طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
چه از طرفداران اینستاگرام باشید چه نباشید، وقتی نوبت به کسب و کار می رسد، اینجا مکانی است که باید باشید. یک نظرسنجی اینستاگرام برای کسب و کار نشان داد که 44 درصد از مردم به صورت هفتگی از اینستاگرام برای خرید با استفاده از ویژگی هایی مانند تگ Shop استفاده می کنند.
 
باز کردن کسب و کار خود به بازار IG می تواند به گسترش و اتصال به مشتریان جدید کمک کند. در حالی که مردم ممکن است قرقره ها و تصاویر IG دوستان خود را دوست داشته باشند، آنها همچنین به صورت آنلاین از این برنامه خرید می کنند. اما برای اینکه در IG مورد توجه قرار بگیرید، به لوگوی اینستاگرام مناسب نیاز دارید.
 
لوگو یک مرجع بصری است که مخاطب هدف شما، گروهی از افرادی که به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند، دعوت می کند و با آنها صحبت می کند. این چهره کسب و کار شما و اولین چیزی است که قبل از کاوش در کسب و کار شما می بینند.
 
طراحی یک لوگوی اینستاگرام برای کسب و کار شما می تواند تاثیر زیادی بر رشد و موفقیت کسب و کار شما داشته باشد. در این پست، در مورد نحوه ایجاد بهترین لوگوی اینستاگرام و به اشتراک گذاشتن نکات و الهامات برای کمک به شما در شروع صحبت خواهیم کرد.
برای دیدن نمونه لوگو های طراحی شده در آرمکده روی این لینک کلیک کنید.
 
لوگوهای اینستاگرام در مقابل لوگوهای دیگر
اما تفاوت بین لوگوی اینستاگرام و هر لوگوی دیگری چیست؟ آیا همه آنها یکسان نیستند؟ این سؤالات زیاد پرسیده می شوند، و وقت آن است که آنها را حل کنیم. در واقعیت، لوگوهای اینستاگرام به دو دلیل متفاوت هستند: اندازه و شکل.
 
در اینستاگرام، عکس پروفایل شما فقط ۱۱۰ در ۱۱۰ پیکسل (نسبت تصویر ۱:۱ – مربع) است – که به این معنی است که واقعا کوچک است. بنابراین، فضای زیادی ندارید، بنابراین هر متن کوچک یا طرح پیچیده ای در تصویر پروفایل اینستاگرام شما گم می شود.
 
علاوه بر این، فضای لوگو دایره ای است، بنابراین باید مطمئن شوید که لوگوی شما در داخل فضا قرار می گیرد.
 
بهترین روش ها برای لوگوهای اینستاگرام
در مورد لوگوهای اینستاگرام لیستی از قوانین وجود ندارد، اما برخی از روش ها وجود دارد که می توانید برای اطمینان از درخشش لوگوی خود از آنها پیروی کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:
 
سادگی
شما فضای زیادی برای لوگوی اینستاگرام خود ندارید، پس یک لوگوی ساده ایجاد کنید. می توانید از عناصر لوگوی خود برای لوگوی اینستاگرام خود استفاده کنید. بیایید به مثال در اینجا نگاهی بیندازیم.
Lorna Jane، یک شرکت پوشاک تناسب اندام، از یک نماد منحصر به فرد به عنوان لوگوی IG خود استفاده کرد. این نماد نشان دهنده فلسفه آنها است - حرکت، تغذیه، باور. با استفاده از یک نماد منحصر به فرد، می تواند مترادف با تجارت شما شود.
 
متن زیاد (و همچنین بدون شعار)
لوگوی خود را روی متن روشن نگه دارید. چرا؟ چون فضای زیادی ندارید. بیایید به مثال نشان داده شده نگاهی بیندازیم. «کارآفرین» نامی طولانی است و در لوگوی IG نمی گنجد. بنابراین در عوض، از حرف "E" استفاده می کنند. این یک لوگوی قوی است که به وضوح قابل تشخیص است.
علاوه بر این، شما نیازی به برچسب در لوگوی IG خود ندارید. شما فضای زیادی ندارید و یک شعار می تواند لوگوی شما را خوشه ای و ناخوانا نشان دهد. در عوض، برچسب خود را در بیو نمایه خود قرار دهید و برچسب خود را در پست‌ها و داستان‌هایی که لوگوی شما را نشان می‌دهند، اضافه کنید.
 
فضای سفید
ما اغلب فکر می کنیم که باید فضا را پر کنیم تا توجه بیننده را جلب کنیم. با این حال، فضای سفید می تواند بسیار قدرتمند باشد زیرا خوانایی را بهبود می بخشد، حس تجمل را به شما می دهد و چشم بیننده را به سمت کسب و کار شما هدایت می کند. وقتی نوبت به لوگوی IG شما می رسد، فضای سفید را در آغوش بگیرید.
بیایید نگاهی به مثال بیندازیم. در حالی که رنگ ها می توانند به برجسته شدن یک لوگو کمک کنند، این لوگو با یک پالت رنگی سیاه و سفید ساده توجه شما را به خود جلب می کند. فضای سفید اطراف نام به جلب توجه چشم ها کمک می کند.
 
تضاد
اگر از رنگ در لوگوی خود استفاده می کنید، رنگ های متضاد را انتخاب کنید تا به لوگوی خود کمک کنند. نارنجی و آبی یا بنفش و زرد بیشتر چشم را مجذوب خود می کنند. ما را اشتباه نگیرید؛ هنوز هم می توانید از رنگ ها در یک خانواده استفاده کنید. با این حال، اگر این کار را انتخاب کردید، فقط مطمئن شوید که تفاوت بصری کافی بین آنها وجود دارد.
نوع و اندازه فایل
یک چیز دیگر، شما می خواهید که لوگوی شما اندازه مناسبی برای اینستاگرام داشته باشد تا کاملاً در ابعاد متناسب باشد. هنگام تغییر اندازه لوگو، مطمئن شوید که لوگو واضح به نظر می رسد و مبهم یا پیکسلی نیست. می تواند کسب و کار شما را غیرحرفه ای جلوه دهد و مشتریان احتمالی را دور کند.
 
فایل های قابل قبول برای لوگوی IG شما عبارتند از:
 
JPEG
PNG
اندازه قابل قبول برای لوگوی IG شما:
 
110 x 110 پیکسل نسبت تصویر 1:1 (مربع)
تطبیق لوگوی موجود با اینستاگرام
اگر لوگو ندارید، ایجاد لوگو برای اینستاگرام برای شما آسان تر خواهد بود. شما با یک بوم خالی شروع می کنید و می توانید یک لوگوی منحصر به فرد برای کسب و کار خود ایجاد کنید. اما اگر قبلاً یک لوگو دارید، ممکن است لازم باشد تغییراتی برای ساده کردن آن برای اینستاگرام ایجاد کنید.
 
فقط از یک نماد استفاده کنید
لوگوی Chipotle
لوگو مجسمه سازی عالی
بیایید به مثال نشان داده شده نگاه کنیم. Perfect Sculpt و Chipotle از یک عنصر کلیدی از لوگوی خود برای اینستاگرام استفاده می کنند. استفاده از یک عنصر کلیدی قابل تشخیص به ایجاد ارتباط با کسب و کار کمک می کند.
 
نام کوتاهتر یا حروف اول
اگر یک لوگو علامت کلمه دارید، یک لوگو که نام کسب و کار شما است، می توانید لوگوی خود را به یک لوگوی حروف، لوگویی که حروف اول کسب و کار است تغییر دهید. گاهی اوقات نام یک کسب و کار ممکن است لفظی باشد، بنابراین باید برای لوگوی IG شما اصلاح شود.
این نمونه ها را بررسی کنید. Mindbodygreen نمی‌تواند در لوگوی IG قرار بگیرد، بنابراین آن را به اختصار "mbg" نامیدند. HoneyBook همچنین با کوتاه کردن نام خود، نام تجاری خود را برای اینستاگرام ساده کرده است.
 
قابل تشخیص ترین عنصر خود را برجسته کنید
شما می خواهید مردم لوگوی IG شما را بشناسند و به کسب و کار شما متصل کنند. یکی از راه های انجام این کار، برجسته کردن قابل تشخیص ترین عنصر در لوگوی خود است. نمونه های نشان داده شده را بررسی کنید.
 
لوگوی پررنگ
لوگوی flodesk
همانطور که می بینید، "f" در "flodesk" منحصر به فرد است. برجسته است. Flodesk "f" را به عنوان لوگوی IG خود انتخاب کرد تا بینندگان بتوانند به راحتی ارتباط برقرار کنند. بولدن از سبک منحصر به فرد خود از "O" در Bolden برای ایجاد یک لوگوی قابل تشخیص IG استفاده کرد. یک عنصر منحصر به فرد از لوگوی خود را انتخاب کنید تا به لوگوی IG شما کمک کند.
 
تغییر طرح
در حالی که لوگوی شما ممکن است طرح خاصی داشته باشد، نیازی نیست که برای لوگوی IG شما همینطور بماند. در واقع، ممکن است به دلیل مشکل فضا نتوانید همان چیدمان را حفظ کنید - که کاملاً خوب است. اگر می خواهید از لوگوی اصلی خود به طور کامل استفاده کنید، برای بهبود جریان، طرح را تغییر دهید.
برای مثال، Tentsile تصمیم گرفت از لوگوی اصلی خود برای اینستاگرام استفاده کند. آنها عناصر را به هم ریختند و توانستند از کل لوگو استفاده کنند.
 
نحوه آپلود لوگو در اینستاگرام
هنگامی که لوگوی خود را آماده کردید، باید آن را در اینستاگرام آپلود کنید. در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه انجام آن وجود دارد (نگران نباشید، آسان است). شما می توانید از راهنمای رسمی در اینجا استفاده کنید، اما ما به هر حال به شما نشان خواهیم داد.
 
مرحله 1: وارد اینستاگرام شوید
وارد اینستاگرام شوید. اگر قبلا ثبت نام نکرده اید، می توانید در اینجا.
 
مرحله 2: به پروفایل اینستاگرام خود بروید
پس از ورود به اینستاگرام، روی دکمه آیکون در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. سپس، روی «نمایه» ضربه بزنید.
 
آپلود لوگو اینستاگرام (1)
مرحله 3: روی «ویرایش نمایه» ضربه بزنید
پس از ضربه زدن روی "پروفایل" به صفحه پروفایل اصلی خود منتقل خواهید شد. در بالای صفحه خود، «ویرایش نمایه» را خواهید دید. روی آن ضربه بزنید.
 
مرحله 4: روی «تغییر عکس نمایه» ضربه بزنید
اکنون باید عکس نمایه خود را تغییر دهید. در زیر نام اینستاگرام خود، "تغییر عکس پروفایل" را می بینید که با رنگ آبی مشخص شده است. روی آن ضربه بزنید.
 
 
مرحله 5: لوگوی خود را انتخاب کنید
پس از ضربه زدن بر روی "تغییر عکس پروفایل"، گزینه آپلود یک عکس به شما داده می شود. برای انجام این کار، روی «آپلود عکس» ضربه بزنید.
 
 
مرحله 6: روی Next (Android) یا Done (iOS) ضربه بزنید.
هنگامی که روی Next یا انجام شد ضربه بزنید، عکس پروفایل اینستاگرام شما تنظیم شده و لوگوی شما را نشان می دهد.
 
کسب‌وکار شما می‌تواند صنعت را تکان دهد، اما اگر لوگوی شما با مخاطبان شما صحبت نکند، مردم فقط از کنار کسب‌وکار شما عبور می‌کنند. با این حال، با یک لوگوی متمایز و خوب طراحی شده، می‌توانید به مخاطبان خود انگیزه دهید که دست به کار شوند و درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.
 
بنابراین، مرحله بعدی چیست؟ اکنون وقت آن است که آنچه را که در این پست آموخته اید بردارید و لوگوی خود را بسازید.
 
  • ۰۱/۰۴/۲۱
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی