری از تصویر برند شما بر سایرین ترجیح داده می شوند. شخصیت های کارتونی و رنگ های سرگرم کننده اغلب از ویژگی های اصلی این لوگوها هستند. چنین لوگوهایی را زمانی انتخاب کنید که مخاطبان شما از کودکان و خانواده ها تشکیل شده باشند. لوگوی KFC نمونه معروف نماد تجاری مسکات است.
 
لوگو مسکات
 
vi. علامت ترکیبی
این نوع لوگو عناصر یک نماد را با یک علامت کلمه ترکیب می کند و در نتیجه طرحی را ایجاد می کند که افراد بلافاصله می توانند آن را تشخیص دهند. این نماد با نام تجاری نیز همراه است و این آرم ها را به طرح های همه کاره تبدیل می کند. لوگوهای برگر کینگ و لاکوست نمونه های ایده آلی هستند.
  • ۰۱/۰۲/۱۰
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی