طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
برند شما ضعیف است، سپس شروع به ساخت و تقویت برند خود کنید.
برندسازی به هر چیزی اطلاق می شود که به مخاطبان اصلی شما امکان می دهد فوراً کسب و کار شما را بشناسند. به عنوان مثال، شعار نایک "فقط انجامش بده" و لوگوی نایک "Swoosh" بلافاصله قابل تشخیص هستند حتی زمانی که آنها را جدا از سایر مواد بازاریابی مشاهده کنید. اگرچه ممکن است نتوانید برندی به اندازه برند نایک بسازید، تمرکز بر ایجاد یک برند قوی باید به شرکت شما کمک کند تا موفقیت بیشتری کسب کند.
آرمکده در زمینه مدیریت برند و برند مارکتینگ فعالیت کرده و سابقه درخشانی دارد.
یک برند معمولاً شامل مواردی مانند لوگو، نام شرکت، طرح‌های رنگی، فونت‌ها، شعارها، پیام شما و روش‌های تبلیغاتی است که استفاده می‌کنید. برندسازی به نحوه درک مردم از شرکت شما اشاره دارد. حتی اگر کسب و کار شما خدمات عالی به مشتریان و محصولات ممتاز ارائه می دهد، نام تجاری ضعیف می تواند باعث شود که کسب و کار شما شهرت بدی داشته باشد.
 
اگر برند شما در حال حاضر ضعیف است یا عملا وجود ندارد، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای شروع ساختن و تقویت برند خود انجام دهید، که برخی از آنها در این مقاله بیشتر توضیح داده شده است.
برای انتخاب اسم برند روی این لینک کلیک کنید.
 
خلاصه چگونه کسب و کار خود را برای موفقیت برندسازی کنید
 
  1. اهداف کلی خود را تعیین کنید
اولین کاری که باید هنگام تلاش برای ایجاد یک برند قوی تر انجام دهید، ایجاد اهداف کلی است که کسب و کار شما دارد. هنگامی که این اهداف را ایجاد کردید، این امکان برای شما وجود خواهد داشت که یک استراتژی برای برند خود ایجاد کنید که این اهداف را برآورده کند. در حالی که انواع مختلفی از اهداف وجود دارد که می‌توانید برای کسب‌وکار خود تعیین کنید، برخی از محبوب‌ترین آن‌ها عبارتند از افزایش نرخ تبدیل، حفظ مشتری بهتر و نام تجاری ممتاز.
به عنوان مثال، اپل در طول سال‌ها یک برند پریمیوم ایجاد کرده است که به آن‌ها اجازه می‌دهد در مقایسه با رقبا، با وجود این واقعیت که مدل‌های گوشی‌های هوشمند دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های مشابه هستند، برای گوشی‌های هوشمند خود شارژ بیشتری داشته باشند. با نرخ تبدیل، نرخ های بالاتر معمولاً معادل درآمد بیشتر است. ایجاد اهداف تجاری می تواند به شما در اندازه گیری موفقیت آینده کمک کند و برای ایجاد یک برند قوی بسیار مهم است.
 
2- ویژگی ها و مزایای کلیدی را که نام تجاری شما ارائه می دهد، مشخص کنید
 
کلید ایجاد یک برند قوی، برجسته کردن ویژگی ها و مزایای اصلی است که برند شما به مشتریان ارائه می دهد. تقریباً مطمئناً برندهایی در صنعت شما وجود دارند که بزرگتر از شما هستند، به همین دلیل است که تمرکز اصلی شما باید متمایز کردن تجارت و برند خود از رقبا باشد.
 
اگر بتوانید چیزهایی در مورد محصولات یا خدمات خود بیابید که هیچ شرکت دیگری در صنعت شما ارائه نمی دهد، باید بتوانید شروع به ایجاد یک برند به یاد ماندنی کنید. شاید شرکت شما محصولی مقرون‌به‌صرفه‌تر از سایرین ارائه می‌کند یا به ارائه خدمات فوق‌العاده به مشتریان معروف است. سعی کنید از تهیه یک لیست اولیه از ویژگی هایی که خدمات یا محصولات شما به مشتریان ارائه می دهد خودداری کنید. در عوض، مهم است که بفهمید شرکت شما چگونه ارزش ارائه می کند و چگونه برند شما منحصر به فرد است.
 
 
3- یک لوگو و شعار برند ایجاد کنید
اگر می خواهید بتوانید به طور موثر برند خود را رشد دهید، باید یک لوگو و شعار برند ایجاد کنید که بتواند نشان دهنده کسب و کار شما در تمام مواد بازاریابی شما باشد. برای ایجاد یک لوگو و شعار قوی، توصیه می شود از یک شرکت طراحی یا شخصی در تجارت خود که می دانید بسیار خلاق است کمک بگیرید. لوگویی که ایجاد می کنید کارت تلفن اصلی برای کسب و کار شما خواهد بود، به همین دلیل است که باید برای ایجاد یک لوگوی قوی و به یاد ماندنی پول سرمایه گذاری کنید.
 
آژانس‌های برندسازی می‌توانند به شما کمک کنند تا لوگوی مناسب بسازید، که معمولاً شامل نام برند شما، پالت رنگی که با کسب و کار، نمادنگاری، عناصر وب و فونت‌های مختلف مطابقت دارد، باشد. برخی از بهترین و به یاد ماندنی ترین لوگوها عبارتند از آرم Target، Apple و Nike. لوگوهای مدرن ماهیت مینیمالیستی با عناصر براق و طرح های رنگی ساده دارند.
 
 
4. بازبینی کنید که مشتریان شما چه کسانی هستند
 
اگر می خواهید برند شما موفق باشد، مهم است که مخاطبان هدف شما برند شما را جذاب بدانند. برای اطمینان از ایجاد نام تجاری مناسب، توصیه می شود با انجام تحقیقات گسترده در مورد مشتری، دوباره به مشتریان خود مراجعه کنید. پس از تکمیل این تحقیق، باید بتوانید مشتریان خود و آنچه از کسب و کار شما می خواهند را بهتر درک کنید.
 
اگر مخاطبان اصلی شما بزرگسالان جوان‌تری هستند که به تازگی دانشگاه را ترک کرده‌اند و تازه وارد بازار کار شده‌اند، این افراد احتمالاً برندی مدرن، جسورانه و موضع‌گیر می‌خواهند که می‌تواند شامل هر چیزی باشد، از پیشرو بودن در پایداری گرفته تا مبارزه با نابرابری درآمد با ایجاد پرسونای خریدار می توانید مخاطبان هدف خود را پیدا کنید. این پرسوناها می توانند به شما کمک کنند تا در مورد مشتریان و دیدگاه های آنها بیشتر بدانید. با داده‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید، شخصیت‌های خریدار باید اهداف، چالش‌ها و علاقه‌مندی‌های مشتری را شناسایی کنند.
 
5. درباره برندهای رقیب در صنعت خود تحقیق کنید
 
 
ایجاد یک نام تجاری موفق بدون تحقیق در مورد برندهای رقیب در صنعت بسیار دشوار است. در حالی که شما نباید کارهایی که این برندها انجام می دهند را کپی کنید، می توانید از مارک ها برای الهام گرفتن استفاده کنید و در عین حال مطمئن شوید که برند شما به طور موثری می تواند خود را متمایز کند. یک برند موثر برندی است که در بین رقبا متمایز باشد، به همین دلیل مهم است که بدانیم رقبا چه می کند.
 
 
6. دید سایت خود را در نتایج جستجو بهبود دهید
بعد از اینکه یک لوگوی قوی و به یاد ماندنی در کنار سایر عناصر برندسازی ایجاد کردید، مهم است که مشتریان احتمالی و فعلی برند شما را ببینند و با آن آشنا شوند. برای انجام این کار، توصیه می شود که دید سایت خود را در نتایج جستجو بهبود بخشید. حدود 75 درصد از کاربران اینترنت هرگز روی صفحه اول نتایج برای جستجوهای موتور جستجوی خود کلیک نمی کنند. اگر می خواهید بازدیدکنندگانی را به وب سایت خود بیاورید، مهم است که رتبه خود را در نتایج جستجوی مرتبط بهبود بخشید.
 
اگر بتوانید وب سایت خود را در بین سه نتیجه اول برای پرس و جوهای مرتبط قرار دهید، باید شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد بازدیدکنندگانی باشید که به وب سایت شما می رسند. شما می توانید با انجام بهینه سازی موتورهای جستجو در سراسر وب سایت خود، دید سایت خود را بهبود بخشید. با افزایش سرعت سایت خود و پیاده سازی کلمات کلیدی در مقالات وبلاگ، می توانید ترافیک سایت را افزایش داده و ترافیک ارگانیک بیشتری را به ارمغان بیاورید.
 
 
7. نسبت به برند خود صادق باشید
ثبات یکی از اجزای کلیدی یک برند موفق است. حتی اگر عناصر برند شما به یاد ماندنی باشند، اگر شرکت شما به برندی که پرورش داده‌اید وفادار نباشد، مخاطبان هدف شما به زودی آنها را فراموش خواهند کرد. به عنوان مثال، صدای برندی که ایجاد می کنید باید برای هر مطلب بازاریابی که منتشر می کنید استفاده شود.
 
اگر می‌خواهید برند شما حرفه‌ای و شیک باشد، هرگز نباید مطالب بازاریابی را که مزخرف و عجیب هستند منتشر کنید. مهم است که آنچه را که برند شما وعده داده است به مشتریان خود ارائه دهید و همیشه با این مشتریان صادق و راستگو باشید. برای اطمینان از اینکه همه کارمندان با برندسازی سازگار هستند، دستورالعمل های برند خود را مستند و توزیع کنید.
 
 
8. با بازاریابی چند کاناله، برند خود را به صورت دیجیتالی بسازید
یک راه عالی برای ایجاد نام تجاری خود این است که این کار را به صورت دیجیتالی با بازاریابی چند کانالی انجام دهید، که شامل دستیابی به مشتریان بالقوه از طریق کانال های مختلف آنلاین است. پلتفرم های اصلی بازاریابی آنلاین در دسترس شما شامل رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و تبلیغات نمایشی است.
هنگام بازاریابی در رسانه های اجتماعی، درک این نکته مهم است که برخی از پلتفرم های رسانه های اجتماعی به طور قابل توجهی با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از کانال‌ها ممکن است در مقایسه با کانال‌های دیگر در رسیدن به مشتریان در ابتدای سفر خریدار بهتر عمل کنند. در حالی که اینستاگرام و فیس بوک به بازارهای بسیار مشابهی می رسند، حضور در مکان های مختلف همیشه به شما امکان می دهد تا به تعداد بیشتری از مشتریان دست یابید.
 
برای شروع بازاریابی چند کاناله، توصیه می‌شود که پروفایل‌های شرکتی را در پلتفرم‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی، که شامل فیس‌بوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام می‌شود، ایجاد کنید. پس از ایجاد این حساب‌ها، باید تحقیقات گسترده‌ای در هر پلتفرم انجام دهید تا مشخص کنید کاربران معمولاً به دنبال چه چیزی هستند. این مهم است که بدانید قبل از شروع این کار چگونه با مشتریان در پلتفرم های رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید. اگر بتوانید به طور موثر برند خود را به صورت دیجیتالی بسازید، باید بازده قابل توجهی را از سرمایه گذاری خود مشاهده کنید.
 
 
9. محتوای مارک دار ایجاد کنید
همانطور که قبلاً ذکر شد، تمام محتوا و مطالب بازاریابی که منتشر می کنید باید با لوگو، برچسب و سایر عناصر برند شما مارک شوند. محتوای برند مناسب می‌تواند به شما در ایجاد و پرورش سرنخ‌ها، افزایش آگاهی از برند، ایجاد اعتماد و تبدیل سرنخ‌های اولیه به مشتریان پولی کمک کند. انواع مختلفی از محتوای برند که می توانید ایجاد کنید عبارتند از:
 
 
 
تبلیغات
فیلم های
صفحات فرود
سرفصل های رسانه های اجتماعی
وبلاگ ها
وبلاگ هایی که ایجاد می کنید می توانند برند شما را برجسته کنند و در عین حال اطلاعات مفید و مرتبطی را به مشتریان ارائه دهند.
 
 
10. یک راهنمای سبک برند ایجاد کنید
شما باید در مورد ایجاد یک راهنمای سبک مکتوب برای برند خود فکر کنید که بتواند در آینده به آن پرداخته و بین کارکنان خود توزیع کند. این سند می تواند به شما کمک کند تا استراتژی های برندسازی دیجیتالی آینده را همسو کنید. برای اینکه برندسازی ثابت باشد، احتمالاً یک راهنمای سبک ضروری است.
 
این راهنما باید شامل پالت رنگ، اندازه فونت، سبک فونت، لوگو، شعارها، کانال های اطلاع رسانی، الگوها و پس زمینه، یک فراخوان استاندارد، سبک های انیمیشن و ویدئو، و یک سبک زبان باشد. این راهنمای سبک می تواند برای کنترل برند شما در تمام مواد دیجیتال و کمپین های بازاریابی آینده استفاده شود. اگر نمی توانید به راهنمایی مانند این مراجعه کنید، ممکن است متوجه شوید که اغلب از برندسازی ثابت دور می شوید.
 
 
11. نام تجاری خود را ادغام کنید
 
پس از اینکه برند خود را به طور کامل تثبیت کردید، مهم است که شروع به ادغام آن در هر جنبه ای از تجارت کنید. هر زمان که مشتریان چیزی در مورد کسب و کار شما می خوانند، می شنوند یا می بینند، برند شما باید در خط مقدم باشد. به عنوان مثال، هر ویدیویی که در فیس بوک یا یوتیوب قرار می دهید باید لوگوی شما و سایر عناصر قابل شناسایی برند شما را به وضوح نمایش دهد.
 
همین امر در مورد هر پروفایلی که در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک ایجاد می کنید صادق است. کارت ویزیت، بسته بندی و محصولات فیزیکی نیز باید شامل لوگو و نام شرکت شما باشد.
 
 
تعریف و ساختن برند خود برای موفقیت در کسب و کار
برندی که ایجاد می کنید باید همه چیز را برای کسب و کار شما معنی کند. هنگامی که نام تجاری خود را در آنجا معرفی کردید و شروع به ادغام آن در هر کاری که کسب و کار شما انجام می دهد، می توانید بر نحوه دید مردم از کسب و کار شما تأثیر بگذارید. یک نام تجاری قوی برندی است که حتی زمانی که مشتریان مطالب بازاریابی شما را مشاهده نمی کنند، به خاطر بسپارند. راه های موثر بسیاری برای ساخت و بهبود برند وجود دارد که شامل همه چیز از ایجاد محتوای برند گرفته تا ایجاد لوگوی برند می شود.
 
در حالی که انجام هر یک از مراحل ذکر شده برای ایجاد یک نام تجاری قوی زمان می برد، انجام این کار می تواند سود سهام را به همراه داشته باشد و به شما کمک کند نرخ تبدیل مشتری و همچنین سود کلی را افزایش دهید. اگر اخیراً شروع به رشد نام تجاری خود از طریق تأمین مالی و توسعه محصول کرده اید، ساختن یک برند نیز جزء لاینفک هر موفقیتی است که در آینده به دست آورده اید.
 
منبع: https://www.universitylabpartners.org/blog/effective-ways-to-brand-your-business-for-success
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • ۰۱/۰۲/۱۹
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی