طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
در قسمت قبل به دو مرحله ابتدایی انتخاب اسم برند پرداختیم و امروز قصد داریم باقی مسیر را تشریح کنیم.
 
مرحله 3: طوفان فکری
در اینجا قسمت سرگرم کننده (و گاهی اوقات بی رحمانه) است. ذینفعان و خلاقان خود را جمع آوری کنید و یک طوفان فکری ساختاریافته را میزبانی کنید. در حالی که به نظر جالب می‌رسد که همه را رها کنید، اما ارائه برخی از دستورالعمل‌ها یا محدودیت‌ها برای کار در آن کارآمدتر است. ممکن است بخواهید این بحث ها را با اعلان های خاص یا تمرین های خاص شروع کنید. مثلا:
 
تمام صفت هایی که محصول/خدمت شما را توصیف می کنند را بنویسید.
آنچه را که می خواهید مشتریانتان هنگام استفاده از محصول/خدمت شما احساس کنند، توصیف کنید.
یک ارتباط رایگان از کلمات در مورد محصول/خدمت خود انجام دهید.
برای تدوین هویت برند و شعار کسب و کار با آرمکده تماس بگیرید.
 
یکی دیگر از راه های مفید برای طوفان فکری، فکر کردن به دسته بندی های مختلف نام های تجاری است. همانطور که آلینا ویلر در طراحی هویت برند بیان کرد، این موارد عبارتند از:
 
موسس: نامی بر اساس یک شخص واقعی یا خیالی، مانند بن و جری، واربی ​​پارکر یا بتی کراکر.
توصیفی: نامی که توصیف کننده کاری است که شما انجام می دهید یا می سازید، مانند جنرال موتورز.
Fabricated: یک نام یا کلمه کاملاً ساختگی، مانند کداک، زیراکس یا TiVo.
استعاره: چیزها، مکان‌ها، افراد، حیوانات یا فرآیندهای افسانه‌ای، خارجی یا سنگین مانند نایک یا پاتاگونیا.
مخفف: نامی که از حروف اول یا مخفف استفاده می کند، مانند DKNY (Donna Karan New York) یا GE (General Electric).
طلسم جادویی: نامی است که پورمانتو (دو کلمه با هم) یا یک کلمه واقعی با املای ساختگی است، مانند فیس بوک یا فلیکر.
تیم خود را به چالش بکشید تا برای هر دسته یک نام بیاورند. احتمالاً شروع به مشاهده گرایش یا ترجیح یک نوع نسبت به نوع دیگر خواهید کرد. سعی کنید 15-20 نام بیاورید.
 
چند هک اضافی:
از Onym برای تمرین‌های نام‌گذاری بیشتر، ریشه‌شناسی کلمات، نکات بررسی و تعداد زیادی چیز دیگر استفاده کنید تا به شما کمک کند بهترین نام تجاری را پیدا کنید.
از Panabee برای جستجوی نام دامنه، نام برنامه و نام شرکت، دریافت پیشنهادهای جایگزین و دیدن عبارات مرتبط استفاده کنید.
اگر بخارتان تمام شد، این نکات را امتحان کنید تا گیر نکنید.
همچنین می‌توانید به نکات ما برای طوفان فکری بهتر نگاهی بیندازید تا فرآیند خود را سازنده‌تر کنید
مرحله 4: نام تجاری خود را بررسی کنید
این کاملا ناامید کننده ترین بخش است. هیچ فایده ای برای آزمایش هر چیزی که قبلاً گرفته شده است وجود ندارد، بنابراین باید پیشتازان خود را بررسی کنید.
 
فهرست طوفان فکری خود را به لیست علاقه مندی های تیم محدود کنید (در حالت ایده آل آن 15 تا 20)، سپس پایگاه داده علائم تجاری ثبت شده اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده را جستجو کنید. (زمانی که آنجا هستید، راهنمای آنها را برای اصول اولیه علامت تجاری بررسی کنید.) اگر همه آنها گرفته شده باشند، به تابلوی طراحی برمی گردد. این تمرین مطمئناً لیست شما را برای شما پایین می آورد. اما اگر نابغه ای هستید که در اولین تلاش 20 نام ثبت نشده را پیدا کرده اید، برای آزمایش آن را به سه نام برتر خود محدود کنید.
 
توجه: اگر نامی در دسترس است، از یک تیم حقوقی برای بررسی کامل آن استفاده کنید.
 
مرحله 5: تست، تست، تست
اکنون که مانع قانونی را برطرف کرده اید، هیجان انگیزترین قسمت اینجاست. می‌توانید مدل‌های خود را بسازید (به آرم‌ها، بسته‌بندی محصول و صفحات اصلی فکر کنید)، و سه نام برتر خود را آزمایش کنید. ممکن است از آنچه در بین مردم طنین انداز می شود شگفت زده شوید.
در اینجا یک ایده آزمایشی ساده و آسان، با حسن نیت استیون کوک، وکیل استارت‌آپ وجود دارد:
 
برای هر نام یک صفحه فرود مارک بسازید. از کپی یکسان استفاده کنید و فقط لوگو/نام برند را تغییر دهید.
یک تبلیغ FB بسیار هدفمند برای مشتریان هدف خود به مدت یک هفته اجرا کنید.
ببینید کدام صفحه تبدیل بیشتری داشته است.
هنگامی که این تمرین را انجام دادید، باید یک نفر پیشتاز داشته باشید. (اگر دو نام برای تبدیل گره خورده است، اجازه دهید تیم برند شما تماس نهایی را انجام دهد.)
 
چگونه نام تجاری خود را تکمیل کنید
نام برند شما تنها اولین قدم در ساختن یک برند قوی و به یاد ماندنی است. از نام گرفته تا پیام‌رسانی و هویت بصری خود، می‌خواهید به برند خود متفکرانه و استراتژیک نزدیک شوید.
 
هنگامی که نام خود را دارید، می توانید روی تکمیل برند خود کار کنید:
 
بسته ابزار استراتژی برند رایگان ما را دانلود کنید. این همه ابزارهایی را که برای تکمیل استراتژی برند نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.
پیام خود را بسازید. راهنماهای ما را دنبال کنید تا صدا، شخصیت، شعار، ارزش و ستون های پیام برند خود را پیدا کنید.
یک هویت بصری قوی طراحی کنید. راهنمای گام به گام ما را برای ساختن یک هویت بصری مستحکم دنبال کنید، نکات ما را برای به یاد ماندنی کردن آن (طبق علم) ببینید و از چک لیست هویت بصری مفید ما برای اطمینان از کامل بودن آن استفاده کنید.
دستورالعمل های مفیدی برای برند ایجاد کنید. اجازه ندهید تمام کارهای سخت برندسازی شما به هدر برود. بیاموزید که چگونه دستورالعمل های برند جامع و با کاربرد آسان ایجاد کنید تا مطمئن شوید تیم شما هر بار برند شما را به درستی اعمال می کند.
از برند خود در محتوای خود استفاده کنید. نام تجاری صرفاً ابزاری است که به شما کمک می کند تا با چه کسی هستید ارتباط برقرار کنید. بیاموزید که چگونه داستان برند خود را از طریق محتوای خلاقانه بگویید و چگونه فرآیند تولید محتوای خود را بهینه کنید.
به یاد داشته باشید، بیش از همه، که برندسازی یک کار مهم است که به تعهد نیاز دارد. اگر در هر مرحله از فرآیند گیر کردید (یا به سادگی پهنای باند مورد نیاز برای تکمیل آن را ندارید)، پشتیبانی را در نظر بگیرید. از نکات ما برای پیدا کردن آژانس خلاقانه مناسب برای خود استفاده کنید. یا در صورت تمایل به ما ضربه بزنید.
  • ۰۱/۱۱/۱۹
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی