طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
 
هنگامی که نام شرکت انتخاب شد، برای شروع کسب و کار جدید به نمایشی بصری از نام نیاز دارید. بیایید با آن روبرو شویم: شما به یک لوگو نیاز دارید!
 
جستجو شروع می شود
 
هر کسی که به طراحی لوگو نیاز دارد ابتدا باید به یک سوال مهم پاسخ دهد: طراحی را به چه کسی سفارش می دهید؟ آیا آژانس تبلیغاتی بهترین شریک است؟ آیا بهتر است لوگوی شما توسط یک طراح گرافیک مستقل طراحی شود؟ یا ترجیح می دهید لوگوی خود را با تولید کننده لوگو طراحی کنید؟ هزینه طراحی لوگو در حالت های مختلف می تواند متفاوت باشد.
 
راه های زیادی وجود دارد، اما هر گزینه با هزینه های خاصی همراه است و به زمان متفاوتی از شما نیاز دارد. با یک آژانس یا یک طراح، شخصاً از شما مراقبت می شود، اما باید مواردی مانند یک جلسه توجیهی را نیز آماده کنید تا طراحان احساسی نسبت به برند جدید پیدا کنند. با این حال، جلسه توجیهی تنها در مورد ترجیحات رنگ و سبک شما نیست، بلکه مهمتر از همه در مورد عوامل استراتژیک است: گروه هدف شرکت جدید چیست؟ برند چگونه و کجا ارتباط برقرار می کند؟ و اینکه شرکت در کدام بخش است؟
 
وقتی نوبت به تصمیم گیری می رسد که طراحی لوگو را به چه کسی سفارش دهیم، البته بودجه نیز یک عامل تعیین کننده است. قیمت لوگو چقدر است؟ ممکن است چه قیمتی داشته باشد؟
 
عوامل زیادی روی هزینه ها تاثیر دارند، بنابراین هیچ جدول قیمتی را در وب سایت آژانس ها یا طراحان پیدا نخواهید کرد. عواملی که بر هزینه طراحی لوگو تأثیر می گذارند عبارتند از حقوق استفاده، سبک و جزئیات، تحقیق، تعداد اصلاحات یا بازنگری های گنجانده شده، تجربه و شهرت طراح، تعداد جلسات توجیهی و غیره - اما مهمتر از همه، ساعات کار مورد نیاز. ، که می تواند به سرعت هزینه ها را افزایش دهد.
 
هزینه طراحی لوگو چقدر است؟
 
اگر تصمیم بگیرید لوگوی خود را با تولید کننده لوگو مانند آرمکده طراحی کنید، این هزینه ها حذف می شوند. بسته به بسته انتخابی (شروع، کامل یا حرفه ای) لوگوی جدید شما 20 تا 85 یورو هزینه خواهد داشت. بدون جلسه، هیچ جلسه توجیهی لازم نیست، بالاخره شما خودتان آن را با کمک مولد لوگو طراحی می‌کنید و می‌توانید پیشنهادات مختلف را «به هم بزنید». به لطف هوش مصنوعی، الگوریتم‌های یادگیری پیچیده و فونت‌ها، طرح‌بندی‌ها و تنوع رنگ‌های بی‌شمار، می‌توان طرح‌های هیجان‌انگیزی را در چند ثانیه و تنها با چند کلیک ایجاد کرد.
 
هزینه لوگوی طراحی شده توسط طراحان یا آژانس های آزاد چقدر است؟
 
اساساً، یک طراح آزاد که در ابتدای کار خود است، حدود 200-800 یورو برای طراحی لوگو دریافت می کند. یک لوگو طراحی شده توسط یک طراح با تجربه تر می تواند 800-2500 یورو قیمت داشته باشد. دیزاین اتریش در کتابچه راهنمای خود "طراحی: محاسبه و هزینه ها" هزینه های متوسط ​​​​تقریباً 2500 یورو را برای حقوق انحصاری استفاده از یک برند یا آرم شرکت بیان می کند.
با یک آژانس بزرگتر، هزینه ها دوباره تا حدودی بالاتر است - 2500 یورو به بالا - زیرا آنها معمولاً با تیم بزرگتری کار می کنند تا نیازهای شما را برآورده کنند و عمدتاً فقط لوگوی شما را طراحی نمی کنند بلکه احتمالاً روی سایر نقاط تماس برند مانند کارت ویزیت نیز کار می کنند. ، امضاهای ایمیل، پلاک ها و غیره. اگرچه لطفاً به خاطر داشته باشید: این هزینه ها در این برآوردها لحاظ نمی شوند.
 
یک لوگو به تنهایی شما را خوشحال نمی کند
 
بیایید صادق باشیم: برای شروع به چیزی بیش از "فقط" یک لوگو، بلکه به طراحی تمام نقاط تماس برند خود نیاز دارید. در عمل، این می‌تواند منجر به هزینه‌های اضافی هنگفتی شود که متأسفانه بسیاری از کارآفرینان در ابتدا فراموش می‌کنند آن‌ها را در نظر بگیرند. به هر حال، این فقط چاپ کارت ویزیت یا پوشه نیست که باید در بودجه گنجانده شود، بلکه طراحی نیز باید در بودجه گنجانده شود.
 
طبق گزارش اتاق اقتصادی فدرال اتریش و طراحی اتریش، هزینه های متوسط ​​برای یک طراحی کامل شرکتی بین 1000 تا 4880 یورو است. این ممکن است کارآفرینانی را که به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اند شوکه کند، زیرا در نهایت آنها به کارت ویزیت، قالب نامه و فاکتور یا پلاک درب نیاز دارند.
 
برای شرکت هایی با بودجه محدود، یک تولید کننده آرم مانند آرمکده می تواند به آنها کمک کند تا در هزینه و زمان زیادی صرفه جویی کنند. در اینجا یک نمای کلی از تمام نقاط تماس برندی که می توانید خودتان طراحی کنید، آورده شده است. از نظر هزینه، بسته های مختلف زیادی در دسترس هستند: از 9 یورو برای بسته قالب آفیس تا بسته هویت مارک دار کامل به قیمت 159 یورو.
 
طراحی خوب
 
گزینه های مختلف نشان می دهد که طراحی خوب و نام تجاری منحصر به فرد لزوماً مسئله پول نیست. هر شرکتی بودجه ای دارد که برای استفاده از هوشمندانه ترین راه ممکن به آن نیاز دارد، اما به سرعت به برندسازی خود نیز نیاز دارد. با تکنولوژی در حال توسعه، می توانید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید - و از دانش خود در مورد برند و شرکت خود برای طراحی لوگوی خود استفاده کنید. فقط آن را امتحان کنید!
 
  • ۰۱/۰۴/۱۵
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی