طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
برای آنکه بتوانید یک لوگو اینستا حرفه ای برای خود درست کنید می بایست در ابتدا با انواع سبک طراحی لوگو آشنا باشید. در مقاله قبل به تعدادی از سبک های اصلی طراحی لوگو پرداختیم. امروز نیز در ادامه این مقاله به معرفی باقی تایپ های لوگو می پردازیم.
 
لوگو مونوگرام
در طراحی لوگو مونوگرام حس قدرت وجود دارد. ما اغلب آن‌ها را با شرکت‌های قدرتمند و برجسته، از جمله Chanel، Gucci، HBO، H&M و IBM مرتبط می‌کنیم و به نظر می‌رسد که از صنایع عبور می‌کند - شرکت‌هایی در سراسر فناوری، مد بالا و رسانه‌ها از قدرت این لوگوی ساده و در عین حال مؤثر بهره می‌برند. یک لوگوی مونوگرام اغلب به یک نام تجاری معروف برای استفاده از قدرت آن بستگی دارد - ما "c" پشت سر هم Chanel را می شناسیم زیرا ما Chanel را می شناسیم. این بدان معنا نیست که نمی‌توانید از آن در رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنید - از نظر بصری بسیار مؤثر است، به خصوص در مقیاس کوچک - اما ارزش آن را دارد که به خاطر بسپارید اگر برند شما جدید است، ممکن است کمی توضیح بیشتری در مورد آنچه که هستید لازم باشد. کاری که شما انجام می دهید
 
لوگوتایپ
اگرچه از نظر سادگی شبیه به مونوگرام است، اما لوگوی علامت کلمه شامل کل نام یک برند است که در قالبی چشم نواز ارائه شده است. گوگل، دیزنی، فیس‌بوک، کوکاکولا، ای‌بی، پینترست و نتفلیکس همگی این ویژگی‌ها را دارند، اما چند دلیل وجود دارد که این‌ها در این قالب لوگو کار می‌کنند - نام‌های تجاری نسبتاً کوتاه هستند. برای صفحه اینستاگرام شما، بسته به طول نام برند شما، لوگوی علامت کلمه انتخابی دشوار است. به عنوان مثال، برای eBay، به راحتی در محیط کوچک قرار می گیرد، اما گوگل، جایگزینی برای رسانه های اجتماعی آنها ایجاد کرده است که مدیریت آن از نظر اندازه کمی ساده تر است.
 
ایده های لوگو علامت انتزاعی
آیا واقعاً می خواهید علامت خود را با لوگوی خود بگذارید؟ یک علامت انتزاعی را امتحان کنید. برندهای موفقی مانند نایک، مسترکارت و تویوتا با لوگوهای همراه خود چنان قدرتی ایجاد کرده اند که بدون نیاز به هیچ حرف اضافه ای به عنوان نماینده برندهای خود ایستاده اند. اگرچه ایجاد یک لوگوی انتزاعی کمی خطر بیشتری دارد، اما می‌تواند به شما این فرصت را بدهد که واقعاً مهر خود را در بازار بگذارید، از رقبای خود متمایز شوید و هویت برند خود را به یک تصویر کوچک و قدرتمند هدایت کنید.
 
Canva می تواند به شما کمک کند یک مکر انتزاعی ایجاد کنید که کاملاً نشان دهنده برند شما باشد. الگوهایی مانند لوگوی شکل چند ضلعی خاکستری و نشان‌واره محیطی پیکان سبز به شما کمک می‌کنند تا در راه ایجاد یک نمایش بصری از شرکت خود باشید.
لوگو تصویری
برخی از شناخته‌شده‌ترین لوگوها در این دسته قرار می‌گیرند: اپل، مک‌دونالدز و کتاب‌های پنگوئن دارای آرم‌های متمایز و مبتنی بر گرافیک هستند که در یک نگاه با برند ارتباط برقرار می‌کنند. اگرچه این انتخاب لوگو به دلیل ماهیت قابل توجه آن محبوبیت خاصی دارد، اما فشار زیادی بر مفهوم آن وارد می کند - وقتی لوگوی شما جایی برای پنهان شدن ندارد، فشار بیشتری برای درست کردن آن وجود دارد زیرا فضای کمی برای حرکت در یک تصویر ساده وجود دارد. هویت برند خود را تقطیر کنید.
 
با این حال، این یک گزینه عالی برای اینستاگرام است - بیشتر آنها به دلیل ماهیت گرافیکی ساده خود می توانند آزادانه در کاربردهای کوچکتر یا بزرگتر قرار بگیرند.
 
ایده های لوگو علامت ترکیبی
سرنخ در اسم است. این نوع ترکیبی هوشمندانه از هر دو تصویر و نام یک برند است تا تلفیقی قدرتمند و شناخته شده در بین مصرف کنندگان ایجاد کند. آمازون، آدیداس، برگر کینگ و دوریتوس را به عنوان نمونه هایی از این لوگو در عمل در نظر بگیرید. وقتی صحبت از شناخت نام تجاری به میان می‌آید، این موضوع کمی مضاعف است - شما هم تصویر و هم نامی را برای برقراری ارتباط با هویت برند دارید و قدرت آن را افزایش می‌دهید. علاوه بر این، این یک استراتژی خوب برای اثبات رشد کسب و کار شما در آینده است، به شما این امکان را می دهد که فقط به لوگو تکیه کنید زمانی که به خوبی شناخته شدید، یا به طور مفید، زمانی که کانال های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام ممکن است برای طول عمر شما مناسب نباشند. نام تجاری
مواردی که باید هنگام ترکیب لوگو و اینستاگرام در نظر بگیرید
رسانه های اجتماعی یک جزء مهم غیرقابل اجتناب از تجارت شما هستند و بنابراین، گسترش هویت برند شما در سراسر کانال های شما بسیار مهم است. به عنوان یک نقطه تماس اصلی بین مصرف کنندگان، مشتریان و شرکت شما، نمی توانید از آن به عنوان نماینده برند خود غافل شوید و به همین دلیل است که باید به دقت در نظر بگیرید که لوگوی شما چگونه در فید شما تأثیر می گذارد.
 
هنگامی که به دنبال لوگوی صفحه اینستاگرام خود هستید، چند نکته را به خاطر بسپارید این است: طرح رنگی برای پروفایل من چقدر چشم نواز است؟ آیا در مرکز دایره می نشیند؟ آیا من آن را می خواهم؟ آیا برخی از پیچیدگی های تصویر در نسخه فشرده لوگوی من در نمایه من گم شده است؟
 
اگر هنوز احساس می‌کنید کمی از انتخاب خود رنج می‌برید، نگاهی به روندهای لوگوی فعلی بیندازید تا در مورد نحوه ارائه بهترین برند خود الهام بگیرید.
چگونه لوگوی خود را به عکس پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنیم
هنگامی که لوگوی خود را مرتب کردید، فراموش نکنید که آن را در صفحه اینستاگرام خود آپلود کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که وارد حساب کاربری خود شوید، روی نماد در گوشه سمت راست پایین کلیک کنید، که صفحه نمایه شما را نشان می دهد. در بالا، یک دکمه طولانی با عنوان "ویرایش پروفایل" وجود دارد - اینجا را کلیک کنید، سپس روی "تغییر عکس پروفایل" در زیر آواتار دایره ای کلیک کنید. آرم خود را از کتابخانه عکس گوشی هوشمند خود اضافه کنید و مطمئن شوید که اندازه آن حداقل 180x180 پیکسل باشد. لوگوی خود را مطابق با مشخصات تنظیم کنید.
 
به خاطر داشته باشید که با توجه به اندازه کوچک عکس پروفایل، اگر لوگوی شما دارای نمایش تصویری است که با مشخصات بهتر مطابقت دارد، به آن پایبند باشید.
 
اضافه کردن لوگوی خود به دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی
هر پلتفرم رسانه اجتماعی مشخصات خاص خود را دارد و برای اطمینان از ثبات، مهم است که مشخصات هر کدام را قبل از آپلود تصویر خود بررسی کنید.
 
برای فیس بوک، تصویر نمایه به صورت 170x170 پیکسل در دسکتاپ، 128x128 پیکسل در گوشی های هوشمند و 36x36 در تلفن های همراه نمایش داده می شود. عکس روی جلد با عرض 820 پیکسل در ارتفاع 312 پیکسل در رایانه های رومیزی و 640 پیکسل عرض در 360 پیکسل در تلفن های هوشمند نمایش داده می شود، با تصاویری که حداقل اندازه آنها به عرض 400 پیکسل و ارتفاع 150 پیکسل نیاز دارد. جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.
 
توییتر به یک عکس هدر 1500x500 پیکسل و عکس نمایه 400x400 پیکسل توصیه شده نیاز دارد.
 
لینکدین لیستی از مشخصات در وب سایت خود دارد که هنگام آپلود لوگوهای مربوطه در صفحه خود در نظر گرفتن آنها مفید است.
 
  • ۰۱/۰۴/۰۱
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی