طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

  • ۰
  • ۰
مرز بین مدیریت برند و بازاریابی می تواند کمی مبهم باشد. اما یک تفاوت مشخص بین این دو وجود دارد. در حالی که مدیریت برند مسئول ایجاد خود برند است، بازاریابی کمپین های فردی را مدیریت می کند که برند را ترویج می کند و باعث ایجاد تعامل با برند می شود.
 
شرکت ها باید بدانند که مدیریت برند و بازاریابی چیست و این دو عملکرد در کجا همپوشانی و تفاوت دارند. در غیر این صورت، آنها برای ساختن یک برند قوی و معتبر که نمایانگر کل تجارت باشد، مبارزه خواهند کرد – این فقط یک ابزار بازاریابی خواهد بود.
برای سفارش پترن لوگو با آرمکده تماس بگیرید.
 
مدیریت برند چیست؟
مدیریت برند کار مداومی است که برای حفظ هویت برند ثابت انجام می دهید. این تضمین می کند که همه چیزهایی که شرکت شما تولید می کند - از وثیقه دیجیتال گرفته تا محصولات فیزیکی و تعاملات انسانی - بر روی برند است. این شامل تمام محتوا، ارتباطات، محصولات، رویدادها، برندهای فرعی، و عناصر سبک است.
 
نام تجاری شما تأثیر کلی است که از مردم، خواه مشتری شما باشند یا نباشند، به جا می گذارید. این لوگو، طرح رنگ یا محصولات شما نیست. این احساسی است که آنها هنگام تعامل آنلاین، تلفنی یا حضوری با کسب و کار شما دریافت می کنند.
 
مدیریت برند مهم است زیرا برداشت افراد از کسب و کار شما را شکل می دهد. آن شامل:
 
تعریف استراتژی برند شما ارزش ها و مأموریت برند خود را تعریف و رسمی می کنید، که در طول زمان توسعه برند را هدایت می کند. این به کارمندان کمک می کند تا با برند ارتباط برقرار کنند و ارزش ویژه برند را در داخل ایجاد کنند.
بهبود ثبات و شناخت برند. شما دستورالعمل‌های متمرکز برند را ایجاد می‌کنید که طرح‌های رنگی، فونت‌ها، تصاویر، لحن و ارزش‌ها را به تفصیل شرح می‌دهد که همه می‌توانند هنگام برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان بالقوه استفاده کنند. این به بخش‌های شما کمک می‌کند تا با هویت بصری و پیام‌های شما هماهنگ شوند تا تصویر برند ثابتی را به بازار ارائه دهند.
افزایش تعامل با برند. شما به هر بخش آموزش می دهید که چگونه نقش های فردی آنها بر درک مشتریان از برند شما تأثیر می گذارد. سپس، دستورالعمل ها و منابعی را که برای نشان دادن درست برند شما نیاز دارند به آنها ارائه می دهید. شما همه منابع و مواد نام تجاری را در دسترس همه افراد در کسب و کار قرار می دهید، به عنوان مثال، در یک درایو مشترک یا با یک پلت فرم مدیریت برند اختصاصی.
مدیریت موثر برند با توانمندسازی هر عضو تیم برای نمایندگی برند در کارشان - از جمله بخش بازاریابی شما - برند مشتری را تقویت می کند.
 
بازاریابی چیست؟
بازاریابی فرآیند علاقه مند کردن مردم به محصول یا خدمات شرکت شما است. بازاریابی شامل:
 
افزایش آگاهی از شرکت و محصولات شما. این گاهی اوقات افزایش آگاهی از برند نامیده می شود و شامل دیده شدن محصول شما توسط مخاطبان گسترده است. برخی از راه های رایج برای انجام این کار عبارتند از کمپین های تبلیغاتی، فعالیت در رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا.
شناسایی بازارهای هدف برای شرکت و محصولات شما. شما تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل مخاطبان را انجام می دهید تا بازار هدف خود را برای کمپین های تبلیغاتی و گسترش فروش شناسایی کنید. روش‌های رایج تحقیقات بازار شامل نظرسنجی، مصاحبه و گروه‌های متمرکز است. سپس، می‌توانید از بینش‌های حاصل از تحقیقات خود برای جمع‌آوری مشخصات مشتری ایده‌آل خود استفاده کنید و بهترین مخاطبان هدف را برای محصولات خود انتخاب کنید.
ارتباط نام تجاری خود با مشتریان بالقوه و مخاطبان هدف. تیم بازاریابی شما کمپین هایی را برای تولید و پرورش سرنخ ایجاد و اجرا می کند. همه اینها از تصاویر و پیام‌های برند شما استفاده می‌کنند، که برند شما را از طریق وب‌سایت، کمپین‌ها و سایر محتوای بازاریابی مانند ایمیل‌ها یا پست‌های رسانه‌های اجتماعی در مقابل مشتریان هدف قرار می‌دهد.
بخش های بازاریابی اغلب در توسعه برند شما نقش دارند، زیرا آنها سنگین ترین کاربران دارایی های برند شما و پیام رسانی در کمپین های خلاقانه خود هستند. در استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های کوچکتر، این بدان معناست که تیم بازاریابی اغلب مالک توسعه اولیه برند است، به همین دلیل است که درک تفاوت بین این دو عملکرد دشوار است.
برندسازی در مقابل بازاریابی: کاری که هر تیم برای برند شما انجام می دهد
همانطور که شرکت ها رشد می کنند، آنها اغلب یک تیم اختصاصی برندینگ را اضافه می کنند تا مالکیت مدیریت، استراتژی و توسعه برند را در اختیار بگیرند. اما بخش های بازاریابی هنوز هم تأثیر زیادی بر برند شما دارند. گزارش وضعیت مالکیت برند ما نشان می‌دهد که در فهرستی از بخش‌هایی که بیشترین مالکیت برند را در یک کسب‌وکار دارند، تیم‌های بازاریابی رتبه دوم را دارند - پس از مدیر عامل یا تیم رهبری در رتبه دوم قرار دارند. در اینجا نحوه کمک هر بخش به توسعه برند شما آمده است.
 
بازاریابان اغلب اولین صاحبان برند شما در شرکت شما هستند
قبل از اینکه شرکت ها یک بخش اختصاصی برند داشته باشند، اغلب مدیریت توسعه برند به عهده تیم بازاریابی است. این به این دلیل است که تیم های بازاریابی مواد و کمپین هایی را ایجاد می کنند که توسط گسترده ترین مخاطبان خارج از شرکت دیده می شود. در نتیجه، تیم بازاریابی شما اهمیت ثبات برند را درک می کند و اینکه چگونه ساختن یک برند موفق می تواند شما را از رقبایتان متمایز کند.
 
به عنوان مثال، بازاریابان می‌دانند که تشخیص نام تجاری دشوار است. ناهماهنگی ها پیام های برند را کمرنگ می کند و به ارتباط مثبت مشتریان با محصولات شما آسیب می رساند. بنابراین، آنها اولین مجموعه از دستورالعمل‌های برند یا راهنمایی‌های خلاقانه را ایجاد می‌کنند تا به تیم خود کمک کنند تا در تمام کمپین‌ها و دارایی‌های خود ثبات داشته باشند. آنها پایه های رسمی کردن برند شما را می گذارند و مالکیت توسعه آن را در مراحل اولیه به دست می گیرند.
  • ۰۱/۱۱/۳۰
  • طراحی سایت طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی