طراحی سایت

کانون تابان شهر

طراحی سایت

کانون تابان شهر

۴ مطلب در بهمن ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لوگو مسکات

لوگوهای مسکات یکی از به یاد ماندنی ترین و قابل تشخیص ترین انواع لوگو هستند. برای بسیاری از شرکت ها، مسکات برای هویت برند آنها ضروری است. در واقع، برخی از مسکات ها آنقدر با سازمانی که نمایندگی می کنند مترادف شده اند که دیگر نمی توان آنها را از هم جدا کرد.
 
به این فکر کنید که چقدر ذهن ما فوراً بین تونی ببر و Frosted Flakes ارتباط برقرار می کند. یا رونالد مک دونالد و مک دونالد. یا آن مارمولک سخنگو و بیمه Geico. ایجاد این نوع شناخت برند قدرتمند در دنیای پریشان که امروز در آن زندگی می‌کنیم، که در آن رقبای بی‌شماری فقط با انگشت شست فاصله دارند، بسیار ارزشمند است.
 
مسکات لوگو چیست؟
بیایید با اصول اولیه و قواعد طراحی لوگو شروع کنیم. مسکات به طور کلی به عنوان یک شخصیت مصور که یک سازمان را نشان می دهد تعریف می شود (شما می توانید آنها را به عنوان سفیران برند مینیاتوری در نظر بگیرید). مسکات ها یا بر اساس افراد هستند یا حیوانات و اشیاء انسان نما. مسکات لوگو دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: مسکاتی که بخشی (یا تمام) لوگوی یک شرکت را تشکیل می دهد.
 
"Mascot" از کلمه فرانسوی "mascotte" گرفته شده است که به معنای مسکات خوش شانس است. این کلمه در قرن نوزدهم وارد زبان انگلیسی شد و در نهایت با افراد، حیوانات یا اشیایی که تصور می‌شد خوش شانسی را به همراه دارند پیوند خورد.
 
با گذشت زمان، مردم شروع به استفاده از مسکات برای نشان دادن گروه هایی با هویت عمومی مشترک، مانند تیم های ورزشی حرفه ای، مدارس، یا سازمان های نظامی کردند. چندی بعد، مسکات ها برای نمایندگی برندها به دنیای بازاریابی راه یافتند.
اولین مسکات برند در ایالات متحده مرد میشلین بود که در سال 1898 معرفی شد. دیگر مسکات های اولیه که در آزمون زمان ایستاده اند عبارتند از The Morton Sea Salt girl (معرفی شده در سال 1914)، غول سبز Jolly (معرفی شده در سال 1925). ) و شرکت لبنیات Borden "Elsie the Cow" (معرفی در سال 1936). بقیه ... خوب، تاریخ است.
برای سفارش طراحی لوگو در آرمکده کلیک کنید.
 
هدف از مسکات لوگو چیست؟
هدف اصلی مسکات تقویت هویت برند شما و ایجاد شناخت برند است، که هر دوی این موارد از اجزای ضروری در موفقیت هر کسب و کاری هستند. یک مسکات خوب با ویژگی‌های انسان‌مانندی که برای احساسات انسانی جذاب است، به برند شما روح می‌بخشد. این را اینگونه بیان کنید - اگر متوجه شدید که یک لوگو با شما تماس چشمی برقرار می کند و به شما لبخند می زند، نادیده گرفتن آن بسیار سخت است.
 
با استفاده از احساسات، مسکات شما چیزهای زیادی در مورد برند شما یا محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید به مشتریان بالقوه می‌گوید، بدون اینکه حرفی بزند. مسکات شما به «سخنگوی بی‌صدا» برند شما تبدیل می‌شود، که به نوبه خود باعث می‌شود کسب‌وکار شما با شخصیت‌تر و در دسترس‌تر به نظر برسد.
 
در اینجا فقط چند مورد از مزایای متعدد معرفی یک مسکات به برند شما آورده شده است:
مسکات ها به یاد ماندنی هستند. تصاویر - به ویژه چهره ها - بیشتر از کلمات یا نمادهای انتزاعی برای ذهن انسان به یاد ماندنی هستند. به همین دلیل است که یک مسکات که به خوبی انتخاب شده است، برند شما را به رسمیت می‌شناسد. هنگامی که مسکات شما به راحتی قابل یادآوری است، برای مخاطبان هدف شما نیز آسان تر است که محصول و ویژگی های آن را به خاطر بسپارند.
مسکات ها چند کاره هستند. نیازی نیست که مسکات ها فقط به لوگوها محدود شوند. می توانید آنها را در تبلیغات متحرک کنید، آنها را در تصاویر قرار دهید، آنها را به بازی ها یا برنامه های تبلیغاتی اضافه کنید، آنها را روی برچسب چاپ کنید و غیره. برخلاف سایر عناصر برندسازی، مسکات شما آزاد است تا خود را به روش‌های مختلف بیان کند، در حالی که هنوز قابل تشخیص است.
مسکات آن را شخصی می کند. هیچ راه بهتری برای «انسانی کردن» برند شما از داشتن شخصیتی نیست که مانند یک انسان واقعی با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند. مسکات ها حالات و ژست های مختلف صورت می گیرند—حتی اگر بخواهید می توانید صدای خود را به آنها بدهید! هنگامی که مشتریان شما احساس می کنند که مسکات شما با آنها تعامل دارد، احساس می کنند که در حال گپ زدن با یک دوست هستند. این تجربه ارتباط بسیار قوی تر و ارتباط مثبت تری با برند شما ایجاد می کند.
انواع مختلف لوگوها برای استفاده از مسکات چیست؟
در حالی که مسکات های تثبیت شده گاهی به اندازه کافی قوی هستند که روی پای خود بایستند و خودشان به عنوان یک لوگو عمل کنند، اکثر آنها در لوگوهای علامت های ترکیبی همراه با نام شرکت ظاهر می شوند. آنها همچنین ممکن است گهگاه در لوگوهای نشان ظاهر شوند.
 
مسکات لوگو برای هر احساس
مسکات‌ها به دلیل «انسان بودن» ذاتی‌شان، به راحتی می‌توانند هر ویژگی شخصیتی، حالت یا سبکی را که برای نشان دادن سازمان شما و تعامل بصری با مخاطب هدف شما لازم است، به خود بگیرند. در اینجا فقط چند نمونه از برخی از "حالات" که مسکات شما می تواند تجسم کند آورده شده است.
 
قدرتمند
مسکات‌های تهاجمی که عضلات خود را خم می‌کنند و ابروهای خود را در هم می‌کشند، طوری طراحی شده‌اند که از غرایز اولیه «جنگجو» مردم استفاده کنند. این شخصیت‌های لوگوی خشن را خواهید دید که صنایعی را نشان می‌دهند که رقابت در آنها پادشاه است. آنها رقبای خود را مرعوب می کنند و به آنها هشدار می دهند که نیرویی هستند که باید با آنها در نظر گرفته شوند. این مسکات ها همچنین در بین سازمان هایی که می خواهند بدون هیچ شرایط نامشخصی نشان دهند که آماده مبارزه برای محافظت از بهترین منافع مشتریان خود هستند، محبوب هستند.
صنایعی که در آن مسکات های قدرتمندی پیدا خواهید کرد: شرکت های امنیتی، تیم های ورزشی، کانال های بازی، کانال های یوتیوب، ساخت و ساز
 
احساساتی
در نقطه مقابل طیف، مسکات های حیوانات را خواهید دید که به نظر می رسد یک پیام برای به اشتراک گذاشتن با جهان دارند: "ما گاز نمی گیریم". خانواده دوستانه و پر از سرگرمی، این شخصیت‌های انسان‌نمای شایان ستایش به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به همه احساس گرمی بدهند. بیشتر اوقات، آنها در صنایعی یافت می شوند که کودکان و خانواده ها را هدف قرار می دهند - اما بیایید صادق باشیم، حالت های شاد و ژست های بازیگوش آنها می تواند تقریباً هر کسی را مجذوب خود کند.
 
صنایعی که در آن مسکات های بامزه و نوازش پیدا خواهید کرد: مراقبت از کودکان، آموزش، رستوران، غذا
 
عاقل
آیا تا به حال متوجه شده اید که شرکت هایی که بر پایه اعتماد حداکثری مشتریان ساخته شده اند، خسته کننده ترین برندسازی را نیز دارند؟ مطمئنا، ایمن بودن ممکن است جدی و قابل احترام باشد، اما این مؤسسات را نیز تا حدودی قابل تعویض می کند. معرفی یک مسکات پیچیده و مطمئن می‌تواند به این سازمان‌ها کمک کند که متمایز شوند، در عین حال این اطمینان را به مشتریان خود در سطح شخصی القا می‌کند که می‌دانند چه کاری انجام می‌دهند. به عنوان مثال، گکو بیمه Geico را در نظر بگیرید. او فراتر از اندازه کوچکش عاقل به نظر می رسد، اینطور نیست؟
 
صنایعی که در آن مسکات های عاقل پیدا خواهید کرد: حقوق، بیمه، امور مالی، حسابداری، مشاوره، مراقبت های بهداشتی، املاک و مستغلات، عکاسی
 
سرد
منطقی است که مسکات ها در فناوری محبوبیت خاصی دارند، صنعتی که در آن واقعیت مجازی و هوش مصنوعی است. آنها کمی شخصیت و مقداری «انسانیت» بسیار مورد نیاز را به دنیایی تزریق می‌کنند که گاهی کاملاً خالی از آن به نظر می‌رسد. شرکت های فناوری اغلب مسکات های جالب و سرگرم کننده ای طراحی می کنند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و نام تجاری خود را به زمین بازگردانند.
صنایعی که در آن مسکات های جالبی پیدا خواهید کرد: فناوری، اینترنت، غذا و نوشیدنی
 
عجیب و غریب
در حالی که یک مسکات عجیب و غریب، انتزاعی، یا کاملاً عجیب و غریب خطر سردرگمی مشتریان بالقوه را به همراه دارد، اما این عجایب نیز می تواند با به یاد ماندنی کردن برند شما به نفع شما باشد. اگر هیچ چیز دیگری وجود نداشته باشد، کنجکاوی مردم را در مورد شرکت شما برانگیخته می کند، به گونه ای که مسکات های معمولی ممکن است این کار را نکنند.
 
صنایعی که در آن مسکات های عجیب و غریب پیدا خواهید کرد: موسیقی، فیلم، تلویزیون، بازی
 
نحوه انتخاب مسکات
قرار دادن یک "چهره" واقعی برای تجارت خود یکی از مهم ترین تصمیماتی است که در مورد هویت برند خود می گیرید. اگرچه پیدا کردن شخصیت عالی برای نمایندگی سازمان شما ممکن است سرگرم کننده باشد، به هیچ وجه تصمیمی نیست که باید ساده گرفته شود.
 
بسیاری از شرکت‌ها با استفاده از مسکاتی که ارتباطی با محصول یا خدمات آن‌ها دارد یا با نام شرکتشان ارتباط دارد، برند را به رسمیت می‌شناسند.
 
اگر به دنبال ایده‌های مسکات هستید و مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، چند صفت را در نظر بگیرید که توضیح می‌دهد می‌خواهید مخاطبان هدف شما چگونه برند شما را درک کنند. سپس، یک شخصیت مسکات را انتخاب کنید که به بهترین وجه با آن صفت ها مطابقت دارد. شخصیت مسکات شما باید منعکس کننده شخصیت برند شما باشد.
قبل از انتخاب مسکات باید به چهار نکته توجه کرد:
مخاطبان خود را بشناسید. شما می خواهید که مسکات شما در سطح احساسی با مشتریان شما ارتباط برقرار کند. ترجیحات شخصی خود را خارج از معادله بگذارید و مطمئن شوید که مسکات شما قبل از هر چیز با هویت برند و داستان شرکت شما مطابقت دارد.
پلتفرم های خود را در نظر بگیرید. در مورد کانال های بازاریابی اولیه ای که برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنید، به دقت فکر کنید. مسکات ها در صفحات رسانه های اجتماعی، روی بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی و زمانی که در ویدئوها زنده می شوند عالی به نظر می رسند. با این حال، اگر اکثر بازاریابی شما از طریق ارائه های رسمی یا طرح های فروش باشد، آنها به همان اندازه عمل نمی کنند.
به مقیاس فکر کنید. مسکات ها، به دلیل ماهیت خود، شخصیت های زیادی دارند، و تمام این جزئیات اضافی می تواند مقیاس بندی را مشکل ساز کند. مطمئن شوید که مسکات شما در همه اندازه ها قابل تشخیص است، به خصوص در صفحه نمایش کوچک.
تعهد بده مسکات شما سخنگوی افتخاری سازمان شما خواهد بود، پس عاقلانه انتخاب کنید. هنگامی که با یک شخصیت انتخابی، برند را به رسمیت شناختید، تقریباً با او گیر کرده اید!
چگونه مسکات لوگوی خود را طراحی کنیم
اگر آماده ایجاد یک مسکات سفارشی برای برند خود هستید، سازنده لوگو ما همه چیزهایی را که برای شروع به آن نیاز دارید در اختیار دارد - بدون نیاز به تجربه طراحی!
نکات طراحی لوگوی مسکات:
اطمینان حاصل کنید که مسکات شما دارای حق چاپ است تا از مشکلات قانونی جلوگیری کنید. در غیر این صورت، ممکن است به کپی برداری از ایده شخص دیگری متهم شوید.
بسیار مراقب باشید تا مطمئن شوید که مسکات شما برای هیچ گروهی توهین آمیز یا بحث برانگیز نباشد، در غیر این صورت کسب و کار شما به دلایل اشتباه در مرکز توجه قرار خواهد گرفت.
مسکات خود را تنها به لوگوی خود محدود نکنید. تا حد امکان از آن استفاده کنید. مطمئن شوید که در تمام پست های رسانه های اجتماعی و مطالب بازاریابی شما نشان داده می شود. حتی می توانید یک حساب کاربری در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید و از آن برای کمک به توسعه داستان مسکات خود استفاده کنید. نمونه موردی: چستر، یوزپلنگ معروف چیتوس، بیش از 70 هزار دنبال کننده در توییتر دارد! هرچه مکان‌های بیشتری مسکات شما ظاهر شود، قابل تشخیص‌تر می‌شود.
 
یک مسکات لوگوی خوب طراحی شده، شخصیت منحصر به فرد برند شما را به گونه ای منعکس می کند که در سطح شخصی به مخاطبان شما برسد. نه تنها داشتن یک مسکات به شما کمک می کند تا یک ارتباط عاطفی ایجاد کنید که به شما امکان می دهد با مشتریان فعلی خود ارتباط بهتری برقرار کنید، بلکه به شما کمک می کند تا با کمک به متمایز شدن از دیگر افراد، مشتریان جدید را جذب کنید.
 
 
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
در مقاله های قبل درباره اطول طراحی لوگو و انواع سبک لوگوها سخن گفتیم. امروز نیز در ادامه این مطلب قصد داریم به روانشناسی رنگ ها در طراحی لوگو پرداخته و انواع فونت های مناسب برای لوگوها را با هم مرور و بررسی کنیم.
 
رنگ های لوگو
انتخاب رنگ برای طراحی لوگو فقط به این نیست که چه چیزی برای شما خوب به نظر می رسد. به این فکر کنید که مخاطب شما چگونه آن را درک می کند و در کجا نمایش داده می شود.
برای آگاهی از هزینه طراحی لوگو و همچنین قیمت بازسازی لوگو با مشاورین و کارشناسان ما تماس بگیرید.
 
رنگ های مختلف احساسات و عواطف متفاوتی را برمی انگیزند، پس آنها را عاقلانه انتخاب کنید. آیا می بینید که برند شما با رنگ های سرد مانند آبی، سبز و بنفش یا رنگ های گرم مانند قرمز، نارنجی و زرد نشان داده می شود؟ یا شاید شما بیشتر به سمت سیاه، سفید و خاکستری تمایل دارید تا با هویت برند خود مطابقت داشته باشید. به رنگ‌هایی که رقبایتان استفاده می‌کنند توجه کنید، می‌خواهید در رنگ‌های آشنا با صنعت خود بمانید اما در عین حال از رقبا متمایز شوید.
برای کمک به تصمیم گیری، در اینجا چند احساس و توصیف کننده مرتبط با برخی از شناخته شده ترین رنگ ها آورده شده است:
 
مشکی: قدرت و پیچیدگی. همچنین می تواند ظرافت، رسمی بودن یا رمز و راز را نشان دهد.
آبی: حرفه ای بودن و موفقیت. معمولاً در لوگوهای شرکتی استفاده می شود، اما در بسیاری از صنایع کار می کند.
نارنجی: شادی و خوش بینی. منجر به یک ارتباط شناختی مشتاق و هیجان زده می شود و همچنین در جلب توجه عالی است.
سبز: تعادل و آرامش. معمولا زمانی استفاده می شود که برندها می خواهند بر ارتباط با محیط، رفاه، سلامت و آرامش تاکید کنند.
صورتی: زنانه و پرورش دهنده. بسته به سایه، می تواند اثر ملایم و آرام بخش داشته باشد و باعث ارتباط شناختی با ایمنی و پرورش شود. با این حال، سایه‌های دیگر بیشتر با عشق، معاشقه و زنانگی ارتباط برقرار می‌کنند.
بنفش: سلطنتی و معنوی. در طول تاریخ، بنفش یک رنگ سلطنتی در نظر گرفته شده است. ارتباط با خانواده سلطنتی منجر به ارتباط شناختی رنگ بنفش با ثروت، اشراف و تجمل شده است.
قرمز: اعتماد به نفس و جاه طلبی. اغلب برای نشان دادن انرژی مردانه استفاده می شود و برای تحریک اشتها و انرژی استفاده می شود.
زرد: شادی و مثبت اندیشی. اغلب بسیار روشن است و اغلب چشم را جذب می کند. به منظور بهبود عزت نفس، و مانند رنگ قرمز، همچنین اعتقاد بر این است که باعث تحریک اشتها و افزایش انرژی می شود.
سفید: خالص و ساده. به طور سنتی با خلوص، پاکیزگی، بی گناهی و سادگی همراه است.
خاکستری: کلاسیک و جدی. خاکستری که تبدیل به یک سبک محبوب تر می شود، رنگ بسیار خوبی برای استفاده در صورتی است که می خواهید ظاهری بالغ داشته باشید.
هنگامی که لوگوی خود را نهایی می کنید، برای مواقعی که استفاده از لوگوی تمام رنگی قابل اجرا نیست (مانند زمانی که آن را در بالای تصویر قرار می دهید) باید یک نسخه سیاه و سفید نیز داشته باشید. به این ترتیب، شما نسخه‌ای از لوگوی خود می‌خواهید که رنگ مشکی را در طراحی خود جای دهد - پس قبل از نهایی کردن لوگوی خود، آن را آزمایش کنید!
 
نکته: آیا می خواهید از رنگ خاصی در لوگوی خود استفاده کنید؟ باید کد HEX دقیق (رشته ای از اعداد و حروفی که آن رنگ را نشان می دهد) را پیدا کنید. هنگام کار بر روی طراحی لوگو می توانید کدهای HEX را در ویرایشگر Looka کپی کنید!
 
از چند رنگ در لوگوی خود استفاده کنم؟
اکثر برندها از 2 تا 3 رنگ استفاده می کنند که یکی از این رنگ ها سیاه یا سفید است. البته، برخی از شرکت ها (مانند گوگل، eHarmony و Slack) وجود دارند که مجموعه ای از رنگ ها را در لوگوی خود دارند.
 
با خیال راحت رنگ های بیشتری را امتحان کنید، اما دوباره مطمئن شوید که لوگوی شما در تمام سیاه یا سفید نیز خوب به نظر می رسد!
فونت های لوگو
با هزاران فونت برای انتخاب، انتخاب یکی برای لوگو کار آسانی نیست. هر فونت چیزی متفاوت را منتقل می کند و باید با ویژگی ها و هویت برند شما مطابقت داشته باشد.
 
بیایید نگاهی به سبک‌های مختلف فونت بیندازیم، و تفاوت‌های بصری آنها برای برندسازی و ارتباطات چه معنایی دارد.
 
1. فونت های سریف
به فونت هایی که روی لبه هایشان «پا» کمی دارند، فونت سریف گفته می شود. آنها فونت های کلاسیک و جاودانه، سطح بالا و مرتبط با سنت و درستی هستند. شناخته شده ترین فونت سریف Times New Roman است. به دلیل بی زمانی بودنش، اغلب برای جذب جمعیتی بالغ تر استفاده می شود.
 
 
 
2. فونت های Sans-serif
این فونت‌ها مانند فونت‌های سریف کوچک نیستند، بنابراین ظاهری تمیز و مدرن‌تر دارند. خواندن آنها آسان است و در رسانه ها به خوبی کار می کنند.
 
 
3. فونت های اسکریپت
فونت‌های دست‌نویس و اسکریپت به یک لوگو شخصیت می‌افزایند و معمولاً رسمی، ظریف و زنانه به نظر می‌رسند. این یکی از سبک‌های سخت‌تر است زیرا خواندن فونت‌های اسکریپت در یک نگاه سخت‌تر است – اما وقتی درست انجام شود، می‌تواند لوگوی شما را متمایز و نمادین کند.
4. فونت های مدرن
فونت‌های مدرن، فونت‌های sans-serif هستند که پیچیدگی و شفافیت خاصی دارند. این باعث می‌شود که آن‌ها در میان جمعیت‌های جوان‌تر مؤثرتر باشند - و در میان شرکت‌های برنامه و فناوری محبوب باشند.
 
 
5. نمایش فونت ها
در نهایت، فونت‌های نمایشگر معمولاً دسته‌بندی گسترده‌ای از فونت‌های غیرعادی هستند که تأثیر بصری عمده‌ای می‌افزایند. آن‌ها می‌توانند حباب‌دار و سرگرم‌کننده، یا هیجان‌انگیز و آینده‌نگر باشند – اما مراقب باشید از آن‌هایی استفاده کنید که فوق‌العاده مد روز هستند یا با شخصیت برند شما مطابقت ندارند.
 
شما همچنین می توانید فونت های سفارشی را فقط برای شرکت خود ایجاد کنید و لوگوی خود را 100٪ منحصر به فرد کنید. فونت های سفارشی معمولاً هنگام کار با یک طراح برای ایجاد لوگو هزینه اضافی دارند.
 
نمادهای لوگو
نمادها یکی دیگر از عناصر طراحی هستند که می توانید به لوگوی خود اضافه کنید تا به مردم کمک کنید برند شما را بشناسند.
 
نمادها می توانند تصویری و تحت اللفظی (مانند حیوانات یا لامپ ها) یا هندسی و انتزاعی (مثل یک شش ضلعی یا دایره های همپوشانی) باشند. فقط مطمئن شوید که هر نمادی که انتخاب می کنید مخاطب شما را گیج یا گمراه نکند.
 
به عنوان مثال، اگر شما یک مربی تناسب اندام هستید، استفاده از نماد سبد خرید در لوگوی خود منطقی نیست – چیزی مانند خط ضربان قلب می تواند خدمات شما را به وضوح بیان کند.
شما همچنین می‌خواهید که نمادتان با سبک فونت شما مطابقت داشته باشد – بنابراین اگر از فونت مدرن و بدون سریف استفاده می‌کنید، احتمالاً نمی‌خواهید آن را با یک نماد دست‌کشیده و با ظاهر قدیمی جفت کنید.
 
و همانطور که در بخش طرح‌بندی بحث شد، می‌خواهید موقعیت نماد خود را آزمایش کنید تا ببینید بهترین به نظر می‌رسد. سعی کنید آن را در سمت چپ، راست، بالا یا پایین نام شرکت خود قرار دهید - حتی می توانید آن را در وسط یک کلمه امتحان کنید.
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
پس از ساخت لوگو و دریافت فایل های دیجیتالی خود، ممکن است از خود بپرسید که با این ها چه کار کنم؟ چرا این همه فرمت های مختلف وجود دارد؟ فایل برداری چیست؟
 
وقتی صحبت از لوگوها می شود، داشتن فایل مناسب برای استفاده برای یک هدف خاص - از کارت ویزیت گرفته تا عکس روی جلد فیس بوک و تی شرت - مهم است. رایج ترین فرمت های فایل لوگو عبارتند از:
 
PNG
SVG
EPS
PDF
یک فایل آرم را می توان با پسوند آن شناسایی کرد: logo.png، logo.eps و غیره. در اینجا راهنمای دقیق این است که هر یک از این فرمت‌های فایل چیست، برای چه باید از آنها استفاده کرد و چگونه آنها را باز کرد.
 
PNG
فایل‌های PNG تقریباً برای هر هدف دیجیتالی قابل استفاده هستند. همچنین اگر به تصاویر دیجیتالی با شفافیت نیاز دارید، مانند آرم هایی برای قرار دادن پس زمینه های رنگی یا بالای تصاویر دیگر، مفید هستند. این نوع فایل برای چاپ توصیه نمی شود.
 
مزایای فایل های PNG چیست؟
اگر اندازه تصویر را فشرده و از حالت فشرده خارج کنید، کیفیت خود را از دست نخواهد داد
می تواند میلیون ها رنگ را نمایش دهد
پشتیبانی از پس زمینه های شفاف
فرمت فایل با خوانایی و دسترسی آسان (فایل شطرنجی)
برای قرار دادن لوگوی خود از فایل های PNG استفاده کنید:
وب سایت ها و وبلاگ ها (از جمله فاویکون شما، نمادی که در برگه مرورگر شما نشان داده می شود)
ارائه ها
سربرگ در Word یا Google Docs
عکس های نمایه و جلد رسانه های اجتماعی
فروشگاه های آنلاین یا پلتفرم هایی مانند Etsy
تصاویر (به عنوان مثال برای افزودن واترمارک)
چگونه فایل های PNG را باز می کنید؟
می‌توانید فایل‌های PNG را در رایانه‌ها، دستگاه‌های تلفن همراه و تبلت‌ها باز کنید، زیرا فرمت فایل قابل دسترس و خواندنی است. اکثر مرورگرها همچنین به شما امکان می دهند بدون دانلود فایل یک PNG را مشاهده کنید.
 
خوب است بدانید:
اگر یک کیت رسانه اجتماعی همراه با بسته Looka Premium خود خریداری کرده باشید، فایل های PNG با اندازه مناسب برای تصاویر نمایه و جلد در فیس بوک، اینستاگرام، Etsy، لینکدین، پینترست، یوتیوب، و توییتر، و همچنین نسخه برای فاویکون، کاغذ دیواری و واترمارک تصویر شما. آنها همچنین در رنگ های مختلف پس زمینه، از جمله یک نسخه سیاه و یک نسخه سفید وجود دارند.
 
SVG
فایل‌های SVG برای وب با استفاده از فرمول‌های ریاضی به جای پیکسل‌های رنگی جداگانه در صفحه توسعه داده می‌شوند. فایل‌های برداری همیشه واضح هستند و کیفیت خود را حفظ می‌کنند – به همین دلیل، شما باید هر زمان که پذیرفته می‌شوند از آن‌ها استفاده کنید، مخصوصاً هنگام ارسال لوگو برای چاپ.
 
مزایای فایل های SVG چیست؟
می توانند به هر اندازه ای بدون کاهش کیفیت تصویر مقیاس شوند (همچنین در صفحه نمایش شبکیه چشم عالی به نظر می رسند)
فرمت فایل برداری
اندازه فایل کوچک در مقایسه با PNG یا JPG
زبان XML سازگار با وب و قابل ویرایش بر روی نرم افزارهای طراحی مانند Adobe Illustrator
پشتیبانی از پس زمینه های شفاف
برای قرار دادن لوگوی خود از فایل های SVG استفاده کنید:
مواد چاپی (کارت ویزیت، پوستر، برچسب و موارد دیگر)
لباس و سواگ
برچسب ها و برچسب ها
وب سایت ها (توجه: باید بدانید که چگونه کدنویسی کنید زیرا اکثر سازندگان وب سایت، از جمله وردپرس و Squarespace، SVG را نمی پذیرند)
... یا اگر نیاز دارید که لوگوی خود را برای یک طراح برای ایجاد تغییرات بفرستید
چگونه فایل های SVG را باز می کنید؟
می‌توانید فایل‌های SVG را در مرورگر (Chrome، Firefox، Edge، Safari، Internet Explorer)، در Adobe Illustrator یا در برنامه‌های Adobe دیگری مانند Photoshop و InDesign با یک افزونه SVG باز کنید.
 
این فایل ها همچنین برای ارسال به یک طراح در صورت نیاز به آنها برای کار بر روی لوگوی خود عالی هستند. Inkscape و GIMP دو برنامه رایگان هستند که از فایل های SVG پشتیبانی می کنند (توجه داشته باشید: ما توصیه نمی کنیم SVG ها را در این برنامه ها ویرایش کنید).
 
خوب است بدانید:
فایل‌های لوگوی SVG شما باید با پس‌زمینه رنگی و پس‌زمینه شفاف برای پاسخگویی به نیازهای مختلف تحویل داده شوند. برخی از چاپگرها فایل‌های SVG را می‌پذیرند، اما قبل از ارسال بررسی کنید تا مطمئن شوید که یک فرمت فایل سازگار را به آنها می‌دهید.
EPS
فایل های EPS یک فرمت گرافیکی برای تصاویر مبتنی بر برداری در Adobe Illustrator هستند. آنها برای اهداف چاپ و ویرایش استفاده می شوند و معمولاً به عنوان "فایل های کاری" یا "فایل های اصلی" نامیده می شوند.
 
مزایای فایل های EPS چیست؟
به راحتی برای چاپ مقیاس پذیر است (می تواند به بزرگی یک بیلبورد و به کوچکی یک کارت ویزیت باشد)
فرمت فایل برداری
قابل ویرایش بر روی نرم افزارهای طراحی مانند Adobe Illustrator یا Photoshop
پشتیبانی از پس زمینه های شفاف
برای قرار دادن لوگوی خود از فایل های EPS استفاده کنید:
مواد چاپی (کارت ویزیت، پوستر، بروشور و غیره)
برچسب ها و برچسب ها
لباس و سواگ
... یا اگر نیاز دارید که لوگوی خود را برای یک طراح برای ایجاد تغییرات بفرستید
چگونه فایل های EPS را باز می کنید؟
باز کردن و ویرایش فایل های EPS بدون Illustrator یا Photoshop مشکل است. با این حال، برای دسترسی به آنها می توانید نرم افزارهای رایگانی مانند Sketch یا Inkscape را دانلود کنید.
 
خوب است بدانید:
فایل‌های لوگوی EPS شما باید با پس‌زمینه رنگی و پس‌زمینه شفاف تحویل داده شوند تا نیازهای مختلف چاپ و ویرایش را برآورده کنند. اکثر چاپگرها و طراحان فایل‌های EPS را می‌پذیرند، اما قبل از ارسال بررسی کنید تا مطمئن شوید که فرمت فایل سازگار را به آنها می‌دهید.
PDF
فایل های PDF یکی دیگر از فرمت های فایل توسعه یافته توسط Adobe است. آنها معمولاً برای اهداف سند استفاده می شوند، اما می توانند برای اشتراک گذاری تصاویر، از جمله لوگوها نیز استفاده شوند.
 
مزایای PDF چیست؟
فرمت فایل آسان برای خواندن
قالب بندی در هر دستگاه یکسان می ماند
پشتیبانی از پس زمینه های شفاف
به اشتراک گذاری آسان است
برای قرار دادن لوگوی خود از فایل های PDF استفاده کنید:
مواد چاپی (کارت ویزیت، پوستر، برچسب و موارد دیگر)
برچسب ها و برچسب ها
لباس و سواگ
چگونه PDF ها را باز می کنید؟
از آنجایی که فرمت فایل خوانا آسان است، می‌توانید فایل‌های PDF را در رایانه، دستگاه‌های تلفن همراه و تبلت دانلود و باز کنید. اکثر مرورگرها به شما این امکان را می دهند که پس از دانلود فایل PDF را بدون باز کردن آن در یک برنامه اضافی پیش نمایش کنید. برنامه ایده آل برای باز کردن PDF Adobe Acrobat Reader است که دانلود رایگان است و با اکثر رایانه ها ارائه می شود.
 
برای ویرایش یک فایل آرم PDF، به Adobe Illustrator یا Photoshop نیاز دارید.
 
وقتی صحبت از طراحی می شود، داشتن نوع فایل لوگوی مناسب برای یک هدف خاص مهم است. این یک خلاصه سریع است:
 
اگر از لوگوی خود برای هر هدف دیجیتالی استفاده می کنید - از ارائه های پاورپوینت گرفته تا واترمارک روی تصاویر - فایل های PNG را انتخاب کنید.
بهترین انواع فایل لوگو برای چاپ کارت ویزیت، بروشور، لباس، سواگ و غیره، فایل های وکتور هستند. اگر از SVG ها توسط چاپگری که استفاده می کنید پذیرفته شد، استفاده کنید - اگر نه، یک EPS یا PDF ارسال کنید.
بهترین فرمت فایل برای پس‌زمینه شفاف، PNG است.
اگر لوگوی خود را برای یک طراح برای ایجاد تغییرات می‌فرستید، فایل‌های SVG یا EPS را برای او ارسال کنید، مگر اینکه آنها درخواست دیگری داشته باشند.
برندسازی مبارک!
 
منبع: https://looka.com/blog/everything-you-need-to-know-about-logo-file-types-and-what-to-use-them-for/
  • طراحی سایت طراحی سایت
  • ۰
  • ۰
یک لوگو و آرم تأثیر زیادی بر درک شرکت شما دارد، بنابراین بسیار مهم است که در هر کجا که استفاده می شود شفاف به نظر برسد. وقتی سفر برندسازی خود را آغاز می کنید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که "اندازه لوگوی من باید چه اندازه باشد؟"
 
جواب؟ متفاوت است.
 
اندازه استاندارد یک لوگو به پلتفرمی که آن را در آن آپلود می کنید بستگی دارد. به عنوان مثال، یک عکس نمایه یوتیوب 800 پیکسل در 800 پیکسل است، در حالی که یک لوگو برای یک وب سایت یا امضای ایمیل معمولا حداکثر ارتفاع 100 پیکسل دارد. داشتن فایل‌های PNG و وکتور با اندازه آسان به شما کمک می‌کند لوگوی خود را مطابق با آن تطبیق دهید.
 
برای اطمینان از اینکه طراحی لوگوی شما در رسانه‌های مختلف کار می‌کند، در اینجا فهرستی از دستورالعمل‌های اندازه لوگو و نکات طراحی لوگو وجود دارد تا بتوانید برند خود را به طور یکپارچه در سراسر وب، رسانه‌های اجتماعی، چاپ و موارد دیگر نمایش دهید.
 
نشان شرکت خود را در دنیا بگذارید و مطمئن شوید که هر کجا که نمایش داده می شود بسیار خوب به نظر می رسد!
 
اصول اندازه گیری لوگو
اگرچه هر لوگوی منحصربه‌فرد است، اما اندازه‌هایی که آن‌ها را در آن ذخیره و به اشتراک می‌گذارید اینطور نیست. لوگوهای عالی را می توان تغییر اندازه داد و به سرعت در صدها زمینه مختلف تولید کرد. داشتن انواع مختلف لوگو برای کسب و کار شما ضروری است. این به شما امکان می دهد لوگوی خود را به راحتی در هر برنامه ای که به آن نیاز دارید قرار دهید.
 
چه بخواهید لوگوی خود را روی یک کارت ویزیت یا در یک آگهی در میدان تایمز بخواهید، باید مقیاس پذیر باشد. مقیاس پذیری تضمین می کند که اگر لوگوی خود را روی یک بیلبورد غول پیکر قرار می دادید، همچنان تمیز و دقیق به نظر می رسید (نه پیکسلی).
 
در اینجا چند اصل اساسی برای اندازه آرم آورده شده است:
 
لوگوها با پیکسل اندازه گیری می شوند، به این معنی که اغلب آنها را در ابعادی مانند 500 پیکسل در 500 پیکسل می بینید. پیکسل = ابعاد، در حالی که بایت ها (KB/MB/GB) = اندازه فایل.
فایل‌های برداری ضروری هستند، زیرا به‌عنوان فایل‌های اصلی عمل می‌کنند که می‌توانید بی‌نهایت مقیاس کنید (مانند SVG)، ویرایش کنید، یا برای یک طراح یا چاپگر ارسال کنید. آنها در برنامه هایی مانند Adobe Illustrator ایجاد می شوند، و سپس می توانند به هر فرمت فایل دیگری که نیاز دارید، مانند PNG یا JPG تبدیل شوند.
نسخه های افقی، عمودی و مربعی لوگوی شما خوب است. این تغییرات به شما این امکان را می دهد که لوگوی خود را در هر کجا که مناسب می دانید قرار دهید. به عنوان مثال، بیلبورد، پس زمینه، وب سایت، کارت ویزیت یا تی شرت.
از یک فایل PNG برای نمایش آنلاین لوگوی خود با حجم کمتر از 200 کیلوبایت استفاده کنید و از زمان بارگذاری سریع و در عین حال دقیق و واضح بودن اطمینان حاصل کنید! PNG ها فایل های فشرده بدون اتلاف هستند که به آنها اجازه می دهد تا کیفیت زیادی را در حالی که حجم فایل نسبتاً کمی دارند حفظ کنند. آنها همچنین امکان شفافیت/پس‌زمینه شفاف را فراهم می‌کنند و برای رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و سایر موارد استفاده از وب عالی هستند.
یک سند دستورالعمل برند، مکان و نحوه نمایش لوگو و ابعاد فایل را مشخص می کند. این به برند شما اجازه می دهد تا در تمام ارتباطات ثابت بماند. حداقل ابعاد لوگو برای وب نباید کمتر از 24 پیکسل در ارتفاع باشد و از نصف اندازه صفحه نمایش بیشتر نباشد
اندازه لوگو برای وب سایت ها
وب سایت ها بخش مهمی از هر کسب و کاری هستند. اینجاست که مردم می‌توانند درباره کاری که شما انجام می‌دهید، چشم‌انداز شرکت شما، و سنجش اینکه آیا علاقه‌مند به خرید هر چیزی که می‌فروشید یا تبلیغ می‌کنید، اطلاعات بیشتری کسب کنند.
 
بهترین اندازه لوگو برای یک وب سایت واقعاً به نحوه و مکان نمایش آن بستگی دارد. با این حال، توصیه می کنیم از یک فایل PNG استفاده کنید.
 
رایج‌ترین قسمت‌ها برای نمایش لوگو در یک وب‌سایت، در بنر/هدر بالا و فاویکون (نماد کوچک در کنار نوار آدرس یا عنوان در برگه مرورگر شما) است.
 
استفاده از لوگو در هدر وب سایت شما
اکثر شرکت ها یک لوگو را در سمت چپ نوار ناوبری بالای صفحه نمایش می دهند. این به برند اجازه می دهد تا در تمام صفحات وب سایت حضور داشته باشد. اگر از یک سازنده وب سایت مانند Squarespace یا Weebly استفاده می کنید، گزینه ای برای اضافه کردن لوگو به این نقطه خواهید داشت.
 
اندازه لوگو برای هدر وب سایت شما و همچنین موقعیت یابی به سازنده وب سایت و موضوع مورد استفاده شما بستگی دارد. به عنوان مثال، تم های خانواده Squarespace در بدفورد به آرم هایی با حداکثر ارتفاع 100 پیکسل برای دسکتاپ نیاز دارند.
 
میانگین ارتفاع لوگوی وب سایت معمولاً بین 20 تا 30 پیکسل است، در حالی که عرض آن اغلب بسته به طول نام برند متفاوت است. ببینید ChefHero چگونه از لوگوتایپ و نماد خود در نوار ناوبری خود در زیر استفاده می کند:
استفاده از لوگو در فاویکون
فاویکون‌ها به برند شما اجازه می‌دهند در نوار جستجو حضور داشته باشد و به مشتریان و سرنخ‌ها اجازه می‌دهد به راحتی بین سایت شما و سایرین برگه‌ها را پشت سر بگذارند. این تصاویر معمولا نمادی هستند که نشان دهنده برند شما هستند، زیرا برای خواندن هر متنی بسیار کوچک هستند. اندازه استاندارد فاویکون برای مرورگرها 16 پیکسل در 16 پیکسل است.
 
ببینید ChefHero چگونه این کار را با نماد کلاه سرآشپز خود به عنوان فاویکون انجام می دهد:
 
لوگوی Chefhero در فاویکون
 
چه وب سایت شما دارای کد سفارشی باشد، چه از یک الگوی سازنده وب سایت استفاده می کنید، لوگوی خود را با استفاده از یک فایل PNG نمایش دهید.
اندازه لوگو برای رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی یکی از برجسته ترین برنامه ها برای نمایش لوگوی شماست. چه شرکت شما به دنبال جذب مشتریان با عکس‌های محصول حماسی در اینستاگرام باشد، یا گفتگوهای معنی‌داری را از طریق توییتر آغاز کند، شبکه اجتماعی مکانی عالی برای ارتباط، تبلیغ و تبلیغات است.
 
هنگام نمایش لوگوی خود در شبکه های اجتماعی، برنامه های مختلفی مانند عکس پروفایل، عکس های روی جلد و بنرها و پست های تصویر واقعی باید در نظر گرفته شود.
 
عکس‌های نمایه معمولا دایره‌ای یا مربعی هستند، بنرها باریک‌تر و مستطیلی‌تر هستند، در حالی که پست‌های تصویر بسته به سبکی که می‌خواهید می‌توانند مربع، افقی یا حتی عمودی باشند!
 
در اینجا نمونه ای از صفحه فیس بوک This American Life است که از نسخه نمادین لوگوی خود به عنوان عکس نمایه استفاده می کند:
نسبت های مختلف زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اما ما اصول اولیه را برای شروع شما بررسی می کنیم.
 
ابعاد لوگو در اینستاگرام:
عکس پروفایل (دایره): 110 x 110 پیکسل
 
ابعاد لوگو در فیسبوک:
عکس پروفایل (مربع): 170 x 170 پیکسل
عکس روی جلد: ۸۲۰ در ۳۱۲ پیکسل
 
ابعاد لوگو در یوتیوب:
عکس پروفایل (دایره ای): 800 x 800 پیکسل
عکس کوچک: 1280 x 720 پیکسل
عکس روی جلد: 2560 x 1440 پیکسل
 
ابعاد لوگو در توییتر:
عکس پروفایل (دایره): 400 x 400 پیکسل
عکس روی جلد: 1500 x 500 پیکسل
 
ابعاد لوگو در لینکدین:
عکس پروفایل (دایره): 160 x 60 پیکسل
عکس روی جلد: 1128 x 191 پیکسل
 
ابعاد لوگو در پینترست:
عکس پروفایل (دایره): 800 x 450 پیکسل
 
ابعاد نشان‌واره در «Google برای کسب‌وکار من»:
عکس پروفایل (دایره): 970 х 530 پیکسل
عکس روی جلد: ۱۰۲۴ در ۵۷۶ پیکسل
 
هنگام ارسال پست در شبکه های اجتماعی، بهتر است از فایل های PNG استفاده کنید، زیرا آنها یک فرمت فشرده بدون ضرر هستند. صادرات مشابهی مانند فایل‌های JPG با اتلاف فشرده می‌شوند، به این معنی که اندازه فایل ممکن است کمی کوچک‌تر از PNG باشد، اما کیفیت نیز کاهش می‌یابد و برخی از لوگوها پیکسلی یا «نرم» به نظر می‌رسند.
 
در صورت امکان، از یک فایل آرم PNG برای ارسال در شبکه های اجتماعی استفاده کنید! برای نکات بیشتر در مورد استفاده از لوگوی خود در کانال های اجتماعی، این راهنما را بررسی کنید.
اندازه مناسب لوگو برای چاپ
در مورد قرار دادن لوگوی خود روی یک تی شرت، برنامه های چاپ مختلفی برای تبلیغ برند شما وجود دارد. از بروشور، کارت ویزیت و پوستر گرفته تا لباس، بسته بندی و لیوان، فرصت ها و مکان های زیادی برای درخشش لوگوی شما وجود دارد!
 
برای ثابت نگه داشتن لوگوی خود در برنامه های کاربردی وب و چاپ، باید فایل های صحیح را به ارائه دهنده چاپ خود ارسال کنید. در اینجا چند اندازه لوگو برای چاپ آورده شده است:
 
حداکثر اندازه ای که می توان روی یک تی شرت چاپ کرد معمولاً 14 * 15 اینچ است.
در 11 اونس. لیوان، اندازه استاندارد چاپ 8.5 اینچ در 3 اینچ است
در یک کلاه متوسط، اندازه لوگو حدود 3 اینچ - 3 1/2 اینچ عرض است
لوگو چاپ شده روی تی شرت
 
اگر قصد چاپ لوگوی خود را بر روی چیزی دارید، ابتدا با ارائه دهنده خود در مورد اندازه های استاندارد چاپ چک کنید تا بتوانید فایل های صحیح را برای آنها ارسال کنید. بیشتر ارائه دهندگان یک فایل مبتنی بر برداری را نیز درخواست می کنند تا لوگو بدون از دست دادن کیفیت، کوچک یا بزرگ شود.
 
فایل‌های وکتور دارای یک حالت رنگی CMYK هستند - فیروزه‌ای، سرخابی، زرد و سیاه - که برای چاپ مورد نیاز است. یک کد رنگ HEX که به صورت آنلاین استفاده می شود.
اندازه لوگو برای امضای ایمیل
امضای ایمیل مکانی عالی برای نمایش لوگوی شماست. این فقط یک مکان دیگر برای کمک به نمایش بیشتر و تبلیغ نام تجاری شما است، و اگر ایمیل های زیادی ارسال می کنید بسیار مهم است!
 
تمام اندازه‌های امضای ایمیل باید در قالب فایل PNG باشد که از 10 کیلوبایت تجاوز نکند.
یک قانون کلی این است که تصویر امضای خود را بزرگتر از 320 پیکسل و ارتفاع 70 تا 100 پیکسل نکنید. بیشتر دستگاه های تلفن همراه معمولاً عرضی بین 320 تا 500 پیکسل دارند، بنابراین این اطمینان را ایجاد می کند که لوگوی شما در همه صفحه های موبایل عالی به نظر می رسد!
 
بسته به اینکه از چه سرویس ایمیلی استفاده می‌کنید، اغلب الگوها یا دستورالعمل‌هایی وجود دارد که به شما کمک می‌کنند تا بفهمید چه اندازه با سرویس آنها بهترین کارایی را دارد.
 
تغییرات لوگو
داشتن تنوع بیشتر در لوگو، تطبیق پذیری مکان و نحوه نمایش نام تجاری شما را افزایش می دهد. برندها اغلب دارای یک علامت کلمه متمایز (تایپوگرافی) و همچنین یک نماد منحصر به فرد (تصویر) هستند که به آنها اجازه می دهد از عناصر با هم یا جداگانه برای نشان دادن نام تجاری خود استفاده کنند.
 
به عنوان مثال، لوگویی که به عنوان عکس نمایه فیس بوک خود دارید ممکن است با لوگویی که می خواهید روی یک تی شرت چاپ کنید یا در انتهای یک تبلیغ ویدیویی استفاده کنید متفاوت باشد، اگرچه همه آنها نشان دهنده یک شرکت هستند.
 
در مورد چه نوع تغییرات لوگو صحبت می کنیم؟
 
تنوع رنگ: سیاه، سفید، معکوس، رنگ کامل/چند تنوع رنگ، یا پس زمینه شفاف
تغییرات علامت کلمه و نماد (همچنین به آن قفل آرم نیز گفته می شود): لوگوی کامل، لوگوتایپ/نشان کلمه، لوگو با شعار، لوگو بدون شعار، نماد، یا مونوگرام
اگر می خواهید یک تی شرت سفید برای برند خود بسازید، ممکن است بخواهید نماد شرکت خود را به صورت تمام رنگی با پس زمینه شفاف چاپ کنید.
 
یا اگر در حال ایجاد یک تبلیغ ویدیویی هستید، ممکن است بخواهید یک نسخه شفاف سفید از لوگوی کامل خود را روی پس‌زمینه سیاه قرار دهید.
 
تمام تغییرات لوگو باید هنگام خرید لوگو تحویل داده شود. چه از طریق کار با یک طراح یا آژانس باشد، چه با استفاده از یک سازنده لوگو آنلاین یا الگوهای لوگو. (توجه: ما همه این تغییرات را در بسته های Premium و Enterprise Logo خود ارائه می دهیم!).
 
تسلط بر اندازه های لوگو
همانطور که می بینید، "یک اندازه کامل" برای یک لوگو وجود ندارد. برای تضمین ظاهر عالی برندتان در همه پلتفرم‌ها، دستگاه‌ها و برنامه‌ها، باید بدانید که چه نوع فایل‌های لوگو، اندازه‌ها و تغییرات در هر تنظیمات بهترین کارایی را دارند.
 
ما امیدواریم که بتوانید در آینده به این راهنما مراجعه کنید و مطمئن شوید که لوگوی شما همیشه واضح به نظر می رسد! اگر آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا نکردید، با استفاده از جعبه چت آبی رنگ در گوشه سمت راست پایین صفحه، به ما اطلاع دهید که چه اندازه لوگویی را جستجو می‌کنید.
 
در اینجا یک گرافیک وجود دارد که می توانید به راحتی ذخیره کنید و به اشتراک بگذارید تا مهمترین دستورالعمل های اندازه لوگو برای رسانه های اجتماعی را به خاطر بسپارید.
 
منبع: https://looka.com/blog/logo-size-guidelines/
  • طراحی سایت طراحی سایت