طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
وقتی به لوگوها فکر می کنیم، اغلب شرکت های بزرگ و برندهای بزرگ را تصور می کنیم. اما لوگوها برای فریلنسرهایی مانند شما نیز به همان اندازه مهم هستند.
 
لوگو یک مرجع بصری است که مشتریان بالقوه را دعوت می کند تا پیشنهادات شما را بررسی کنند و این یک گام مهم برای رشد کسب و کار شما است.
 
چه در زمینه فناوری، طراحی گرافیک، مشاوره یا دفترداری فعالیت کنید، به لوگویی نیاز دارید که با مخاطبان هدف شما صحبت کند. به عنوان چهره کسب و کار شما، لوگوی شما نقطه مرجع برای همه چیزهایی است که کسب و کار فریلنسری شما ارائه می دهد.
 
طراحی لوگو برای کسب و کار آزاد شما می تواند تاثیر زیادی در رشد و موفقیت شما داشته باشد. در این پست، نکات و اصول طراحی لوگو مناسب فریلنسرها را پوشش خواهیم داد تا بتوانید ساختن لوگوی خود را شروع کنید!
 
نکات طراحی لوگوی مناسب فریلنسر
در حالی که در مورد طراحی لوگوی فریلنسر فهرستی از قوانین وجود ندارد، بهترین روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید برای اطمینان از طراحی عالی از آنها پیروی کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی لوگو شرکتی اینجا کلیک کنید.
 
در اینجا 5 نکته طراحی لوگوی فریلنسر وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید:
 
1. لمس شخصی
به عنوان یک فریلنسر، باید محصولات یا خدمات خود را از رقبای موجود در بازار متمایز کنید. برای انجام این کار، باید مقداری شخصیت در لوگوی خود بپاشید.
 
با افزودن خطی از لمس شخصی شما به طرح، لوگوی شما ویژگی های منحصر به فرد شما را به نمایش می گذارد و ارتباطی فوری با مخاطبان هدف شما ایجاد می کند.
 
مردم به طور خودکار به اصالت پاسخ می دهند، که به نوبه خود وفاداری قوی مصرف کننده و جامعه ای را ایجاد می کند که در آن می توانید خدمات فریلنسینگ خود را تبلیغ کنید.
 
گنجاندن نام خود در لوگوی خود یک راه عالی و ساده برای افزودن یک لمس شخصی است. می توانید نام خود را با یک آرم به سبک امضا (به والت دیزنی فکر کنید)، علامت کلمه (FedEx) یا حروف اول (BMW) اضافه کنید.
 
همچنین می‌توانید فونت‌های سبک امضا را آزمایش کنید تا طراحی لوگوی خود را ارتقا دهید. ممکن است بخواهید حروفی را که با دست طراحی شده است در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که لوگوی شما متفاوت از لوگوی دیگران است.
2. انتخاب نماد
لوگوی مبتنی بر نماد نمادی است که تجارت شما را به طور منحصر به فرد و قابل تشخیص منعکس می کند.
 
چند نوع مختلف از نمادها، از جمله انتزاعی، هندسی، تصویری، تاج و نشان، تعاملی، و سفارشی وجود دارد. هر نوع معنای و هدف خاص خود را دارد.
 
سعی کنید نمادی پیدا کنید که نشان دهنده کسب و کار آزاد شما باشد، اما مراقب باشید که از نمادهای بیش از حد استفاده نکنید. به عنوان مثال، اگر شما یک نویسنده هستید، ممکن است ابزاری مانند مداد را در نظر بگیرید. اما این نسبتاً واضح و کمی عمومی است، درست است؟ در عوض، چه چیزی را پیشنهاد می کنید که منحصر به فرد باشد؟ شاید تخصص شما ویرایش باشد، در این صورت می توانید یک پاک کن یا نماد دکمه حذف را انتخاب کنید.
 
گزینه ها بی حد و حصر هستند! با این حال، مطمئن شوید که خلاقیت شما نماد را به سمتی غیرقابل تشخیص نبرده است.
 
همچنین، اگر هنرمند ماهری هستید، ممکن است خودتان یک طرح لوگو ایجاد کنید!
 
3. طرح رنگ
رنگ‌ها بر ادراک ما تأثیر می‌گذارند و احساسات خاصی را برمی‌انگیزند، حتی اگر همیشه آن را در سطح آگاهانه درک نکنیم. طرح رنگ لوگوی شما به پیامی که می خواهید به مخاطبان هدف خود منتقل کنید و همچنین بهترین شیوه های صنعت بستگی دارد.
 
برای مثال، یک دولا طرح رنگی مانند زرد (برای انتقال شادی و مثبت بودن) و آبی (برای القای حس آرامش و خرد) انتخاب می کند. در همین حال، یک مشاور مالی ممکن است با یک طرح رنگ محافظه کارانه تر مانند سیاه و سفید استفاده کند.
 
باز هم، همیشه به راه هایی فکر کنید که بتوانید لمس شخصی خود را اضافه کنید.
 
4. سادگی
لوگوهای عالی باید از فاصله دور دیده شوند و بدون اینکه بیش از حد مورد توجه قرار گیرند، از میان جمعیت برجسته شوند.
 
وقتی می گویم بهترین لوگوها ساده هستند به من اعتماد کنید. مشتریان می خواهند با یک حرفه ای کارآمد کار کنند که کار آنها را جدی می گیرد.
 
به عنوان چهره کسب و کار فریلنسری شما، طراحی لوگوی شما بلافاصله به مشتریان احتمالی می گوید که شما چه نوع حرفه ای هستید. اگر لوگوی شما ضخیم، بیش از حد یا فقط کم باشد، بازتابی منفی خواهد بود و شهرت شما را خدشه دار می کند.
 
نکته کلیدی این است که با دقت یک لوگوی مستقل طراحی کنید که با مهارت ها و حرفه شما به روشی ساده و به راحتی قابل تشخیص باشد.
 
الهام بخش طراحی لوگوی فریلنسر
آیا آماده شروع طراحی لوگوی مستقل خود هستید اما به مقداری الهام نیاز دارید؟ دیگه نگو!
 
در زیر، من طرح‌های لوگو را از برخی از محبوب‌ترین صنایع انتخاب کرده‌ام که همگی با ابزار طراحی لوگو ما ساخته شده‌اند.
 
عکاس آزاد
لوگوی عکاسان آزاد
چه عکاسی از طبیعت انجام دهید و چه از عروسی، لوگوی شما برای جذب و حفظ مشتریان مهم است. اکثر مردم در بازار برای عکاس آزاد فقط به دنبال بهترین معامله هستند. اما داشتن یک لوگوی قوی شما را از دیگران متمایز می کند و تاثیری ماندگار در ذهن مشتری می گذارد.
 
عکاسان طبیعت ممکن است فونت و تصاویری ساده مانند رشته کوه یا پرندگان انتخاب کنند. یا اگر یک ماجراجوی فضای باز هستید، چیزی جسورتر و جالب‌تر مانند یک جفت چکمه پیاده‌روی یا نماد تیرک کوهنوردی را انتخاب کنید.
 
از سوی دیگر، عکاسان عروسی اغلب از فونت های اسکریپت و نمادهای گل برای انتقال نرمی و احساسات مرتبط با عروسی استفاده می کنند.
مربی شخصی
آرم مربیان شخصی
در حالی که بیشتر رژیم‌های تناسب اندام به روش‌های مشابهی آموزش داده می‌شوند (هی، شما نمی‌توانید اسکات و لانژ را دوباره اختراع کنید)، هر مربی سبک خاص خود را دارد. این منحصر به فرد بودن را در طراحی لوگو آموزش شخصی مستقل خود بیاورید!
 
مربیان پیلاتس ممکن است یک طرح رنگ آرامش بخش مانند زرد روشن و نارنجی الا پیلاتیس را انتخاب کنند. از سوی دیگر، مربیان وزنه می‌خواهند حرف‌های بیهوده‌ای را منتقل کنند، بیایید این حس را از طریق لوگوی خود انجام دهیم، که پالت رنگ آبی قوی الکساندرا به خوبی انجام می‌دهد.
 
حرکت دهنده
لوگوهای حرکت دهنده
کسب و کار متحرک شما به یک لوگوی مستحکم نیاز دارد که به مشتریان اجازه دهد شما را قابل اعتماد و قابل اعتماد بدانید.
 
شما اغلب لوگوهای متحرک را با نمادی که خدمات آنها را نشان می دهد می بینید. اگر سرویس جابجایی شما وعده تحویل سریع و قابل اعتماد را می دهد، می خواهید کمی حرکت در طراحی خود نشان دهید. می توانید این کار را با افزودن خطوط هوشمندانه ای که نماد شما را در حال حرکت نشان می دهد، انجام دهید.
 
وقتی صحبت از تایپوگرافی به میان می آید، می خواهید فونت شما به اندازه خدمات جابجایی شما قوی و قابل اعتماد باشد. بسیاری از جابجایی ها ترجیح می دهند حروف بلوک بزرگ از نزدیک یا دور دیده شوند. شما می توانید با فونت sans-serif پررنگ استفاده کنید یا یک فونت سریف سنگین را امتحان کنید.
 
خدمات نظافت
بهترین راه برای به دست آوردن نام برای خدمات نظافتی خود از طریق یک لوگوی بی عیب و نقص است. یک لوگوی ساده و تمیز به مشتریان می گوید که شما همان کسی هستید که این کار را انجام می دهید.
 
لوگوهای مبتنی بر نماد می توانند برای توضیح بصری نوع تمیز کردنی که انجام می دهید مفید باشند. اگر خدمات شستشوی خودرو را ارائه می دهید، می توانید از نماد مربوط به صنعت خودرو استفاده کنید.
 
یک نماد همچنین می تواند ارزش هایی را که کسب و کار شما ارائه می دهد منعکس کند. به لوگوی خدمات نظافت اسپارکل در بالا نگاه کنید. نمادهای الماس نشان دهنده وعده کسب و کار برای رها کردن همه چیز در شرایط درخشان است.
 
معلم خصوصی
آرم معلم خصوصی
چگونه یک معلم بدون گفتن کلمه به مشتریان می گوید که آنها معلم خوبی، باهوش، توانا و صبور هستند؟ با طراحی لوگوی A+!
 
طرح رنگی که انتخاب می کنید به طور گسترده ای به موضوع و گروه سنی شما بستگی دارد. اگر به دانش‌آموزان راهنمایی ریاضی آموزش می‌دهید، احتمالاً نمی‌خواهید یک طرح رنگی سیاه و سفید کسل‌کننده داشته باشید که آنها را حتی قبل از رسیدن به ضرب بخوابانید! فقط به طرح رنگ روشن و سرگرم کننده معلم ریاضی EM + MA نگاهی بیندازید.
 
اکنون، اگر به بزرگسالان به زبان فرانسوی آموزش می دهید، ممکن است بخواهید از طرح رنگ های پیچیده تری مانند صورتی روشن و مشکی استفاده کنید.
 
همین قوانین در مورد نوع فونتی که انتخاب می کنید نیز اعمال می شود. اگر به مثال معلم فرانسوی برگردیم، یک فونت اسکریپت کاملاً مناسب است.
 
فریلنسر زیبایی
چه خدمات فریلنسری ناخن، مو، آرایش یا لوازم آرایشی ارائه دهید، یک لوگوی زیبا مشتریان را به سمت شما جذب می کند. با طراحی مناسب، می‌توانید آنچه را که ارائه می‌دهید و احساسی که در مردم ایجاد می‌کند، به اشتراک بگذارید.
 
یک نماد به مردم کمک می کند تا بدانند کسب و کار شما چه چیزی ارائه می دهد. اگر یک هنرمند ناخن هستید، نماد یک دست صیقلی یا بطری لاک ناخن این کار را انجام می دهد. اگر لوسیون و روغن بدن کاملاً طبیعی درست می‌کنید، می‌توانید از سیلوئت زنانه، گل‌ها یا اشکال دایره‌ای و ظریف استفاده کنید. وقتی با پالت رنگ مناسب جفت شود، مشخص می شود که چه نوع خدماتی را ارائه می دهید.
 
بسیاری از برندهای زیبایی یک فونت عالی را به عنوان تمرکز اصلی برای لوگوی خود انتخاب می کنند، Fenty Beauty، Bobbi Brown و Revlon برخی از آنها هستند. اگر این مسیر را می‌روید، مطمئن شوید که آن را کمی تغییر دهید تا برجسته شود. می‌توانید کرنینگ (فاصله بین حروف) را تنظیم کنید تا کلمه را پخش کنید یا همه را با هم خرد کنید. یا می توانید حروف را درست مانند فنتی بیوتی ورق بزنید.
 
واکر سگ
آرم واکر سگ
اگر اهل سگ‌گردانی هستید، می‌دانید که صاحبان سگ برای رها کردن دوست پشمالوی خود در دست یک غریبه مشکل دارند. صاحبان سگ می خواهند بدانند که حیوان خانگی خود را با شخصی قابل اعتماد، قابل اعتماد، مثبت و دوستانه ترک می کنند!
 
شما می توانید با انتخاب نماد، فونت و رنگ مناسب، آن ویژگی ها را از طریق لوگوی خود بیان کنید. لوگوی خدمات پیاده روی سگ شلبی حال و هوای حرفه ای را ارائه می دهد. و شما نمی توانید با یک شبح ساده یک سگ اشتباه کنید! هر دو آبی سرمه ای و سرمه ای بیانگر اعتماد و اطمینان هستند. به طور کلی، لوگوی راه رفتن سگ شلبی حس آرامش و راحتی را برای مشتریان احتمالی القا می کند.
 
مربی زندگی
به عنوان یک مربی زندگی، به افراد کمک می‌کنید تا روابط، شغل، سلامت، تندرستی و زندگی روزمره خود را بهبود بخشند. شما یک سیستم پشتیبانی و یک انگیزه هستید که از مهارت های خود برای کمک به مشتریان برای دستیابی به تغییرات طولانی مدت استفاده می کند.
 
اما مشتریان بالقوه نمی دانند که آیا شما مربی زندگی مناسبی برای کمک به آنها برای دستیابی به آن چیزها هستید یا خیر. آنها آن را از لوگوی شما استنباط می کنند و در همان لحظه تصمیم می گیرند که آیا شما کسی هستید که به آنها کمک می کنید یا خیر. لوگویی طراحی کنید که نظر آنها را جلب کند و آنها را تشویق کند که به شما اعتماد کنند تا آن شخص برای آنها باشید.
 
ویژگی های خاصی وجود دارد که شما باید به عنوان یک مربی زندگی داشته باشید: صبر، مثبت اندیشی، قضاوت نکردن، مشاهده کننده و الهام بخش. این ویژگی ها را از طریق عناصر موجود در لوگوی خود بیان کنید. می‌توانید رنگ‌های نشاط‌آوری مانند صورتی (طرح رنگ صورتی پررنگ Fay Lane را بررسی کنید) یا سایه‌های قهوه‌ای و سبز (به نشان‌واره آملیا مراجعه کنید) انتخاب کنید.
 
در این زمینه می توانید از نمادهایی مانند طرح کلی یک زن Fay Lane استفاده کنید. همچنین با خیال راحت با اشکال دایره ای بازی کنید.
 
سازمان دهنده خانه
سازمان‌دهندگان خانه کمک می‌کنند تا فضاها را به هم ریخته و نظم دهند تا حس آرامش و ساختار ایجاد کنند. به این ترتیب، لوگوی شما باید ساده و تمیز باشد تا حس آرامش و نظم را منتقل کند.
 
به‌عنوان یک سازمان‌دهنده حرفه‌ای، می‌دانید که فضای خود را شلوغ نکنید - همین امر در مورد طراحی لوگوی شما نیز صدق می‌کند. با استفاده از یک نماد یا فونت ساده، رویکرد مینیمالیستی را انتخاب کنید. طرح کلی خانه، رخت آویز، اشکال توری مانند - هر نمادی که ساختار و آراستگی را منعکس کند، گزینه خوبی است.
 
برای تقویت سازمان، از یک طرح رنگی ساده استفاده کنید. رنگ های طبیعی مانند قهوه ای، سبز و آبی با طراوت هستند و حس آرامش را ایجاد می کنند. اگر طراحی جذاب تری با شخصیت شما مطابقت دارد، از رنگ پس زمینه روشن برای جلب توجه به لوگوی خود استفاده کنید.
 
دست ساز
به عنوان یک دست‌ساز مستقل، به یک لوگوی قوی نیاز دارید که پایه و اساس کسب‌وکار شما را پایه‌ریزی کند. طراحی لوگوی شما باید نشان دهد که شما برای این کار مناسب هستید.
 
وقتی مشتریان بالقوه لوگوی شما را می بینند، باید به آنها بگوید که می دانید چه کاری انجام می دهید. اما مهمتر از همه، لوگوی شما باید حس اعتماد را القا کند. با توجه به اینکه اکثر اوقات شما در خانه مشتری کار می کنید، می خواهید آنها احساس راحتی کنند. بهترین راه برای انجام این کار، اولین برداشتی است که آنها با دیدن لوگوی شما دریافت می کنند.
 
به عنوان یک متخصص، چیزی برای گفتن یک لوگوی خوب و با کیفیت قدیمی وجود دارد. یک نشان سنتی انتخاب کنید تا به مشتریان نشان دهید که کسب و کار شما دارای ارزش های قدیمی مانند صداقت و سخت کوشی است.
 
به سوی تو
شما می توانید یک فریلنسر استثنایی با نمونه ها و بررسی های عالی باشید، اما اگر لوگوی شما ضعیف طراحی شده باشد، ممکن است مردم زحمت بررسی خدمات شما را ندهند. از سوی دیگر، یک لوگوی منحصربه‌فرد و با طراحی خوب می‌تواند الهام بخش مخاطبان هدف شما باشد تا کار شما را کشف کنند.
 
یک لوگوی فریلنسر چشم نواز و از نظر زیبایی‌شناختی، بلافاصله اعتماد و اعتبار را افزایش می‌دهد و شما را به‌عنوان یک حرفه‌ای در رشته خود نشان می‌دهد.
 
 
  • ۰۱/۰۳/۲۹
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی