طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
آیا به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و به فکر لوگوی شرکت خود هستید؟ یا شاید شما فقط آماده هستید که برند خود را تغییر دهید.
 
در هر صورت، درک گزینه‌های سبک، نحوه بهترین استفاده از آنها و اینکه کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است، مهم است. این پنج نوع لوگوی محبوب را بررسی کنید:
 
علامت های ترکیبی قطعاً یکی از - اگر نگوییم - محبوب ترین گزینه ها هستند. در واقع 61 شرکت از 100 شرکت برتر از این سبک استفاده می کنند. علامت ترکیبی یک تصویر گرافیکی است که هم متن و هم نماد را شامل می شود. به عنوان مثال می توان به آدیداس و مایکروسافت اشاره کرد. نماد و متن را می توان مانند آدیداس در کنار هم یا یکی روی دیگری ادغام کرد.
 
آیا باید از علامت ترکیبی استفاده کنید؟ در بیشتر موارد، بله. علائم ترکیبی بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهند، با تصویری چشم نواز و نامی که تشخیص کسب و کار شما را برای افراد آسان می کند. به خصوص اگر کسب و کار شما یک کسب و کار نوپا، کوچک یا نسبتا ناشناخته است، بهترین لوگو برای ایجاد شناخت برند است.
 
نکته کلیدی این است که یک نماد ساده انتخاب کنید که نشان دهنده برند شما باشد و به طور یکپارچه با فونت انتخابی شما ترکیب شود.
 
علامت های نماد
علائم نمادها یا تصویری هستند - تصویری که بلافاصله قابل تشخیص است که ساده شده است - یا انتزاعی - تصویری که مشخص نیست اما ایده بزرگتری را منتقل می کند. Apple و Target هر دو دارای لوگوی تصویری هستند، در حالی که اپل و نایک از لوگوی Abstract استفاده می کنند.
 
هر دو تصویر قابل توجهی ارائه می دهند که به یاد ماندنی است.
 
آیا باید از لوگوی Symbol استفاده کنید؟ احتمالاً اینطور نیست، مگر اینکه نام تجاری شما از قبل به خوبی تثبیت شده و بسیار قابل تشخیص باشد. یک نکته: اگر قصد دارید جهانی شوید و نام کسب و کار شما به خوبی ترجمه نمی شود.
 
اگر تصمیم به استفاده از لوگوی نماد دارید، کمی به این تصویر فکر کنید. شما نمی خواهید از چیزی استفاده کنید که ممکن است به اشتباه تعبیر شود، و می خواهید بی انتها باشد، بنابراین چیزهای خیلی مد روز یا که ممکن است ظرف چند سال به تاریخ تبدیل شوند را انتخاب نکنید.
علائم نشان
علامت نشان زمانی است که نام شرکت به یک عنصر تصویری متصل شود. به عنوان مثال، لوگوهای UPS و Starbucks به سبک Emblem هستند.
 
آنها برای نشان دادن تاریخچه یک برند یا برانگیختن یک احساس قدیمی یا عجیب ایده آل هستند.
 
آیا باید از آرم Emblem استفاده کنید؟ اگر شرکت شما برای مدت طولانی وجود داشته است - یا فقط می‌خواهید که به نظر برسد - لوگوی نماد می‌تواند راهگشا باشد. آنها تمایل دارند کمی جزئیات بیشتری داشته باشند، بنابراین شما می خواهید با یک طراح حرفه ای کار کنید که بتواند روح، ارزش ها و تاریخ برند شما را در یک تصویر واحد و جسورانه تجسم کند.
 
علامت نامه
حروف ترکیبی از حروف هستند، معمولاً حروف اول یک شرکت با نام بلندتر (مانند CNN، HBO یا NASA) با برخی عناصر طراحی. علائم حروف نسبتا ساده هستند و فونت مهمترین جزء لوگو است.
 
آیا باید از لوگوی Lettermark استفاده کنید؟ اگر کسب و کار شما نام بلندی دارد، سبک حروف می تواند به ساده سازی طراحی لوگو شما کمک کند و شما را به یاد ماندنی تر کند. با این حال، اگر شما یک کسب‌وکار معتبر با شناخت برند نیستید، می‌خواهید نام کامل کسب‌وکار خود را در زیر لوگو قرار دهید تا مردم یاد بگیرند که حداقل در ابتدا آن را تشخیص دهند.
 
علامت کلمه
لوگوی Wordmark همه چیز در مورد نام تجاری است، با برخی از عناصر طراحی قوی. به عنوان مثال، گوگل، ویزا و کوکاکولا، لوگوهای نمادین Wordmark هستند.
 
آیا باید از لوگوی Wordmark استفاده کنید؟ اگر نام کسب و کار شما کوتاه و پرچرب است و به راحتی قابل یادآوری است – آن را انتخاب کنید. این یک انتخاب هوشمندانه برای کسب و کارهای جدیدی است که می خواهند نام خود را شناسایی کنند. فقط به یاد داشته باشید، تایپوگرافی مهم است زیرا چیزی است که به جهان می گوید شما چه نوع تجارتی هستید، چه کاری انجام می دهید و حال و هوای کلی سازمان شما.

 

  • ۰۱/۰۶/۰۱
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی